Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber (735. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.858
Cevap
210
Favori
1.058.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 733734735736737
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-19B1EB24B

    fidelity fx %80'de denediniz mi ? bende baya performans arttı



    Alıntıları Göster
    Fidelity ayarını nasıl yapıyoruz hocam ?
  • Optimizasyonu, bugları, glitchleri falan geçtim onlar bir şekilde düzelir de olmayan yapay zeka, rezalet RPG sistemi, özürlü NPC ler hakkında bir şeyler yapacaklar mı onlardan bahsetsinler.


    Bugları düzeltmek ve ufak tefek performans iyileştirmeleri yapmak oyunu kurtarmıyor maalesef. Oyunun geneline yayılmış bir baştan savmalık ve acemilik söz konusu. Bu oyunun adam olması için köklerine inip çok sağlam değişiklikler yapmaları lazım.



    Oynanış kısmında;


    1) Büyük çoğunluğu birbirinin kopyası ve işlevsiz yetenek ağacı değişmeli


    2) Silah ve kıyafet çeşitliliği artırılmalı, düşmanlardan sürekli aynı silah ve kıyafetler çıkmamalı


    3) Craft sistemine çok ciddi el atılmalı, baştan aşağı oyuna uyumlu şekilde entegre edilmeli


    4) Oyun zorluğu iyi ayarlanmalı, oyunun ortalarına bile gelmeden herkese tek atarak oyunda tanrı gibi gezilmemeli


    5) Şehirde ki suç/ceza sistemi adam edilmeli, yanı başımıza ışınlanan polisler düzeltilmeli



    Mekanik kısmında;


    1) Araç mekanikleri en acilinden düzeltilmeli, motorla kamyona kafa atıp hiç bir şey yokmuş gibi devam edilmemeli (GTA 4 ü bile örnek alsalar kafi)


    2) Suya, kapıya, cama, duvara vs. nereye ne yapıyorsa gerçekçi tepkiler olmalı. Cama mermi sıkıyorum cam puzzle gibi dağılıyor, başka cama sıkıyorum cam kırılmıyor, kapıya sıkıyorum mermi izi yok, suya sıkıyorum etrafa saçılan su damlası yok bunların hepsi fallout 4 de dahi olan şeyler..


    3) Çevre ile iletişim olmalı (şuan sıfır), yoldan geçen NPC ler ile basit de olsa diyalog kurulmalı.



    Ayrıca oyunda bir çok çete var ve her bir çetenin kendine göre bölgesi ee? niye çete görevleri yok kardeşim? çetelerle ilişki seviyesi yok? bazı çetelerle yakın olmalıyız ve yakın olduğumuz çetelerin bölgelerinde rahatça gezebilmeli o çetenin düşmanı diğer çetelerin bölgesinde de otomatikten rahatça gezememeli, saldırılara uğramalıyız. Bunu yapmak inanılmaz zor olmamalı benzer örnekleri diğer açık dünya RPG oyunlarında var.


    Oyunda BOSS lar yok, BOSS diye 17 tane sibersayko koymuşlar hepsi kafadan tek yiyor ve alt sokakta öldürdüğüm serserinin üstünden düşen çöp itemlerden veriyor, BOSS kalitesine gel. Oyunda zorlu görev zincirlerini bitirip, uğraşıp sonunda aldım diyebileceğin özel itemler da yok. Daha çok şey sayarım da neyse.


    Keşke oyunun tek sorunu bug,glitchler yada performans olsa, keşke.





  • Epic de ben 4.5 gb çektim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rustem1905 kullanıcısına yanıt

    91 saate iyi halletmişsin. 95'inci saatteyim yarısını yapabildim

  • VulonViing kullanıcısına yanıt
    40 saatten sonra son görev dönüm noktasına ulaşınca başarım kasmaya başladım en sonundada finalleri bitirip tamamladım.
  • BéTo kullanıcısına yanıt

    bende de bu olay çok oldu hocam tam virajı yolun dibindeyken gösteriyor harita

  • Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber
  • Arabaya binince kamera açısını değiştirememe bug'ı geldi. Hayırlı olsun.

  • Asac Schrader kullanıcısına yanıt

    GüzelCyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber 

  • Basit bir dil sorununu bile çözemediler, bu kadar sorunun altından nasıl kalkacaklar bunlar?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Performans açısından hiç bir fark yok, 1.05 ile aldığım FPS değeri hiç değişmedi...

