Şimdi Ara

Daihatsu Sirion düşünüyorum ne dersiniz???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
12.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araba almanın zamanı geldi. Bütçe olarak 12.000Tl koydum kenara. Küçük, az yakan bi araba arandım. Bütçeme göre Daihatsu Sirion, Peugeot 206 ve Opel Corsa bulunabiliyor. En çok sirion hoşuma gitti. Araştırmalarım sonucu toyota servislerinin bu araca baktığı ve çoğu parçasının yaris ile aynı olduğunu öğrendim. Tek kötü yanı 2. el pazarı diyorlar ve bu benim için sorun değil. Bu konu hakkında bana yardımcı olabilecek fikir bildirebilecek birileri varsa minnettar olurum
    Buarada Sirionun eski kasasından almyı düşünüyorum hani şu çakma mini cooper







  • Sirion güzel araba.
    Güzel bir cooper.Az yakar.Malzeme kalitesi fena degildir.
    Tavsiye ederiz.

    Ayrıca mitsubishi coltda tavsiye ederim.

  • Colt guzel ve daha buyuk bir araba ama butcemi asıyor.
    Sirion'un bagaj hacmini bilen var mı???
  • Sirionun servis yedek parca 2.el konusunda sizi üzebilecegi konusunda derin şüphelerim oldugunun hatırlatırım.Bu yüzden 12 bin liranın üzerine koyulabilecek 2 bin lira sayesinde siriondan her anlamda üstün olan coltu tercih etmenizin daha dogru bir secim oldugunu düşünüyorum.İsrarimi bagışlayınız.




  • Yedek parca konusundan Toyota servisini aradım ve yaris ile aynı parçalara sahip olduğu ve sıkıntı yaşamayacağımı söylediler. Colt'un sirion'dan üst olarak neyini gösterebiliriz hacimden başka?
    Teşekkürler.
  • Konfor performans ikinci el saglamlık sorunsuzluk iç mekan genişligi tavan yüksekligi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.MARX -- 9 Şubat 2010; 15:01:56 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Performans olarak Sirionu gecebiliyor mu? O kucucuk kasasında 102 beygirlik sirion tutulmaz gibi geliyor
  • Mitsubishi COLT invite 1.3 = 4 havayastığı+yol bilgisayarı+ABS+EBD+EPS+6 hoparlörlü direksiyondan kumandalı CD çalarlı teyp+1332 CC 95HP+İstanbul şehir içi yakıt ortalaması max 7.5 lt...

    Sirion da performanslıdır...Coltun 1.3 motorunun 0-100 km süresi yaklaşık 11 saniye, Sirionun değerini öğrenerek mukayese edebilirsiniz...
  • Benim okuuduğum 9.6sn 0-100km. Ama bu benim için cok onemli değil ben tasarruflu ve aldıktan sonra cok masraf cıkarmayacak bir arac arıyorum. Bu yuzden Colt'u da gundemime aldım. Bakalım sonumuz ne olacak karar vermek gercekten zor oluyor
  • 2005 senesinden beri daihatsuyla içli dışlı biri olarak söylebilirmki,srion tercih edebilirsiniz kafanızı ağrıtmaz
    araç sorun çıkarmaz bakımdan bakıma gidersiniz servisine parça fiyatlarına gelince colt u bilmiyorum ama abartılacak kadar olmasada biraz fazladır.performansı colt a göre iyi 0-100 9,5 colt 11 sn
    ikinci el piyasasına gelince ölü.colt un piyasası çok daha iyidir.
    Yaris parçalarını olduğu doğrudur çünkü toyotanın sanayisidir daihatsu,Tip olarakda bana sorarsanız srion derim.
  • Ben Afyon'da yasıyorum ve burada hic sirion gormedim. 1.85 boyunda olan biri olarak Sirion'a sıgabilir miyim kullananlar yardımcı olabilir mi?Yani koltugu arkaya kadar cekip oyle mi sıgarım ve arkada kisiye oturacak yer kalır mı?
  • 1.85 boyundaysanız kesinlikle coltu tercih etmelisiniz.

    ben 1.92 yim.colt yüksek tavanı ve arka koltukların diz mesafesi sayesinde rahatlıkla yolculuk edebiliyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: koplet

    Ben Afyon'da yasıyorum ve burada hic sirion gormedim. 1.85 boyunda olan biri olarak Sirion'a sıgabilir miyim kullananlar yardımcı olabilir mi?Yani koltugu arkaya kadar cekip oyle mi sıgarım ve arkada kisiye oturacak yer kalır mı?
  • Bence de Sirion al çok tatlı bi araba ve içine sığacaından eminim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    Konfor performans ikinci el saglamlık sorunsuzluk iç mekan genişligi tavan yüksekligi

    sorunsuzluk diyorsunuz da bu araç toyota amblemiyle de bulunan bir araç. toyota'dan daha mı sorunsuz colt?
  • Herkes tutturmuş bir 0-100 gidiyor. Geceleri ışıktan ışığa yarışa mı çıkıyorsunuz arkadaş?

