Şimdi Ara

*****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!! (975. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
48.234
Cevap
72
Favori
4.133.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 973974975976977
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya bu pas konusunda mehmet abiye katılıyorum servisten önce motor içi yıkanmadan baktım biraz bizim arabadada vardı motor içi ilaçla yıkanınca hiç pas kalmamış ya bu paslanan parçalar döküm bunlar pastutmaz dye biliyorum çünkü tekne motorları filan hep döküm üzerinde pas bi katman halınde var sprey yada ilaçla cıkacaktır
  • sayfa bası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _emre_ connect -- 26 Ocak 2009; 23:28:28 >
  • sıfır alıcaksanız bekleyin 1.6 tdci 109 beygirli motoru çıkıcakmış.
    quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü

    hakoist keske bana deseydiniz talip olmustum ama siz satarken soyleyecektiniz .. neyse saglık olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakoist

    sıfır alıcaksanız bekleyin 1.6 tdci 109 beygirli motoru çıkıcakmış.
    quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü

    hakoist keske bana deseydiniz talip olmustum ama siz satarken soyleyecektiniz .. neyse saglık olsun





    Daha az yakıt tüketimi içindir. Ancak bunda da çok geç kaldılar; tahminim Fusion, Focus ve C-max'lerde kullanılan motoru kullanacaklar; o da teknolojik olarak biraz eskidi.

    Bunu duyunca aklıma geldi, Ford'u iyi takip etmek lazım, kesin yine "düşük hacimli, yüksek beygir gücü" üreten yeni tip bir motor çıkaracaklardır, eskiyen o 109 hp'lik motoru da biz Türkler'e göndereceklerdir.

    Zamanında süper teknoloji diye Tempra'ların kalıplarını bize gönderip kendileri zamanın yeni teknoloji ürünü olan Marea'yı çıkarmışlardı. Biz de yemiştik, evet evet yemiştik. Türkiye'de üretilip bütün dünyaya gönderiliyor diye de aylarca televizyonda reklamını döndürmüşlerdi, "dünyaya gönderiliyor" dedikleri yer de Brezilya ve Arjantin ile ortadoğu ülkeleri yani 3. dünya ülkeleri çıkmıştı. O Fiat, bu Ford ama bunu bize yediren kim; aynı kafa aynı mantık, yani KOÇ.

    Biz bu kafayla daha çok şeyler yeriz.

    Hakan bey, bir "1.6 tdci 109 beygirli motor" dediniz, aklıma neler getirdiniz...




  • Ford çok geç kaldı.Ford motor ve vites konusunda geride kaldı.Ticari araçlarda otomatik vites getirmiyorlarmış.Firma prensibiymiş.Partner,Kangoo nun otomatik versiyonları gelicek Connectin yok.Herhalde yeni kasada getirirler diye ümit ediyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: hakoist

    sıfır alıcaksanız bekleyin 1.6 tdci 109 beygirli motoru çıkıcakmış.
    quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü

    hakoist keske bana deseydiniz talip olmustum ama siz satarken soyleyecektiniz .. neyse saglık olsun





    Daha az yakıt tüketimi içindir. Ancak bunda da çok geç kaldılar; tahminim Fusion, Focus ve C-max'lerde kullanılan motoru kullanacaklar; o da teknolojik olarak biraz eskidi.

    Bunu duyunca aklıma geldi, Ford'u iyi takip etmek lazım, kesin yine "düşük hacimli, yüksek beygir gücü" üreten yeni tip bir motor çıkaracaklardır, eskiyen o 109 hp'lik motoru da biz Türkler'e göndereceklerdir.

    Zamanında süper teknoloji diye Tempra'ların kalıplarını bize gönderip kendileri zamanın yeni teknoloji ürünü olan Marea'yı çıkarmışlardı. Biz de yemiştik, evet evet yemiştik. Türkiye'de üretilip bütün dünyaya gönderiliyor diye de aylarca televizyonda reklamını döndürmüşlerdi, "dünyaya gönderiliyor" dedikleri yer de Brezilya ve Arjantin ile ortadoğu ülkeleri yani 3. dünya ülkeleri çıkmıştı. O Fiat, bu Ford ama bunu bize yediren kim; aynı kafa aynı mantık, yani KOÇ.

