Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Dedektif olmak istiyorum,yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
29
Cevap
3
Favori
16.229
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Dedektif olmak istiyorum,yardım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1930 Mesaj
    Henüz lise okuyorum ancak dedektif olmak istiyorum.İnsan psikolojisinden iyi anlıyorum ve bir olaya çok farklı açılardan bakabiliyorum.Ancak bu sadece bir heves değil.Yaklaşık 3 yıldır istiyorum,nasıl dedektif olabilirim?Önce polis mi olmam gerekiyor,özel dedektif olamıyor muyuz?Sertifikalar nasıl alınıyor dedektiflik bürosu açsam mesela?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    300 Mesaj
    Ancak dergilere ilan verirsin. Sanki bana Sherlock Holmes derler adama. Ama ajan olursan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    443 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı:



    Alıntıları Göster
    amerikada her olaya dedektif veriyorlar orada para kazanırsın .



    merhaba ! ben dedektif marry. bu cinayeti çözmeye geldim vs. vs. gibi. konuya gelince ; bilmiyorum.



    yaş kaç ? genellikle çocukların hayalidir ?
    _____________________________
    Kalansız bölmüş hayat bizi ...
  • Teğmen
    135 Mesaj
    konuyu iyiki acmissin, yoksa dedektif olamazdn zaten...



    Ciddi ciddi Burdan aldigin bilgilerle dedektif olacagina inaniyor musun?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    <Bu mesaj DH GOLD PREMIUM aracılığıyla atılmıştır>
  • Yüzbaşı
    266 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı:

    http://tinyurl.com/4wazw8k
    birileri gadget izleyip gelmiş dicektim ama adam çok ciddi sanırım
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    216 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BossPower

    konuyu iyiki acmissin, yoksa dedektif olamazdn zaten...



    Ciddi ciddi Burdan aldigin bilgilerle dedektif olacagina inaniyor musun?
    Fazla Sharlock Holmes izlenmesinin sonuçları Türkiyede en fazla asayiş büroda çay içersin devriye gezersin.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1121 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: airnavy



    amerikada her olaya dedektif veriyorlar orada para kazanırsın .



    merhaba ! ben dedektif marry. bu cinayeti çözmeye geldim vs. vs. gibi. konuya gelince ; bilmiyorum.



    yaş kaç ? genellikle çocukların hayalidir ?



    Sizin asla olamayacağınız her şey çocukların hayali zaten.
    _____________________________
    GO HARD OR GO HOME
  • Yarbay
    2156 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: butze

    quote:

    Orijinalden alıntı: airnavy



    amerikada her olaya dedektif veriyorlar orada para kazanırsın .



    merhaba ! ben dedektif marry. bu cinayeti çözmeye geldim vs. vs. gibi. konuya gelince ; bilmiyorum.



    yaş kaç ? genellikle çocukların hayalidir ?



    Sizin asla olamayacağınız her şey çocukların hayali zaten.

    Alıntıları Göster
    önce polis olman gerekiyo
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    631 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı:

    quote:

    Orijinalden alıntı: 6.6.6



    http://tinyurl.com/4wazw8k



    senin ben

    Alıntıları Göster
    Yanlış ülkedesin arkadaşım.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    240 Mesaj
    L.A Noire oyna



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "Ya olduğun gibi görün ; ya da göründüğün gibi ol"
  • Yüzbaşı
    589 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jo_be

    önce polis olman gerekiyo

    Alıntıları Göster
    Benim tavsiyem ise şu;(Bu arada kollarımı çevirdim)



    Önce sağlam bir sermaye bul.3 Adet araç al.2 siyah Passat 1 bmw x5, lange rover vb. en kötü i35 yani jip olsun.



    Sağlam bir ofis bul kendine.



    Örneğin;













    Yanına adam çek.



    1. eskort = 4 kişi

    2. araba (jip) (sen)= arkada sen, önde şöför, sağında sağ kolun = 2 kişi

    3. eskort = 4 kişi



    Ofisin önüne de, 7-8 kişi çek.







    ohh mis kebap gibi.



    gösterişli bir Ev almana şimdilik gerek yok.Çünkü, önceliğin işlerini düzeltmen.Hem ayrıca, ev alsan Sana işverenler evine değil ofisine gelecek.Ofisinde arkaya bi yastık döşek at yat.Adamlarına da 3-4 ranza yaptır.Arada yatsınlar.



    Neyse, bu aleme girdikten sonra, sağlam bir baba'nın namıyla çalışacaksın.Yoksa seni yaşatmazlar.Sana iş verenlerde senin namın çıktıktan sonra gelecektir.

    Devamını istersen, bol ss li anlatabilirim



















    yeen !
    _____________________________
    AÇIN TÜRKİYENİN ÖNÜNÜ.. DURDURAMAZSINIZ! TÜRKİYE GELİYOR!!





