Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (809. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.672.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 807808809810811
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 450 - 500 tl çok yüksek bir rakam..

    dışarda en fazla 150 tl ye hallederim ama sırf arabamın km sini resmiyet altına almak için düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    merhaba arkadaşlar.

    2009 model 1.3 multıjet sahibiyim.
    arabamı 30000 km bakımı yaptıracağım.

    serviste kaça malolur ve ne işlemler yapılır?

    yokmu yardımcı olacak?

    yokmu yardımcı olacak?

    Bu arada hangi şehirdesiniz?? Onu sormadım:

    bursadayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    merhaba arkadaşlar.

    2009 model 1.3 multıjet sahibiyim.
    arabamı 30000 km bakımı yaptıracağım.

    serviste kaça malolur ve ne işlemler yapılır?

    yokmu yardımcı olacak?

    yokmu yardımcı olacak?

    Bu arada hangi şehirdesiniz?? Onu sormadım:

    bursadayım.

    İstanbul'da çok fazla servis var, en azından pazırlık şansınız oluyor fakat servisler tamamen kafasına göre takılıyor. İnternette araştırırsanız birçok servisle muhatap olmuş kişiden bu tarz yorumları görebilirsiniz. Dilerseniz gitmeden önce servisten randevu almak ve bilgi almak maksatlı arayarak fiyat karşılaştırması yapınız. Kaldı ki 2009 model bir aracın km'sini resmiyet altına almak istiyorsan; 60,70 liraya aracı bilgisayara bağlat, oradan söylesinler. ilk elden sahibi değil misiniz aracın? Yani benim tavsiyem o zaman dışarıda yaptırmanız olur. Çünkü 30binde bir aracın triger vs. değişecek bir şeyi yoktur. Servise gidersiniz, şu şöyle bu böyle bi sürü bişeyler yaparlar, masraf açarlar. aracınızın yağına filtresine bakılacaksa, dışarda anlayan bi ustaya götürün dediğiniz fiyatlarda çıkın. Genel olarak servisle sanayi arasında 2,3 katlık farklar olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    merhaba arkadaşlar.

    2009 model 1.3 multıjet sahibiyim.
    arabamı 30000 km bakımı yaptıracağım.

    serviste kaça malolur ve ne işlemler yapılır?

    yokmu yardımcı olacak?

    yokmu yardımcı olacak?

    Bu arada hangi şehirdesiniz?? Onu sormadım:

    bursadayım.

    İstanbul'da çok fazla servis var, en azından pazırlık şansınız oluyor fakat servisler tamamen kafasına göre takılıyor. İnternette araştırırsanız birçok servisle muhatap olmuş kişiden bu tarz yorumları görebilirsiniz. Dilerseniz gitmeden önce servisten randevu almak ve bilgi almak maksatlı arayarak fiyat karşılaştırması yapınız. Kaldı ki 2009 model bir aracın km'sini resmiyet altına almak istiyorsan; 60,70 liraya aracı bilgisayara bağlat, oradan söylesinler. ilk elden sahibi değil misiniz aracın? Yani benim tavsiyem o zaman dışarıda yaptırmanız olur. Çünkü 30binde bir aracın triger vs. değişecek bir şeyi yoktur. Servise gidersiniz, şu şöyle bu böyle bi sürü bişeyler yaparlar, masraf açarlar. aracınızın yağına filtresine bakılacaksa, dışarda anlayan bi ustaya götürün dediğiniz fiyatlarda çıkın. Genel olarak servisle sanayi arasında 2,3 katlık farklar olur.

    evet arabanın ilk sahibiyim.

    km den de anlaşılacağı gibi az geziyorum. ilerde satılma ihtimalini göze alarak servis düşünmüştüm ama sizin dediğiniz gibi makinaya bağlayarak belli oluyorsa satılırken alacak arkadaş o şekilde baktırır.

    30000 km bakımında değişecek olanlar bellidir zaten.
    yağ
    yağ filtresi
    mazot filtresi
    hava filtresi

    bilgi için teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    merhaba arkadaşlar.