    Translate terk çevirdim :)


    PC'ye özgü

    • [AMD SMT] 4 çekirdekli ve 6 çekirdekli AMD Ryzen (tm) işlemciler için optimize edilmiş varsayılan çekirdek / iş parçacığı kullanımı. 8 çekirdekli, 12 çekirdekli ve 16 çekirdekli işlemciler değişmeden kalır ve amaçlandığı gibi davranır. Bu değişiklik, AMD ile işbirliği içinde gerçekleştirildi ve her iki taraftaki testlere dayanılarak performans artışı yalnızca 6 veya daha az çekirdekli CPU'larda gerçekleşti.
    • Ham Girdinin toplanma yöntemiyle ilgili bir sorun düzeltildi.
    • AVX komut setinin kullanımı kaldırıldı, böylece AVX'i desteklemeyen işlemcilerde Prologue'un sonunda meydana gelen çökmeler düzeltildi.
    • Çökmelere veya engelli görevlere neden olabilecek işlevleri önlemek için hata ayıklama konsolu kaldırıldı. Bu, modlama topluluğunu desteklemek istemediğimiz anlamına gelmez. Bununla ilgili daha fazla bilgi için bizi izlemeye devam edin.
    • Işın izlemeli yansımalar artık ortama kıyasla çok parlak görünmemelidir.
    • Oyun kapatıldığında Steam Overlay çökmesiyle ilgili bir sorun düzeltildi.
    • Memory_pool_budgets.csv dosyası kaldırıldı. Bu, oyunun son sürümüyle bağlantılı olmayan ve üzerinde hiçbir etkisi olmayan (geliştirme sırasında bellek kullanımını tahmin etmek için kullanılan kalan bir dosyaydı. Ne kadar bellek ayrıldığına etkisi yoktu). Dosyayı düzenledikten sonra algılanan performans artışı, oyunun yeniden başlatılmasıyla ilgili olabilir.


    Şimdi bizim exe.'ye yaptığımız müdahale ne olacak. Güncellemeyi kurup dosya doğrula dedikten sonra, exe dosyasının orginalini'de değiştirip yükler herhalde, yoksa bizim oyun ilk çıktığında ki yedek exe. dosyasını gerimi yapıştırıcaz.





  • İlginç bir şekilde SMT fixini sadece 4 ve 6 çekirdek ryzenler için yapmışlar. 8 ve üstü çekirdekler smt olmadan çalışacakmış. Bunlarda belirgin bir performans getirisi olmadığı için amd ile böyle kararlaştırılmış. Üstüne yeni exe'de hex edit yapılan kısım da kalktığı için başka bir mod çıkmazsa 8/16 işlemcileri olanlar smtsiz oynamak zorunda kalacak. Bende 3600 olduğu için kişisel olarak deneyimleyemedim ama redditte 8/16 işlemcileri olanlar isyanda. Cdpr bu işlemcilerde bir şey fark etmiyor diyor, kullanıcılar ise hex edit yapınca özellikle min fps değerleri iyileşti niye smt'yi kapatıyorsunuz diyor.

  • OMEGALUL O kullanıcısına yanıt

    Saçmalık diycem, vardır bir bildikleri herhalde.

    Çok büyük bir etkisi olmadığı içinmi gerek duymadılar acaba anlamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncellemeden sonra bir süre oynadım.Performans olarak bir farlılık olmadı fakat bazı bugları düzeltmişler.Örneğin T-poseda kalan Npc ler ve aynaya baktığımızda karakter kel olmamasına rağmen kel görünmesi gibi sorunları düzelttiklerini gözlemledim.Bunun dışında ise memory leak nedeniyle oyun bir süre sonra performans kaybına uğruyordu ve çıkıp tekrar girince düzeliyordu.GÜncellemeden sonra bellek kullanımları benzer seviyede olsada önceki sürümüne göre benzer oyun süresinde memory leak oluşmadı.Ayrıca görüntünün birazda olsa netleştiğini söyleyebilirim.Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: OMEGALUL

    İlginç bir şekilde SMT fixini sadece 4 ve 6 çekirdek ryzenler için yapmışlar. 8 ve üstü çekirdekler smt olmadan çalışacakmış. Bunlarda belirgin bir performans getirisi olmadığı için amd ile böyle kararlaştırılmış. Üstüne yeni exe'de hex edit yapılan kısım da kalktığı için başka bir mod çıkmazsa 8/16 işlemcileri olanlar smtsiz oynamak zorunda kalacak. Bende 3600 olduğu için kişisel olarak deneyimleyemedim ama redditte 8/16 işlemcileri olanlar isyanda. Cdpr bu işlemcilerde bir şey fark etmiyor diyor, kullanıcılar ise hex edit yapınca özellikle min fps değerleri iyileşti niye smt'yi kapatıyorsunuz diyor.

