Şimdi Ara

D segmenti 1.6 dizel otomatik? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
3
Favori
8.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Sn. kodem, sorularınızın cevabını tahmin ediyorum 508 sayfasından buldunuz, oradan devam ederiz



    Acaba C5 forumu nasıl
  • 508 şanzıman harici hiçbir konuda sizi üzmez. Auto6R çok kötü bir şanzıman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    508 şanzıman harici hiçbir konuda sizi üzmez. Auto6R çok kötü bir şanzıman.

    Auto6R çok kötü bir şanzıman ifadesi bence çok iddialı olmuş. 1-2 geçişleri biraz sarsıntılı olabiliyordu, bunun dışında hangi olumsuz yanını biliyorsunuz?

    Bu arada Peugeot yeni bir şanzıman yazılımı yüklüyor araçlara, ben de bu hafta yüklettim, 1-2 geçişindeki sarsıntı artık kesinlikle yok. geçişler yağ gibi oldu. DSGdeki gibi sesli çalışma tıkırtı ısınma vs bir tane duydunuz mu Auto6R de?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ



    Gürkan abi yazın ders kitabı gibi olmuş, eline sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    508 şanzıman harici hiçbir konuda sizi üzmez. Auto6R çok kötü bir şanzıman.

    Auto6R çok kötü bir şanzıman ifadesi bence çok iddialı olmuş. 1-2 geçişleri biraz sarsıntılı olabiliyordu, bunun dışında hangi olumsuz yanını biliyorsunuz?

    Bu arada Peugeot yeni bir şanzıman yazılımı yüklüyor araçlara, ben de bu hafta yüklettim, 1-2 geçişindeki sarsıntı artık kesinlikle yok. geçişler yağ gibi oldu. DSGdeki gibi sesli çalışma tıkırtı ısınma vs bir tane duydunuz mu Auto6R de?

    Sarsıntı zaten benim için sorun değil sadece araca ilk binenlerde vites değiştirirken fren yapılıyormuş hissini uyandırıyor. Ama asıl sorun şanzımanın karar verememesi ve vites değişim sürecinin berbat olması. İnsan araç sollamaya korkuyor açıkçası. Gaz pedalını ortalıyorsun araçta tepki yok sürekli kick-down sürekli kick-down başka türlü vites düşüremiyor. Hatta en kötüsü mahalle yokuşlarını çıkarken manuele alıp kulakçıktan vites küçültüyorum o derece. 508 kullanıpta bu hadiseler benim başıma gelmiyor demeyin lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    508 şanzıman harici hiçbir konuda sizi üzmez. Auto6R çok kötü bir şanzıman.

    Auto6R çok kötü bir şanzıman ifadesi bence çok iddialı olmuş. 1-2 geçişleri biraz sarsıntılı olabiliyordu, bunun dışında hangi olumsuz yanını biliyorsunuz?

    Bu arada Peugeot yeni bir şanzıman yazılımı yüklüyor araçlara, ben de bu hafta yüklettim, 1-2 geçişindeki sarsıntı artık kesinlikle yok. geçişler yağ gibi oldu. DSGdeki gibi sesli çalışma tıkırtı ısınma vs bir tane duydunuz mu Auto6R de?

    Sarsıntı zaten benim için sorun değil sadece araca ilk binenlerde vites değiştirirken fren yapılıyormuş hissini uyandırıyor. Ama asıl sorun şanzımanın karar verememesi ve vites değişim sürecinin berbat olması. İnsan araç sollamaya korkuyor açıkçası. Gaz pedalını ortalıyorsun araçta tepki yok sürekli kick-down sürekli kick-down başka türlü vites düşüremiyor. Hatta en kötüsü mahalle yokuşlarını çıkarken manuele alıp kulakçıktan vites küçültüyorum o derece. 508 kullanıpta bu hadiseler benim başıma gelmiyor demeyin lütfen.

    vites geçişlerinde debriyaja basılmışçasına rahatsız etmeyen bir his var ama bahsettiğiniz gibi frene basar gibi bir his ben hissetmedim. 508 kullandım ama bahsettiğiniz gibi kötü bir izlenim bırakmadı bende. Kullandığınız diğer aracın alıştığınız gaz tepkilerine belki benzemiyordu ve size farklı gelmiştir diye düşünüyorum. Ben de geçen gün kuzenimin Leon 1.6TDI DSG aracını kullandım, gaza bastıktan 2sn sonra tepkisini alabiliyordum garipsedim doğal olarak, oysa ona normal geliyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    vites geçişlerinde debriyaja basılmışçasına rahatsız etmeyen bir his var ama bahsettiğiniz gibi frene basar gibi bir his ben hissetmedim. 508 kullandım ama bahsettiğiniz gibi kötü bir izlenim bırakmadı bende. Kullandığınız diğer aracın alıştığınız gaz tepkilerine belki benzemiyordu ve size farklı gelmiştir diye düşünüyorum. Ben de geçen gün kuzenimin Leon 1.6TDI DSG aracını kullandım, gaza bastıktan 2sn sonra tepkisini alabiliyordum garipsedim doğal olarak, oysa ona normal geliyordu.

