Şimdi Ara

*****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!! (769. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48.228
Cevap
71
Favori
4.114.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 767768769770771
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam millet mehmet abi link için saol forumumuzda baya senlenmiş maşallah
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PiT3uLL


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    daha önce de vermiş olabilirim, ya da başkası vermiş olabillir, megane - connect tourneo x-press karşılaştırması... türkçesi bilmiyorum var mı...


    http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?mnk=410&id=165&description=Renault+Megane+R26+v+White+Van+Man


    kısaca sonuçtan bahsedeyim magane x press den 2,9 saniye önce bitiş çizgisine ulaşıyor


    bitirme zamanı çok önemli değil aslınd burada, bir iki gün önce discovery ch.de gösterdi, connecti sürerken meganedan viraj-yol tutuş gibi bazı farkları vardı, kıyaslarken "ama unutmayınız ki bu van" dedi, bu kadar az fark fazlasıyla iyi anlamında yani..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orjinalden alıntı: PiT3uLL


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    daha önce de vermiş olabilirim, ya da başkası vermiş olabillir, megane - connect tourneo x-press karşılaştırması... türkçesi bilmiyorum var mı...


    http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?mnk=410&id=165&description=Renault+Megane+R26+v+White+Van+Man


    kısaca sonuçtan bahsedeyim magane x press den 2,9 saniye önce bitiş çizgisine ulaşıyor


    bitirme zamanı çok önemli değil aslınd burada, bir iki gün önce discovery ch.de gösterdi, connecti sürerken meganedan viraj-yol tutuş gibi bazı farkları vardı, kıyaslarken "ama unutmayınız ki bu van" dedi, bu kadar az fark fazlasıyla iyi anlamında yani..

    ford express 212 beygir focus rs motor o-100 km 7 sn hafifletilmiş karasör
    magane 2 lt turbo charger motor. 222 beygir

    ve düzeltme van olmasına rağmen sadece2,5 sn geriden geliyor, nedeni virajlardaki gağınıklığı ve yarış çizgisi dışına taşması








  • bana versinler ahaa buraya yazıyorum.. o megane RS in iflahını kesmezsem bana da connectgücü demesinler
  • iyi akşamlar team
  • buarad megane nın satış fiyatı 19500 ingiliz sterlini
    fordun fiyatı hk bir bilgi duyamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!






    Bu resimdeki filmli cama özellikle dikkat. Kelebek camında film yok, normal kapı camında orta düzey film var.




    abi muaynede ne yapacaksın film muhappetini tüv muaynesinde çok dikkat ediyorlar

    dip not olarak sizinle şu bilgiyi paylaşmak isterim, muayne esnasında aracın camında T işaretinin olması durumunda ancak ve ancak onay veriliyor yoksa muayne başlamadan bitiyor sayın dostlar




  • slm team severler.......

    anıl (connectgücü artık anasayfadan benim aracı değiştirmenin vakti geldi diye düşünüyorum...

    bugun 2009 glx imiiz alalı tam tamına 1 ay oldu arkadaşlar.

    inşalalh alla kaza bela vermez.

    darısı tüm istiyenlere olsun inşallah.

    mehmet abi sen arabyı değiştirmiyon mu 2009 glx le

    emrejet
  • arkadaşlar bugün opet kartla 125 ytl lik mazot aldım.opetin verdiği paro kartta 259 ytl lik sonaxın içdetaylı temizliğinin 100 ytl lik indirimle 159 ytl olduğu yazıyor.ilgilenlere duyurulur
  • İyi Akşamlar Team
  • İyi aksamlar nasıl gidiyor TEAM..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orjinalden alıntı: freeagle89

    Nazar değmesin, çok yararlı paylaşımlar olmuş bugün.ChipTuningUzmanı abime de teşekkür ediyorum. Bende 1.5 yıllık bi sürücü olarak hala aracı tanıma aşamasındayım.Bu yüzden birkaç sorum olacak

    1- Uzun yolda babamın yoğun ısrarıyla 90km hızla 4.viteste 2800-3000 devir arasında kullandım arabayı hep. Aracı aldığımızda ustanın bize söyledği " Dizel araçlar devirli kullanılır" lafı babam üzerinde hala etkisini sürdürüyor. Vites değişimini 3000 devire gelmeden kesinlikle yapmıyoruz biz. Şimdi benim kafam karıştı açıkcası. Yakıttan daha ziyade aracın sağlığı önemli bizim için. Zaten çok fazla yol yapmıyoruz. Aracı 2005 Nisanında aldık ve şu an 12.000 km civarında. Araca zarar vermeyen en uygun yöntem ne şimdi tam olarak?

