Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (783. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.659.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 781782783784785
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  dђ ғіат аlвeа такımı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strong.

     dђ ғіат аlвeа такımı



    bunu uygulaması kolay mı acaba. internet üzerinde çok fazla ürün var buna benzer. bir kere kendi başıma film kapliyim dedim filmi heba ettim :) profesyonel olmak lazım mı bunu uygulamak için?
    klima düğmelerinin olduğu kısmı ancak bu şekilde kurtarabilicez sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeaLzeBuB

    quote:

    Orijinalden alıntı: strong.

     dђ ғіат аlвeа такımı



    bunu uygulaması kolay mı acaba. internet üzerinde çok fazla ürün var buna benzer. bir kere kendi başıma film kapliyim dedim filmi heba ettim :) profesyonel olmak lazım mı bunu uygulamak için?
    klima düğmelerinin olduğu kısmı ancak bu şekilde kurtarabilicez sanırım.

    maksımum 10 dakıkanızı alır cok basıt bı uygulama aslında cok rahat yaparsınız hanı sakızdan cıkan dovmeler olurya aynen sokeceksınız kagıdını dırek yapıstıracaksınız cok basıt




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    eskiden ayağı vites attıktan sonra hemen debriyajdan çektiğimde en ufak atlama hareketi olmuyordu.ama şimdi normal hızda bile çeksem ayağımı vites attığımı hissettiriyor.balata bittiğinden dolayımı o atlama hareketini yapmıyordu.sizde durum nedir acaba benim aracın eski hali gibi mi.yoksa yeni hali gibimi.sizin bir mesajınızda sizde 70000de balatayı değiştirdiğinizi o an çok dipten kavradığını ama 300 500 km sonra tekrar eski haline en yukarıya çıktığını söylemişsiniz kavramanın.benimkide mi öyle olur acaba.aslında yukardan kavrama sürüş zevki olarak daha iyi gibi ama performansı olumsuz etkiliyor sanırım.Detaylı bilgi verirseniz sevinirim

    Bende öyle bir problem yok.Ayağımı debriyajdan hızlıca çekmediğim sürece atlama...vb yok.Bizim arabanın debriyajına ilk başlarda çok kafayı takmıştım sonradan boşverdim balatam yeni çekişte..vb problem yok.Sana tavsiyem kafanda soru işarete kalmasın bir ustaya baktır problem yok derse debriyajı unut kafana takma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yerel Extremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: mihman7878

    Selamun Aleykum

    Arkadaşlar albea'nın klima kontrol düğmelerinde ışık yok mu?
    Yada benim aracımdaki ışıklarda mı problem var
    gece klima kontrolü çok zor oluyor.


    Albea'nın sıcak/soğuk ayar düğmesinde,fan devir kontrol 1-2-3..kademeli olan(aynı zamanda klima açma/kapama) düğmesinde ve havayı nereye üfleyeceğini gösteren düğmelerde ışık bulunuyor.Sizin ışıklarda problem var gibi gözüküyor.Gece kontak ve parklar açıkken fotoğrafını çekip koyabilirseniz daha net anlarız.Aynı şekilde bende müsait zamanda o bölümün fotoğrafını koymaya çalışacağım

    Benim klima kontrol düğmelerinde hiç ışık yanmıyor.

    ne parkları yaktığımda ne de iç lambamı yaktığımda.
    demek ki
    klima kontrol tablosunun arkasnda bir lamba var. bu lamba bende patlak.

    teşekkür ederim yardımınız için.




  • 1.4 8000 km deki albeamla gidiş dönüş 1300 km lik yolu 375 liralık benzinle tamamladım.
    sizce yakıt değerlerim nasıl arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov844

    1.4 8000 km deki albeamla gidiş dönüş 1300 km lik yolu 375 liralık benzinle tamamladım.
    sizce yakıt değerlerim nasıl arkadaşlar

    ben daha albea'nın acemisiyim; bu yakıt sarfiyatına yorum yapamam ama kendi yakıt sarfiyatımı buraya yazayım

    577,000 km deki 1.4 albea ile ; 14 kuruş gaz yaktı şehirler arasında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov844

    1.4 8000 km deki albeamla gidiş dönüş 1300 km lik yolu 375 liralık benzinle tamamladım.
    sizce yakıt değerlerim nasıl arkadaşlar

    0,28 kurus yakmıssınız gayet normal
    hatta ıyı bıle
  • Üstadlar bir sorum olacak size şu sıralar bir albea için anlaşmak üzereyim satıcıyla size birkaç sorum olacak izninizle,

    2005 Model Fiat Albea 1.3 Multijet Dynamic, klimalı, yıldız mavisi, 125.000 km'de, orjinal sis farı, elektrikli ayna, değişeni yok, 2 parça lokal boya var. (Yandan sürtmüşler.)

