Şimdi Ara

D-smart Teknik Yardım (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
810
Cevap
15
Favori
132.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumhur45

    quote:

    Orijinalden alıntı: enige

    quote:

    Orijinalden alıntı: enginar35

    2 sene 2 ay önce d smart üyeliğim bitti.Hem internet hemde televizyon için odeme yapıyordum.Eski üyeye hiç bir şekilde fiyata kampanya yapmadıkları için üyeliğimi sonlandırdım.Her ay 17 tl hd plus için ödeme yaptım çünkü en başta üyeliğim bittiğinde de kayıt özelliğini kullanabileceğim söylendiği ıçın bu kutuyu aldım.Üyeliğimi iki aydır iptal ettirmek için uğraştım bu arada yine aynı şekilde kayıt özelligini kullanabileceğim söylendi.90 tl mülkiyetini almak için ödemeyi kabul ettim.Çanak anteni bağlattım 95 tl de ona verdim.Şimdi d smart bana plus yani kayıt özelliğini kullanamayacağımı söylüyor.Kayıtları dinleyin diyorum hangi tarihtekini dinleyelim diyorlar.Aralıktan beri 5 kere konuştuk ama tarihlerini hatırlamıyorum.Bu nasıl iş anlamadım.Szce ne yapmalıyım?


    BDK ya şikayette bulunursanız size her konuda daha detaylı yardımcı olacaklardır. web üzerinden bdk ya şikayet yapılabiliniyor, iyi günler.

    BTK ya mail yoluyla yaptığım şikayetim sonrası DSMART aradı ve sorunumu çözdü.BTK yı öneren arkadaşa teşekkürler.:)

    önerdim ama ismini doğru yazmayı beceremedim :)




  • Boşver hocam, gefe16 düzeltti, ve sonuçta işe yaradı mesele bu.Teşekkürler yeniden.
  • bc_ kullanıcısına yanıt
    Selamun Aleyküm Kardeş "HUMAX EASY DIGITAL Model: HBR-2002S Güncellenmesinin Nasıl Yapıldığı Hakkında Bilgin Varmı Cevaplarsan Sevinirim D-smart Teknik Yardım
     D-smart Teknik Yardım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01xÖMERx01

    Selamun Aleyküm Kardeş "HUMAX EASY DIGITAL Model: HBR-2002S Güncellenmesinin Nasıl Yapıldığı Hakkında Bilgin Varmı Cevaplarsan Sevinirim D-smart Teknik Yardım
     D-smart Teknik Yardım

    Daha önce de bu cihazın yazılım güncellemesiyle ilgili soru almıştım. Malesef halen bilgim yok. Bu cihazlarda yazılım güncelleme otomatik sanırım. Yani elle yapılamıyor. İsterseniz müşteri hizmetlerini arayarak da bu durum hakkında teknik bilgi alabilirsiniz.




  • bende bazı kanallar sinyal sorunu gösteriyor yaın yok.HDMI kablosunu çıkarıp takınca yayın geliyor fakat bu seferde diğer olan kanalın yayını gidiyor.aynı işlemi ona yapıyorum yayın geliyor.kabloyu değiştirdim fakat düzelmedi.şimdi sıkıntı cihazdamı servismi çağırcam ve maliyeti ne olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    bende bazı kanallar sinyal sorunu gösteriyor yaın yok.HDMI kablosunu çıkarıp takınca yayın geliyor fakat bu seferde diğer olan kanalın yayını gidiyor.aynı işlemi ona yapıyorum yayın geliyor.kabloyu değiştirdim fakat düzelmedi.şimdi sıkıntı cihazdamı servismi çağırcam ve maliyeti ne olur?

    ekranda aldığınız hatayı tam olarak paylaşır mısınız? sadece sinyal yok mu yazıyor yoksa "kanalda sorun var ya da sinyal yok" hatası mı alıyorsunuz?
  • bc_ kullanıcısına yanıt
    kanalda sorun var ya da sinyal yok .sinyal kablosunu kontrol edin.yeşil ve mavi tuşlara basın diyor .ben kabloları kontrol ettim hdmı kablosunu değiştirdim.düzelmedi bazı kanallar gidip geliyor.
     D-smart Teknik Yardım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    kanalda sorun var ya da sinyal yok .sinyal kablosunu kontrol edin.yeşil ve mavi tuşlara basın diyor .ben kabloları kontrol ettim hdmı kablosunu değiştirdim.düzelmedi bazı kanallar gidip geliyor.
     D-smart Teknik Yardım

    Sinyal yetersizliğine bağlı kanallarda problem yaşıyorsunuz.

