Merhaba Kaliteli bir buhar kazanlı ütü arıyorum.Aklım Phılıpslerde ama Delonghi de beni cezbediyor.Kullanıp da memnun olan var mı ?olumlu olumsuz yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
Philips'e o kadar çok para bayılmaya kesinlikle gerek yok. Seramik tabanıyla birlikte gayet kullanışlı. Delonghi'ye karşı önyargılı olmayın kesinlikle.
vvx810 modelini önerebilirim
biz aldık çok memnunuz
birde internette philips in 2 sene biter bitmez arıza verdiği şikayeti çok var.
Bağcılar A101 (Bağcılar Çınar Tramway durağı yakınındaki) de Delonghi vvx810 modeli 199 Tl.
Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.Tam kararımı verip Phılıps alacakken diğer başlıklarda bi arkadaşın memnuniyetsizliğini okuyunca aklım Delonghiye takıldı yine.Üst modellerine bakıyorum şimdi.Model tavsiyesi olan var mı?
Fiyatları ne alemdedir bilmiyorum ama VVX1840 gayet yeterli bir model. Daha üzerine bence ev kullanımında gerek yok. Seramik taban olduğu ve yeterli miktarda buhar ürettiği müddetçe daha alt modellere de inilebilir.
Merhaba. aşağıda Delonghi ma<rkasından çektiklerimi şikayetvar sitesine yazdmıştım ama 700 karakterden fazla yazmama izin veremediklerinden yazdıklarımı burda paylaşmak istiyorum. Belki Delonghi markasına güvenipde birşeyler satın almadan önce bana çektirilenler başkasının bu ızdırabı çekmesine engel olur. Aslında artık markadan ziyade teknik servise ve satış sonrası hizmete bakmadan ürün almanın ne kadar yanlış olduğunu anladım.
Merheba. Aşağıda yazacaklarım biraz uzun olabilir ama 40 güne yakın bir süredir ütümü tamir edemeyip ! 20 işgünü tamir sürelerini geçirip bana yeni ürün göndereceklerini söylemelerine rağmen ardından aşağıda belittiğim farklı bir uygulama yapmak isteyerek mağduriyetimi artıran Delonghi markasının, marka değerinin arkasında durarak (bunu önemsiyorlarsa, sat gerisi önemli değil mantığıyla iş yapmıyorlarsa) bir an önce buhar kazanlı ütümün değişimini yapıp, beni telefonla arayarak ütümü gönderecekleri adresimi almalarını ve bu adrese ütümü göndermelerini talep ediyorum.
2,5 yıl önce aldığım Delonghi VVX2200 buhar kazanlı ütümde buhar sorunu yaşıyordum. Kastamonuda ikamet ettiğimden ürünü bayram tatili için gittiğim Adapazarı'nda Delonghi'nin Buzel servisine 07.08.2013 tarihinde 9442 nolu fişle ütümü bıraktım. Ütüyü servise bıraktığım gün servis yetkilileri ütüye bugün (07.08.2013 günü) bakamayacaklarını ama bayram sonrası pazartesi günü (12.08.2013 günü) ütüye bakıp sorunla ilgili 20 TL ve üzeri işlemlerde benimle iletişime geçip onay aldıktan sonra tamire başlayacaklarını belirttiler. Ben de evde başka ütüm olmadığını ve sorunu kısa sürede çözerlerse memnun olacağımı söyleyip ordadan ayrıldım. Pazartesi aramadıklarından, salı günü ben servisi arayıp durumu sordum. Bana henüz ütüye bakamadıklarını ama en geç yarın ütüye bakıp beni arayacaklarını belirttiler. Ama beni aramadılar. 2 gün sonra servisi yine aradım ve en kısa sürede ütünün durumuyla ilgili bilgi vermelerini istedim. Serviste telefonla görüştüğüm bayan bana ütüyü şu an ustanın incelediğini akşama döneceklerini belirttiler. Akşam yine dönmediler 2 gün sonra tekrar aradım bana yine ütünün ustanın elinde olduğunu söylediler ben artık dayanamayıp ustayı telefona istedim ve ustaya çok madur olduğumu ve ütüyle ilgili sorunu en kısa sürede çözmesi için kendisine ricada bulundum. Usta durumu yarın size bildiririz dediler. Ama yine dönmediler. Ben tekrar Buzel servisi aradım ve bu kez sinirli ve kızgın ifadelerle durumu çözmelerini istedim bu kez bana ütünün bir parçasında sorun olduğunu ve 80 TL masraf olacağını söylediler kabul ediyorsanız parça siparişini verelim dediler. Ben hemen