Şimdi Ara

Daikin Klima Satış Sonrası Yetersiz Destek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, İzmirde yaşıyorum ve evimde 2 Shira 1 Tegora klima bulunmaktadır. Maalesef bu sene tegora serisi olan klimada 5. senesinde 3. kez soğutamama sorunu baş gösterdi, klima sadece yazları soğutma amaçlı kullanılmaktadır, klima soğutma modunda 18 derecede en güçlü fan modunda 21-22derece hava çıkış sıcaklığı var, ilk 2 soğutamama sorununda servis gelip gazı bitmiş deyip gaz basıp gitmişlerdi ama bu sene gaz basınçları normal deyip sorunu dahi bulamadılar hava çıkış sıcaklığı 20derecenin üstünde olduğu halde buna bile normal dediler! ki öteki 2 klimamın hava çıkış sıcaklığı 7-8derece civarlarında. Yok cephe güneş alıyormuş yok evin katından dolayı performans etkileniyormuş vs, 5 senedir aynı cephe aynı kat, yok bu sene sıcaklıklardan dolayı performansı düşüyormuş ağustos gibi soğuk üflemeye başlarmış şaka gibi oldu olacak kışın soğuk üflemeye başlasın, problemi çözemiyoruz demiyorlarda laf kalabalığı çalışıyorlar 3 kez aynı problem oldu belli ki bu ürünün kronik bir sorunu var. 20 senedir farklı markalardan klima kullandım maalesef Daikin servis olarak en rezaleti çıktı. Klimaların her üründe olabileceği gibi sorunu olabilir veya teslimat vs sırasında hasar oluşabilir bunlar her üründe her markada görülebilecek durumlar ama ürüne gerekli desteği vermeyip ürünün arkasında durmamak rezaletten öte bir şey değil. Elimde klima yerine vantilatör ile kalakaldım yaz başından beri problem devam etmektedir nasıl bir yol izlemem gerekli?



    www.sikayetvar.com
    Daikin Klima Soğutmuyor 5 Senede 3. Kez Aynı Problem
    https://www.sikayetvar.com/daikin


    Güncelleme,

    Daikin Ege Bölge Müdürlüğüne iltettiğim talep doğrultusunda 21 ağustos cumartesi günü zirvetek yetkili servisi gelmiş olup gazın verimsiz olabileceği şüphesiyle gaz değişimi yapılmıştır ve ağız çıkış sıcaklığı 19-20 dereceden yüksek fan hızında 9-10 dereceye düşmüştür. beşinci senesinde üçüncü kez gaz değişimi yapılmış oldu ve umarım bir iki seneye aynı problem ile tekrar karşılaşmam. Sistemde herhangi bir gaz kaçağı şüphem olsada gaz basıncı normal (8 bar) olarak ölçüldü. Geçte olsa sorunum giderilmiştir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 26 Mayıs 2022; 13:6:34 >







  • Bende airfel klima montajı yaptıracaktım daikinciler geldi, zar zor vakum yaptırabildim yenilerde yapmıyorlarmış filan falan, neyse vakum istettik 15 20 dk beklerken dış ünitenin üstüne oturarak bekledi gelsin 10dk yapalım dedi, sonra geldi vakum işte oda kırık dökük çalışıyor mu belli değil onu da 5 dk yaptı sonra çekti. Dış üniteye baktım eğimli dış cephe aparatının üstüne yapmış terazi yok aşağı bakıyor filan, zaten sabit değil sallanıyor bir ayağı boşta vs, neyse açtık denedik takır tukur ses işte boruyu düzeltti kompresörün kısmında neyse gitti ama sonradan ben yer takozu alıp terazi yaptım, hala oturduğu yere hafif dokunduğunda tiz sesi geliyor yada kesiliyor bir yere dokunuyon tirtir titremeye başlıyor. Ağzın. sıçt. resmen yani dış ünite sacının. Kul hakkından habersizler bunlar kesin, işini hakkıyla yapmayacaksan git hırsızlık yap banka soy ne fark eder.

  • Daikin gibi bir firma böyle elemanların çalışmasına nasıl izin veriyor anlamak zor.

    İmaj için milyonlar harcayıp medyaya reklam veriyorlar, düzgün eğitim vermeden montaja gönderdikleri elemanlar yüzünden tüm çabaları ziyan oluyor. O reklam bütçesini eğitime ve kalifiye eleman yetiştirmeye ayırmalılar.


    Yıl olmuş 2021 hala "vakuma gerek yok abü" diyen klimacı var... Acaba Daikin'in bundan haberi var mı..?


    Daikin'in merkezi Japonya/ Osaka'da... Twitter adresi bu...