    "Başkalarına Hükmeden Kuvvetlidir; Kendine Hükmeden Kudretlidir.." Aksaçlı




  • Binbaşı
    1930 Mesaj
    Arkadaşlar bende heves değil,sherlock holmesi izlemedim bile.sadece bi kitabının ilk 20 sayfasını okudum.öyle ordan burdan görü özenme değil benimkisi...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1930 Mesaj
    Üst üste yazdığım için pardon ama yok mu yardımcı olabilecek birileri?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hunglasxx

    Üst üste yazdığım için pardon ama yok mu yardımcı olabilecek birileri?
    Özel dedektiflik büroları iş görmez bizim ülkemizde.

    Polis olman lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    767 Mesaj
    Dedektiflerin kullandığı bi yöntem vardı ismini unuttum...



    Örnek olarak,



    karşımda gördüğüm cismin adı ali. Bu ali hareket edebiliyor. Aynı zamanda nefeste alıyor. Sadece canlılar nefes alabilir o zaman ali'de bir canlıdır...



    Bu şekilde, yani zincirleme biçimde olayları çözmeye çalışmakla dedektifliğe adım atabilirsin...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DH Yüzücüler Derneği



  • Yüzbaşı
    560 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: freezyslot



    Dedektiflerin kullandığı bi yöntem vardı ismini unuttum...



    Örnek olarak,



    karşımda gördüğüm cismin adı ali. Bu ali hareket edebiliyor. Aynı zamanda nefeste alıyor. Sadece canlılar nefes alabilir o zaman ali'de bir canlıdır...



    Bu şekilde, yani zincirleme biçimde olayları çözmeye çalışmakla dedektifliğe adım atabilirsin...



    bu mantık dersinde var?
    _____________________________
  • Yarbay
    4032 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bob Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: freezyslot



    Dedektiflerin kullandığı bi yöntem vardı ismini unuttum...



    Örnek olarak,



    karşımda gördüğüm cismin adı ali. Bu ali hareket edebiliyor. Aynı zamanda nefeste alıyor. Sadece canlılar nefes alabilir o zaman ali'de bir canlıdır...



    Bu şekilde, yani zincirleme biçimde olayları çözmeye çalışmakla dedektifliğe adım atabilirsin...



    bu mantık dersinde var?

    Alıntıları Göster
    DIDIDIDII GEDCIT GEDCIT GEDCIT DIDIDIDIDIDIDIDIDDI!!!
    |
    |
    _____________________________
    Vodafone smart 6 kullanıcısı(2015 ten beri)||PC: Anakart Asus m5a87||cpu amd phenom 2 x2 565|||GPU Amd radeon sapphire r9270x 2GB 256 bit gddr5||PSU 450W bir psu işte||Tablet:Acer bir şey 1 gb ramli ekranı kırık ama idare ediyor




  • Yarbay
    25147 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Turk-Engineer



    Benim tavsiyem ise şu;(Bu arada kollarımı çevirdim)



    Önce sağlam bir sermaye bul.3 Adet araç al.2 siyah Passat 1 bmw x5, lange rover vb. en kötü i35 yani jip olsun.





















    yeen !



    Bir kişi de çıkıp demiyor



    Lange Rover ney laaaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thecaliph16 -- 31 Ocak 2013; 13:46:48 >
    |
    |
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK




  • Yüzbaşı
    350 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turk-Engineer



    Benim tavsiyem ise şu;(Bu arada kollarımı çevirdim)



    Önce sağlam bir sermaye bul.3 Adet araç al.2 siyah Passat 1 bmw x5, lange rover vb. en kötü i35 yani jip olsun.





















    yeen !



    Bir kişi de çıkıp demiyor



    Lange Rover ney laaaa

    Alıntıları Göster
    Dün elemanonline'da ilan vardı. Dedektif arıyorlardı. Başvur istersen. Belki alırlar
    |
    |
    _____________________________
    Steam ID: ZaPo31




  • Yüzbaşı
    767 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bob Dylan



    quote:

    Orijinalden alıntı: freezyslot



    Dedektiflerin kullandığı bi yöntem vardı ismini unuttum...



    Örnek olarak,



    karşımda gördüğüm cismin adı ali. Bu ali hareket edebiliyor. Aynı zamanda nefeste alıyor. Sadece canlılar nefes alabilir o zaman ali'de bir canlıdır...



    Bu şekilde, yani zincirleme biçimde olayları çözmeye çalışmakla dedektifliğe adım atabilirsin...



    bu mantık dersinde var?



    Tümden gelim yöntemi tüme varım var bir de. Ama tümden gelim daha iyidir. Yani daha başarılı olunur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    DH Yüzücüler Derneği







HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
üniversite
Lastik Fiyatları
Paykasa
Blogio
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.