    Estetik olarakta temiz, son fiyat 16.500 TL'ye bırakıyor. Sizce fiyat vb. nasıl ne önerirsiniz?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UmiTr55 -- 30 Ekim 2011; 18:15:42 >
  • br251 şuan üstte mi kavrıyor sizin debriyaj.nette altta kavraması daha seri kullanım sağlar diyor.nasıl seri kullanım sağlıyor altta kavrama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malt1 -- 30 Ekim 2011; 14:25:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmiTr55

    Üstadlar bir sorum olacak size şu sıralar bir albea için anlaşmak üzereyim satıcıyla size birkaç sorum olacak izninizle,

    2005 Model Fiat Albea 1.3 Multijet Dynamic, yıldız mavisi, 125.000 km'de, orjinal sis farı, elektrikli ayna, değişeni yok, 2 parça lokal boya var. (Yandan sürtmüşler.)

    Estetik olarakta temiz, son fiyat 16.500 TL'ye bırakıyor. Sizce fiyat vb. nasıl ne önerirsiniz?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    triger zinciri değişmişmi? bakımları düzenli yapılmış, turbo enjektörlere baktırın birde.

    fiyat yüksek geldi şimdi gözüme ama piyasa yüksek olabilir.




  • arkadaşlar başımdan geçen ilginç bir olayı aktarayım.11.08.2011 tarihinde sıfır Varta marka 60 amper akü aldım 1.2 albeama..4-5 günde bir 10-15 km yol gidiyorum.akü geöen gün hiç basmadı..takviye kablosuyla çalıştırdım soğuktandır dedim ertesi gün yine basmadı.aldığım yere gittim 2 ayda akü bitti dedim garantiden değiştirin dedim.adam senin arabada sorun var dedi..akü kutup başının birini söküp aküdeki kelepçenin takıldığı demire sürttürdü cızırt cızırt diye kıvılcım çıktı kontak kapalıyken arabada elektrik çeken bir yer var dedi.bagaj lambaları her yere baktık kendiliğinden sönüyor normal olarak..başka elektrikçilere gittim bu yapar diyenler var kaçak var diyenler var..ne yapacağımı bilemedim..aklıma şu geldi..4-5 ay önce pıonerr teyp taktırmıştım..kontağa bağlatmadım...teybin özelliğnde sadece kontağa bağlı çalışması gereken kablolar aktifken teypçiye gittim kablolardan bişeyler yaptı kontaktan bağımsız ayar yaptı acaba aküyü çeken bu olay mı anlamadım karışık anlatmış olabilirim....bu arada adam vartayı aldı yerine servis aküsü taktı sabaha kadar o da gitti ...zenonlarda çeker diyenler var..ama zenon takalı 7-8 ay oluyor arabada benim eklettiğim zenon far plakalığa led ve teyp başka birşey yapmadım bu işi çözemedim sanayide ki elektrikçiler çözemedi servise gitmeyi düşünüyorum..bu arada yebi söktüm söktikten sonra akü kutup başına yine o dediğim işlemi yaptım yine cırt cırt kıvılcım çıkarıyor anlamadım ...yardımm istiyorum...sağolun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdengecdi48