    Olabilir tabii ki, 112ps motor belki az gelebilir fakat kısa bir süre de olsa manuel kullanma şansım oldu. İnanın çok daha keyif veriyor. Bu aracı alacaklara tavsiyem kesinlikle manuel almaları yönünde olacak. Ceplerine kalacak 5 bin lirayı da opsiyonlara kullanabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    508 şanzıman harici hiçbir konuda sizi üzmez. Auto6R çok kötü bir şanzıman.

    Auto6R çok kötü bir şanzıman ifadesi bence çok iddialı olmuş. 1-2 geçişleri biraz sarsıntılı olabiliyordu, bunun dışında hangi olumsuz yanını biliyorsunuz?

    Bu arada Peugeot yeni bir şanzıman yazılımı yüklüyor araçlara, ben de bu hafta yüklettim, 1-2 geçişindeki sarsıntı artık kesinlikle yok. geçişler yağ gibi oldu. DSGdeki gibi sesli çalışma tıkırtı ısınma vs bir tane duydunuz mu Auto6R de?

    Bayilerdeki 508 lere de bu yazılımı yüklemişler midir?

    Ben C5 ile 508 arasındayım. Bu tarz yazılım C5 lerede yükleniyor mudur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    508 şanzıman harici hiçbir konuda sizi üzmez. Auto6R çok kötü bir şanzıman.

    Auto6R çok kötü bir şanzıman ifadesi bence çok iddialı olmuş. 1-2 geçişleri biraz sarsıntılı olabiliyordu, bunun dışında hangi olumsuz yanını biliyorsunuz?

    Bu arada Peugeot yeni bir şanzıman yazılımı yüklüyor araçlara, ben de bu hafta yüklettim, 1-2 geçişindeki sarsıntı artık kesinlikle yok. geçişler yağ gibi oldu. DSGdeki gibi sesli çalışma tıkırtı ısınma vs bir tane duydunuz mu Auto6R de?

    Bayilerdeki 508 lere de bu yazılımı yüklemişler midir?

    Ben C5 ile 508 arasındayım. Bu tarz yazılım C5 lerede yükleniyor mudur?

    Bildiğim kadarıyla yeniler bu yazılımla çıkıyor, (5008 için biliyorum, 508 için sormak lazım) eskilerin şase numarası serviste sorgulanıyor, gerekirse yükleniyor, yüklettiğimden beri hiç sarsıntı yığılma vs olmadı, yağ gibi geçiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    Bence passat alın...508 şanzımandan kaybediyor...

    DSG de zaten sorunzlk abidesi...

    Ağzına sağlık.Dinime küfreden müslüman olsa diye bir söz var ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Eğer güç yetirebiliyorsanız kesinlikle s60.
    Bu araçların içinde ise passat yeni kasa olması ve 2. el performansıyla öne çıkar.
    508 ise donanım konfor ve şıklığıyla.
    Tercihinizi ona göre belirlemelisiniz.


    bu seçenekler arasında kesinlikle en doğru yorum bu olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    508 şanzıman harici hiçbir konuda sizi üzmez. Auto6R çok kötü bir şanzıman.

    Auto6R çok kötü bir şanzıman ifadesi bence çok iddialı olmuş. 1-2 geçişleri biraz sarsıntılı olabiliyordu, bunun dışında hangi olumsuz yanını biliyorsunuz?

    Bu arada Peugeot yeni bir şanzıman yazılımı yüklüyor araçlara, ben de bu hafta yüklettim, 1-2 geçişindeki sarsıntı artık kesinlikle yok. geçişler yağ gibi oldu. DSGdeki gibi sesli çalışma tıkırtı ısınma vs bir tane duydunuz mu Auto6R de?

    Sarsıntı zaten benim için sorun değil sadece araca ilk binenlerde vites değiştirirken fren yapılıyormuş hissini uyandırıyor. Ama asıl sorun şanzımanın karar verememesi ve vites değişim sürecinin berbat olması. İnsan araç sollamaya korkuyor açıkçası. Gaz pedalını ortalıyorsun araçta tepki yok sürekli kick-down sürekli kick-down başka türlü vites düşüremiyor. Hatta en kötüsü mahalle yokuşlarını çıkarken manuele alıp kulakçıktan vites küçültüyorum o derece. 508 kullanıpta bu hadiseler benim başıma gelmiyor demeyin lütfen.

