Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (545. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.720.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: omersss


    Arkadaşlar teknik bir sorum var. Misal yokuş iniyorsunuz ve vitesi boşa aldınız. Araba rölantide çalıştığı için az yaktığını düşünüyorsunuz fakat motor pistonları döndürmek için güç harcıyor. Buna karşın vitesle indiğinizde motor teker e bağlı olduğu pistonlar zaten dönüyor. Bununla beraber devir biraz yükseliyor. Bu devir gaza basmadan yükselirken yakıttan da yiyor mu? Boş viteste kullanmak pek akılcı gelmiyor.



    Araçlarımızda cut off sistemi bulunmakta. Yani hayır, viteste olduğu ve gaza basmadığınız sürece yakıt harcamaz. Yani araç yağlama yapmaya devam eder ancak yakıt göndermez.


    İlginç, motor büyük bi hızla dönüyor ama cut off dan dolayı yakıt harcamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omersss -- 15 Haziran 2011; 12:10:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42
    Burda bir arkadaş bir şey söyledi.

    Dacia Logan'larda kapıları kilitleyen düğmeye bir kaç saniye devamlı basınca araba yeni bir özellik kazanıyormuş. Bundan sonra arabaya bindiğinizde siz kapıları kilitlemeseniz bile biraz yol gittikten sonra kapılar kendiliğinden kilitleniyormuş.

    Tofaş bu özelliği taaa yıllar önce ilk defa Doğan S lerde kullanmaya başlamıştı.

    İcerideki mi kumandadaki dugme mi? İyi bir ozellik cunku bu... Toyotalarda da var midir acaba?


    İçerdeki. Konsolda bulunan kapı kilitleme düğmesinden bahsetti arkadaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42
    Burda bir arkadaş bir şey söyledi.

    Dacia Logan'larda kapıları kilitleyen düğmeye bir kaç saniye devamlı basınca araba yeni bir özellik kazanıyormuş. Bundan sonra arabaya bindiğinizde siz kapıları kilitlemeseniz bile biraz yol gittikten sonra kapılar kendiliğinden kilitleniyormuş.

    Tofaş bu özelliği taaa yıllar önce ilk defa Doğan S lerde kullanmaya başlamıştı.

    İcerideki mi kumandadaki dugme mi? İyi bir ozellik cunku bu... Toyotalarda da var midir acaba?


    İçerdeki. Konsolda bulunan kapı kilitleme düğmesinden bahsetti arkadaş.

    allah alla... ben de deneyeceğim bunu..
    inşallah olur. eğer o sistem devreye girerse araba 7 km hıza ulaştığında kapıları kilitliyor, doğru mudur?




  • kilitlerden bahsetmişken, çoğumuz da biliyor olabilir, kapıları kilitleseniz de ön kapılar kilidi açmaya ihtiyaç duymadan içerden açılabiliyor. yani allah muhafaza çocuğunuzu öne oturtmayın, siz kilitkli sanarsınız oynarken kapıyı açıverir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *XhsyPhoiDeus* -- 15 Haziran 2011; 14:33:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42
    Burda bir arkadaş bir şey söyledi.

    Dacia Logan'larda kapıları kilitleyen düğmeye bir kaç saniye devamlı basınca araba yeni bir özellik kazanıyormuş. Bundan sonra arabaya bindiğinizde siz kapıları kilitlemeseniz bile biraz yol gittikten sonra kapılar kendiliğinden kilitleniyormuş.

    Tofaş bu özelliği taaa yıllar önce ilk defa Doğan S lerde kullanmaya başlamıştı.

    İcerideki mi kumandadaki dugme mi? İyi bir ozellik cunku bu... Toyotalarda da var midir acaba?


    İçerdeki. Konsolda bulunan kapı kilitleme düğmesinden bahsetti arkadaş.

    allah alla... ben de deneyeceğim bunu..
    inşallah olur. eğer o sistem devreye girerse araba 7 km hıza ulaştığında kapıları kilitliyor, doğru mudur?


    Benim arabada olmayabilir. Çünkü baz model. Ama yine de deneyeceğim.




  • Deneyen var mi? Arabadan 500 kusur km uzaktayim deneyemiyorum da ...
  • ben de uzaktayım..ve merak ettim deneyen var mı? aracım: laureate logan 2007
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:59:08 >
  • Arkadaşlar.

    Böyle bir özellik olduğunu zannetmiyorum. Arkadaşın yanlış hatırladığını veya bu özellik sonradan kazandırılmış bir arabadan bahsettiğini varsayıyorum. Çünkü az önce benim arabanın kullanma kılavuzunda okuduğum bir açıklama Dacia Logan'lara böyle bir özellik konmadığı izlenimini uyandırdı. O yazıyı aynen buraya alıyorum.

    Aracınızı kapılar kilitli olarak kullandığınız takdirde, acil bir durum ortaya çıktığı zaman, yardım ekibinin aracın içine ulaşmasının daha zor olacağını unutmayınız.