siparişi verip ütümü tamir edip gönderin dedim. Parçanın birkaç gün içinde geleceğini söylediler. aradan 3 gün geçti ne arayan nede soran olmayınca ben Buzel servisi aradım bana parça siparişini verdiklerini ve merkezden bir iki güne parçanın geleceğini söylediler. aradan 4-5 gün geçti ve ben yine servis dönmeyince servisi aradım ve bana hala parçanın gelmediğini söyleyince ben Buzel servis yetkilisine; Ben arabamı bir sorun olduğunda servise götürüyorum ve bırakın sizinle geçen 20 günü aynı gün hatta belki aynı saatte bana arabanın sorununun ne olduğunu söylüyolar ve gerekeni yapıyorlar dedim. Siz ise bir ütünün ne arızası olduğunu bile hemen hemen 20 günde bana söylediniz ve hala parçayı temin edemediniz dedim. Eğer bu işi yapamıyorsanız ütümü hemen merkez servise gönderin dedim ve telefonu kapattım. Aradan 2 gün geçti dayanamadım servisi yine aradım serviste ustayla görüştüm ve bana ütü için gelen parçanın yanlış olduğunu yeni parça isteyeceklerini söyleyince; Ben kesinlikle sizden (buzel servisten) daha başka birşey istemiyorum ütümü kutusuyla hemen merkez servise yönlendirin dedim ve Delonghi müşteri hizmetleriyle görüştüm. Durumu onlara izah ettim. Bana döneceklerini söylediler aynı gün Müşteri hizmetleri bana döndü ve ütünün parçasının istersem Buzel servise gönderileceği ve ütünüzün tamir edileceğini söylediler. Ben kesinlikle ilgisiz alakasız servis olan Buzelden hiçbirşey istemiyorum bu kadar uzun zaman beni oyalayan ve bir kez olsun bana geri dönüş yapmayan birserviste bir daha vakit kaybı yaşamak istemiyorum dedim. ve ütümün merkezde tamir edilmesini istiyorum dedim. bir hafta gibi bir süre geçti ütümle ilgili bi cevap alamadığımdan müşteri hizmetlerini aradım Ütümü merkezde tamir edip gönderecektiniz ama malesef sizde Buzel dervis gibi ilgi ve alakadan yoksun bir şekilde bana geri bile dönmedinizve benim mağduriyetimi devam ettirdiniz dedim artık lütfen çözüm bulun dedim. Birkaçgün sonra ütünün durumunu öğrenmek için 02164194993 nolu telefondan bilgi almak istedim ama Buzelservisten ellerine benim ütümün geçmediğini öğrendim. Bunun üzerine yine müşteri hizmetlerini aradım. Malesef müşteri hizmetleride ütüyle ilgili net bir cevap veremedi ve benim merkez servisi aramamı istedi. ben merkez servisi aradığımı söyleyince biraz bekledikten sonra bana ürünü istersem 20 işgünü servis süresi geçtiğinden yenisiyle değişim yapabileceklerini belirtti. Bende artık sizden servis istemiyorum lütfen yeni ütümü bana en kısa sürede gönderin dedim. 4 gün daha bekledim 02123461180 nolu telefonlarını aradım. telefonda görüştüğüm yetkiliye herşeyi anlattım ve artık sorunumu çözecek bir Satış sonrası Müdür vs. bir yetkiliye ulaşmak istediğimi söyledim ama oda beni müşteri hizmetlerine yönlendirdi. Bugün (13.09.2013) müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve artık sabrımın tükendiğimi bana ütümü değiştirerek geri göndermelerini isteyince; Bana ütü değişimiyle ilgili bir değişim yapılabilmesi için ütünüzün nerde olduğunu ve bilgisini almamız gerektiğini söyleyince ben iyice sinirlendim ve bunudamı ben yapacağım dedim 35 - 40 gün oldu ütümün nerede olduğunu bilmiyorsunuz bi sorunu çözemediniz lütfen artık çözün yoksa yasal yollara baş vuracağım dedim. Bana geri döneceklerini söylediler. Aradan yarım saat geçmeden 05439089171 nolu telefondan geri döndüler ve bana ütümün 280 TL !!!!!!! masrafı olduğunu söyleyince ben sinirlenip hem ütümü kırk gün bekletin hem servisiniz 80 TL masraf deyip sorunu çözemesin hemde 20 iş gününü geçmesine rağmen sorunu çözmeyi başaramayıp benden paramı talep ediyorsunuz dedim. Ve bana en kısa sürede yeni ütümü gönderin deyip telefonu kapattım.
