Şimdi Ara

DELTA Servis (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DRGULEN D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Cuma akşam üstü gerekli bilgi verildi ve onay alındı ithalatçıdan.Haftasonuna denk geldiği için dönüş yapamamışlar.Bu gün çözümleyip verdiğimiz raporu onaylayacaklardır.

    Bizim hazırladığımız raporun ithalatçının onayından geçmesi gerekiyor artı olarak,orada zaman kaybı yaşandı ürünle ilgili.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • haldunceylan H kullanıcısına yanıt
    Haldun Bey Merhaba,

    Yazınızı okuyunca bende şaşırdım ancak servis geçmişinizde incelediğimde farklı bilgiler ortaya çıkıyor.Ürünü ilk gönderdiğiniz zaman 25.02.2013 ( 8 Ay öncesi) ve aynı gün yazılım attırıp ürünü almışsınız.Şikayetinizde Sony yazısında kalmasıymış.

    Daha sonra 11.07.2013 tarihinde ( ilk gönderimden 5 ay sonra) tekrar göndermişsiniz şebekesi çekmiyor diye.İncelemeleri ve bakımları yapılmış 7 gün aktif test edilmiş sorun olmadığı için tarafınıza gönderilmiş.

    30.08.2013 tarihinde daha önce olmayan arızalardan ısınıyor ve şarjı az gidiyor olarak göndermişsiniz ve batarya değişimi yapılmış.(Isınma sorunu görülmemiş).

    Son gönderdiğinizde de anakart değişimi yapılıp geri gönderilmiş.

    Bu durumda üründe problem devam ediyorsa cihazınızın değişmesi gerekiyor.Bu bilgi içinde servise gelmesi gerekiyor.

    Yapabileceğimiz işlemler bunlar, kırıp atmak ve ya Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak sizin bilginizde.

    Bu paylaşımda "bizimle dalga mı geçiliyor,kırıp atmak istiyorum,denenmiyor mu arıza,1 ay bile kullanmadım" ibareleri fazla ve gereksiz olmuş.Normal şekilde de paylaşsanız problemi çözülecek sorununuz zaten,herhangi bir şekilde daha sıkıntılı üslub kullanmanıza gerçekten gerek yok karşılık almak için.

    Gönderdiğiniz zaman ürün ile ilgilinecektir merak etmeyiniz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • baharikan B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kesinlikle kendi servisine göndermenizi tavsiye ederiz.Eğer sonuç alamazsanız o zaman tabii ki yardımcı oluruz.Ancak garantili bir ürün almışsınız ve farklı bir yerde müdahale ettirip kapsamı bozmamanız en doğrusu olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Telefonu ilk kez gönderdiğimde sorun çözülmüştü; ancak daha sonraki göndermelerimde maalesef sorun çözülmedi. Ben sizden memnun kalsam burada olumsuz yorum yapmazdım.Delta Servis telefonu test edip gönderdiğini söylüyor ama hala sorunlu şekilde telefon geliyor. Telefonu tekrar göndereceğim servise umarım bu defa sorun çözülür.
  • bu prosedürü bilmiyordum .sorunum çözüldü ürünü iade ettim. delta servis ilgili ve güvenilir bir firmasınız ilginize teşekkür ederim. lakin bimeks çok ilgisiz konuyu hep ben takip ettim. SAYGILAR
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    Eski bataryami bu hafta icinde kargolasam sorun olurmu yani bi acelesi var mi su 2 gun cok yoğunum yoksa bekletme niyetinde değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Problem yok bu hafta içi ulaşması yeterli olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • DRGULEN D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Büyük elektronik marketlerin satış sonrası birimleri çok yoğun oluyor,bir sürü elektronik kategorisini ürünle ilgileniyorlar.Bundan dolayı ciddi evrak işlemleri var,sürecin uzaması tamamı ile bununla ilgili.

    Saygılarımızla,

    DeltaServis
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    Merhaba sayın delta servis yetkilisi.Özel mesaj attım ama görmediniz herhalde özel mesaj kutunuza bakınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Kesinlikle kendi servisine göndermenizi tavsiye ederiz.Eğer sonuç alamazsanız o zaman tabii ki yardımcı oluruz.Ancak garantili bir ürün almışsınız ve farklı bir yerde müdahale ettirip kapsamı bozmamanız en doğrusu olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Çok teşekkürler, çalışmalarınızda başarılar dilerim.
  • Merhaba,
    Sayın Delta servis yetkilisi, acaba şu an n11.com sitesinde Beşken Elektronik firmasının satmış olduğu LG Nexus 4 marka ve model cep telefonunun satış sonrası teknik servis hizmetini veren firma siz misiniz?
  • sayın delta servis yetkilisi özelden mesaj attım..ilgilenebilirseniz sevinirim
  • Cihazı göndereli 1 hafta oldu. Sorunum şarzdayken şarz cihazının ucundan çıkan sıcaklığın şarz giriş yerini eritmesi. Telefonsuz kaldığım için zor durumdayım. Kötüleme yapmıyorum. Ama hizmet yavaş gibi. Asıl dert ettiğim cihaz ulaştıktan sonra birkez bile aranmadım ve bilgi sahibi olamadım. Barkın bey le forum üzerinden konuştuk sadece. Haftasonuna kadar bilgi alırsınız demişti. Dönen olmadı. Bugun ben aradım ve Gizem hanım çıktı aramama. Cihazımla ilgili bilgi almak istedim ve 1 2 gün beklenilmem söylendi. Ya hayır kullanıcı hatası değil orjinal şarz aleti ile oldu. Cihaz değişimi veya para iadesi isteyeceğim. Ve tekrar belırtmek istiyorum amacım kötüleme değil. Yardım istiyorum. İyi forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba herkese,

