Şimdi Ara

*****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!! (553. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48.234
Cevap
72
Favori
4.133.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 551552553554555
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Foruma bu ara giremiyorum öylesine 2 dk bakıym diye açtım ve sadece son bir iki yoruma göz atabildim..Murat abinin yazdıkları dikkatimi çekti
    quote:

    bu arada satışa çıktım mavi connect colorline çok güzel rengi çok canalalıcı duruyor. gerçekten çok beğendim ama sye88 benim baktığım mavininde önünde TDCİ yazmıyordu.


    Daha önce de dikkatinizi çektiğim gibi Tuncay abinin çektiği fotoğraflardaki mavide de Tdci yazmıyordu..Nedenini aklım almıyor..Ama salı günü işlemleri başlatmak için gittiğimizde bunu dile getireceğim..Hatta 15bin bakımında taktıkları hava filtresini de bayiden çıkmadan takmalarını rica edeceğim..Ama bu Tdci yazısının bütün mavilerde olmayışı gerçekten tuhaf..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 27 Temmuz 2008; 11:36:01 >
  • İyi pazarlar team... dün gece yoğundu .. malum adana da Tuning geceleri.. Bu arada Lukunku (mehmet abi) burdan oraya halka tatlı yumusar.. hamur gibi olur ..sen gel .. cıtır cıtır taptaze yicecez inş ..
  • erencan dediğim şeyi yapabildinmi ?
  • boş boş oturacağıma 1-2 resim atayım dedim

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!
  • yo yo Ford Connect Team Yeni üyeniz geldi:) adım uur yaş 20 izmirliyim. Aralık ayının Sonunda(2007) şükür ßizimde ßi Ford Connect miz oldu 110 PS Full Deluxe Paket.Arabalar hakkında pek bişey bilmediğimden şimdi araca kusur sölemek istemem ama şunu sormak istiorum ßizim farlar ßiraz Pasif uzun yolda Çok pasif kalıyor uzunları yaktımızdada Karşı taraf için Sorun oluyor.Bu yüzden Xenon ßeyaz far taktırmayı düşünüyoruz Herhangi bi sorun warmı sizce ? şimdiden tşkler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: freeagle89

    Ya arkadaşlar benim connectle ilgili tek sorunum arka kapılardan özellikle sağ arka kapıdan acayip tıkırtı sesi geliyor. Engebeli yolda. İlk aldığımızdan beri var, gidiyoruz servise kapının geçtiği orta kolondaki yerin altına conta koyup sıkıyolar, düzelir gibi oluyo sonra yine oluyor. Özellikle güneşli ve sıcak günlerde çok fazla ses oluyor. Genleşme vs. olayı var sanırım. Serinde falan kesilebiliyor yada azalıyor ses. Arabaya binen arkadaşlar, arabayı çok beğeniyor ama en ufak bi sallantıda kapıdan gelen ses herşeyi berbat ediyor, bu ne diye soruyorlar. Onu da geçtim ben deli oluyorum duydukça. Sizde durum böylemi? Bunun bi çaresi var mı ya


    Araya kaynamasın lütfen




  • merhaba arkadaşlar;

    bu yazıya bende başımdan geçenleri yazma ihtiyacını hissettim.

    2007 senesinde arkadaşımın tavsiyesi ve aynı semtte olduğumuz için yukarıda adı belirtilen servise gittim.Çok temiz 1998 model escord aracım vardı bunu takasa verip 75 hp connect almayı düşünüyordum.aracıma yetkili şahıs (teknik sorumlu) aracımın öntakımının bozuk olduğunu ve 4500 ytl den fazla veremeyeceklerini belirttiler,aslında araçta hidrolik direksiyon yoktu ve aracı rot balansını yeniyaptırdım hiçbir sorun yoktu.connect için 28000 ytl istediler ve hiç aşağı inmediler.
    işim gereği bahçeşehirden geçerken bir bayi gördüm .içeri girdim konuyu anlattım aynı gün aracı getirmemi ve değerlendireceklerini söylediler .Escordu gördüler şaşırdılar araç çok temizdi ve anında 6000 ytl fiyat biçtiler ve serviste çalışan bir elemen aldı. connecte 27000 ytl istediler,jest olsun diyede aracı filmli olarak teslim ettiler.hatta arayıp araçtan memnun olup olmadığımı sordular.birde böylesi var.
    inşallah sizleri sıkmadım .iyi tatiller.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: muratozd