    2- Bu araç muayenesi her zaman canımızı sıkıyor bizim hatta babamı arabadan soğuttu bi ara diyebilirim. Çünkü 2 yıl üst üste servisten çıkıp egzoz muayenesine girmemize rağmen hep sorunla karşılaştık. Özellikle ChipTuningUzmanı abime bu konuyu danışmak istiyorum (tabi bilgisi olan varsa esirgemesin ) Egzoz muayenesindeki adam bize ilk önce, aracı ölçüm cihazına bağlamadan gazı köklememizi söyledi. Sonra arkadan bakıp siyah duman attığını söyleyip bize ayarlatmamız gerektiğini söyledi.Bizde hemen servise gidip durumu anlattık. Servisteki usta küplere bindi. "Ne biçim adam bunlar, turbo dizel araçta dururken gaz köklenir mi, tabi çiğ gaz atar" diye sölendi. Bize gidip arabayı 3000 devir civarında sabitlememizi söyledi. Bizde aynen öle yapıp geçtik. Bu ilk yıl başımıza geldi. İkinci yıl ise özel serviste bakımdan çıktıktan sonra gittik aynı olay tekrarlandı. Ne kadar dil döktüysek anlatamadık çünkü adam kendi binip kökledi bu sefer gazı. Bizde özel servisin yolunu tuttuk tekrar. Özel servisteki ustada gülerek " neresini ayarlıycakmışım onuda tarif etseydi bari" dedi. Aracı bilgisayara bağlayarak herşeyin normal olduğunu eskisi gibi bunlarda tornavida ile ayar yapılamayacağını söyledi ve bizle birlikte muayeneye geldi oda. Ordaki adamlarla hararetli bi tartışmadan sonra zor bela geçirdik. Bu durum normal mi ? Yani muayene istasyonundaki adamların bilgisizliğinden mi kaynaklanıyor? Yoksa araçlarda bir sıkıntı mı var?

    Umarım sorularımı anlatabilmişimdir, biraz uzun ve karışık oldu kusura bakmayın


    1- bence çok yanlış yapmışsınız. sürekli yüksek devir ve küçük viteste giderek motoru fazladan yormuşsunuz. bunun doğrusu büyük vites küçük devirdir. motorun her devirde yıprandığını, yakıt harcadığını düşünürsek 5. viteste 2000-2200 devirle motoru asgari kullanıp az yakıt tüketmek varken tersini yapmışsınız. 3000 devir ise vites değiştirmek için dizel araçlarda çok fazladır. 2500 den sonra zaten çok güzel bir şekilde devirlenerek vites büyültülüyor. 3000 çok fazla olur..

    2- muayene için soruları cevaplayan bir arkadaş vardı, o bu konuda yerdımcı olabilir sanırım.




    Öncelikle iyi akşamlar dileyeyim; yoğun geçen bir günün akşamında nihayet boş kalabildim.

    1. maddeye verdiğiniz cevabu okuyunca Chiptuning uzmanı'nın verdiği cevap aklıma geldi; tıpkı insan nefesi gibi yani. insanoğlu sürekli yüksek nefeste yani sürekli yüksek kalp atışıyla yaşarsa ne olursa araba da öyle olur. Bunun tersi de doğru değil, normali ne? 80-90 kalp atışı. e gerisini de siz uyarlayın bi zahmet arabanıza...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 25 Kasım 2008; 1:28:14 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    elimden geldiğince tamamlamaya çalıştım...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    123 kasa mercedes almak istiyorum nasıldır => araba iyidir hoştur da sennnn...?? güzin ablaya mı yazıyosun be güzelim...
    ford connect 90 lık vergisi nekadar => beygir gücüne göre mi alınyor vergi? bi de bu arama metoduyla... zor bea..
    2008 glx karemel rengi ford connect modifiyeli => bi meyve suyu çilekli, iki ekmek, yarım kilo peynir, bi milyonluk da çekirdek yapıver..
    ford transit connect uzun kasa 2003 model fiyatı => iyi, iyi.... bak isteyince oluyurmuş...

    msn de durum degisikliklerini kendimiz ayarlayabilirmiyiz => senin durumunda zor tabi, değişmez o artık...

    hafif kusurlu araçların muayenesi kabul olur mu => bu güzin ablayı da geçmiş haydar dümenlik soru olmuş.. hafif kusur falan...

    bir ticari aracı vip yaptırmanın maliyeti ne olur =>" -konulu bugünkü programımızda ilk konuğumuz kendisi de bir ticari araç olan ford conect, hoşgeldiniz sayın connect - rnnnnn rnnnnn "....

    connect caddy kapışması => afrika belgeseli gibi... massaimaradaki connect ve caddy sürüleri karşılaşır...

    ford connet 2009 model tüm renk resimleri => .com yazsa ah bi de sonuna olacakmış nerdeyse..

    connect ötme sesi => => => => => => => => => petshopa gitseydin bea.. olmadı telefonuna polifonik indirmek için 98908875658790 a kısa mesaj gönder...

    ford connect ek sis farı yasak mı => sadece yasak olsa iyi, sana yazık-günah...







