Şimdi Ara

D sınıfı neden daha sorunlu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • test sonuçlarına bakıyorum, hep d sınıfı araçlar son sıradalar. bi fikri olan var mı?



  • D sınıfı ne gibi sonuncu oluyor ?

    C sınıfı ya da SUV ile karşılaştıranlar sorunlu asıl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder

    D sınıfı ne gibi sonuncu oluyor ?

    C sınıfı ya da SUV ile karşılaştıranlar sorunlu asıl.
    Arıza istatistiklerini diyorsanız 2011 de bir D segmenti araç olan İnsignia sorunsuzlukta birinci oldu Dekra ödülü aldı. Genelde sizin düşüncenizin aksine üst sıralarda olurlar genelde D segmenti araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canvarol -- 28 Şubat 2011; 14:51:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder

    D sınıfı ne gibi sonuncu oluyor ?

    C sınıfı ya da SUV ile karşılaştıranlar sorunlu asıl.
    temel olarak d sınıfı araçlarda donanım fazladır buda daha fazla sorun demektir .b sınıfı araçta 50 sensör varsa d sınıfında bu 200 tanedir gibi.yada b sınıfında sadece far varken d sınıfında otomatik yanan far ,yükseklik ayarlı far ,far yıkama ,follow me home vs vs gibi.

    en az sorunlu taşıt bisiklettir .yılda bir gresyağı sürersiniz hiç bir sorunla karşılaşmazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    temel olarak d sınıfı araçlarda donanım fazladır buda daha fazla sorun demektir .b sınıfı araçta 50 sensör varsa d sınıfında bu 200 tanedir gibi.yada b sınıfında sadece far varken d sınıfında otomatik yanan far ,yükseklik ayarlı far ,far yıkama ,follow me home vs vs gibi.

    en az sorunlu taşıt bisiklettir .yılda bir gresyağı sürersiniz hiç bir sorunla karşılaşmazsınız.

    Alıntıları Göster
    daha fazla donanım daha fazla teknoloji daha fazla sorun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    test sonuçlarına bakıyorum, hep d sınıfı araçlar son sıradalar. bi fikri olan var mı?



    Bu test sonuçlarını burada açıklasanız? Neye göre sorunlu, nasıl sorunlu daha açık olarak ifade eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    test sonuçlarına bakıyorum, hep d sınıfı araçlar son sıradalar. bi fikri olan var mı?



    Bu test sonuçlarını burada açıklasanız? Neye göre sorunlu, nasıl sorunlu daha açık olarak ifade eder misiniz?
    D sınıfı araçlar sadece 2. el satışında sorunludur.
    gerisi hikaye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thoca -- 28 Şubat 2011; 18:25:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thoca

    D sınıfı araçlar sadece 2. el satışında sorunludur.
    gerisi hikaye.

    Alıntıları Göster
    Son sıradan kasıt nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist

    Son sıradan kasıt nedir?

    Alıntıları Göster
    son sıradan kasıt şu; arıza istatistikleri c sınıfından daha kötü oluyor. kullanıcılara da sorduğumda focus mondeodan, astra vectradan, golf passattan daha az sıkıntı çıkarıyor gibi bi durum var. halbuki satın alırken bazılarına iki kat para veriliyor. sadece donanımla açıklanabilir mi? bence donanım varsa o da sorunsuz olsun
    ama mesela astra ve vectralarda uzun süre kullanılan 1.6 ecotec motor neden genelde vectralarda arıza veriyor? ya da piyasada laguna mondeo ve vectranın sorunlu imajı tesadüf mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    son sıradan kasıt şu; arıza istatistikleri c sınıfından daha kötü oluyor. kullanıcılara da sorduğumda focus mondeodan, astra vectradan, golf passattan daha az sıkıntı çıkarıyor gibi bi durum var. halbuki satın alırken bazılarına iki kat para veriliyor. sadece donanımla açıklanabilir mi? bence donanım varsa o da sorunsuz olsun
    ama mesela astra ve vectralarda uzun süre kullanılan 1.6 ecotec motor neden genelde vectralarda arıza veriyor? ya da piyasada laguna mondeo ve vectranın sorunlu imajı tesadüf mü?

