Şimdi Ara

D sınıf araç almanın mantığı kalmadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vw den örnek verecek olursak Almanya da sıfır passat ile polo arasında sadece 10 bin euro fark var ama bizde bu fark 238 bin tl. Almanya daki adam için passat almak mantıklı gözükürken bizde sırf d sınıf diye 238 bin tl vermenin mantığı kalmıyor.

    Polo comfortline dsg 170 bin tl
    Aracın Vergisiz fiyatı 96 bin tl vergi 74 bin tl
    Almanya fiyatı 15 bin euro
    Passat 1.5 tsi business 408 bin tl
    Aracın Vergisiz fiyatı 192 bin tl vergi 216 bin tl
    Almanya fiyatı 25 bin euro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Forumun başına sabit bir konu açılmalı, Almanya ile kendinizi kıyaslamaktan vazgeçin diye. Hatta konu açarken Almanya ile kıyaslayacaksanız konu açmayın diye uyarı verilmeli.

    Arkadaşım enflasyonu %0 açıklayan dünyanın en büyük sanayi devi ile kendinizi kıyaslamaktan bi vazgeçin yahu. Orda şu kadarmışta bizde bu kadarmış. Sen fakir+fakir ve gelişmemiş bir ülkenin vatandaşısın. O aldıkları vergileri 1 yıl almasalar seneye maaşını alamaz devlet memurları. Bu yüzden vergi almak zorundalar bitti çünkü yok 1 kuruş para yok devlette.

    Şu saçma sapan konulardan vazgeçin da artık.
  • Forumun başına sabit bir konu açılmalı, Almanya ile kendinizi kıyaslamaktan vazgeçin diye. Hatta konu açarken Almanya ile kıyaslayacaksanız konu açmayın diye uyarı verilmeli.

    Arkadaşım enflasyonu %0 açıklayan dünyanın en büyük sanayi devi ile kendinizi kıyaslamaktan bi vazgeçin yahu. Orda şu kadarmışta bizde bu kadarmış. Sen fakir+fakir ve gelişmemiş bir ülkenin vatandaşısın. O aldıkları vergileri 1 yıl almasalar seneye maaşını alamaz devlet memurları. Bu yüzden vergi almak zorundalar bitti çünkü yok 1 kuruş para yok devlette.

    Şu saçma sapan konulardan vazgeçin da artık.
  • Bence bizim ulkemizde artik halkin buyuk kisminin arac kiyaslamasi haddine bile degil..tekerlegi olup hareket edebilmesi en onemli kriter oldu🤣🤣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Forumun başına sabit bir konu açılmalı, Almanya ile kendinizi kıyaslamaktan vazgeçin diye. Hatta konu açarken Almanya ile kıyaslayacaksanız konu açmayın diye uyarı verilmeli.

    Arkadaşım enflasyonu %0 açıklayan dünyanın en büyük sanayi devi ile kendinizi kıyaslamaktan bi vazgeçin yahu. Orda şu kadarmışta bizde bu kadarmış. Sen fakir+fakir ve gelişmemiş bir ülkenin vatandaşısın. O aldıkları vergileri 1 yıl almasalar seneye maaşını alamaz devlet memurları. Bu yüzden vergi almak zorundalar bitti çünkü yok 1 kuruş para yok devlette.

    Şu saçma sapan konulardan vazgeçin da artık.
    Konuyu okumadan saldırmışsın ben ne diyorum sen ne diyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat ile polo arasında ki fiyat farkı 20 tane ab üyesi ülkesi saysan 1.7 katını geçmez. Yani bizde 170 ise olması gereken en fazla 290 hadi 300k dır. Ancak devlet ötv farkını açması, polonun comf dsg paketinde ekstra indirim olması bu duruma getiriyor. Bu ülkede d sınıfı araç alan ile geçmiş yıllarda 2.0 motorlu araç arasında herhangi bir fark kalmadı. O zamanlar 2.0 motorlu araç alanlar passat 1.6 lara bakabilir hale geldi. Devlet diyor ki belirli fiyata kadar araç alacaksın. Ötesinde şemsiyenin ucu açık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba ne kadar büyükse o kadar iyidir. İtibardan tasarruf olmaz. Volkswagen, 1.0 TSI Manuel Passat getirir bizde havada kaparız. Polo mu çekelim yanlarına?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 13 Eylül 2020; 17:28:0 >
  • 32.500 dolarlık A4 ün satış fiyatı 95.000 dolar.