    Elinize, beyninize, emeğinize sağlık. Sanki önceki yazdıklarınıza daha fazla güldüm gibi ya neyse, bu da güzel olmuş.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PiT3uLL


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orjinalden alıntı: PiT3uLL


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    daha önce de vermiş olabilirim, ya da başkası vermiş olabillir, megane - connect tourneo x-press karşılaştırması... türkçesi bilmiyorum var mı...


    http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?mnk=410&id=165&description=Renault+Megane+R26+v+White+Van+Man


    kısaca sonuçtan bahsedeyim magane x press den 2,9 saniye önce bitiş çizgisine ulaşıyor


    bitirme zamanı çok önemli değil aslınd burada, bir iki gün önce discovery ch.de gösterdi, connecti sürerken meganedan viraj-yol tutuş gibi bazı farkları vardı, kıyaslarken "ama unutmayınız ki bu van" dedi, bu kadar az fark fazlasıyla iyi anlamında yani..








    ford express 212 beygir focus rs motor o-100 km 7 sn hafifletilmiş karasör
    magane 2 lt turbo charger motor. 222 beygir

    ve düzeltme van olmasına rağmen sadece2,5 sn geriden geliyor, nedeni virajlardaki gağınıklığı ve yarış çizgisi dışına taşması



    Ford aerodinamikten kaybediyor zaten, ön camı ve köşeleri "ben gitmene izin vermeyeceğim" diye bağırıyor.

    Ama 212 beygir ve 0-100 km 7 sn'î görünce nefesim kesildi birden. Aman yöneticiler görmesin bunu da silerler maazallah...




  • teknik veriler konusuluyor... neden silsinler ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PiT3uLL


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!






    Bu resimdeki filmli cama özellikle dikkat. Kelebek camında film yok, normal kapı camında orta düzey film var.




    abi muaynede ne yapacaksın film muhappetini tüv muaynesinde çok dikkat ediyorlar

    dip not olarak sizinle şu bilgiyi paylaşmak isterim, muayne esnasında aracın camında T işaretinin olması durumunda ancak ve ancak onay veriliyor yoksa muayne başlamadan bitiyor sayın dostlar


    Aramıza yeni katıldığınız ve de eski sayfaları okumadığınız için bizim tartışmaktan sıkıldığımız konular haliyle sizin için yeni oluyor. O yüzden kısaca anlatayım.

    1- Benim aracım GLX, yani arka camları komple orjinal karartma cam. Bunlar muayenede problem olmuyor.

    2- Film takmak artık yeni çıkan yönetmelikle problem değil, aşağıda kaynağını vereceğim.

    3-Evet ön iki camı da yaptırdım, bunlar da problem değil. Çünkü film artık tam kusur olmaktan çıktı; TUVTURK'de

    3- Bu ve bunun gibi (mesela üst yan barlar, susturucular vs) konular burada 5 aydır tartışıldı ve tartışılmaya devam ediyor. Yukarıdaki "problem değil" dediğim konuları da linkini verdiğim yerde yazan A.M.U (araç muayene uzmanı) ve arda38 nickli, TUVTURK'de çalışan kişiler yazdı. Bütün sayfaları okursanız, orada göreceksiniz.

    Çok çok problem olursa ve kıl birine denk gelirsem de problem değil, zaten hem muayeneme 6 ay var, hem de ön iki cam olduğu için söküveririm, olur biter.

    Bir de tavsiye, GLX olmayan araçlar için söylüyorum; film her ne kadar muayenede sorun değilse de , film kaplatmak yerine lazerle camları karartmanız daha uygun olur. Eğer illa film derseniz de o zaman Ziebart gibi bir yerde kaplatmanızı tavsiye ederim. Ben iki cam için Ziebart'e gitmedim, çok cüzi bir fiyata sanayide yaptırdım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü

    teknik veriler konusuluyor... neden silsinler ki


    Önceki silinenler de teknikti (Gage menüyü anlatıyordu) ama onlara göre değilmiş demek ki...
  • GLX ön tamponu için farklı bir çalışma. Akşamüstü gördüm, o yüzden fot. makinesiyle hangi ayarda, nasıl çektiğimi ben de anlamadım.

    Kendim her ne kadar sevmesem ve takmayı düşünmesem de, olur ki içinizden beğenen olur diye fotoğrafını çektim. GLX araç, aynalı ön (ne diyorsunuz, domuzluk mu, maymunluk mu, çıkıntı mı) her neyse işte o


     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: çavdır

    arkadaşlar bugün opet kartla 125 ytl lik mazot aldım.opetin verdiği paro kartta 259 ytl lik sonaxın içdetaylı temizliğinin 100 ytl lik indirimle 159 ytl olduğu yazıyor.ilgilenlere duyurulur



    Hocam, sonax'ın bu indirimi 6 aydır var, hatta connectgücü yaz zamanında yaptırdı bile. Arada bir çıkıyor o, benim opet kart'ın da şeysinde.

    Genel hatırlatma için teşekkürler...
  • Resim yükleyeceğim, resimler yüklenemiyor.
    Imageshack de açılmıyor.
  • 
Sayfa: önceki 767768769770771
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.