Şimdi Ara

Dağ başında radyatör delindi korku filmi resmen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün Ranger 4x4 ümle Antalya - Fesliken Yaylası - Saklıkent - İmecik Yaylası yaptım. dik bir çıkışta yağ soğutucusunu vurdum aracın aniden vurunca radyatörüde kırmış. önce eksozdan geliyor sandım, sonra yola devam ederken baktım bugüne kadar hep aynı yerde duran hararet yükselmeye başlamış. 1 dakika içerisinde en yüksek seviyeye kadar çıktı kaputu açtım baktım motor donuyor , radyatör kapağını açtım baktım hiç basınç yok koyduğum su çeşme gibi aşağıya gidiyor ondan sonra araç en yüksek hararette iken stop ettim mecburen , arkadaşın navarasına taktık onunda çeki demiri kopunca hiluxa taktık Saklıkente getirdik . Saklıkentten 50 km boyunca iniş olduğu için boşta indirerek getirdim aracımı sanayiye bıraktım. birkaç sorum olacak , ben aracımı kullanırken hiçbir anormallik yoktu yani gidişinde felan , ama hararet en tepedeydi , havada çok soğuk olduğu için boşta indirdim aracımı bir ara en düşük seviyeye kadar indi dağ yolundan inince direk sanayiye götürdüm hararet yükselemeden. şimdi benim korkum üst kapak veya conta yakmış olabilirmi , eğer yakmış olsaydı aracın gidişine etki edermi bu durum ?aracı çeken arkadaşım sanayide tamircilik yapıyor , bu araç üst kapak yemiş conta yemiş vs. dedi , sizce üst kapak veya conta yemişmidir, yani gidişinde hiçbir sorun göremedim normaldi.

    resim

     Dağ başında radyatör delindi korku filmi resmen







  • resimden anlaşıldığı kadarıyla yemiş gibi...
  • bu arabalar üst kapağı contayı ve mazotu çok sever.garanti yemiştir.
  • Çalıştırınca anlarsınız artık olan olmus sans
  • Hemen fark ettiğiniz için belki kurtarır.

    Su seviyesini hergün kontrol edin eğer yemişse eksiltme olacaktır.
  • aracın radyatörü kırıldı zaten karpuz gibi yarılmış , çalışmasında gidişinde felan sorun yok , bir radyatör değişecektir inşallah. bu arada arkadaşlar ben avcı , offroadcu arkadaşlar ile gitmiştim birazda sert girince durum bu. lütfen deli muamelesi yapmayın.
  • konu hakkında bilgim yok ama arabanın hakkını vererek kullanmak diye ben buna derim.. üstüne beton dökmüş gibi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç güzelmiş , bende hafta sonu kendime dağa taşa vurmayı istiyorum , ama malesef zamanım yok .
  • benim teyze oglunda vosvos var hararet cok yapıyor... öyle bi kere kısa süreligine olan bir olayda sıkıntı olmaz... araç çok çekişten düşmediyse işkillenme...

    o çekişten düşme olayıda hararet olunca olan bir olay... şu andan bahsetmiyorum...
  • Bende konu hakkında birşey diyemeyeceğim ama aracın hakkını vermişsiniz.
  • Erken farketmişsiniz , yememiştir ama yemişte olabilir. :D
  • Amorak alsaydin bunlar olmazdi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    Yalnız aracınız 4*4 ama arazi için o kadar ideal bir araç değil.
  • Araca bakarsak ayvayı yemiş gibi.
  • Conta yandığında hemen anlamayabilirsiniz.

    Yağ çubğunu çekin, conta yanmışsa yağ tahin gibi olmuştur zaten
  • kırılan radyatörü yeniledim bugün , baktım hararet yine yükseliyor , conta yakmış araç....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Geçmiş olsun.

    Yalnız aracınız 4*4 ama arazi için o kadar ideal bir araç değil.

    benim navaramda var , navaradan daha iyi arazide , 1700 kg geliyor boyutları daha uygun , yaklaşma ve uzaklaşma açısı daha iyi , neye dayanarak bunu söylediniz, bu araç 300 bin km de ve bugüne kadar tek bir arıza yaşatmadı , hep zorlu koşullarda şantiyelerde toz toprağın içinde zorlandı. ben pickup sınıfında ranger ve bt-50 nin üzerine tanımam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Geçmiş olsun.

    Yalnız aracınız 4*4 ama arazi için o kadar ideal bir araç değil.

    Ranger ? Xd xd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darktreys

    Bugün Ranger 4x4 ümle Antalya - Fesliken Yaylası - Saklıkent - İmecik Yaylası yaptım. dik bir çıkışta yağ soğutucusunu vurdum aracın aniden vurunca radyatörüde kırmış. önce eksozdan geliyor sandım, sonra yola devam ederken baktım bugüne kadar hep aynı yerde duran hararet yükselmeye başlamış. 1 dakika içerisinde en yüksek seviyeye kadar çıktı kaputu açtım baktım motor donuyor , radyatör kapağını açtım baktım hiç basınç yok koyduğum su çeşme gibi aşağıya gidiyor ondan sonra araç en yüksek hararette iken stop ettim mecburen , arkadaşın navarasına taktık onunda çeki demiri kopunca hiluxa taktık Saklıkente getirdik . Saklıkentten 50 km boyunca iniş olduğu için boşta indirerek getirdim aracımı sanayiye bıraktım. birkaç sorum olacak , ben aracımı kullanırken hiçbir anormallik yoktu yani gidişinde felan , ama hararet en tepedeydi , havada çok soğuk olduğu için boşta indirdim aracımı bir ara en düşük seviyeye kadar indi dağ yolundan inince direk sanayiye götürdüm hararet yükselemeden. şimdi benim korkum üst kapak veya conta yakmış olabilirmi , eğer yakmış olsaydı aracın gidişine etki edermi bu durum ?aracı çeken arkadaşım sanayide tamircilik yapıyor , bu araç üst kapak yemiş conta yemiş vs. dedi , sizce üst kapak veya conta yemişmidir, yani gidişinde hiçbir sorun göremedim normaldi.

    resim

     Dağ başında radyatör delindi korku filmi resmen


    aracin radyatorunde hic su kalmazsa zaten sicaklik gostergesi de adamakilli calismaz. oh iyi arac boyle hic hararet yapmiyo kullanayim derken de contayi yakar haberiniz olmaz.




  • Biraz avam tabir olacak ama usta kısmı "höt" deyince "al sana para" dememek gerek..

    Radyatörünüzü değiştirin, aracı bir süre dikkatlice kullanın.. Bir anormallik görürseniz anca o zaman açarsınız kesenin ağzını.. Anormallik yoksa yola devam..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.