    2006 model Dacia Logan için hazırlanmış kullanma kılavuzunun 1.05. sahifesinden alıntıdır.
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:59:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Zira denedim ama Ali abinin oyununa geldik yine

    Yok öyle birşey


    Yok valla. Bana öyle dedi arkadaş. Ben halihazırda denemedim. Tahmin edersiniz ki ben arabanın üzerine haftada bir çıkıyorum. En son cumartesi akşam 18:30 da evin önüne parkettim. Parkediş o parkediş.

    Belki bilen veya deneyen olur diye yazmıştım. Anlaşılan boş çıktı.
  • birisi bile denemedi mi yahu, korkmayın birşey olmaz
  • Bu daha öncede söylenmişti 1 sene önce sanırım o zaman denemiştim doğru değil.
  • Benim 2006 loganın kontak anahtarındaki tuşlardan biri önce delindi, biraz öyle kullandım, şimdi de o düğmenin içerdeki basılan butonun üst tarafı düştü.Bu kumandayı nasıl yaptırabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Benim 2006 loganın kontak anahtarındaki tuşlardan biri önce delindi, biraz öyle kullandım, şimdi de o düğmenin içerdeki basılan butonun üst tarafı düştü.Bu kumandayı nasıl yaptırabilirim?


    Benimkisi de aynı olmuştu. Üzerindeki delindi. Bizim zeki bir arkadaş bir silgiyi tam oraya göre kesti. Yuvarlak yere sıkıştırdı. Üzerini de bantladı. Orijinali gibi oldu. Bant çirkin gösteriyor ama servise bir anahtar için 200 TL vermenin yanında daha güzel.

    Resmini de koyarım akşam.




  • Aracın otomatik kitlenmesi ne yazık ki arkadaşlar bizde.
    201m sandero blackline ın klavuzunda ilk gün görüp denemiştim ama hiç bir şekilde açılmıyor. çok deneyen de oldu kimsede yok o özellik klavuza niye koymuşlar bilmiyorum...
  • Artık bu forumda paylaşım yapmıyorum, arabasını göklere çıkararak, altındaki tenekeyi yücelten kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 3 Ocak 2012; 23:59:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Benim 2006 loganın kontak anahtarındaki tuşlardan biri önce delindi, biraz öyle kullandım, şimdi de o düğmenin içerdeki basılan butonun üst tarafı düştü.Bu kumandayı nasıl yaptırabilirim?


    Benimkisi de aynı olmuştu. Üzerindeki delindi. Bizim zeki bir arkadaş bir silgiyi tam oraya göre kesti. Yuvarlak yere sıkıştırdı. Üzerini de bantladı. Orijinali gibi oldu. Bant çirkin gösteriyor ama servise bir anahtar için 200 TL vermenin yanında daha güzel.

    Resmini de koyarım akşam.


    Vay arkadaş, bunların hepsi kronik

    Kilitleme tuşum düştü önce aşınıp, içine kağıt koyup bantladım. Şimdide açma tuşum aynı olmaya başladı. Yeni anahtar kabı arıyorum, bulunca sizinle de paylaşırım.


    Bendekinin resmi böyle. silgiyi siyaha boyadı arkadaş. ahahtarlık ile aynı olsun diye. Üzerine de şefaf bant yapıştırdı çıkmasın diye. Bant çirkin gösteriyor ama kilitleme düğmesi orijinal gibi görevini yapıyor.



     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • Arkadaşlar,
    2008 model Dacia Logan MCV aracımı satıyorum. Araçla ilgili bilgiler:
    MARKA DACIA
    MODEL 2008
    TİP LOGAN MULTIX 1,5DCI MCV LAUREATE
    NET AĞIRLIK 1205 Kg.
    YAKIT TİPİ DIESEL
    SİLİNDİR HACMİ 1461
    KM 55500
    DURUMU Boya ve değişen parça yok.
    30.000 Km ye kadar bakımları yetkili serviste
    40-50.000 km bakımları özel serviste yaptırıldı.
    100 Km/h 50 Litre ile 1100 km.
    Ekonomik ve fonksiyonel bir araç.

    DONANIM Klima, Sürücü Airbag, Alaşımlı Jant, Yol Bilgisayarı, Isıtmalı Aynalar, İçeriden Ayarlanabilir Dikiz Aynalar
    Far Yükseklik Ayarı, Sürücü Koltuğu Derinlik ve Yükseklik ayarı, Tavan Rafı, Deri Koltuk Kılıfları,
    Yan ve Arka Koruma Demirleri, Perdeler
    DİĞER BİLGİ Araçla birlikte 4 Adet Lassa (1 yıl kullanılmış) Kışlık Lastik verilecektir.
    Fiyatı 20.500,-TL

    Araç orjinal olup kaza, boya ve değişeni yoktur. Garanti kapsamında 9000 km de iken ikinci sahibi olarak 2008 yılında satın almıştım.
    Bu güne kadar en küçük bir sorun çıkarmamıştır. Borçlarımı ödeyebilmek için satmak zorundayım. Forumdan ilgilenen arkadaş olursa
    bana pm gönderebilir.




  • 2005 MPİ 35 000 55 000 KM YADA 1,5 DIZEL 100 000 KM DE ARAC ALINIRMI?
    13 000 ARASI
  • 
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.