    Biz bu kafayla daha çok şeyler yeriz.

    Hakan bey, bir "1.6 tdci 109 beygirli motor" dediniz, aklıma neler getirdiniz...






  • @hakoist;

    daha önceden makyajlı kasanın görüntülerini de gördük biz, fabrikadan bir arkadaş üye olmuş, Amerika'ya gönderilen Connect'lerin ön görüntülerini (biraz flu da olsa) koymuştu, şimdi o arkadaş da büyük bir ihtimalle fabrikadan azar yedi ve bütün fotoğraflarını silerek forumdan ayrıldı.

    Oradan gördüğümüz C-max'lerde olduğu gibi, ızgarayla bütünleşmiş yekpare bir tampon kullanmışlar, bence görüntü açısından güzelmiş gibi dursa da yedek parça maliyeti açısından güzel olmamış.

    İç dizaynda da ufak tefek farklılıklar varmış, ama onların fotoğraflarını görmek nasip olmadı...
  • Mehmet abi aldığım servis fiyatı nası sence, listede bi eksik yada gariplik var mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: freeagle89

    Mehmet abi aldığım servis fiyatı nası sence, listede bi eksik yada gariplik var mı?


    Göremedim...

    Nerde, nerde?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: freeagle89

    Mehmet abi aldığım servis fiyatı nası sence, listede bi eksik yada gariplik var mı?


    Göremedim...

    Nerde, nerde?


    Hava filtresiyle ilgili yazdığım yazıda ekliydi, imageshack yine mi problem yaptı acaba. Hemen kontrol ediyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: freeagle89


    Diğer bi konuda sanayiye gitmişken özel servisten fiyat aldım. Listeyi ekliyorum. Ayrıca ustayla konuştuğuma göre Mazot filtresinin her bakımda değişmesi gerekiyormuş " TDCİ" de. TDİ 75 likler de değişmese de olurmuş. Değişecek parça ve fiyatları resimde.



    Bunun da dışında Umut Otomotiv deki “ Mustafa Usta” oldukça ilgilendi sağolsun. Onda da 75 lik connect var. Ama biraz oynama yapıp 100 hp yapmış. Bizim araçla bi test sürüşüne de çıktık. Maşallahı var dedi :) Ve oda bu akşam team e üye olcak inşallah. Artık ford servisi bi arkadaşımızda olcak inşallah aramızda. Merak ettiklerimizi, fiyatları vs sorarız artık buradan Gerçi daha öncede satış müdürü gelceğini söylemiştim ama gelmedi mahçup etti beni, ama bu sefer Mustafa Usta nın geleceğinden eminim Buda siteleri http://www.umutford.com/

    ...

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!




    Hah buldum, tamam. Ben de bir şey unuttum diyordum yazmadığım...

    1- Mazot filtresi haricinde diğer fiyatlar, yetkili servisle aynı. Bu durumda neden özel servisi tercih edeyim ki; satarken "yetkili servis bakımlı" demek ve faturalarını da göstermek; kafadan en az 500 TL attırıyor.

    2- Mazot filtresinin değişim süreci, servisten servise, elemandan elemana değişiyor. Eğer yakıt aldığınız yerler farklı yerler ise, bence de 15.000 de değiştirmekte fayda var, yok her zaman aynı OPET'ten alıyorsanız, o zaman 4 servisten 3'ünün bana söylediği gibi, 30.000'de değiştirince de bir şey olmuyor. Ben hala değiştirmedim mesela, zira 100 TL var arada. E tabi bu da yetkili servis fiyatı.