    Kendi deneyimime görede 14 çekirdek intel işlemcide HT açık iken min fps değeri az da olsa daha iyi durumda 8 ve üstü farketmiyor demişler ama 14 de bile ediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wey-Yu -- 20 Aralık 2020; 5:13:11 >




  • Skill sistemi iyi oyunun ya. Diğer maddelerin çoğuna katılıyorum


    Bir şey dikkatimi çekti. Hiç alakaları olmamasına rağmen Outer Worlds'deki dengesizlikler bu oyunda da aynen var


    • Outer Worlds'de inanılmaz gereksiz bir loot olayı vardı. Cyberpunk'da daha da ileri gitmiş bu hem Junk hem Consumable'ın boku çıkartılmış ama bir boka yaradıkları yok.


    • Outer Worlds'ü zorda bitirmiştim. Oyun ilk başlardan iyi kastırıyordu ortalarda kolaylaşıp ilerlediçe tek atar hala geliyodum. Cyberpunk'ın hardı bi tık daha iyi gibi ama yine bi dengesizlik var


    • Silah, zırh ve giysi çeşidi iki oyunda da çok yeterli değil. Cyberpunk'ın %95 i FPS kameradan gittiği için dış görünüşün çok önemi kalmamış ama armor mantığını pek beğenmedim.



    48 Saatin saatin sonunda benim en çok şikayet ettiğim konular bunlar. Görevleri engelleyecek bir buga rastlamadım. Patch 1.04 den sonra bir defa bile oyun çökmedi, son nvidia driverından sonra da RTX Ligthing açınca yaşanan anlamsız FPS düşüşleri gitti. Bolca glitch var ama zamanla azalacaktır. Özellikle şu fizk motorundaki sorunu çözmeleri lazım


    Şimdi bu herifler oyunun erteleme tarihine yetişmeyeceğini çok iyi bildiklerinden RPG tarafını mümün olduğunca kesip oyunun açık dünyasını yetiştirmeye çalışmışlar. Onun da sadece PC kısmını güç bela yeitştirebilmişler. Bug, glitch ve performans konuları kısa zamanda PC'de toparlanır ama mekanik kısmında daha 1 yıl pek bişey beklemeyin





  • Ocak ya da şubat ayına kadar ne optimizasyon yapılır ne de büyük çaplı ai ve npc düzeltmeleri. Anca ufak tefek bugları düzeltirler, kel gözükme muhabbeti gibi.

  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt

    Hocam biraz daha oynayıp memory leak konusunda net bir şey söylemeniz mümkün mü? Benim için oyunun en önemli teknik sıkıntısı o çünkü, artık 1-1,5 saatte bir çık-gir yapmaktan sıkılmaya başladımCyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber 


    Ben kısa bir süre denedim, gözlemlediğim bariz bir fark yok ama hissettiğim normal alanlarda ve araç kullanırken akıcılık biraz artmışken çok yoğun NPC olan yerlerde ise AMD Hex Editör yapmadan önceki haline döndü, biraz performans düştü yani


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler night city de park sorununu nasıl çözüyorsunuz, night city belediyesi çalışmıyor sanırım koca şehir de araç park edecek yer yok.

  • Judy'nin female özel olması beni üzmüştü ancak hikayesini bitirince üzüntüm falan kalmadı. Hikayesi çok güzeldi, böyle bir hikayeyi sevişme uğruna mahvetmek doğru olmazdı Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber 


    Judy güzel bir karakter, üzerine gerçekten düşünmüşler. Diyaloglardan, kendisinin evindeki bilgisayarda gördüğünüz maillerden, Evelyn ve Maiko olan geçmişinden, özellikle son görevde yaşananlardan bunu anlıyorsunuz.


    Trophy'de de dediği gibi, "Judy, Night City'e karşı"


    Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber




  • 
Sayfa: önceki 733734735736737
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.