    arkadaşlar başımdan geçen ilginç bir olayı aktarayım.11.08.2011 tarihinde sıfır Varta marka 60 amper akü aldım 1.2 albeama..4-5 günde bir 10-15 km yol gidiyorum.akü geöen gün hiç basmadı..takviye kablosuyla çalıştırdım soğuktandır dedim ertesi gün yine basmadı.aldığım yere gittim 2 ayda akü bitti dedim garantiden değiştirin dedim.adam senin arabada sorun var dedi..akü kutup başının birini söküp aküdeki kelepçenin takıldığı demire sürttürdü cızırt cızırt diye kıvılcım çıktı kontak kapalıyken arabada elektrik çeken bir yer var dedi.bagaj lambaları her yere baktık kendiliğinden sönüyor normal olarak..başka elektrikçilere gittim bu yapar diyenler var kaçak var diyenler var..ne yapacağımı bilemedim..aklıma şu geldi..4-5 ay önce pıonerr teyp taktırmıştım..kontağa bağlatmadım...teybin özelliğnde sadece kontağa bağlı çalışması gereken kablolar aktifken teypçiye gittim kablolardan bişeyler yaptı kontaktan bağımsız ayar yaptı acaba aküyü çeken bu olay mı anlamadım karışık anlatmış olabilirim....bu arada adam vartayı aldı yerine servis aküsü taktı sabaha kadar o da gitti ...zenonlarda çeker diyenler var..ama zenon takalı 7-8 ay oluyor arabada benim eklettiğim zenon far plakalığa led ve teyp başka birşey yapmadım bu işi çözemedim sanayide ki elektrikçiler çözemedi servise gitmeyi düşünüyorum..bu arada yebi söktüm söktikten sonra akü kutup başına yine o dediğim işlemi yaptım yine cırt cırt kıvılcım çıkarıyor anlamadım ...yardımm istiyorum...sağolun


    Şarj dinamosu sağlam mı acaba?




  • servise gittim araç aküyü iyi şarj ediyor dediler,kaçak konusuna gelince,önce belirttiğim aküden gelen kutup başını söküp tekrar sürterken gelen cızırtı kıvılcım (Aküyü satan .....sizin akünün bitmesine gerekçe gösterdiği arabada kaçak var öyle olmasa bu kıvılcım çıkmaz dediği) arabanın kontağını kapattıktan sonra bile 30 sn çalışırmış 30 sn içinde bu kutup başının sürtmekten o kıvılcım ıkarmış çünkü arabanın ışıkları,gösterge panelleri v.s 30 sn sonra devreden çıkarmış..gerçektende serviste 30 sn sonra hiçbir ses kıvılcım fdalan çıkmadı yani arabada bişeyin olmadığını öğrendik...şimdi 2 aylık varta marka aküyü garanti kapsamında değiştirMEMEkte ısrar eden adam neden değiştirmek istemez acaba aküyü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    br251 şuan üstte mi kavrıyor sizin debriyaj.nette altta kavraması daha seri kullanım sağlar diyor.nasıl seri kullanım sağlıyor altta kavrama

    Çok üstte değil ortanın biraz üstü gibi birşey.Alttan kavramada ayağı fazla oynatmaya gerek kalmadan kavradığı için biraz daha hızlı vites geçişi sağlanıyor olabilir ama bence çok farketmez.....
  • Bayram tatilinde 50.000 i geçeceğiz gözüküyor
  • sorunun aküde olduğunu kabuleden akü satıcı yenisiyle değiştirdi...
  • Merhaba arkadaşlar 2004 albea 1.3 multijet kullanıcısıyım.3.vitese gecislerde ses geliyor,sorun ne olabilir?
  • arkadaşlar geçen sene albea da aşırı dur kalk sonucu 1.viteste iken debriyajı yavaşta bıraksam araba sarsılı kalkıyordu plaka bitiyor sandım ama daha vardı
    araba dinlenince sorun kalmadı ama anlayamadım debriyajmı bitiyor diye
    dün arkadaşa misafirliğe gittim geri gelirken istanbul boğazda 5 saat dur kalk yaptık 1 viteste ve 5 saat sonrasında araba sarsılı kalkmaya başladı sanki 3 viteste kaldırmaya çalışır gibi araç tekleyerek kalkıyordu
    debriyajı 1 ci viteste yavaşta bıraksan aynıydı bu benzerlik sonucunda
    plaka bitmesi değilde aşırı yorulması diye düşünüyorum sizce
  • Motor kulaklarını bir kontrol ettir, büyük ihtimalle onlardandır...
  • 
Sayfa: önceki 781782783784785
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.