    Bu arada dün servise gittim. Eresinlere;

    Şikayetlerim;

    1-kapılar kapanırken biraz sesli kapanıyor,
    2-intercooler körüğünden yağ kaçırıyor;
    3-vites geçişlerinde tak diye ses geliyor;
    4hava filtresi değişimi yağ kontrolü, idi

    servise 3 gün önceden randevu almıştım, saat 9:00 a,

    gittim beni karşılayan kimse olmadı. indim birine sordum randevu almıştım nereye gireceğim diye. tamam çek şöyle ...bey ilgilenecek dediler.

    gittim randevu kaydıma ulaşamadı. boşuna randevu almışım. kayıt oluştu yukarıya çıkın dedi. ne zaman bitr dedim öğlene doğru dedi ve arabayı köşeye çektiler. baya bi bekledi orada. bişey demedim. baktım 10:00 gibi araba hareketlendi indim yanına aynı ilgilenen bey burada durmak yasak yukarı çıkın dedi. bence bu durum çok kötü ne demek yani bakamayacak mıyım ne yapıldığına. bir çok serviste bakılıyor. hatta beğenmediğim hyundai servisinde bile beni çağırıp buyrun işte sorun şurdandı bunlar yapılacak bunlar değişecek. bunlar idare eder deyip baktırıyorlardı ve istediğim kadar yanında durabiliyordum. hatta ben sıkılınca ayrılıyordum.

    neyse dedim bitince araç bitti dedi beni aşağıdan camdan el hareketiyle çağırdı. indim. insan bir aracı yıkar bir plakalığı değiştirir. benim ön plakalık kırıktı. dedim plakalığı değiştirirmisiniz diye arkasını döndü gitti bi eleman gelip değiştirdi.

    aracın körüğü değişti
    kapılar yağlandı
    vites seslerine şafttaki boşluktan kaynaklı normal dendi.
    yağda sorun yok.
    filtre temiz değişmey gerek yok dendi.

    belge istedim vermediler. aldım aracı çıktım.

    bu arada satışa çıktım mavi connect colorline çok güzel rengi çok canalalıcı duruyor. gerçekten çok beğendim ama sye88 benim baktığım mavininde önünde TDCİ yazmıyordu.

    benle orada da ilgilenen olmadı.

    yani memnun mu kaldın dense 10 üzerinden 5 belki veririm.

    baskı balata bakım ücretlerini soramadım. sorsamda net cevap alamayacağımı biliyorum. ancak telefonda bilgiyi güzel veriyorlar. oradan sorulabilir.

    Saygılarımla...



    Bu yazıyı okuduktan sonra başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. Aman ya rabbiiim. Ben olsaydım kesin birini vururdum orada, kan çıkardı kan. Ne demek aracı göstermiyorlar. Cehennemin dibine gidin, göstermeyecekseniz. Yaptıkları her şeyden haberim olması lazım, belki memnun olmayacağım servisten, eğer hepsi böyle ise ben garantiyi bozarım o zaman. Yemişim garantisini. Aracı alıncaya kadar yağlım, balım gülüm, servis zamanı "sen anlamazsın, geç şuraya otur". Yazıklar olsun. Hepsini geçtim, araç servisten çıkarken yıkamamışlar bile. Böyle sorumsuzluk olur mu?

    Benim servis zamanı gelsin, sorarım ben onlara. Kesinlikle ve kesinlikle, hiç bir yere kıpırdamadan başında duracağım, her ne olursa olsun. Göstermezlerse, 300 km uzaklıktaki bayinin servisine gider, gene başında dururum. O kadar para vereceğim, bir de benim değil de kendilerininmiş gibi davranmaları, cıngar çıkarma sebebi.