    2009 model 1.3 multıjet sahibiyim.
    arabamı 30000 km bakımı yaptıracağım.

    serviste kaça malolur ve ne işlemler yapılır?

    yokmu yardımcı olacak?

    yokmu yardımcı olacak?

    Bu arada hangi şehirdesiniz?? Onu sormadım:

    bursadayım.

    İstanbul'da çok fazla servis var, en azından pazırlık şansınız oluyor fakat servisler tamamen kafasına göre takılıyor. İnternette araştırırsanız birçok servisle muhatap olmuş kişiden bu tarz yorumları görebilirsiniz. Dilerseniz gitmeden önce servisten randevu almak ve bilgi almak maksatlı arayarak fiyat karşılaştırması yapınız. Kaldı ki 2009 model bir aracın km'sini resmiyet altına almak istiyorsan; 60,70 liraya aracı bilgisayara bağlat, oradan söylesinler. ilk elden sahibi değil misiniz aracın? Yani benim tavsiyem o zaman dışarıda yaptırmanız olur. Çünkü 30binde bir aracın triger vs. değişecek bir şeyi yoktur. Servise gidersiniz, şu şöyle bu böyle bi sürü bişeyler yaparlar, masraf açarlar. aracınızın yağına filtresine bakılacaksa, dışarda anlayan bi ustaya götürün dediğiniz fiyatlarda çıkın. Genel olarak servisle sanayi arasında 2,3 katlık farklar olur.

    evet arabanın ilk sahibiyim.

    km den de anlaşılacağı gibi az geziyorum. ilerde satılma ihtimalini göze alarak servis düşünmüştüm ama sizin dediğiniz gibi makinaya bağlayarak belli oluyorsa satılırken alacak arkadaş o şekilde baktırır.

    30000 km bakımında değişecek olanlar bellidir zaten.
    yağ
    yağ filtresi
    mazot filtresi
    hava filtresi

    bilgi için teşekkürler..

    Albea temiz binildiğini gösteren bir araçtır, boyası kaportası canlı durur. Zaten alacak olan kişi ilk buna bakacaktır, daha sonra servise gitmeyi teklif eder ki siz dışarıdan da orijinal parça alabilirsiniz. Hem orjinal parça fiyatları düşer, hemde işçilik düşer; çünkü servisler genelde kafadan fiyat çekiyor, bunun bir oluru, her yerde aynı fiyatı yok. Kaldı ki servis dediğim fiyatın altına inmez üstüne çıkar; dışarda çok rahat filtre paketli ucuz yerler bile var. kalite kalite fiyat veriyorlar, o da işçilikle beraber sizi 200 tl'ye çıkartır rahatlıkla. Siz aracınızda kaliteli filtre takarsınız, orijinal taktırırsınız, satarken de gönül rahatlığıyla satarsınız. servis 1 bilgisayara bağlar 60 lira, sonra git gel yapar bi kez daha bağlar bi 60 daha alır yani bağladık 60 tl olarak değil, her bir bakış için 1 60 2. 120 3. 180 diye gider. kaldı ki 6,7 ay önceki fiyatı söylüyorum.

    Kolay gelsin, hayırlı keyifli sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    merhaba arkadaşlar.

    2009 model 1.3 multıjet sahibiyim.
    arabamı 30000 km bakımı yaptıracağım.

    serviste kaça malolur ve ne işlemler yapılır?

    yokmu yardımcı olacak?

    yokmu yardımcı olacak?

    Bu arada hangi şehirdesiniz?? Onu sormadım:

    bursadayım.