    Yani buradan şu sonuç çıkıyor:

    C ile D sınıfı aslında tamamen aynı üretim kalitesine sahip, ( Kalite&Kontrol, Elektronik&Elektrik malzeme kalitesi ve ekipmanı ) , fazla donanım olan D doğal olarak daha fazla sorun çıkarıyor.

    Peki S kasa, Audi A8, Bmw 7, Lexus LS vs. ile ilgili bir bilgi varmı sorunsuzluk olarak? Onların aşırı sorun çıkarması lazım . Ha yok eğer çıkarmıyorsa yukarda yazdığım doğru gibi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    son sıradan kasıt şu; arıza istatistikleri c sınıfından daha kötü oluyor. kullanıcılara da sorduğumda focus mondeodan, astra vectradan, golf passattan daha az sıkıntı çıkarıyor gibi bi durum var. halbuki satın alırken bazılarına iki kat para veriliyor. sadece donanımla açıklanabilir mi? bence donanım varsa o da sorunsuz olsun
    ama mesela astra ve vectralarda uzun süre kullanılan 1.6 ecotec motor neden genelde vectralarda arıza veriyor? ya da piyasada laguna mondeo ve vectranın sorunlu imajı tesadüf mü?

    Yani buradan şu sonuç çıkıyor:

    C ile D sınıfı aslında tamamen aynı üretim kalitesine sahip, ( Kalite&Kontrol, Elektronik&Elektrik malzeme kalitesi ve ekipmanı ) , fazla donanım olan D doğal olarak daha fazla sorun çıkarıyor.

    Peki S kasa, Audi A8, Bmw 7, Lexus LS vs. ile ilgili bir bilgi varmı sorunsuzluk olarak? Onların aşırı sorun çıkarması lazım . Ha yok eğer çıkarmıyorsa yukarda yazdığım doğru gibi?

    Alıntıları Göster
    büyüklerimiz ne demiş dsg polo alma passat al demişler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dal başak

    büyüklerimiz ne demiş dsg polo alma passat al demişler

    Alıntıları Göster
    D sınıfı araçlar C sınıfına göre daha bir özenle ve de daha kaliteli malzemeler kullanılarak üretilirler.


    Ancak artık çoğu C sınıfı araçta kullanılan motor ve aktarma aynı markanın D sınıfı aracında da kullanılıyor.


    Dolayısıyla sınıf farkı da en azından mekanik anlamda ortadan kalkıyor.



    Haluk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    D sınıfı araçlar C sınıfına göre daha bir özenle ve de daha kaliteli malzemeler kullanılarak üretilirler.


    Ancak artık çoğu C sınıfı araçta kullanılan motor ve aktarma aynı markanın D sınıfı aracında da kullanılıyor.


    Dolayısıyla sınıf farkı da en azından mekanik anlamda ortadan kalkıyor.



    Haluk

    Alıntıları Göster
    ben d sınıfı sorunludur genellemesine varabiliceğimiz bir teste rastlamadım. artık d sınıfındaki bütün donanımlar c sınıfında da oluyor. örnek verirsek passattaki neredeyse bütün donanımlar highline golf'te de var. c sınıf ile d sınıfı arasında pek fark olacağını düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    son sıradan kasıt şu; arıza istatistikleri c sınıfından daha kötü oluyor. kullanıcılara da sorduğumda focus mondeodan, astra vectradan, golf passattan daha az sıkıntı çıkarıyor gibi bi durum var. halbuki satın alırken bazılarına iki kat para veriliyor. sadece donanımla açıklanabilir mi? bence donanım varsa o da sorunsuz olsun
    ama mesela astra ve vectralarda uzun süre kullanılan 1.6 ecotec motor neden genelde vectralarda arıza veriyor? ya da piyasada laguna mondeo ve vectranın sorunlu imajı tesadüf mü?

