Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.600
Cevap
57
Favori
195.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TLC kanalinda yaklasik 6 aydir ses senkronu sorunu var.Cozumu bilen var mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11'deki kampanyadan almıştım 1kere yıllık ödeyip aldım 22/01/2020 de abonelik bitiyor D-Smart fix,şimdiden iptal için başvuru yapsam mı ki,Ocak da bunlar fatura falan çıkarır uğraşırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gahmetk G kullanıcısına yanıt
    Son 1 hafta kala başvurursun. Aceleye gerek yok deneyimime göre.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CyberProfil C kullanıcısına yanıt
    Tamamdır,peki izlenmesi gereken yol nedir?
    Bayiye gidip görüşmek mi, müşteri hizmetlerini arayıp fax mı çekilecek,modül de yollanacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gahmetk G kullanıcısına yanıt
    Fax çekip yollamak en garanti yoldur. İşi şansa veya bayiye bırakmaya lüzum yok. Hellofax ile ücretsiz fax çekiliyor. Sonra onlar bunu işleme alıyor bilgilendiriyorlar. Onlara kısa sürede fax ulaşıyor çünkü. En sonunda da bir mesaj gelecek onlardan. Şu tarihler içinde modülü bayiye teslim edin diye. Onların belirlediği tarih aralığında modülü teslim edip tüm işlemleri bitirmiş oluyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dostlar modül güncelleme yada son yazılım konusunda fikri olan var mı? lg tv üzerinden kullanıyorum.
  • papeneser P kullanıcısına yanıt
    Ben 1 yıl boyunca çözemedim o sorunu izleyemedim o kanalları.
  • CyberProfil C kullanıcısına yanıt
    teşekkürler,kısaca iptal etmek istiyorum kullanıcı adı falan yazıp yolluyoruz mu yoksa hazır bir şablonu vs var mı?
  • gahmetk G kullanıcısına yanıt
    Abonelik başlangıç bitiş tarihi, üye numarası, iptal ettirme talebi yazılıp gönderiliyor. Ek olarak kimlik de eklenmelidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CyberProfil C kullanıcısına yanıt
    tamamdır teşekkürler
  • n11'den geçen sene aldığım bu ayın 19'unda bitecek mödül iptali için bayiye gittim. Kendilerinde hazır dilekçe var onu doldurup kimlik fotokopisi ile iletiyorlar gerekli yere. Ardından MH'yi aradılar bayiden 15 dakika elimde telefonla bekledim MH'ye bağlanmak için. Neyse telefon bağlandı bir 5 dakika karşıdaki kadına TV izlemediğimizi ondan iptal etmeye çalıştığımı anlatmaya çalıştım ama kadın ısrarla şu paket var, fiyat şöyle, eve gidince ne izleyeceksiniz, iptal etmeyelim donduralım tarzında konuşmalara devam etti. Bu gereksiz ısrar beni rahatsız etti ve daha da soğuttu beni bu platformdan :) Akşamına mail geldi iptal işleminiz başlamıştır diye. Bu arada 2 TL işlem ücreti talep ediyorlar.
  • İptal işlemini başlattığımdan beri dsmart beni rahatsız ediyor. Günde en az 5-6 kere arama geliyor. Açmıyorum artık telefonlarını. Bu markanın başında kim varsa böyle yönetim şekli olmaz. Böyle halka ilişkiler, pazarlama politikası olamaz. Artık özellere de torpille insan alıyorlar galiba. Her yerden kalitesizlik akıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phoenix_88

    İptal işlemini başlattığımdan beri dsmart beni rahatsız ediyor. Günde en az 5-6 kere arama geliyor. Açmıyorum artık telefonlarını. Bu markanın başında kim varsa böyle yönetim şekli olmaz. Böyle halka ilişkiler, pazarlama politikası olamaz. Artık özellere de torpille insan alıyorlar galiba. Her yerden kalitesizlik akıyor.
    Ucuza çalışacak vasıfsız eleman istihdam ediyorlar. Banka çağrı merkezlerinde veya buna benzer yerlerde de aynı durum var.

    Eskiden bir tekno markete gittiğimde merak ettiğim bir şeyi sorar derya kadar yanıt alırdım. Bugün herhangi bir tekno markete gidin bir kaç teknik soru sorun bakalım. Satış elemanları sorduğum sorulara sanki diferansiyel denklem sormuşum gibi bakıyorlar. Bir çoğu da prim usülü çalıştığı için önüne gelene dalıyorlar.




  • Ben mi dsmartı dsmart mı beni tokatladı anlamadım kendim aradım bana 21 TL ful paket artı 2 ay fatura ödemeyecekmişim dedim tamam dediler yenilediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimizdeki dfix modülü illa elden mi teslim etmemiz lazım? D-Smart'a yada bayiye kargo ile yollasam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gahmetk

    Elimizdeki dfix modülü illa elden mi teslim etmemiz lazım? D-Smart'a yada bayiye kargo ile yollasam
    bayiye gidip teslim et, teslim ettiğine dair belge al, sonra başın ağrımasın.
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    tamam teşekkürler
  • gahmetk G kullanıcısına yanıt
    Bian önce teslim et borç cıkıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba tivibu kullanıyorum pcakta dsmarta geçmeyi düşünüyorum ama uydu alıcı yok. En iyi en uygun hangisidir acaba modülde sorun çıkarmayacak. Tvye takmayı düşünöüyorum yavaş olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: J. Seinfeld

    Merhaba tivibu kullanıyorum pcakta dsmarta geçmeyi düşünüyorum ama uydu alıcı yok. En iyi en uygun hangisidir acaba modülde sorun çıkarmayacak. Tvye takmayı düşünöüyorum yavaş olur
    Hocam TV'ye takma imkanınız varsa takın.

    Niye yavaşlasın onu anlamadım, asıl uydu alıcıya takarsanız araya bir alıcı koyduğunuz için yavaşlar.
    Uydu alıcı almanız hem masraf hem de ortaya 2. bir kumanda çıkacak ayrıca 2 kablo (hdmi ve güç kablosu) karmaşası daha eklenecek.
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.