Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (169. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.515
Cevap
56
Favori
188.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kartlı modül uyumlu en ucuz uydu alıcısı hangisidir? yazlığa götürcem modülü, orada kullanmak istiyorum.

  • Merhaba,
    Yeni Üyelik Başvurusu Yaptım... Dfix Modül Mega Paket 30-TL Fiyata Anlaştım... Henüz Sözleşme İmzalanmadı ve Kurulum Yapılmadı.. Sizce 20-TL. inmeleri için pazarlık yapayım mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben yan oda olarak ve 6 senelik üye olarak 24 tl den aldım. Bilemiyorum ama bir deneyin şansınızı.

  • kullanmadığım halde evde duran d smart modulu bugun gs maçını izlemek için taktığımda yayınların kapalı olduğunu gördüm. modulu değiştirmedikleri için kapalıymış. neyse değişim kaydı açıp bayiye yönlendirdiler. bayiye gittiğimde modul benim olduğu için değişemeyeceğini bayi destek hattından öğrendi. bana yeni paket tanımlanmalıymış. sonuçta değişemeden geldim.

    şimdi 2 yıllık taahhütün 1. yılı 3 ağustosta doldu. bugun 5 ağustos. bayi 150küsür cayma çıkıyor diyor. taahhüt tek taraflı mı oluyor. 6 ay yayınlarım kapalı olmasına rağmen ben faturalarımı ödemişim. yetmemiş gitmişim değişmeye ek paket vs diye geri çevrilmişim bu işi çözen var mı arkadaşlar?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hero1905

    kullanmadığım halde evde duran d smart modulu bugun gs maçını izlemek için taktığımda yayınların kapalı olduğunu gördüm. modulu değiştirmedikleri için kapalıymış. neyse değişim kaydı açıp bayiye yönlendirdiler. bayiye gittiğimde modul benim olduğu için değişemeyeceğini bayi destek hattından öğrendi. bana yeni paket tanımlanmalıymış. sonuçta değişemeden geldim.

    şimdi 2 yıllık taahhütün 1. yılı 3 ağustosta doldu. bugun 5 ağustos. bayi 150küsür cayma çıkıyor diyor. taahhüt tek taraflı mı oluyor. 6 ay yayınlarım kapalı olmasına rağmen ben faturalarımı ödemişim. yetmemiş gitmişim değişmeye ek paket vs diye geri çevrilmişim bu işi çözen var mı arkadaşlar?

    1 yıl dolduysa cayma bedeli çıkmaması lazım, 1 yıl ve üzeri taahhüt yapılamıyor ama kurumlar bunu uygulamıyorlar ve kullanıcılara cayma bedeli çıkartıyorlar bence hakkınızı arayın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fourtytrees

    Mülkiyeti kendilerine ait olan arkadaşlar ben şahsen btk üzerinden şikayet oluşturup hak talep edicem. Mülkiyeti bana ait şekilde yeni modül vermeleri gerekir. Başka forumlarda diş gösteren bir iki arkadaşı aramışlar tamam modülünüz değişmicek yayınlarınızda kapanmıcak birdaha aramıyacaklar sizi değişim için diye bilgi vermişler.
    Belkide bizi arayan aynı temsilci çoğunun bu olaydan haberi yok. Değişim talepleri de nedense arıza kaydı şeklinde servislere düşüyor. Belkide yayınlar kapanmayacak eski modülleri toplamaya çalışıyorlar da olabilirler.
    Mülkiyeti bize ait modülleri alınca taahhüt yenileme süresi gelince ek olarak faturaya kullanım bedeli yansıtılacak şu anda 10.15 TL civarı bir ücret. Dsmart şifreleme değişikliği yapıyorsa mülkiyeti bize ait cihazları böyle devre dışı bırakmamalı, şimdi aynı fiyattan devam edeceksiniz dese de yarın öbürgün hak ihlali oluyor bilginize

    Bu konu ile ilgili yeterince bilgiye ulaşamadım, onun için tekrar hortlatıyorum.