    sadece bir şehir efsanesi diyorum.
    ayrıca vectralarda motor arızası diye bir sorun yoktur vectranın belli bir yıl aralığındaki araçları elektronik olarak bazı arızalar verdiler (özelikle sensör). o yıldaki astralar ile vectralarında donanım olarak farklarını saymama gerek yoktur sanırım.
    laguna olayında ise laguna piyasada sorunlu olarak biliniyorda meganelar sütten çıkmış ak kaşıkmı?
    ayrıca mondeo hakkında nasıl bir sorunlu imajı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    son sıradan kasıt şu; arıza istatistikleri c sınıfından daha kötü oluyor. kullanıcılara da sorduğumda focus mondeodan, astra vectradan, golf passattan daha az sıkıntı çıkarıyor gibi bi durum var. halbuki satın alırken bazılarına iki kat para veriliyor. sadece donanımla açıklanabilir mi? bence donanım varsa o da sorunsuz olsun
    ama mesela astra ve vectralarda uzun süre kullanılan 1.6 ecotec motor neden genelde vectralarda arıza veriyor? ya da piyasada laguna mondeo ve vectranın sorunlu imajı tesadüf mü?

    sadece bir şehir efsanesi diyorum.
    ayrıca vectralarda motor arızası diye bir sorun yoktur vectranın belli bir yıl aralığındaki araçları elektronik olarak bazı arızalar verdiler (özelikle sensör). o yıldaki astralar ile vectralarında donanım olarak farklarını saymama gerek yoktur sanırım.
    laguna olayında ise laguna piyasada sorunlu olarak biliniyorda meganelar sütten çıkmış ak kaşıkmı?
    ayrıca mondeo hakkında nasıl bir sorunlu imajı var.



    Sorunlu imajdanmı bilmiyorum ama, eski kasa Mondeo'lar aşırı değer kaybetti. 2.0 Tdi olanları 25.000 TL felan. Gerçi otomatik şanzımanlarıyla ilgili sorunlarını duymuştum...( Arkadaşlardan, forumlardan vs. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 1 Mart 2011; 13:26:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    son sıradan kasıt şu; arıza istatistikleri c sınıfından daha kötü oluyor. kullanıcılara da sorduğumda focus mondeodan, astra vectradan, golf passattan daha az sıkıntı çıkarıyor gibi bi durum var. halbuki satın alırken bazılarına iki kat para veriliyor. sadece donanımla açıklanabilir mi? bence donanım varsa o da sorunsuz olsun
    ama mesela astra ve vectralarda uzun süre kullanılan 1.6 ecotec motor neden genelde vectralarda arıza veriyor? ya da piyasada laguna mondeo ve vectranın sorunlu imajı tesadüf mü?

    sadece bir şehir efsanesi diyorum.
    ayrıca vectralarda motor arızası diye bir sorun yoktur vectranın belli bir yıl aralığındaki araçları elektronik olarak bazı arızalar verdiler (özelikle sensör). o yıldaki astralar ile vectralarında donanım olarak farklarını saymama gerek yoktur sanırım.
    laguna olayında ise laguna piyasada sorunlu olarak biliniyorda meganelar sütten çıkmış ak kaşıkmı?
    ayrıca mondeo hakkında nasıl bir sorunlu imajı var.



    Sorunlu imajdanmı bilmiyorum ama, eski kasa Mondeo'lar aşırı değer kaybetti. 2.0 Tdi olanları 25.000 TL felan. Gerçi otomatik şanzımanlarıyla ilgili sorunlarını duymuştum...( Arkadaşlardan, forumlardan vs. )

    Alıntıları Göster
    dostum mondeolar hakkında çok araştırma yaptım ama öyle yerleşmiş sorunlu bir araba imajı yok. (bir kaç kez niyetlendim almaya)
    mondeonun eski kasasında 1.6 motor yok dolaysıyla vergisi nedeniyle diğer sınıftaşlarından biraz daha fazla değer kaybediyor.
    emsali olarak lagunaya 2 lerede bakabilirsiniz 2.0 ları 1.6 larından daha az rağbet görür ve fiyatları daha uygundur.
    ha bu arada ben d segmenti araçlar sorunsuzdur diye bir iddiada değilim yanlış anlaşılmasın benim iddiam c segmenti araçlardan daha sorunlu olmadıkları yönünde.
    saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    dostum mondeolar hakkında çok araştırma yaptım ama öyle yerleşmiş sorunlu bir araba imajı yok. (bir kaç kez niyetlendim almaya)
    mondeonun eski kasasında 1.6 motor yok dolaysıyla vergisi nedeniyle diğer sınıftaşlarından biraz daha fazla değer kaybediyor.
    emsali olarak lagunaya 2 lerede bakabilirsiniz 2.0 ları 1.6 larından daha az rağbet görür ve fiyatları daha uygundur.
    ha bu arada ben d segmenti araçlar sorunsuzdur diye bir iddiada değilim yanlış anlaşılmasın benim iddiam c segmenti araçlardan daha sorunlu olmadıkları yönünde.
    saygılarımla...