    3- Yağ fiyatına aldanmayınız, zira yetkili servisler yağ fiyatlarını toplam fiyata göre uyduruyorlar, yani 45 TL ile 93 TL arasında değişiyor, abarttığımı düşünenler benim blog sayfasındaki hakoist ile benim 15.000 bakım değerlerini kontrol etsinler... Toplam fiyata uydurmak demek ne demek; şu demek: servis danışmanı ile bakım fiyatı için kaça anlaştıysanız (150 - 200 - 250 - 300) faturadaki fiyat da o toplam rakama denk gelecek şekilde oynayabiliyor. Yağ, aynı yağ, hepsi de tepeden inme hortumla motora aktarılıyor, ellerinde kutu falan yok yani.

    4- Yetkili servisten memnun olunmadığı durumlarda tercih edilebilir elbette. Ama dediğim gibi, mazot filtresi haricinde cazip değil.

    5- Bu senin usta da diğer müdür gibi ekmiş herhalde, hiç gelmedi foruma...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Hah buldum, tamam. Ben de bir şey unuttum diyordum yazmadığım...

    1- Mazot filtresi haricinde diğer fiyatlar, yetkili servisle aynı. Bu durumda neden özel servisi tercih edeyim ki; satarken "yetkili servis bakımlı" demek ve faturalarını da göstermek; kafadan en az 500 TL attırıyor.

    2- Mazot filtresinin değişim süreci, servisten servise, elemandan elemana değişiyor. Eğer yakıt aldığınız yerler farklı yerler ise, bence de 15.000 de değiştirmekte fayda var, yok her zaman aynı OPET'ten alıyorsanız, o zaman 4 servisten 3'ünün bana söylediği gibi, 30.000'de değiştirince de bir şey olmuyor. Ben hala değiştirmedim mesela, zira 100 TL var arada. E tabi bu da yetkili servis fiyatı.

    3- Yağ fiyatına aldanmayınız, zira yetkili servisler yağ fiyatlarını toplam fiyata göre uyduruyorlar, yani 45 TL ile 93 TL arasında değişiyor, abarttığımı düşünenler benim blog sayfasındaki hakoist ile benim 15.000 bakım değerlerini kontrol etsinler... Toplam fiyata uydurmak demek ne demek; şu demek: servis danışmanı ile bakım fiyatı için kaça anlaştıysanız (150 - 200 - 250 - 300) faturadaki fiyat da o toplam rakama denk gelecek şekilde oynayabiliyor. Yağ, aynı yağ, hepsi de tepeden inme hortumla motora aktarılıyor, ellerinde kutu falan yok yani.

    4- Yetkili servisten memnun olunmadığı durumlarda tercih edilebilir elbette. Ama dediğim gibi, mazot filtresi haricinde cazip değil.

    5- Bu senin usta da diğer müdür gibi ekmiş herhalde, hiç gelmedi foruma...





    İyide Mehmet abi Servis 350 civarı dedi, burası 150 diyor. Arada uçurum bi fark var. Yani arada 50 tl falan fark yok ki 200 tl fark var. Ben ondan sordum eksik bi parça vs var mı diye

    Bu arada ben bu sefer bu ustadan umutluyum. Hafta sonu pek kimse olmadığından bakıp geçmiş olabilir belki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freeagle89 -- 27 Ocak 2009; 0:54:47 >




  • @vedkum;

    Bir ara "boya koruma yaptırma" nın farkını, avantaj ve dezavantajlarını soruyordun. Aşağıdaki fotoğraf fikir verir ve kararını etkiler umarım. Benim araç; 2008 model ve 8 aylık. Önündeki ise; 2009 model, kaç aylık olduğunu bilmiyorum, ama benden daha yeni olduğu kesin, zira siyah direksiyonu vardı.





     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!




    Öndeki kirli gibi gözükebilir, daha yakından fotoğrafı da burada, benim araba da kirli ve aynı yer...

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: freeagle89

    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Hah buldum, tamam. Ben de bir şey unuttum diyordum yazmadığım...

    1- Mazot filtresi haricinde diğer fiyatlar, yetkili servisle aynı. Bu durumda neden özel servisi tercih edeyim ki; satarken "yetkili servis bakımlı" demek ve faturalarını da göstermek; kafadan en az 500 TL attırıyor.