    Size garip geliyor olabilir ama biz Auto6R ile çok güzel bir uyum içindeyiz, ne bayırda silkeliyor, ne araç geçerken sıkıntı oluyo. İlk kalkışta da zaten iki çeşit kalkış var, sakin aracın ruhuna uygun, bu durumda vites yağ gibi geçiyor, ya da spor moduna basıyorsunuz, vites geçiş devirleri 3-4000 lere çıkıyor, o zaman da vites geçişlerini yüksek devirden pek algılamıyorsunuz Ama doğrudur, herkes aynı değil, örneğin biladerim pek sevemedi, bu yüzden test, test, test... diyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky
    Gürkan abi yazın ders kitabı gibi olmuş, eline sağlık.

    Eyvallah dostum
  • yazılım ıle sılkelenme kalkıyor ıse 508 sahane arac.
    bır de 2.0 motorlarında tam otomatık kullanılıyorsa daha daha şahane...
  • 2.elde deger kaybetmemesi, kusursuz sanziman, konfor vs Passat ama aylarca bekleme suresi fiyatinin aracin geldiginde anlastiginiz fiyatla ayni olmamasi, bayilern burnundan kil aldirmamasi vs insan dogal olarak farkli alternatiflere itiyor bence insigniaya bakin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roadstar

    2.elde deger kaybetmemesi, kusursuz sanziman, konfor vs Passat ama aylarca bekleme suresi fiyatinin aracin geldiginde anlastiginiz fiyatla ayni olmamasi, bayilern burnundan kil aldirmamasi vs insan dogal olarak farkli alternatiflere itiyor bence insigniaya bakin...

    yorum yaparken bir de başlığa dikkat etseniz Olur tabi böyle şeyler Keşke insignia'nın da 1.6 dizel otomatik bir aracı olabilseydi, tercih sebebi olabilirdi. Ben insignia'yı beğeniyorum ama 3 sene meriva kullanmış biri olarak dikkatimi çeken en önemli unsur iç tasarımların tüm araçlarda birbirinin kopyası olması. Aynı problem vw'de, volvo'da da var. Yeni aldığım araç ben de farklı bir araca biniyorum hissi vermeli, yoksa niye araba değiştiriyoruz ki?(yani bu da bir sebeb)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 7 Ağustos 2012; 16:52:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    Ağzına sağlık.Dinime küfreden müslüman olsa diye bir söz var ya

    Aynen hocam.508'in şanzımana sorunlu damgası vurup da DSG önermenin mantığını çözemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    Ağzına sağlık.Dinime küfreden müslüman olsa diye bir söz var ya

    Aynen hocam.508'in şanzımana sorunlu damgası vurup da DSG önermenin mantığını çözemedim

    Sorunsuz olsa çok çok iyi bir şanzıman bence.Ama belli olmuyor ki ne zaman ne olacağı,saatli bomba mübarek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    Sorunsuz olsa çok çok iyi bir şanzıman bence.Ama belli olmuyor ki ne zaman ne olacağı,saatli bomba mübarek

    Orası da öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roadstar

    2.elde deger kaybetmemesi, kusursuz sanziman, konfor vs Passat ama aylarca bekleme suresi fiyatinin aracin geldiginde anlastiginiz fiyatla ayni olmamasi, bayilern burnundan kil aldirmamasi vs insan dogal olarak farkli alternatiflere itiyor bence insigniaya bakin...

    yorum yaparken bir de başlığa dikkat etseniz Olur tabi böyle şeyler Keşke insignia'nın da 1.6 dizel otomatik bir aracı olabilseydi, tercih sebebi olabilirdi. Ben insignia'yı beğeniyorum ama 3 sene meriva kullanmış biri olarak dikkatimi çeken en önemli unsur iç tasarımların tüm araçlarda birbirinin kopyası olması. Aynı problem vw'de, volvo'da da var. Yeni aldığım araç ben de farklı bir araca biniyorum hissi vermeli, yoksa niye araba değiştiriyoruz ki?(yani bu da bir sebeb)

    Sizde keşke yorum yaparken biraz sayfanın yukarılarını okumayı tenezül etsenizde 2.0 lt'lik cruze'dan bahsedildiğini görseniz..
    Bütçe biraz zorlanarak(olabiliyorsa) insignia 2.0'da alınabilir 81000tl civarı liste fiyatı var... Modellerin kendine özgü olmaması konusunda haklısınız . Bende opel kullanıcısıyım sadece modeller arasında kalite farkı var malesef özgün değiller...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.