    İstanbul'da çok fazla servis var, en azından pazırlık şansınız oluyor fakat servisler tamamen kafasına göre takılıyor. İnternette araştırırsanız birçok servisle muhatap olmuş kişiden bu tarz yorumları görebilirsiniz. Dilerseniz gitmeden önce servisten randevu almak ve bilgi almak maksatlı arayarak fiyat karşılaştırması yapınız. Kaldı ki 2009 model bir aracın km'sini resmiyet altına almak istiyorsan; 60,70 liraya aracı bilgisayara bağlat, oradan söylesinler. ilk elden sahibi değil misiniz aracın? Yani benim tavsiyem o zaman dışarıda yaptırmanız olur. Çünkü 30binde bir aracın triger vs. değişecek bir şeyi yoktur. Servise gidersiniz, şu şöyle bu böyle bi sürü bişeyler yaparlar, masraf açarlar. aracınızın yağına filtresine bakılacaksa, dışarda anlayan bi ustaya götürün dediğiniz fiyatlarda çıkın. Genel olarak servisle sanayi arasında 2,3 katlık farklar olur.

    evet arabanın ilk sahibiyim.

    km den de anlaşılacağı gibi az geziyorum. ilerde satılma ihtimalini göze alarak servis düşünmüştüm ama sizin dediğiniz gibi makinaya bağlayarak belli oluyorsa satılırken alacak arkadaş o şekilde baktırır.

    30000 km bakımında değişecek olanlar bellidir zaten.
    yağ
    yağ filtresi
    mazot filtresi
    hava filtresi

    bilgi için teşekkürler..

    son olarakta şöyle söyliyeyim karşılaştırma yapınız yine de oralarda; çünkü 10-15 tl arası fiyatları vardır filtrelerin, 3 tanesini hadi versinler 50'ye. sonra bir de üzerine 3 lt yağ eksik değildir o araçta, 30'da oradan. Kaliteli olsun şöyle böyle olsun 100 tl ediyor maksimum yapılacak bakımlar. Dikkatli olmakta fayda var.




  • Arkadaşlar geçen günde sormuştum ama cevap gelmedi.servise gitme şanşım yok şu an için kendi elektrikçime gittim orda çalışmıştı bugün yine aynı sorun başıma geldi.ön kapıda bulunan iç aydınlatma düğmeleri nerede 2004 albea kapı açılınca iç aydınlatmayı çalıştıran düğmemi ne varsa kapıda bulamadım yardım ederseniz sevinirim.kapıyı açınca aydınlama yanmıyor.
  • arkadaşlar bir sorum daha olacak ben aracımı eylülde sıfır olarak aldım arka tarafta davlumbaz yok buzda çok sıkıntı çıkardı bana şimdidikkatli bakınca davlumbaz vidalarının deliklerini gördüm acaba vermediler mi sonradan mı takılıyor.
  • Arkadaşlar dikkatimi çeken bir şey albeanın kullanma kılavuzundu hava hortumu arabaya göre sağ çamurluğun iç kısmına geçiyor orada bu kutunun içinden geliyor(1.4 8v için) ama bizim arabalarımızda yarım bir şekilde havada kalıyor.Aynı motor puntolarda hortum gene yarım ama bizdeki gibi motorun üstünde değil kıvrılarak ön panjura yaklaşıyor demek istediğim kışın sıkıntı değil ama yaz aylarında motorun sıcak havasını çeken hortum performanslı olmaz gibi geliyor acaba kendi yöntemlerimizle uzatsak nasıl olur ben bir tane elk. süpürge hortumu ile uzatıp panjura yaklaştırmak istiyorum bu konuda fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa seviniirim.
  • albealar motor açılmadan kaç bin km yapıyorki yani maksimum olarak kayıtlara geçen test sürüş miktarı nedir
  • araba sabah ilk çalıştırmada önceden rölanti 12 bin devirde motor kendini ısıtıp 2 dakka sonra 9000 devire gelirdi
    ama nedense sabah ilk çalıştırmada rölanti 7 binde çalışıyor ve motor ısınınca 9000 e geliyor,motor rölantisi düşün olduğundan,araba titriyor,30 saniye gaza basıp takviyem vermem gerekiyor
    bu neden böyledir,gün içinde sorun olmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baris195 -- 7 Nisan 2012; 22:50:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris195

    araba sabah ilk çalıştırmada önceden rölanti 12 bin devirde motor kendini ısıtıp 2 dakka sonra 9000 devire gelirdi
    ama nedense sabah ilk çalıştırmada rölanti 7 binde çalışıyor ve motor ısınınca 9000 e geliyor,motor rölantisi düşün olduğundan,araba titriyor,30 saniye gaza basıp takviyem vermem gerekiyor
    bu neden böyledir,gün içinde sorun olmuyor

    Motor açılmadan Milyon kilometre gören Albealar var diye söyleniyor.Ama Benim Canlı şahit olduğum 500.000km 1.2 16v benzinli vardı.

