Şimdi Ara

D3 Barbarian Toplanma Noktası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.615
Cevap
16
Favori
112.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 467
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 26
  • Ortalama Mesaj Aralığı 18 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 31
  • Favoriye Eklediklerim 16
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Porno Graffitti (127 mesaj) v1gor (84 mesaj) -Bane (79 mesaj) replas (68 mesaj) GodPan (58 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1057 mesaj) Mobil (160 mesaj) Tablet (44 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Diablo >> D3 Barbarian Toplanma Noktası
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    Evet arkadaşlar güzel barbarlar yaratmak adına burda toplanabiliriz.Crafting +item+buildler hakkında bol bol tartışabiliriz.Ara ara konuyu güncelliyeceğim..

    2. Barbarian



    Fury Küresi


    Aktif Yetenekleri (Active Skills)
    Resmin üzerine tıklayarak daha detaylı görebilirsiniz.







    Pasif Yetenekleri (Passive Skills)
    Resmin üzerine tıklayarak daha detaylı görebilirsiniz.




    R.Rondo9 arkadaşıma desteklerinden ötürü teşekkür ederim ..

    Active ve Passive skiller türkleştirilmiş olarak sunduk arkadaşlar ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiLoN -- 6 Nisan 2012; 23:18:28 >



    |
    |
    BaHoCc bu mesajı paylaştı




  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Build paylaşımlarını burada yaparsak oldukça sağlıklı olucak arkadaşlar öncelikle ben kendi build'im size sunayım

    Bash + punish takıldığında vuruşum 5sn de %6 artıcak ..
    Leap +dead form above takıldığında stunluycam..
    shout+ falter takıldığında %15 5sn boyunca hızlarını kesicem.
    war cry+vetarans warming takıldığında %15 dodge kazanıcam.
    battle rage + marauder rage takıldığında %30 damage alıcam
    hammer of ancients +smash takıldığında %270 küçük bi alanda vuruş damage kadar.

    pasifler için

    inspiring ile %2 war cry +battle+shout arttırma
    superstiton ile + %20 pyscical kesicek
    nevers of steel +armor %25 viality

    Bunu diğer yabancı forumlarda paylaşdım.Hardcore build olarak onay verdiler.Görüşlerinizi alayım ..Saygılar..
  • Emekli Yönetici
    5863 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DiLoN

    Build paylaşımlarını burada yaparsak oldukça sağlıklı olucak arkadaşlar öncelikle ben kendi build'im size sunayım

    Bash + punish takıldığında vuruşum 5sn de %6 artıcak ..
    Leap +dead form above takıldığında stunluycam..
    shout+ falter takıldığında %15 5sn boyunca hızlarını kesicem.
    war cry+vetarans warming takıldığında %15 dodge kazanıcam.
    battle rage + marauder rage takıldığında %30 damage alıcam
    hammer of ancients +smash takıldığında %270 küçük bi alanda vuruş damage kadar.

    pasifler için

    inspiring ile %2 war cry +battle+shout arttırma
    superstiton ile + %20 pyscical kesicek
    nevers of steel +armor %25 viality

    Bunu diğer yabancı forumlarda paylaşdım.Hardcore build olarak onay verdiler.Görüşlerinizi alayım ..Saygılar..
    Hehe bende barbarcıyım

    Oyun çıksın haberleşelim dağıtalım




  • Yarbay
    3206 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Intruder

    Hehe bende barbarcıyım

    Oyun çıksın haberleşelim dağıtalım

    Alıntıları Göster
    Hah hemende kuruldu vurucu tim.
    Yav diğer elemanlarada yer açın...Monk dede ile kitlermiyiz eşraftaki fışkıları
    |
    |




  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Intruder

    Hehe bende barbarcıyım

    Oyun çıksın haberleşelim dağıtalım

    tamam kardeşim 10 gün yıllık izin bile aldım
  • Yarbay
    2740 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DiLoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Intruder

    Hehe bende barbarcıyım

    Oyun çıksın haberleşelim dağıtalım

    tamam kardeşim 10 gün yıllık izin bile aldım

    Alıntıları Göster
    Hatta direk fan grubu yapalım.İmza falan da hoş olur




  • Yarbay
    2639 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Muten Roshi

    Hatta direk fan grubu yapalım.İmza falan da hoş olur

    Alıntıları Göster
    Ben barbar ve hunter arasında kararsızım.halbuki çok önceden barbarian temalı steelseries marka mause pad almıştım hala da kullanıyorum.Ama aklım demon hunter a doğru kayıyor iyice.




  • Yarbay
    26377 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: John PHILIPS

    Ben barbar ve hunter arasında kararsızım.halbuki çok önceden barbarian temalı steelseries marka mause pad almıştım hala da kullanıyorum.Ama aklım demon hunter a doğru kayıyor iyice.

