Şimdi Ara

CVVT vs EAT6 şanzuman (hangisi daha sorunsuzdur?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    bu iki tam otomatik şanzuman türünden hangisi daha sorunsuzdur. Bilgisi olan var mı acaba?


    teşekkürler şimdiden.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flakel -- 17 Mayıs 2025; 23:1:18 >



  • CVVT tam otomatik değil ki, değişken subap zamanlaması.


    EAT6 ise Aisin üretimi tork konvertörlü tam otomatik şanzıman.


    CVT için her zaman sağlam denir ama EAT6 da bu konuda kendini kanıtladı.

  • CVT var CVT var. Toyota, Subaru vs üretimi CVT şanzımanlar iyidir, sorun çıkartmaz. Ama Nissan üretimi, Reno’nun da kullandığı CVT’ler tırt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powermoon kullanıcısına yanıt

    Hocam bu durumda peugeot 208 eat6 'lı araç almak mı daha mantıklı olur yoksa i20 1.4 cvvt modelini mi sizce? Bu iki model arasında kaldım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flakel kullanıcısına yanıt

    208'de endişeleneceğin son şey EAT6 şanzıman olabilir.


    1.2 Puretech motor zaten başlı başına bir soru işareti.


    Sonra sadece Pug değil tüm Fransızlara özgü belli bir yaş ve km.ye gelince karşılaşılan elektriksel ve mekanik sorunlar.


    Üstelik bir başladı mı ardı arkası da kesilmez bu sorunların.


    2014 Auris'imde CVT şanzıman var. Aracın en değerli ve en hassas ekipmanı.


    4 yıl veya 80.000 km'de bir (hangisi önce dolarsa) değişmesi gereken şanzıman sıvısı var.


    Benim gibi yılda 10.000 km yapan birisi 80.000 km.yi beklerse 8 yıl yapar. Oysaki firma bakım kataloğunda 4 yılda bir değiştireceksin demiş. Arkadaş 7'inci yılda şanzımanı kucağına alınca cırlamış. Sorunumuz okumamak.


    Yukarıda bir forumdaşın dediği gibi. CVT alacaksan Japon grubundan al (Nissan Japon değil artık).


    Fransız alacaksan da elektrikli (Stellantis bünyesindeki) araçlarının henüz karşılaşılan kronik bir sorunu olmadığı yönünde.


    Henüz 4-5 yıllık elektriklileri. Fakat Zoe örneğinden hareketle kronik sorunu olmayacakmış gibi görünüyorlar.





  • Cvt sorunsuz ama sorun cikarttiginda bir araba parasi onarim bedeli var. Forjmda micra 52 binken cvt sanzuman onarimi 48 bindi. Hatta micranin sanzumani yok, saanzumanin micrasi var diye yorjm yapmistim.

    Eat6 basit bir yapi ve onarimi nispeten ucuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powermoon kullanıcısına yanıt
    toyota nin vvti motoru ile karistirmis olabilirmisiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • MMX 166 kullanıcısına yanıt

    Yok, teknik olarak CVT vites değiştirmiyor, basit bit anlatıma motor devrini hıza göre yükseltip azaltıyor.

  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Basit olan BMP6 robotize olan.


    EAT6 kompleks bir tam otomatik, bütün tam otomatiklerin tamiri ve revizyonu pahalı ve sıkıntılıdır, işçiliğe hassastır. Kolay kolay bozmaz orası ayrı.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.