    Bu aracın 0-130, 0-160, 80-120km. vs hızlanmaları hiç mi önemli değil de illa ki 0-100km? Bütün performansı bu belirliyor heralde.


    Daihatsu Sirion fiyatına oranla gayet mantıklı bir araç. Kullanım kolaylığı, düşük yakıtı, ortalama performansı, çok kırılgan olmamasıyla ekonomik bir seçimdir. İkinci elde satışı çok kolay değildir ancak günümüzde ikinci el piyasasında o kadar çok araç var ki o iş hiç belli olmuyor. Parça fiyatları hakkında haberim yok ancak rakiplerinden çok da yüksek olacağını sanmıyorum, klişelere, hurafelere inanmayın:)
  • ekşi sözlükte 1 ay kullanmış ve yorum yapan birisi var. ekşi sözlükyen entry linki veremiyorum o yüzden kopyala yapıştır yapıyorum:

    1 aylik bir kullanim tecrubesi sonucunda, bu guzel otomobil hakkindaki izlenimlerim sunlardir:

    1) ozellikle metalik lavanta rengine sahip (bizimki oluyor) aracin mukemmel bir dış tasarımı var. öyle ki, otomobillerde şekle hiç önem vermeyen bendenizi bile dönüp dönüp baktırıyor kendisine.
    2) bilenler bilir, bu otomobil oldukça zengin bir donanıma ve 1.3 lt 102 hp'lik bir motora sahip. benzer motor ve donanım ozelliklerine sahip olan toyota,honda,citroen,ford vb marka ufak araçlardan 4-5 milyar daha ucuza satılıyor. ister istemez insan düşünüyor bu farkın nereden ileri geldiğini, ve iç mekana girince bunu anlıyorsunuz. oldukça minimalist bir tasarım anlayışı hakim, ayrıca, kullanılan plastik kalitesi de tasarruf tedbirlerinden oldukça etkilenmiş. kimi zamanlarda bir lada samara'nın içinde oturduğunuzu düşünebilirsiniz.
    3) aptirik guptirik ayrıntılar tasarruf öğesi olarak atlanmış, ve ufak sinekler olarak mide bulandırıyorlar. bunlar arasında kumanda düğmelerinin gözü yoldan ayırtan dağınıklığını, basılan bir düğmeyle çalıştırılan arka cam sileceğini (susturmak için de aynı düğmeye basmak gerekiyo), merkezi kilidin sadece sürücü kapısından işlemesini, ön cam yıkamayı çalıştırdığınızda otomatik olarak sileceklerin de çalışması gibi bir fonksiyon bulunmayışını sayabiliriz.
    4) özellikle rüzgar ve lastik sesine yönelik yalıtım kesinlikle en çok malzemeden çalınan kalem olmuş. yoldaki en ufak bir çıtırtıyı duyuyorsunuz, ayrıca yüksek lastik sesi ve rüzgar sesi nedeniyle 60 ile giderken 100 ile gidiyor gibi hissediyorsunuz. motor gürültüsü bakımından bu otomobil kesinlikle sessiz bir otomobil değil ama, diğer gürültü öğeleri kadar rahatsız edici değil motor gürültüsü.
    5) çukur veya kasislerden biraz hızlı geçerseniz arka süspansiyon sinir bozucu bir şekilde ses yapıyor.
    6) 102 hp'lik güç 7400 devirde üretiliyor ve bu gücü hissedebilmek için çok yüksek devirlerde kullanmalısınız. biz daha hissedemedik, çünkü rodajdaki otomobile fazla devir yaptıramıyoruz.
    7) hiç kıç atma deneyimimiz olmadı bu arabayla, ancak birazcık sert girilen virajlarda otomobil size "ben bu işlerin adamı değilim" mesajını veriyor. ona göre dikkatli olmak lazım.

    sonuçta, diğer otomobillerle aynı fiyata çok daha güçlü bir motor ve çok daha zengin bir donanım sunuan bu otomobilin elbette bir yerlerden eksiği olmak zorunda, o da bunlar işte. yukarıda saydığım artıların dışında, bir de nadir bulunuyor olması nedeniyle hem kendi sahip olduğu hem de sürücüsüne kattığı özgün bir kişilik var ki, bu bile belki her şeye değer.




  • yarıs ile sirion aynı parçaları kullanır hatta motoruda aynı sanırım az yakması içten bile değil ama bu devirde lpg şart.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.