    2- Mazot filtresinin değişim süreci, servisten servise, elemandan elemana değişiyor. Eğer yakıt aldığınız yerler farklı yerler ise, bence de 15.000 de değiştirmekte fayda var, yok her zaman aynı OPET'ten alıyorsanız, o zaman 4 servisten 3'ünün bana söylediği gibi, 30.000'de değiştirince de bir şey olmuyor. Ben hala değiştirmedim mesela, zira 100 TL var arada. E tabi bu da yetkili servis fiyatı.

    3- Yağ fiyatına aldanmayınız, zira yetkili servisler yağ fiyatlarını toplam fiyata göre uyduruyorlar, yani 45 TL ile 93 TL arasında değişiyor, abarttığımı düşünenler benim blog sayfasındaki hakoist ile benim 15.000 bakım değerlerini kontrol etsinler... Toplam fiyata uydurmak demek ne demek; şu demek: servis danışmanı ile bakım fiyatı için kaça anlaştıysanız (150 - 200 - 250 - 300) faturadaki fiyat da o toplam rakama denk gelecek şekilde oynayabiliyor. Yağ, aynı yağ, hepsi de tepeden inme hortumla motora aktarılıyor, ellerinde kutu falan yok yani.

    4- Yetkili servisten memnun olunmadığı durumlarda tercih edilebilir elbette. Ama dediğim gibi, mazot filtresi haricinde cazip değil.

    5- Bu senin usta da diğer müdür gibi ekmiş herhalde, hiç gelmedi foruma...





    İyide Mehmet abi Servis 350 civarı dedi, burası 150 diyor. Arada uçurum bi fark var. Yani arada 50 tl falan fark yok ki 200 tl fark var. Ben ondan sordum eksik bi parça vs var mı diye

    Bu arada ben bu sefer bu ustadan umutluyum. Hafta sonu pek kimse olmadığından bakıp geçmiş olabilir belki



    O 350'yi diyen, sizin oradaki servis. Bizim buradakiler 250 diyor.

    Normal 15.000 bakım 150-180 TL civarında, 30.000 bakımda mazot filtresini de (100 TL yaklaşık fiyatı) ilave edince 250-280 TL arası fiyat yapıyor.

    Farklı olarak karter tapası, saf su ve pas giderici sprey gibi incik boncuk şeyler var. İşçilik de farklı tabii...


    Burada kararı verecek olan sizlersiniz,

    a) servisle tekrar görüşerek fiyat konusunda pazarlık etmeniz ve servise yaptırmanız: bunun karşılığında garanti ve "yetkili servis bakımlı" ifadesi

    b) Toplamda daha ucuz bir sarfiyat ama satışta ve garantide bazı şeylerden feragat.

    Ben olsam önce yetkili servisi kışkırtarak fiyatı düşürtür, serviste yaptırır, garantinin bitimini beklerdim, sonra da elbette doğru sanayiye...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    shelby_88 de kayıplara karışmış?

    Jackdaniels_35 de Nazilli'ye gidecekti, acaba oradan döndü mü, yoksa orada sömestr tatilinde orada mı kalacak? Beni şundan dolayı, ilgilendiriyor; soğuk havada sol ayağının uzun yolda ısınma durumunu yazacaktı?












    />
    />
    />




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku



    O 350'yi diyen, sizin oradaki servis. Bizim buradakiler 250 diyor.

    Normal 15.000 bakım 150-180 TL civarında, 30.000 bakımda mazot filtresini de (100 TL yaklaşık fiyatı) ilave edince 250-280 TL arası fiyat yapıyor.

    Farklı olarak karter tapası, saf su ve pas giderici sprey gibi incik boncuk şeyler var. İşçilik de farklı tabii...


    Burada kararı verecek olan sizlersiniz,

    a) servisle tekrar görüşerek fiyat konusunda pazarlık etmeniz ve servise yaptırmanız: bunun karşılığında garanti ve "yetkili servis bakımlı" ifadesi

    b) Toplamda daha ucuz bir sarfiyat ama satışta ve garantide bazı şeylerden feragat.