    2011 yılında başlayan aboneliğimi 2018 de sonlandırmıştım yazlıkta kullanmak için mülkiyeti bende olan modülümle abonelik başlatmak istedim, bununla ilgili 3 gündür müşteri hizmetleri ile sohbet ve telefon ile görüşmelerim çare olmadı, bazısı kullanabilirsiniz dedi, bazısı kullanamazsınız değişmesi gerekir dedi, farklı aylık ücretlendirme ve bilgi veriyorlardı. en son btk ya bu konu ile ilgili şikayette bulundum.


    ''Cam modül yayını alt yapı geçişi sağlandığından seri numarası 5000 ile başlayan eski modüllerin yayın alamayacağını bildirmek isteriz'' şeklinde cevap geldi.


    Bunun üzerine yine btk vasıtasıyla


    ''Mülkiyeti kendinde olup alt yapı değişikliğiniz nedeniyle mevcut aboneliğindeki kanalları izleyemeyenlere elindeki modülü alarak yeni modüllerinizi vermişsiniz, bunların mülkiyeti dsmarta aitmiş yani abonelik sonunda teslim edilecekmiş, telefondaki arkadaş bu şekilde bilgi verdi. Bu yapılan işlemin yasal dayanağı nedir? Mülkiyeti kendinde olan tüm modül sahiplerine yine mülkiyetleri kendilerinde olacak şekilde yeni modül değişimi yapılması gerekmez mi?''


    sorularımın cevabını bekliyorum.


    5000 seri numaralı eski tip modüller tamamen atıl duruma mı geldi yoksa gerçekten diş gösteren devam edebiliyor mu?


    Forumda göremedim, bu durum ile ilgili daha önce btk veya thh vasıtasıyla şikayet oluşturan oldu mu? Olduysa mantıklı bir cevap geldi mi?





  • Yaklaşık 3 aydır dsmart ile başım belada. Çok eski modül mülkiyeti bende olan bir dsmart abonesiyim. Modül eski olmasına rağmen dsmart go hizmeti almak için aboneliğimi yeniledim. 19 tl mega paket üyeliğim yenilenmesine ve bu kayıtlarla sabit olmasına rağmen faturalarım 34 tl geliyor. Görüştüğüm dsmart mh evet bir yanlışlık olmuş, cihaz mülkiyeti sizde olduğu için 15 tl sizden fazla alınmış demelerine rağmen sorunu çözeceğiz deyip bir sonraki ay aynı faturayı gönderiyorlar. Btk ya yazdım, çözüm sunamadıklarını belirttim, kurum incelenmesine alındı şimdi. Benzer sorun yaşayan var mı? Sonuç alabilen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quasi522 Q kullanıcısına yanıt
    1 yıldır Dsmartta farklı bir sorunum var. Çözemediler. Birkaç ay sonra taahhüt bitiyor. O günü bekliyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3 aydır bana ait modüle mega ve ek paket tanımlanamadı. Günlük arıyorum. Kimi MH yi aradığımda adam çarşıda oluyor kiminin konuşma esnasında arkadan bebeği ağlıyor. Yeni anlaşılan MH çok kötü ve h8çbir yetkileri yok sadece kayıt açıyorlar . Zaten izleyemediğim aboneliğe fesih için 50 tl istiyorlar 3 faturada cabası. Sinirlenip diğer aboneliğimide sonlandırmak 8çin bayiye gittim kendilerine ait olan modülü aldılar. Ertesi gün ek paketleri 24 saate açacaz dediler vazgeçtim bayiye tekrar gittim bu seferde bizde modül yok diye kutu verdiler 3 günde onun paket tanımlamasına uğraştım sonuç alamayınca aradım MH yi modül istedim.. modüllü üyelikler sonlanıyor dedi bende kutuyu iade ettim . 2 abonelik iptalde bekliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maksimum 25 lira taahhütlü modüllü mega paketi devretmek isteyen varsa alabilirim. Devir ücreti ödeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın zamanda, son 1 ay içinde, kartlı modül alan var mı? Artık hepsi kartsız mı, yoksa kartlı var mı çalışan onu merak ettim. Sözleşmem bitecek 1 ay sonra, kartsız yeni modüller çalışmadı bende, kartlı modül yoksa iptal ettireceğim.