    Ben sizin yerinizde olsam, derhal bu yaşadıklarımı Ford'a yazardım. Hatta yetmez, İngiltere Ford'a bile kesinlikle ve kesinlikle gönderirdim. İzmir'de de benzer şeyler duymuş ve kullanıcıların artık civar il ve ilçelere gittiğini burada da yazmıştım. Hatta İzmir-Otokoç iki sene önce "değiştik-değiştirdik" diye yeni bir slogan ve hizmet anlayışıyla çıktığını iddia ederek her yere reklamlar vermişti. Hiç değişmemiş demek ki. Bu Ford adam olmayacak.

    Kalın olarak yazayım. BU FORD ADAM OLMAYACAK.










  • :) bilqiler için tşk ederim hojam sayfaları inceliorum tşk ettim
  • quote:




    Orjinalden alıntı: hakoist

    Daha yeni motor kendine gelme başlamış.Benim arabada 4 ve ya 5 ay 11.000 km oldu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: _emre_ connect

    ARKADAŞLAR BENİM ARABA 6 AYLIK 3000 KM DE MOTORU YENİ AÇTIM DAHA NEYSE BEN YATIYORUM ARAÇ HAKKINDAKİ YORUMLARINIZI YARIN OKURUM İİ GECELER


    Lukunku




    Rekor bende o zaman.

    İki ayda 10.000 km.


    ehehe yaww siz 2 ve 3 vayda yaptığınız km ben 1.5 ayda yaptım su an 17 376 km de ama boş verin km fazla olması arabanın eski olması demek tirr ben işim gereği cook geziyorumm
    saygılarımla...
  • connect_52 kardess cook gecmişş olsunnnnnnnnn
  • arkadaşlar sonunda babamı ikna ettim ve arabanın arkasında tüm stickerları söktüm...stoplara yatığım karartma işleminide iptal ettim..(orjinali daha güzel duruyo)ve egzozu da attım.resminide çektim şimdide kaptanın bi istedği vardı benden onu yapmaya gidiyorum
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!




  • tampondaa gıcır gıcır haa allah kaza bela vermesinnn
  • arkadaslar ii günler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sye88

    Foruma bu ara giremiyorum öylesine 2 dk bakıym diye açtım ve sadece son bir iki yoruma göz atabildim..Murat abinin yazdıkları dikkatimi çekti
    quote:

    bu arada satışa çıktım mavi connect colorline çok güzel rengi çok canalalıcı duruyor. gerçekten çok beğendim ama sye88 benim baktığım mavininde önünde TDCİ yazmıyordu.


    Daha önce de dikkatinizi çektiğim gibi Tuncay abinin çektiği fotoğraflardaki mavide de Tdci yazmıyordu..Nedenini aklım almıyor..Ama salı günü işlemleri başlatmak için gittiğimizde bunu dile getireceğim..Hatta 15bin bakımında taktıkları hava filtresini de bayiden çıkmadan takmalarını rica edeceğim..Ama bu Tdci yazısının bütün mavilerde olmayışı gerçekten tuhaf..


    cuma ve c.tesi izmir duğlese tekrar gittim. tdci yazıcı resimdeki gibi mavide yok. ama artık tüm motorlar tdci olarak üretiliyormuş. hatta bunda sonraki üretimlerde tdci yazısının hiçbirinde olmayacağını söylediler. yeni gelmiş 110 ps glx teşhir ediliyordu, onun panjurda da yoktu. resimlerini çektim, evden pc ye aktarma yapamadığım için yarın koyarım.




  • arklar bende team katılmak istiyorum
    nasıl olcak bu iş nerden katılcaz
  • resimler
  • iyi pazarlar arkdaşlar ... eren dediğim şeye bakmaya gitmişsin daha yazmadın ... bu arada 2 arkdaş katılmıs eve gecince ekleyeceğim .. bu arada katılmak için ilk sayfadaki gibi araç bilgilerini verirsen sevinirim
  • ANIL DİGER SİTEYE FOTO NASIL EKLERİM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _emre_ connect

    arkadaslar ii günler



    iyi günler emre.