    Ben olsam önce yetkili servisi kışkırtarak fiyatı düşürtür, serviste yaptırır, garantinin bitimini beklerdim, sonra da elbette doğru sanayiye...



    Bizim garanti bitti zaten. Garanti bitene kadar hep servise gittik. Servisle pazarlık yapsam 350 den 300 e düşer. Yine 2 katı. Burda tek dikkat edilmesi gereken aracın heryerine bakıldığına emin olmak. Onun dışında parçalar zaten orjinal (yanında markalar yazıyor) İşte o pas sökücüdür falandır filandır onların uygulanması. Tekerlerin falan sökülüp balataların kontrol edilmesi.

    Ayrıyeten bu mazot filtresiyle ilgili olarak, usta biz onu her yıl bakımda değiştirmeyi tavsiye ediyoruz diyor. TDDİ olan motorlarda çok önemli değil ama TDCİ olanlarda büyük problemlere sebebiyet vermemek için değiştirmekte fayda var diyor. Bir de tabi mazotu emin olduğunuz yerden alın kesinlikle dedi.

    Bunların da dışında benim yeni öğrendiğim bişeyi söyliyim. Büyük ihtimal biliyosunuzdur ama ben bilmiyodum çok şaşırdım paylaşmak istedim. Arabada ki güneşliklerin tek tarafı çıkabilir şekilde, yerinden çıkarıp yan cama doğru getirebiliyoruz, yandan gelen güneş için. Bugüne kadar hiç görmemiştim, hoşuma gitti




  • quote:

    Orjinalden alıntı: freeagle89


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku



    O 350'yi diyen, sizin oradaki servis. Bizim buradakiler 250 diyor.

    Normal 15.000 bakım 150-180 TL civarında, 30.000 bakımda mazot filtresini de (100 TL yaklaşık fiyatı) ilave edince 250-280 TL arası fiyat yapıyor.

    Farklı olarak karter tapası, saf su ve pas giderici sprey gibi incik boncuk şeyler var. İşçilik de farklı tabii...


    Burada kararı verecek olan sizlersiniz,

    a) servisle tekrar görüşerek fiyat konusunda pazarlık etmeniz ve servise yaptırmanız: bunun karşılığında garanti ve "yetkili servis bakımlı" ifadesi

    b) Toplamda daha ucuz bir sarfiyat ama satışta ve garantide bazı şeylerden feragat.

    Ben olsam önce yetkili servisi kışkırtarak fiyatı düşürtür, serviste yaptırır, garantinin bitimini beklerdim, sonra da elbette doğru sanayiye...



    Bizim garanti bitti zaten. Garanti bitene kadar hep servise gittik. Servisle pazarlık yapsam 350 den 300 e düşer. Yine 2 katı. Burda tek dikkat edilmesi gereken aracın heryerine bakıldığına emin olmak. Onun dışında parçalar zaten orjinal (yanında markalar yazıyor) İşte o pas sökücüdür falandır filandır onların uygulanması. Tekerlerin falan sökülüp balataların kontrol edilmesi.

    Ayrıyeten bu mazot filtresiyle ilgili olarak, usta biz onu her yıl bakımda değiştirmeyi tavsiye ediyoruz diyor. TDDİ olan motorlarda çok önemli değil ama TDCİ olanlarda büyük problemlere sebebiyet vermemek için değiştirmekte fayda var diyor. Bir de tabi mazotu emin olduğunuz yerden alın kesinlikle dedi.

    Bunların da dışında benim yeni öğrendiğim bişeyi söyliyim. Büyük ihtimal biliyosunuzdur ama ben bilmiyodum çok şaşırdım paylaşmak istedim. Arabada ki güneşliklerin tek tarafı çıkabilir şekilde, yerinden çıkarıp yan cama doğru getirebiliyoruz, yandan gelen güneş için. Bugüne kadar hiç görmemiştim, hoşuma gitti



    Garanti bittiyse problem yok o zaman. İzmir'de olsanız, ikisi arasında ufak fark olsa yine yetkili servis derdim ama sizin bulunduğunuz yerde elbette ki o usta tercih edilir, ben de sizin yerinizde olsam aynısını yapardım.