  • d smart dolandırıcılığın adını yeniden yazmış, bende 11 yıldır üyeyim ama bu gün iptal etme çalışmalarına başladım.

    insanlardan mülkiyeti kendilerine ait olan modülleri sistem değişikliği dümeni ile alıp, kendilerine ait olan modülleri verip, üyelik yenileme zamanı geldiğinde de 15 tl modül parası kesmeye çalışıyorlar.


    yeni değişen modülle film dizi paketine 30tl fiyat çekiyorlar 15tl si modül kirası

  • emrah06 kullanıcısına yanıt
    Ayın 21 de aldım modülün içinde kart var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tsksn T kullanıcısına yanıt

    aynı sorun yüzünden bu gün üyeliğimi iptal ettim, ( bayiden 25 tl karşılığında modülü de vererek hemen yaptılar) değiştirdikleri modülün mülkiyetinin onlara ait olduğunu bana yeni fatura döneminde itiraf ettiler.

    şimdi elimde bir tane daha modül var eskilerden ve yayın yok tabiki. sende son durum nedir bir gelişme oldu mu ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: proximussa

    aynı sorun yüzünden bu gün üyeliğimi iptal ettim, ( bayiden 25 tl karşılığında modülü de vererek hemen yaptılar) değiştirdikleri modülün mülkiyetinin onlara ait olduğunu bana yeni fatura döneminde itiraf ettiler.

    şimdi elimde bir tane daha modül var eskilerden ve yayın yok tabiki. sende son durum nedir bir gelişme oldu mu ?

    Btk ya şikayet ettim. Saçma sapan cevaplar veriyorlar, her verdikleri cevabı benim sorduğum soruya cevap vermiyorsunuz dedim. Abonelik sözleşmemi gönderin dedim, göndermediler. Parasını daha önceden ödediğm modül için benden niye fazladan ücret istiyorsunuz diye sordum, alt yapı değişikliği nedeniyle dediler. Sözleşmemizde böyle bir madde varmıydı dedim, kıvırdılar. En son btk da hakem heyetine başvurma hakkınız vardır gibisinden standart bir cevap verip, konuyu kapattı.
    2012 yılında abone olurken next marka uydu alıcısı ile birlikte bir uyducudan ilk aboneliğimi başlatmıştım, elimde sözleşme ve fatura olmadığı için hakem heyetinede başvuramadım. BTK da sağolsun, benim sorduğum sorularla dsmart ın cevaplarına bile bakmadan konuyu kapattı. Dediğim gibi elimde fatura ve sözleşme olsaydı hakem heyetine şikayette bulunacaktım, sanırım şuan taahhütte modülün mülkiyeti dsmart a ait ve modül iade edilmezse 250 lira ceza var. Bu ücreti talep edecektim.
    Olurda biri gelecek zamanda btk veya thh den bir kazanım sağlarsa diye atmadım hala. Modül evde geri dönüşüme atılacağı günü bekliyor. Türk telekom kullanan tanıdıklarınız varsa referans sistemiyle Tivibu süper paketi uyguna alın geçin hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • proximussa P kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakeme gidin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • grese kullanıcısına yanıt
    Bir önceki mesajda belirtmiştim hocam, elimde fatura ve sözleşme olmadan hakem heyetine başvuru yapamam. Yapıp başarılı olan varsa nasıl bir yol izleneceği ile ilgili bilgi verirse sevinirim
    Edit: Cevap bana değilmiş:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tsksn -- 25 Eylül 2021; 12:0:37 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tüketici hakem bilgileri YouTube dan adem helvacı yı izle oda heyetden

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tsksn T kullanıcısına yanıt
    Heyet başkanı adem helvacı nın dilekçe nasıl hazırlanır videosunu izle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • emrah06 kullanıcısına yanıt
    Selam,
    Bana da kartlı verdiler... Sorunsuz çalışıyor... Samsung H7000 Serisi TV Kullanıyorum... İçinde D Smart Modu Var..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.