Tabi bu zaman içerisinde müşteri hizmetlerine de mailler attım !!!
Ama görüldüğü üzere mağduriyetim devam ediyor.
İşin özeti 40 güne yakın bir süredir ütüsüzüm. İlgi alaka ve bence teknik servisin sıfır olduğu bir marka olan Delonghi den artık gerçekten bıktım. Gerekeni lütfen artık yapın.
Delonghi VVX 1660 modeli buhar fonksiyonunu çalıştırmama, dual buhar gibi ek özellikleriyle tercih sebebimiz oldu. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Fiyat olarak belli sitelerde uygun oluyor. İyi ki almışız dedik bugüne kadar.
Arkadaşım PHILIPS ten kesinlikle uzak durun. Niye derseniz şu hikayeme kulak verin lütfen.Bir kucak para ödeyip, dönemin en son modellerinden (9240) olan ürünü tam 25 ay önce satın aldık.Garantisinin 24 ay olduğunu hatırlatmakta yarar var. Ürün Garanti süresinin tam bitiminde 25. ayda arızalandı. Servise gttiğimizde bize çıkartılan parça değişim listesi ve toplam tamir bedeli tam 245 TL idi. Yani ürünün web den satın alınabileceği fiyatın nerde ise yarısı kadar tamir bedeli...Üstelik değişim yapılması gereken parçalara göz attığımızda 1) Elektronik kart 2)Power düğme ışığı 3)Buhar taşıyıcı hortumu...Bu son parçaya dikkat !!! Hadi anladık ,ilk ikisi elektronik malzeme bu bile makul bir arıza süresi değil ama neyse....Peki 3. Parçaya ne demeli ? Buharlı ütü satıyorsunuz ve ütünün en önemli parçalarından neredeyse ütü ile ile bir eskimesi gereken hortumu 2 yıllık bir ömre sahip. Bu konuda Tüketici Danışma Hattına yaptığımız müracaatlarda servislerinin NOTERLİĞİNDEN ÖTEYE GEÇMEYEN ve üzgünüz le biten cümlelerden başka hiç bir yardım alamadık.Usulen kurulmuş ve kurumsallık çağrıştırmak amacından öte hiç bir fonk siyonu olmayan bir birim.Şu anda ne mi yapıyorum? PHILIPS in 25 ay önce piyasanın en pahalısı olarak aldığım ürününü depoya atıyorum. Benden istedikleri SERVİS BEDELİNİN DAHA DA ALTINA bir fiyata hemen hemen aynı spefikasyonlara sahip YERLİ BİR ÜRÜN alıyorum.H.Burada.Com dan siparişimi verdim bile.Hem 6 Ay deneme ve kayıtsız iade/değişim garantisi var ,hem YURDUM MALI.... 2 Yıl garantisi...Hemde bir çok kullanıcının olumlu yorumu ve menmuniyeti. Buda bana çok iyi ve zamanında bir ders oldu.PHILIPS'in her türlü ürününü yaşantımdan çıkartıyorum. Ha ! Bu arada 23 Yıllık evliyiz. Eşim çalışan bir Bayan Evlilik yaşantımızın 21 yılını 2 adet klasik buharlı ütü ile geçirdik.(Ki, şu anda bu emaktarı yeniden devreye aldık.) her türlü eşyasını son derece bilinçli ve ekonomik kullanan genel bir yapımız vardır.Bu güne değin 2. değişimini yaptığımız Beyaz ve k.rengi eşyalarımızda bir çok kez arıza yaşadık , ancak hiç birinde bu kadr pişkin ve tüketicisini hiçe sayan bir anlayışla karşılaşmamıştık.
ACİLLL yardımm HOMEND 1112 JETSTEAM BUHAR KAZANLI ÜTÜ TEFAL EASY PRESSING GV5245 EKO BUHAR bu iki ütü arasında kaldım arkaaslar onerilerinizi beklemekteyim