    Herkes "vakuma gerek yokmuş" diye Daikin'e tweet atsın, onların da haberleri olsun, boşu boşuna vakum yapıyolar yazık.


    twitter.com
    DAIKIN Japan(ダイキン工業) (@daikin_jp) | Twitter
    https://twitter.com/daikin_jp

    Madem vakuma gerek yok, kurulum kitapçığını da güncellesinler!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noisywan -- 15 Ağustos 2021; 16:9:0 >




  • Maalasef Daikin servisi diye gelen çalışanların piyasadan çağıracağınız sıradan servislerden farkı yok, temmuz ortası geldiklerinde bu yaz çok sıcak geçiyor o yüzden performansı düşüyor demişlerdi, ağustos geldi hala daha vantilatör gibi, zaten izmirde havalar her yaz sıcak. Şikayet var sitesinede yazmıştım.


    ''Başvurunuz ilgili birimlere ulaşmış olup, gerekli hizmet en kısa sürede sağlanacaktır.''


    dedikerinden sonra 3 hafta geçi hala daha bir geri dönüş yapılmadı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 19 Ağustos 2021; 11:57:19 >
  • her kurumda her dükkanda doğru insanı işe almak hele ki bizim ülkemizde çok zor.

    Yanlış insanı da işten el çektirmek daha da zor.


    Bizler nasıl eve bir şey alırken hem ucuz hem de kaliteli olsun diye kılı kırk yarıyorsak

    Bu kurumlar da en küçük maliyetleri bile düşürme peşinde oldukları için bazı sistemsel sorunlarla karşılaşıyoruz

    Eğer üretim sektöründe iseniz satınalmacı veya satışcıların stratejilerine bakın cok iyi anlarsınız.

    Evet her markada , her firmada hatalar olabiliyor, bu hataları marka yapmıyor, çalışan insan yapıyor

    Bazen eğitimsizlikten bazen bilgisizlik bazen de acemilikten.


    Şu forumda kötülenmeyen ürün markası yoktur. Aslında markayı kötü yapan çalışandır.

    Çalışanın o gün güne basıl başladığı ve karşısına çıkanların ona nasıl davrandığı ile ilgilidir.

    Her insanın her günü aynı olmayabiliyor.

  • Güncelleme,

    Daikin Ege Bölge Müdürlüğüne iltettiğim talep doğrultusunda 21 ağustos cumartesi günü zirvetek yetkili servisi gelmiş olup gazın verimsiz olabileceği şüphesiyle gaz değişimi yapılmıştır ve ağız çıkış sıcaklığı 19-20 dereceden yüksek fan hızında 9-10 dereceye düşmüştür. beşinci senesinde üçüncü kez gaz değişimi yapılmış oldu ve umarım bir iki seneye aynı problem ile tekrar karşılaşmam. Sistemde herhangi bir gaz kaçağı şüphem olsada gaz basıncı normal (8 bar) olarak ölçüldü. Geçte olsa sorunum giderilmiştir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 24 Ağustos 2021; 14:55:37 >
  • Güncelleme,


    Klimayı 2 hafta önce test amaçlı çalıştırdığımda tekrardan fan modu gibi üflemesinden dolayı servisi çağırdım. Aynı yetkili servis geldiği için ve konuyu bildiği için gaz kaçağı şüphesiyle klimanın atölyede bakılması için 19 mayısta klimanın sökümü yapıldı. Atölyede yapılan testlerde herhangi bir şekilde ne iç ünitede ne dış ünitede herhangi bir problem olmadığı söylendi, 25 mayısta klimanın tekrar montajı yapıldı ve son şüphe olarak klimanın bakır boruları da değiştirildi. Tekrardan gaz konulduğu için klima şuan soğuk üflemektedir ama gelecek sene aynı sorunun olmayacağı belli değil. Söküm takım 1000tl ve bakır boru değişimi olarak ekstra 500tl masraf çıktı.


    Klima 2016da 0 olarak takıldı ve 2017de eve taşındığımda ilk karşılaştım gaz eksikliği yüzünden fan modu gibi üfleme sorunu neredeyse her sene tekrarlamaktadır. Bu sorun üretim, montaj veya nakliyat esnasında hasar sonucu ortaya çıkan bir sorun olduğu belli iken ve bu kullanıcı kaynaklı olmadığı halde , garanti kapsamı esnasında gelen ekiplerin bilgisizliği ve yetersizliği yüzünden zamanında sebep tespit edilemediğinden ve şuan garanti kapsamında olmadığı için bana her sene masraf çıkarmaktadır gelecek sene aynı sorunla karşılaşıp karşılaşmayacağım belli değil. 20 senedir farklı marka klimalar kullandığım halde Daikin kullandığım en sorunlu klima maalasef.



    Asla ama asla kimseye daikin klima tavsiye etmiyorum. Klimada her cihaz gibi bozulabilir şansızlık olabilir ama 6 senedir gerekli desteğin verilmeden müşterinin süründürülmesi sadece rezalettir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 26 Mayıs 2022; 13:25:56 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.