Şimdi Ara

CVT kayışı nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • WeberAutoyoutube
    See the parts of a CVT Push Belt 0:00 Introduction 1:30 Learn the parts of the CVT belt 3:24 See why the belt should not slip 3:53 Watch the Ring Pack Assembly 5:47 Push Belt demonstration 6:57 Watch the installation of the elements 10:16 Watch the upper ring pack installation 11:10 See the assembled belt 11:17 See the direction of rotation arrow Questions: 1. Name the three major parts of a CVT push belt 2. Why is there an arrow on the side of the push belt? 3. Why should the steel push belt not slip in the pulleys? 4. Why is it called a "Push Belt"? 5. How many elements are in the belt of the video? 6. How many bands in each ring pack? 7. What typically fails in the push belt? 8. Can the push belt be replaced if necessary? 9. When do the pulleys (variations) need to be replaced? 10. How much fluid pressure can be used to clamp the puck belt in the pulleys? 11. Tell me one thing you learned or found interesting in this video. Weber State University (WSU) - Department of Automotive Technology - Transmission Lab. This video shows the construction and function of a CVT steel push belt. A disassembled CVT push belt is reassembled showing all 423 pieces! 399 Elements and two ring packs with 12 bands each. Bosch is a maker of CVT Push Belts. see https://www.bosch-mobility-solutions.com/en/products-and-services/passenger-cars-and-light-commercial-vehicles/powertrain-systems/transmission-technology/pushbelt/ This video helps satisfy 2017 NATEF MAST Task A2.C.4. "Describe the operational characteristics of a continuously variable transmission (CVT)", a priority 3 task. Subscribe to the weberauto Youtube channel for more great videos. www.youtube.com/weberauto Visit the following website for information on how to attend our school and obtain an associate's degree or bachelor's degree in automotive technology. http://www.weber.edu/automotive This video was created and edited by Professor John D. Kelly at WSU. For a full biography, see http://www.weber.edu/automotive/J_Kelly.html Visit my other youtube channel https://www.youtube.com/user/vibratesoftware to see the amazing NVH app for vibration diagnosis! Please consider a donation to the Department of Automotive Technology at Weber State University here: http://advancement.weber.edu/Automotive
    https://www.youtube.com/watch?v=PiwRUfFEc5k&feature=youtu.be



  • İnanılmaz. Diğer videolarını da daha önce karşıma çıktı. Özenerek izledim. Bir mühendislik öğrencisi ve teknik bir üniversitede okumama rağmen bölümün otaparkında bulunan, öğrenciler incelesin söksün diye gönderilen bir aracın, yer yok diye senelerdir atıl durumda durmasına üzülüyorum. Bürokrasinin yavaş işlemesine mi yanayım, bölümün kapasite üstünde öğrenci alıp labaratuar imkanlarını sağlayamamasına mı yanayım..

    Bizim rakiplerimiz işte böyle ortamlardan mezun olup kendi ülkelerinde yeni çalışmalar yapıyorlar. Biz ise teorik bilgiyi bile tam anlamıyla öğrenemeyip pratik hiç bir şey görmeden mezun olacağız. Nasıl birbirimize rakip olabiliriz?

  • Animasyonunu eklemek de bana nasip oldu  . 2010 model kendi aracımda accent era bu sistem var ve gerçekten güzel pürüzsüz vites geçişi var.

  • mavi-kaplan M kullanıcısına yanıt

    Vites geçmediği için pürüzsüz olmasın... Yani vitessiz bir sistem. Pek tabi kombine kullanımlar da ihtimaldir.

  • karafetva K kullanıcısına yanıt

    Alışılagelmişin üzerinde sonuçta çıkıştaki mil devri değişiyor, vites işte  

  • Dyatlov-Legasov kullanıcısına yanıt

    Ben teknik lise + Mühendislik okudum. Meslek lisesi katsayı muhabbetinden ÖSS'de (YGS / LYS ) 2 yılım boşa gitti. 1 yıl bilimsel hazırlık okudum.


    Bilimsel hazırlık muafiyet sınavı benim okuduğum yıldan hemen önce kaldırıldı. Ben hazırlığı bitirdim, sınav tekrar getirildi. Güler misin ağlar mısın?


    Bürokrasi böyle saçma bir şey.



    Teknik lisedeyken kumanda laboratuvarında alternatörlar ve motorlar vardı. Hocaya dedim hocam çalıştıralım, elektrik üretelim. Yok onlar çalışmıyor dedi.


    Üniversitedeki osiloskoplar, gördüğüm en dandik osiloskoplardı. Ölçü aletleri de en basitlerinden, çoğu bozuk.


    Bir keresinde PID deney setiyle hoca (Bölüm başkanı) ders anlatacaktı. Bir kaç kere ertelendi. Koskoca bölüm başkanı adam bir deneyi organize edemedi. O deney setini hiç göremedik. Kontrol dersini deney yapmadan, anlamadan geçtik..





  • CVT kayışını nasıl bilirsiniz ?

    İyi biliriz hocam.

    Nasıl bilirsiniz ?

    İyi biliriz hocam.

    Nasıl bilirsiniz ?

    İyiydi hocam.

  • limbesh kullanıcısına yanıt

    Nolmuş ki ... cvt öldü mü? Tamam geriden takip ediyorum ama cahil mi, çok mu geride kaldım  

  • mavi-kaplan M kullanıcısına yanıt

    Bilmiyorum öylesine yazdım,

    hafif araçlar için ölmez bence, ağır araçlarda varsa ölsün lütfen,

    2 yıl tamircide çalıştım, nissan juke'lerde görmüştüm sadece,

    kötü kimyasal kokulu mavi bir yağı vardı nissan cvt'nin :)

  • Altımdaki araç accent era 2010 modelde var @limbesh ve hala da vazgeçilmedi diye biliyorum. Gerçekten farkedilmiyor pürzsüz sorunsuz geçiş sağlıyor.

  • mavi-kaplan M kullanıcısına yanıt

    2016 civarı Honda civic'te de var ama araç bizde yok.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.