    Bir kaç deneme için cihazın fişini çıkarıp, çanak antenden gelen kabloyu çıkarıp tekrar takalım. Sıkı bir şekilde takıldığına emin olalım. Cihazın fişini tekrar takalım. Cihaz açıldıktan sonra kanalları tekrar kontrol edelim.

    Problem giderilmezse kanal üzerinde yeşil renkli tuşa basalım. sinyal gücü %70in üstünde sinyal kalitesi de %90ın üzerinde olmalı. Eğer bu değerler eşleşmiyorsa probleminiz çanak anten kaynaklıdır. Merkezi sistem kullanıyorsanız bina yönetimine durumu belirterek teknik servis çağırmalarını talep edebilirsiniz. Çanak anten size aitse ister d-smart teknik servisi ister herhangi bir uyducuyu çağırarak çanak anten kontrolü yaptırabilirsiniz.




  • bc_ kullanıcısına yanıt
    dediğiniz yöntemleri defalarca denedim fakat bir sonuca ulaşamadım.sadece çanak antene müdahale etmedim zaten oda merkezi sistem...şimdi sizin anlattıklarınıza göre cihazımda bir arıza yok ,çanakla ilgili bir problem var dimi?çünkü müşteri hizmetlerini aradığım zaman onlarda sinyallerinizde arıza yok demişlerdi.yöneticiyle görüşelim bakalım olmadı uyducuyu ben getirecem ...teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    dediğiniz yöntemleri defalarca denedim fakat bir sonuca ulaşamadım.sadece çanak antene müdahale etmedim zaten oda merkezi sistem...şimdi sizin anlattıklarınıza göre cihazımda bir arıza yok ,çanakla ilgili bir problem var dimi?çünkü müşteri hizmetlerini aradığım zaman onlarda sinyallerinizde arıza yok demişlerdi.yöneticiyle görüşelim bakalım olmadı uyducuyu ben getirecem ...teşekkürler...

    evet bazı kanallar çekmiyor diyebiliriz en yalın haliyle :)
  • Gerçi konu teknik yardım ama ben yine de yazayım.
    Dsmart + internet paketim var. Ay sonu bitiyor. Ay sonu internetimi yeni bir firmaya devrediyorum.
    TV hizmetini ne zaman nasıl iptal ettirmem gerekiyor?
    İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kunter

    Gerçi konu teknik yardım ama ben yine de yazayım.
    Dsmart + internet paketim var. Ay sonu bitiyor. Ay sonu internetimi yeni bir firmaya devrediyorum.
    TV hizmetini ne zaman nasıl iptal ettirmem gerekiyor?
    İyi forumlar.

    Taahhüt bitiş tarihinizden itibaren istediğiniz zaman iptal ettirebilirsiniz.

    Edit: Müşteri hizmetlerini arayarak, iptal ettirmek istediğinizi söyleyin. Sizden yazılı dilekçe isterler muhtemelen. Onu belirttikleri adrese 10 gün içerisinde gönderdiğinizde iptaliniz için işlemler tamamlanır. Son işlem için aranırsınız orda ikna etmeye çalışırlar siz de iptal ettirmekte ısrarlı olursanız aynı anda iptal ederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bc_ -- 26 Mart 2014; 12:37:43 >
  • Merhabalar ,

    yeni abone oldum, D-Smart'ın ilk faturasını bugün ödedim akşamı kumandam çalışmaz oldu :)
    Kumanda işlemiyor ,kitlenmiş gibi. herhangi bi tuşa basınca DSMART tuşu kırmızı yanıyor . Fabrika ayarları için tuş kombinasyonları denedim ama bi çözüm olmadı veya beceremedim. Müşteri hizmetleri kapat aç düzelir diyor :) pilleri de değiştirdim.

    Buna ne olmuş bi fikri olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinan Kaya

    Merhabalar ,

    yeni abone oldum, D-Smart'ın ilk faturasını bugün ödedim akşamı kumandam çalışmaz oldu :)
    Kumanda işlemiyor ,kitlenmiş gibi. herhangi bi tuşa basınca DSMART tuşu kırmızı yanıyor . Fabrika ayarları için tuş kombinasyonları denedim ama bi çözüm olmadı veya beceremedim. Müşteri hizmetleri kapat aç düzelir diyor :) pilleri de değiştirdim.

    Buna ne olmuş bi fikri olan var mı?