    şimdi d sınıfını karalıyo gibi hissettim kendimi..
    şuan bir astra (g) kullanıyorum. daha önce bi corsa ve vectra kullandım. astrayı alalı çok olmadı. ama corsa ile vectra arasında sanayiye gitme sıklığı açısından çook fark vardı, corsanın lehine. gittiğim zamanlarda da serviste genelde vectra oluyordu. hatta ustaya sormuştum; bu astralardaki 1.6 motorla vectralardaki aynı değil mi, niye hep vectralar burada? diye o da bana muzip bi gülümsemeyle hayır demişti. sonra vectrayı sattık. passat almaya niyetlendik (2001 öncesi), biraz soruşturduk, aman yaklaşma, altından kalkamazsın tavsiyeleri geldi. sonra mondeo bakalım dedik (2001 sonrası) yine bi sürü sakın bulaşma muhabbetleri falan.
    ben de merak ettim nedir bu işin aslı sizlere bi sorayım dedim..
    abim bi avensis aldı 2005 elegant. ama eski 2001 focus ghia sını neredeyse arıyor. arabayı 231bin km de sırf km çok diye sattı. hemen hiç bi şikayeti yoktu.
    sonra bende adac testlerine falan baktım d sınıfının puanları genelde daha düşük. gerçi orada d sınıfı müşteri profili etkili olsa gerek ama gene de bendeki bu kanı değişmedi..




  • D sınıfı iyidir, hoştur, rahattır ama ülkemizde pek tutulmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    dostum mondeolar hakkında çok araştırma yaptım ama öyle yerleşmiş sorunlu bir araba imajı yok. (bir kaç kez niyetlendim almaya)
    mondeonun eski kasasında 1.6 motor yok dolaysıyla vergisi nedeniyle diğer sınıftaşlarından biraz daha fazla değer kaybediyor.
    emsali olarak lagunaya 2 lerede bakabilirsiniz 2.0 ları 1.6 larından daha az rağbet görür ve fiyatları daha uygundur.
    ha bu arada ben d segmenti araçlar sorunsuzdur diye bir iddiada değilim yanlış anlaşılmasın benim iddiam c segmenti araçlardan daha sorunlu olmadıkları yönünde.
    saygılarımla...

    şimdi d sınıfını karalıyo gibi hissettim kendimi..
    şuan bir astra (g) kullanıyorum. daha önce bi corsa ve vectra kullandım. astrayı alalı çok olmadı. ama corsa ile vectra arasında sanayiye gitme sıklığı açısından çook fark vardı, corsanın lehine. gittiğim zamanlarda da serviste genelde vectra oluyordu. hatta ustaya sormuştum; bu astralardaki 1.6 motorla vectralardaki aynı değil mi, niye hep vectralar burada? diye o da bana muzip bi gülümsemeyle hayır demişti. sonra vectrayı sattık. passat almaya niyetlendik (2001 öncesi), biraz soruşturduk, aman yaklaşma, altından kalkamazsın tavsiyeleri geldi. sonra mondeo bakalım dedik (2001 sonrası) yine bi sürü sakın bulaşma muhabbetleri falan.
    ben de merak ettim nedir bu işin aslı sizlere bi sorayım dedim..
    abim bi avensis aldı 2005 elegant. ama eski 2001 focus ghia sını neredeyse arıyor. arabayı 231bin km de sırf km çok diye sattı. hemen hiç bi şikayeti yoktu.
    sonra bende adac testlerine falan baktım d sınıfının puanları genelde daha düşük. gerçi orada d sınıfı müşteri profili etkili olsa gerek ama gene de bendeki bu kanı değişmedi..



    Kendinize ya da tanıdık abinize Accord alın bir de sorunsuzluk neymiş kendiniz tecrübe edin.


    Gerçekten.


    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    D sınıfı iyidir, hoştur, rahattır ama ülkemizde pek tutulmaz.


    D sınıfı mı pek tutulmaz ?

    Kafamı nereye çevirsem D segmenti araç görüyorum.

    Passat, C5 ..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.