    Yurt dışından alınmalı araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • polo comfortline dsg nerede 170 bin hemen alalım. 215 bin altına bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adk80 A kullanıcısına yanıt
    liste fiyatından bahsediyor.
  • ½ 99'u genel müdür,müsteşar ve CEO bir ülkede D sınıfı araç almak her zaman mantıklıdır.
  • Küçük bir düzeltme yapayım.www.vw.de sitesinden baktım.
    Polo başlangıç fiyatı : 15.140 Euro
    Passat başlangıç fiyatı : 30.257 Euro

    Aradaki fark 15.000 Euro veya başka bir deyişle Passat, Polo'nun 2 katı fiyata satılıyor.
  • Devlet A ve B sınıfı araca bineceksin C Sınıfında ise sadece giris Seviyesi Egea ya binebilirsin diyor.Onun icin passat su kadar bu kadar ,Almanya da X birim yazmanın bir anlamı yok.

    2 ay once Passat 2.0 TDI vs arac alanların Sıfırı 1 Trilyon olduysa aracı 2. eli de 800-850 ye cıktı.Adam belki 400 verip aldı ama bir 400 de Kur+OTV den kazandı.
  • Bunun olacagini yillar önce söyledik birsey değismedi nefes alamayana kadar devamkee...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir durum Passat ve Mercedes A - BMW 1 (ya da 2 serisi) araçlarda da mevcut.

    Net fiyatları neredeyse aynı ancak araçlara eklenen opsiyonlar, opsiyonların üzerine eklenen ötv, ötvinin üzerine eklenen kdv derken fark oldukça açılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neverexis

    Konuyu okumadan saldırmışsın ben ne diyorum sen ne diyosun

    Alıntıları Göster
    Gayet anlıyorum seni. O zaman bu mantığa göre Almanya'da D segmenti gereksiz herkes E segmenti alsın ucuz çünkü karşılaştırdığın zaman ikisini.

    O mantık böyle işlemiyor. D segmenti ihtiyacı olan adam B segmenti alamaz, fiyatlara göre mantıksızlık hesabı yapılmaz. İki ülkeyi de bu şekilde kıyaslayamayız, bundan bahsediyorum. Yoksa hepimiz aynı fikirdeyiz bunun bende farkındayım, amaç kimseye saldırmak değil bu forumda. B segmenti arabayı ağzına kadar doldursan D segmenti ile kıyaslanamaz. Bu yüzden bu konular saçma oluyor bundan bahsediyorum :).




  • yurtdışındaki insanlar polo passattan 10bin Euro ucuz diye satın almıyorlar. İnsanlar kendi ihtiyaçlarını karşılayacak araç hangisi ise onu alıyor. Yoksa ikisi arasındaki fark almanlar için yaklaşık 2 aylık maaş ediyor. Bizle kıyaslamaya kalkışınca absürt bir durum oluşuyor hem kur farkı hemde vergi yükünden dolayı, ha sorarsan almanya bizi kıskanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duktil

    yurtdışındaki insanlar polo passattan 10bin Euro ucuz diye satın almıyorlar. İnsanlar kendi ihtiyaçlarını karşılayacak araç hangisi ise onu alıyor. Yoksa ikisi arasındaki fark almanlar için yaklaşık 2 aylık maaş ediyor. Bizle kıyaslamaya kalkışınca absürt bir durum oluşuyor hem kur farkı hemde vergi yükünden dolayı, ha sorarsan almanya bizi kıskanıyor
    Passat alanların büyük çoğunluğu da stationwagon alıyor. Sadece ihtiyaçlarına daha uygun olduğu için. Statü göstergesi, gösteriş vs için değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Passat alanların büyük çoğunluğu da stationwagon alıyor. Sadece ihtiyaçlarına daha uygun olduğu için. Statü göstergesi, gösteriş vs için değil.

    Alıntıları Göster
    Avrupa'da Passat ile statü göstergesi yapamazsın:) Inan bana, burada Egea neyse orada Passat o. Heryerde Passat, en çok tercih edilen şirket aracı. Ama orta seviye çalışanların orta seviye şirket aracı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.