    Öncelikle D-smart cihazını fişten çıkarıp takalım. Problem giderilmezse;

    Dsmart kumandasının en üstündeki D-smart tuşuna basalım. Kırmızı olarak yanıp sönecektir. Daha sonra kumandada alt kısımda bulunan kırmızı ve mavi renkli tuşlara aynı anda 3 saniye boyunca basılı tutalım. D-smart tuşu 2 kez yanıp sönecektir. 981'i tuşlayalım ve OK tuşuna basalım. Kumandamızı resetlemiş olduk.

    Şimdi tekrar D-smart tuşuna basalım. Tekrar kırmızı yanıp sönecektir. Daha sonra kumandada alt kısımda bulunan kırmızı ve mavi renkli tuşlara aynı anda basalım. D-smart tuşu tekrar 2 kez yanıp sönecektir. Ve kumandadan 1'i tuşlayalım. OK tuşuna basalım.

    Kumandamızı cihazımıza tanımlamış olacağız.




  • Yaklaşık 1 hafta önce yazılım güncellemesini otomatik olarak yaptı kendisi..

    sonra bu kilitlenmeler, geç tepki vermeler peydah oldu..

    bugün annem gün içinde 2 kere güncelleme geldiğini söyledi.. Güncelleme ile bu kilitlenmeler ve geç tepkiler giderilmiş.. Fakat şimdi de ses açıp kapadığımızda sol taraftaki görsel sabit kalıyor, kanal değiştiriyorum tepki vermiyor.. D-Smart'a yazdım online işlemlerden, şimdi birde fabrika ayarlarına geri alıyorum inşallah geçer..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika ayarı diyince kendine geldi zibidi :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bc_ kullanıcısına yanıt
    Cevabın için çok teşekkür ederim . Denedim, 981 i girdiğimde yine iki kere kırmızı yanıp sönüyor , OK diyorum . sonra aynı şekilde 1 giriyorum yine iki kere kırmızı yanıp sönüyor , OK diyorum kırmızı yanıyor yine.

    Olmuyor :/
  • İnternet fiyatına dsmart + internet kullanıyorum her ay 70 lira gelen fatura böyle geldi açıklama bekliyorum


     D-smart Teknik Yardım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinan Kaya

    Merhabalar ,

    yeni abone oldum, D-Smart'ın ilk faturasını bugün ödedim akşamı kumandam çalışmaz oldu :)
    Kumanda işlemiyor ,kitlenmiş gibi. herhangi bi tuşa basınca DSMART tuşu kırmızı yanıyor . Fabrika ayarları için tuş kombinasyonları denedim ama bi çözüm olmadı veya beceremedim. Müşteri hizmetleri kapat aç düzelir diyor :) pilleri de değiştirdim.

    Buna ne olmuş bi fikri olan var mı?

    Yüzgörümlülüğü istiyor olmasın , üç beş neyse yani:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    kanalda sorun var ya da sinyal yok .sinyal kablosunu kontrol edin.yeşil ve mavi tuşlara basın diyor .ben kabloları kontrol ettim hdmı kablosunu değiştirdim.düzelmedi bazı kanallar gidip geliyor.
     D-smart Teknik Yardım

    Sinyal yetersizliğine bağlı kanallarda problem yaşıyorsunuz.

    Bir kaç deneme için cihazın fişini çıkarıp, çanak antenden gelen kabloyu çıkarıp tekrar takalım. Sıkı bir şekilde takıldığına emin olalım. Cihazın fişini tekrar takalım. Cihaz açıldıktan sonra kanalları tekrar kontrol edelim.

    Problem giderilmezse kanal üzerinde yeşil renkli tuşa basalım. sinyal gücü %70in üstünde sinyal kalitesi de %90ın üzerinde olmalı. Eğer bu değerler eşleşmiyorsa probleminiz çanak anten kaynaklıdır. Merkezi sistem kullanıyorsanız bina yönetimine durumu belirterek teknik servis çağırmalarını talep edebilirsiniz. Çanak anten size aitse ister d-smart teknik servisi ister herhangi bir uyducuyu çağırarak çanak anten kontrolü yaptırabilirsiniz.

    Benzer bir sorun bendede oldu. Ve hatta arasıra yine oluyor. kanal bir anda gidiyor ve geliyor. sık sık olmaya başladığı dönemde, hdmi kablosunu çıkarıp skartı devreye sokunca olmuyordu. sonra hdmi kablosunu değiştim. düzeldi. geçenlerde hafiften yine yokladı sanki.Sadece dsmart kanallarında olmuyor yalnız, hotbird ün herhangi bir kanalında da yapıyor bunu.Acep ne ola?




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.