    Alıntıları Göster
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WQSejP!bYc

    Yapmayı düşündüğüm build.

    Skill yaratma ekranı güncellenmiş benim skillerde değişmiş, yarattıgım build bu değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No Way Out -- 27 Mart 2012; 15:19:33 >




  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WQSejP!bYc

    Yapmayı düşündüğüm build.

    rune olarak ne düşünüyorsun çok önemli ?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    936 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WQSejP!bYc

    Yapmayı düşündüğüm build.

    Skill yaratma ekranı güncellenmiş benim skillerde değişmiş, yarattıgım build bu değil.

    Alıntıları Göster
    Available Languages:
    English (US),
    English (EU),
    English (SG),
    Español (EU),
    Deutsch,
    Français,
    Italiano,
    Polski,
    繁體中文,
    한국어,
    Español (AL),
    Português (BR)

    Diablo III'ü preorder almak istediğimde bu çıkıyor. Umarım Türkçe desteği vardır.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    935 Mesaj
    Beta da genellikle frenzy yi kullanıyorum.

    Her vuruşta hp dolduran itemlerden var her bir elimde. Passive de de hp regen i seçtim.

    Tam bi tank. 4 kişilik oyunlarda dahi skeletonu tek başıma tanklıyom.
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tanerergul

    Beta da genellikle frenzy yi kullanıyorum.

    Her vuruşta hp dolduran itemlerden var her bir elimde. Passive de de hp regen i seçtim.

    Tam bi tank. 4 kişilik oyunlarda dahi skeletonu tek başıma tanklıyom.
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bZSejP!bdc!YZbYZZ


    Arkadaşlar, yorumlarınızı alabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _dante_ -- 20 Mart 2012; 9:52:27 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    935 Mesaj
    Beyendim.

    Revenge harika bişi ya, 8 10 tane yaratiğı aynı anda doğruyom.

    :)
  • Teğmen
    170 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tanerergul

    Beyendim.

    Revenge harika bişi ya, 8 10 tane yaratiğı aynı anda doğruyom.

    :)
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WQheUP!ZYe!YYbbZc

    itemsız %25 critical, +5 de baslangıcta var, 30 yapar
  • Yarbay
    3380 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WQheUP!ZYe!YYbbZc

    itemsız %25 critical, +5 de baslangıcta var, 30 yapar

    Alıntıları Göster
    aglamak istiyorum ya 15 mayisa daha 50gun var
    zaman gecirecek oyun yok ortamda

    beta key pesindeyim ama dagitan site kalmadi nasil gecicek gunler




  • Yüzbaşı
    366 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AsosyalBilgisayar

    aglamak istiyorum ya 15 mayisa daha 50gun var
    zaman gecirecek oyun yok ortamda

    beta key pesindeyim ama dagitan site kalmadi nasil gecicek gunler

    Alıntıları Göster
    vizeydi finaldi projeydi derken gelip geçer...en azından çıkış tarihini kesin olarak biliyoruz artık




  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: askan505

    vizeydi finaldi projeydi derken gelip geçer...en azından çıkış tarihini kesin olarak biliyoruz artık

    Alıntıları Göster
    ya bare digitalden alanlar betaya girebilsede alsak hemen
  • Yüzbaşı
    937 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SuRmert

    ya bare digitalden alanlar betaya girebilsede alsak hemen

    Alıntıları Göster
    Alevli wirlwild manyakmış ya twister sacanda bi o kadar güzel.Karakterim barbar olacak.
    Diablo 2den yola çıkaraktan.Bence bir el bash olur dier el ww life ve dmg ağırlıklı yapacagım.Defans çok gerekmez sanırsam
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 3ddark

    Alevli wirlwild manyakmış ya twister sacanda bi o kadar güzel.Karakterim barbar olacak.
    Diablo 2den yola çıkaraktan.Bence bir el bash olur dier el ww life ve dmg ağırlıklı yapacagım.Defans çok gerekmez sanırsam

    Build şimdiden hazırla .Level 60 da Buff olduğu için skill değişimi yapman zor olucak.
  • Yüzbaşı
    937 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DiLoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: 3ddark

    Alevli wirlwild manyakmış ya twister sacanda bi o kadar güzel.Karakterim barbar olacak.
    Diablo 2den yola çıkaraktan.Bence bir el bash olur dier el ww life ve dmg ağırlıklı yapacagım.Defans çok gerekmez sanırsam

    Build şimdiden hazırla .Level 60 da Buff olduğu için skill değişimi yapman zor olucak.

    Alıntıları Göster
    barbarcıların hepcazı bukadarmı yav




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
Sohbet
takipçi satın al
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,277
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.