Şimdi Ara

debriyaj sıyırması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
34.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • debriraj sıyırması nasıl olur.



  • Bugun kuzenin debriyaj balatasını değiştridik :) Arabayı arkadaşına vermiş adam 5dk sıyırıp getirmiş. 450lira masraf cıktı bilye vs. ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseaz -- 4 Ağustos 2007; 23:13:29 >
  • baskı balataya çok yük binmesinden dolayı oluyor aracı çok zorlarsanız patinaj el freni ile kalkma vs.
  • Baskı balatanın sürtünme yapan yüzeyinin aşırı sürtünmeden zorlanmadan dolayı sıyrılması olayıdır. Tek seferde bile başarılabilir bazen güçlü bi motor ve şık bi patinajla.
  • belirtisi nedir.
  • arabanın gitmesi için siz yüklendikçe onun gitmemek için direnmesidir araç yığılır kalır duruma göre hiç gitmeyebilirde
  • biraz gidip duruyor. motordan acayip seslerde geliyor motorsikletten gelen pat pat diye seslerde var motor boğulmuş olabilirmi.
  • Tamamen sıyrılırsa gaz verince motor deirlenir ama debriyajdan ayağınızı tam çekseniz bile araba gitmez.
    Sizin sorununuzu tam anlayamadım. duruyor derken stop mu ediyor? Yoksa devirlendiği halde araba yürümüyor mu?
  • yokuşta devir artmasına rağmen hız artmıyordu. clio yeni değiştirdim. bitmesine an kalmış dediler 350 ytl verdim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wolfhonda

    el freni ile kalkma vs.




    bildiğim kadarıyla yokuşlarda kalkışta el freniyle kalkmak özellikle baskı balata açısından çok yararlı diye biliyorum, öbür türlü kalkışta araç daha çok zorlanıyor, el freniyle kalkarken kavrama noktasında el frenini bırakmak en avantajlı yöntem, bunu baskı balatayı değiştirtmek için götürdüğümde servis de tavsiye etti
  • Dağın başında arabam bozuldu . Şimdi köyde biryere çektim. Arabam Şahin 93 model . Araba boştayken çalışıyor vitese atınca biraz gidip duruyor. Bozulma ihtimalleri araba tüplü yayladayım diye benzine geçtim . (bir senedir benzin kullanmıyordum benzinherhangi birşeyi bozabilir.) debriyaj sıyırmış olabilir dediler ( öyle olduğunda belirtisi nedir bilmiyorum) . Yardımcı olursanız sevinirim. Motorun sesi de değişti bu arada bazen motor siklet sesi gibi pat pat yapıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mn.dede

    Dağın başında arabam bozuldu . Şimdi köyde biryere çektim. Arabam Şahin 93 model . Araba boştayken çalışıyor vitese atınca biraz gidip duruyor. Bozulma ihtimalleri araba tüplü yayladayım diye benzine geçtim . (bir senedir benzin kullanmıyordum benzinherhangi birşeyi bozabilir.) debriyaj sıyırmış olabilir dediler ( öyle olduğunda belirtisi nedir bilmiyorum) . Yardımcı olursanız sevinirim. Motorun sesi de değişti bu arada bazen motor siklet sesi gibi pat pat yapıyor.



    Bence ateşlemede bir sorun var gibi. Bujileri, buji kablolarını, distributorü kontrol edin.
  • Evet ateşlemede sorun var gibi bu anlattıklarınıza göre.
  • Tebrik ediyorum ateşleme sorunu diyenlere bujilerde problem varmış.
  • hayırlı olsun bizde tebrik ederiz ilk önce debriyaj sıyırması deyip bizi debriyaj hakkında daha çok bilgilendirip işi bujilere kadar getirmekle geçmiş olsun bir daha olmaz inşallah
    quote:

    Orjinalden alıntı: mn.dede

    Tebrik ediyorum ateşleme sorunu diyenlere bujilerde problem varmış.
  • Bu yazıda iğnelememi var anlamadım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: wolfhonda

    hayırlı olsun bizde tebrik ederiz ilk önce debriyaj sıyırması deyip bizi debriyaj hakkında daha çok bilgilendirip işi bujilere kadar getirmekle geçmiş olsun bir daha olmaz inşallah
    quote:

    Orjinalden alıntı: mn.dede

    Tebrik ediyorum ateşleme sorunu diyenlere bujilerde problem varmış.


  • Benim arabada bazen gaza basarken(özellikle 1 ve 2. viteste) sanki gaz pedalının altından bir sürtünme olayı oluyormuş gibi hissediyorum.Ayağımın tabanında belirgin şekilde hissediliyor.Bunun sebebi ne olabilir sizce?
    Herzaman olmuyor bu olay nadiren...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Benim arabada bazen gaza basarken(özellikle 1 ve 2. viteste) sanki gaz pedalının altından bir sürtünme olayı oluyormuş gibi hissediyorum.Ayağımın tabanında belirgin şekilde hissediliyor.Bunun sebebi ne olabilir sizce?
    Herzaman olmuyor bu olay nadiren...


    dostum öncelikle aynı arabayı kullandığımızı belirtmekte fayda var. Benimkiside 2005 Renault Megane II HB 1.4 Authantique Ateş Kırmızısı, ve abi bu araba inan beni araba kültürü ve zevkinden etti. İnanılmaz sorunlu ve yalan bi araba. Motor beş para etmez, kalkışlar, sollamalar, ani ivmelenmeler, frenler, 10 yıllık ehliyetim olmasına rağmen sanki bu saydıklarımı yaparken acemi bir şöför gibi davranmama neden oluyor. Çünkü bunların hiçbirini beceremiyor araba. Neyse topicin ana konusuna gelince, benimde debriyaj balatalrı bitmiş üstelik arabam henüz 45.000 de olmasına rağmen. Rezalet!!! Millet 150.000 lerde değişiyo biz 45.000 lerde. yaklaşık bana maliyeti 500 ytl civarında olacak. Dolayısıyla red_power arkadasım, pişman olduğum bir araba. sende durum nedir?




  • Ewet doğru el freni daha iyi diğer türlü geri kayarken birden ileri atılması aracın,sürtünmeyi mazimuma çıkarır balatalardaki
    quote:

    Orjinalden alıntı: Batuhan Kılıç


    quote:

    Orjinalden alıntı: wolfhonda

    el freni ile kalkma vs.




    bildiğim kadarıyla yokuşlarda kalkışta el freniyle kalkmak özellikle baskı balata açısından çok yararlı diye biliyorum, öbür türlü kalkışta araç daha çok zorlanıyor, el freniyle kalkarken kavrama noktasında el frenini bırakmak en avantajlı yöntem, bunu baskı balatayı değiştirtmek için götürdüğümde servis de tavsiye etti
  • bunu yapmanın en koLay yoLu statik haLde 5. viteste arabaya kaLdırmaya çaLışmaktır arkadaşLar eL freni patinaj faLan uğraştırır
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.