    Delta Servise telefonu gönderdim umarım bana yine arızalı telefonu göndermezler. Telefonu alalı 8 ay olmuş ve ben telefonu toplamda 2 ay kullanamadım.Umarım DELTA SERVİS GÜVENİLİR BİR YETKİLİ SERVİS OLDUĞUNU GÖSTERİR.

    HALDUN CEYLAN
  • Merhaba delta servis telefonumu size ilk yolladığımda bildiğiniz gibi çatlak vemekanik soyulmalardan dolayı ekran değişimi yapmışdınız.Telefonumu size 2. kez yolladığımda tam 8 adet sorun belirttim (ki bu sorunların tamamı garanti hatasıydı) bu sorunlaradan dolayı tekrardan bir ekran değişimi yapıldı şu anda hayal kırıklığı içinde yazıyorum ama malesef telefonumun ekrana entegre olan o metal kısımında yine soyulma var üstelik geldiğinden beri size yemin ederim spigen neo hybrit kılıflar kullanıyorum ozellikledekenarları full korunuyodu ve şu anda gerçekden çok üzgünüm zaten 2 kez ekran değişimi yapıldı bir daha yapılırsa 3. kez oluyor bu durumda garanti belgenizde beliren "ürünün,teslim tarihinden garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla 1 yıl içerisinde aynı arızaları 2 den fazla tekrarlaması veya farklı arızaların 4 den fazla ortaya çıkması durumunda tüketicinin talebi üzerine (İ)ücretsiz değiştirme işlemi (ii)bedel iadesi (iii) kayıp oranında bedel indirimi yapılacaktır " haklarımdan yararlanmam gerekir ayrıca 2 kez ekran değişimi 2 kez de batarya değişimi toplam 4 kez arıza tamiri geçirdiğimden bu durumdada bu hakalrımdan yaralanabilirim ilaveten ilk yolladığımda tek arıza 2. ci yolladığımda 8 arıza şuandada ilk yolladığım arızanın 2. kez tekrarlamasını sayarsak telefonum toplamda 10 arıza çıkarmış oluyor üsteli 1 sene içersinde yane bu haklarımı benim her şeklide kullanmam gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim.(hepsini geçtim şu anda metal kısımda soyulma yeniden mevcut yane ekran değişimine 3. kez ihtiyacım var bu neden bile yeterli ...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 9 Kasım 2013; 21:42:31 >




  • Sabırsızlıkla bekliyorum ...
  • iyi günler
    Yaklaşık 10 gün önce sizin garantniz altında olan HTC one aldım. Bugun telefona baktığımda bootloader ekranında unlocked ve s-off olarak gözüküyordu. Ancan ben telefona sadece ota güncelleştirmerini yaptım . (4,2,2 güncellemesini yaptım.) bootloader kilidinin açık olması garanti açısından sorun oluşturur mu? Eger oluşturusa aldığım site ile iletişime geçeceğim.
    saygılar
  • Sayın delta servis vereceniz bilgileri beklemedeyim eğer telefonumu tekrar isticekseniz eski bataryayida ona gore beraberinde yada ayri olarak yollicakdim yarin, simdi arada kaldim en kisa surede cevap bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 11 Kasım 2013; 1:06:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsung s4 konusurken karşı taraftan ses cızırtılı geliyor? konulu size bir pm attım ilgilenirseniz çok sevinirim saygılarımla.
  • solidago640 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şu an değişim ve ya para iadesi isteyebileceğiniz bir durum söz konusu değil.Artı olarak ürünün garanti dışı kaldığına dair bir bilgi verilmedi,zaten böyle bir durum yok.Cihazınızın yanan bölümleri değişti artı olarak denenmesi gerekiyor.Bu süreç ile ilgili yapılan işlemlerin sonuçlanmasını beklemeniz gerekmektedir.Bir sonuç alındığında size dönüş yapılacak merak etmeyiniz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.