    Fren balatası bile değişecek olsa, 40-50 TL civarında olduğunu unutmayın. Asıl önemli olan, bütün her şeyi başta konuşup, aynı sizin yaptığınız gibi liste alarak işleme başlama kararı vermek, sürpriz kalemler can sıkabilir sonra...

    TDdi motorlar common rail olmadığı için, normal dizel kullanıyorlar ancak bence onlarda bizimkinden daha gerekli, ben bizzat kendim önceki kullandığım 75'lik Connect'e kaçak diye tabir edilen ucuz mazottan alırdım, işveren öyle isterdi, her ne kadar problem çıkmıyor gibi gözükse de her bakımda onda da mazot filtresi değişirdi. Ustanızın da dediği gibi, yakıtı hep aynı yerden almak önemli...

    Ben servise gittiğimde, adam elindeki pas sökücü spreyi bitireceğim diye, arka kapıların geriye gittiği zaman oturduğu yuvalarına da sıkmıştı, o nasıl bir spreyse çıkmak bilmedi bir türlü, belki aklı sıra iyilik yaptı ama her yıkamada oralar hep yağlı yağlı kaldı, bezi her sürdüğümde bezin yağlanması da hep problem oldu. Nice sonra geçti. Dikkatli olmak lazım...


    Güneşlik ise, sadece bizim Connect'lerde değil, artık çoğu araçta öyle.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakoist

    Ford çok geç kaldı.Ford motor ve vites konusunda geride kaldı.Ticari araçlarda otomatik vites getirmiyorlarmış. Firma prensibiymiş.



    Onların prensibine


    Amerika'ya gelince otomatik vites gidiyor ama. Hatta lastik basınç sensörü bile konmuş.



    Motor 2.0 litre 136 hp benzinli ve 4 kademeli otomatik şanzıman.




  • Motordaki paslanmayla ilgili, internette araba ilanlarındaki araçların temiz diye gösterilen motorlarında bile pas görebiliyorsunuz. Her ne kadar bizim için asla normal olarak kabul edilmese bile Ford açısından gayet doğal (!) bir durum.

    Buyrun bir örnek; hangi siteden alındığı fotoğrafın üzerinde yazıyor.

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!



    Size bir belge, hiç bir yerinde en ufak bir paslanma belirtisi dahi yokmuş, hepinizin bildiği Connect'in 100.000 km testinde yazılıyor bunlar...


    Buyrun...

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


    Şimdi kim yalan söylüyor, biz mi yoksa Autoshow dergisi mi? Bu kadar insan, fotoğraf, belge yalan da bu mu doğru? Hem öyle arabanın daha yeni alındığı zaman da değil, koskoca 100.000 km testinin sonunda. İşte ben bunun için otomobil dergilerinin test bölümlerinde yazılan her şeye güvenmiyorum. Hep temkinli yaklaşıyorum.

    Merak edenler için linki de burada



    Her şeyi bir tarafa bırakalım, connectgücü de motorunda herhangi bir pas olmadığını söyledi, acaba ilk çıkan araçların motorlarında yok da son çıkan araçların motorlarında mı var? Eğer öyleyse, yandım gülüm keten helva, hepten yandık demektir. Eller gider Mersin'e, Ford gider tersine...

    Her türlü durumda Ford'a




  • ğanılll doğum günün kutlu olsunnn kardeşimmm geleceğin parlak olsunn

    (king_connectci)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kral_cennect -- 27 Ocak 2009; 2:24:20 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kral_cennect

    anılll doğum günün kutlu olsunnn kardeşimmm geleceğin parlak olsunn

    (king_connectci)



    Bizimkini kimse kutlamadı, ama biz kutlayalım da örnek olalım bari...


    Anıl kardeşim, sen olmasaydın bu Connect team gene olurdu, ama sensiz tadı olmazdı, inan.

    İyi ki varsın...




  • 
Sayfa: önceki 973974975976977
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.