    sevgili team. geçen haftaki servis hakkında düşüncelerim bu hafta değişti. özellikle aracın yıkanması konusunda. teknik servisin içinde gezebilmeme rağmen, yıkama kısmına almıyorlar hatta kapıda güvenlik görevlisi var. ama yıkamadaki benim aracım olduğu için biraz alttan alarak içeri girmeyi başardım. lukunku arkadaşımız gibi fırçayla yıkamaktansa aylarca pis kalmasını tercih eden biri olarak; son anda arabamı barbar yıkamacıların fırçasından kurtardım.
    tazyikli su tutmuşlar fırçaya geçiyorlarmış yıkamayı bıraktırdım, motoru yıkamışlar sanırım sadece tazyikli su tuttular. servise gidiş sebebim olan el frenini sökerlerken (110 luk glx de o kısımlar tamamen krem)yağlı parmak izlerini hatıra bırakmışlar. yıkamacıya çıkarmasını söylecektim ki paspasların altının komple koca koca ayaklı gaddarların yağlı ayak izlerini taban döşemesinde gördüm. aklım çıktı müthiş hayal kırıklığı ve moral bozukluğu. arabaya dokunmayın sadece bu lekeleri çıkarın teslim alırken kontrol edicem diyip serviste beklemeye başladım. araba geldi içine süpürge bile tutulmamış gibiydi, yağ lekeleri de öylece duruyordu.
    maddeler halinde sıralarsak:
    1- izmir duğles yıkama servisi, sokak aralarındaki çeşmebaşlarından hiçbir farkı yok.
    2- yıkamacı elemanlarının kalifiye ile yakından uzaktan ilgisi yok(karşı olsam da hangi kimyasalla yıkayacaklarını sorduğumda yüzüme çince konuşuyormuşum gibi bakarak su dolu içine fırça batırılmış varili gösterdi)
    3- servis yetkililerinin lütfederek armağan ettikleri yıkama kıyağında, kıl payı bebeğimi canilerin fırça darbelerinden korudum. tamamen amatörce.
    4- ticari servis kayıt kabuldeki görüvli arkadaşların bu defa da yeterince ilgi göstermesi prosedürün işlediği izlenimi yarattı.
    5- servise gelen aracın çok olması sebebiyle herşey aceleyle yapılmaya çalışılıyor bu da araçlara bizim gösterdiğimiz özen gösterilmiyor(hijyen açısından)
    6- yetkili kişilerin çözüm üretmeye yönelik çabaları yetersiz(aux soketi için beni 1. sanayideki teypçiye yönlendirdiler. halbuki bunu takip etmek onların işi olmalıydı)
    7- müşteri memnuniyeti için geri bildirimleri önemsemiyorlar(araç tesliminde anket yapılmadığını belirttim, bankacının imza için beni bankaya çağırdığını söyledim halbuki bir başkasına farklı oldu, test sürüşü için ticarilerde böyle uygulamalarının olmadığını söylediler ama sonradan bunu da gördüm)
    8- muratozd arkadaşımızın dediği gibi randevu sistemi sadece arkalarına saklandıkları, müşterinin yüzüne vurdukları bir prosedür.
    9- siz istemedikçe hiç bir şeyine extradan bakmıyorlar.(kapı fitillerinin tamamen değişeceğini umuyordum sadece servis fişinde yazılan kapıyı dğiştirmişler halbuki diğerlerinde açılma vardı.)
    10- randevuyu onlar bile verse randevuya gitmeden değişecek parçanın temin edilip edilmediğini telefonla öğrenin(el freni tabancası temin edilmemiş tekrar izin alıp hafta içinde gidicem)
    11- servis esnasında ezik davranmayın ama asabi de davranmayın. kendinden emin vakur durun
    12- aracı satarken gösterdikleri yakınlığa kanmayın.

    çay içmeye misafir geliyor. daha sonra devam ederim.




  • google ye image yaz .. ilk çıkana tıkla orda...gözat var ordan pc den resmi bul .. upload edince çıkan linklerden en son linki kopyala yapıstır .. dier siteye .. [simage] bu araya da linki yaz [/simage] OK dir
  • 
Sayfa: önceki 551552553554555
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.