    Kışın hava soğukken araç ecusu ilk çalıştırmada deviri otomatik yükseltir 1200-1300 devire çıkarır 1-2 dakika içinde normal rolanti devrine düşürür.Havalar ısınınca araç direk rolantide çalışır.Rolanti devri sebesiz düşüyorsa bilgisayara bağlayıp kontrol etmek lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mihman7878

    quote:

    Orijinalden alıntı: gisler

    quote:

    Orijinalden alıntı: manki_59

    quote:

    Orijinalden alıntı: mihman7878



    Arşivden çıkardığım; 560,000 km de iken çektiğim hatıra fotoğrafını paylaşayım dedim :D :D






    wayyybee bu km hiç motor açmadan mı yaptın walla helalolsun sana

    aracın modeli nedir hocam...

    valla helal...



    Araç 2007 model 1.4 tüplü ve öfkeli Albea.

    Evet; Allah'ın izniyle motor hiç açılmadan 560,000 km'yi devirdi.
    İnşaAllah hedefim 800,000 km'ye kadar devam edebilmek.


    Herkes birşeylerden şikayet ediyor arkadaş, ahanda bu resim cevap olsun. Yok üst kapak çatlatırmış, yok su kaçırırmış, zorlamaya gelmezmiş, yok artık daha neler. Kul yapısı bu, 50-60 bin lira verip aldığın sıfır arabada bile ufak tefek sorunlar çıkmıyormu? Bak resme adam devirmiş 560,000 km yi hemde anahtar vurmadan. Arkadaşlar forum Güzin ablanın dert dinleme sitesine benzedi, elbette sorunlar olacak ve paylaşıp çözüm bulmaya çalışacağız ama bazı arkadaşlar biraz abartıyor durumu, hep şikayet hep şikayet, daha iyimser ve paylaşımcı olalım güzelliklerden de bahsedelim sürekli karamsar takılmayalım..

    Herkese güvenli sürüşler. Emniyet kemerinizi takın, takmayanları uyarın...




  • Arkadaşlar iyi günler 2009 Fiat ablea Premio aracım satılıktır 21000 km çok temizdir arac istanbuldadır fiyat için msj atınız ltf
  • 2008 model albeaa 1.3 multijet aldım 70.000 de allah nazardan saklasın 1.5 ay oldu biniyorum 800 km kadar yaptım yakıt çok iyi yol tutuşu göreceli iyi 120 yi geçmiycenn.
    orta direk arabası yanii iyi almışım diyorum bazen beğenmeyen arkadaşlar uçağa binsinler tipine laf edenler mersedese binsinler. ne kadar ekmek o kadar köfte :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferhatleo

    quote:

    Orijinalden alıntı: mihman7878

    quote:

    Orijinalden alıntı: gisler

    quote:

    Orijinalden alıntı: manki_59

    quote:

    Orijinalden alıntı: mihman7878



    Arşivden çıkardığım; 560,000 km de iken çektiğim hatıra fotoğrafını paylaşayım dedim :D :D






    wayyybee bu km hiç motor açmadan mı yaptın walla helalolsun sana

    aracın modeli nedir hocam...

    valla helal...



    Araç 2007 model 1.4 tüplü ve öfkeli Albea.

    Evet; Allah'ın izniyle motor hiç açılmadan 560,000 km'yi devirdi.
    İnşaAllah hedefim 800,000 km'ye kadar devam edebilmek.


    Herkes birşeylerden şikayet ediyor arkadaş, ahanda bu resim cevap olsun. Yok üst kapak çatlatırmış, yok su kaçırırmış, zorlamaya gelmezmiş, yok artık daha neler. Kul yapısı bu, 50-60 bin lira verip aldığın sıfır arabada bile ufak tefek sorunlar çıkmıyormu? Bak resme adam devirmiş 560,000 km yi hemde anahtar vurmadan. Arkadaşlar forum Güzin ablanın dert dinleme sitesine benzedi, elbette sorunlar olacak ve paylaşıp çözüm bulmaya çalışacağız ama bazı arkadaşlar biraz abartıyor durumu, hep şikayet hep şikayet, daha iyimser ve paylaşımcı olalım güzelliklerden de bahsedelim sürekli karamsar takılmayalım..

    Herkese güvenli sürüşler. Emniyet kemerinizi takın, takmayanları uyarın...



    Aynen hocam.Parasının hakkını veriyor.
    Parasının hakkını vermese bu kadar tutulmaz.O aracı 1 kere dahi sürmemiş insanların kulaktan dolma bilgileri yüzünden millette ön yargı oluşuyor,araç kötüleniyor.
    @h.kasap59hocam hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.kasap59

    2008 model albeaa 1.3 multijet aldım 70.000 de allah nazardan saklasın 1.5 ay oldu biniyorum 800 km kadar yaptım yakıt çok iyi yol tutuşu göreceli iyi 120 yi geçmiycenn.
    orta direk arabası yanii iyi almışım diyorum bazen beğenmeyen arkadaşlar uçağa binsinler tipine laf edenler mersedese binsinler. ne kadar ekmek o kadar köfte :))

    kazasız belasız
  • selam arkadaşlar bi olacak 1.2 16v albea var 4 vitesde ıslık calıyo nedendir acaba bilen arkadaşlardan yorum beklıyorum çok önemlimidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    quote:

    Orijinalden alıntı: baris195

    araba sabah ilk çalıştırmada önceden rölanti 12 bin devirde motor kendini ısıtıp 2 dakka sonra 9000 devire gelirdi
    ama nedense sabah ilk çalıştırmada rölanti 7 binde çalışıyor ve motor ısınınca 9000 e geliyor,motor rölantisi düşün olduğundan,araba titriyor,30 saniye gaza basıp takviyem vermem gerekiyor
    bu neden böyledir,gün içinde sorun olmuyor

    Motor açılmadan Milyon kilometre gören Albealar var diye söyleniyor.Ama Benim Canlı şahit olduğum 500.000km 1.2 16v benzinli vardı.

    Kışın hava soğukken araç ecusu ilk çalıştırmada deviri otomatik yükseltir 1200-1300 devire çıkarır 1-2 dakika içinde normal rolanti devrine düşürür.Havalar ısınınca araç direk rolantide çalışır.Rolanti devri sebesiz düşüyorsa bilgisayara bağlayıp kontrol etmek lazım..

    ilk çalıştırmada 9 bin devirde olması gerekirken(göstergede 1 in hemen altında olması lazım 1 demek 10 bin demek,yeni üyeler için yazıyorum)
    oysa ilk çalıştırmada marşa bastığım an 6000 veya 7000 devirde bir iki dakika bekliyor,bu arada rölanti düşük diye,direksiyon titriyor,araba titriyor,rolanti düşük
    iki dakka içinde 9000 e çıkıyor
    normalde arabanın direksiyonun titrememesi lazım,yani rölanti önce yüksek olup 2 dakka sonra normale inmesi lazımki direksiyon titremesin

    ayrıca kameraya çekerken gösterge ışıkları yanıp sönüyor,normal çıplak gözle bakarkan böyle değil ışıklar sürekli yanıyor,kameranın oyunu bu





  • sağa dönüş için sağa sinyal verip,direksiyonu sağa kırıyorum,ama direksiyonu tam toplamadan yani tamamen düz yapmadan,sinyal kolu kapanıyor
    direksiyon tam düz yapmaya yakınken kapansa sorun olmaz,ama daha direksiyon yan durumda iken sinyal kolu kapanıyor,yani saüğa sönüşü yapıp,daha dönüşü tamamlamadan direksiyon daha yan konumda iken kapanabiliyor






    olayı anlamayan varsa adım adım daha detaylı anlatırım




  • 
Sayfa: önceki 807808809810811
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.