Şimdi Ara

Customer Support ve Ticket yardımı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
800
Cevap
0
Favori
46.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tşkler citizen
  • 11 ticket tan sonra ilk defa değişik bir cevap geldi ^^

    Hail ^####! Thank you for contacting the Knight Online support Team. However I am unable to determine the nature of your inquiry. If you could please restate the issue and be as specific as possible. I apologize for any inconvenience that this may cause. Thank you again. -Knight Online Customer Support Team
    Teşekkürler
  • sonunda banada cvp verdiler national transferde bug olmuştu cashim gitmişti şimdi alttaki yazıyı yolladırlar ve 2000cashimide verdiler bu aralar ilgilenmeye başladırlar(toplam 8tane ticket atmıştım ^^)

    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team. We are aware of the current issue regarding Nation Transfers and working hard to get it resolved as soon as possible. At this time, we will be awarding your account with 2000 Knight Cash to refund your purchase of a Nation Transfer Scroll that did not go through. Once Nation Transfers become available again, you should be able to transfer over to your desired Nation. We apologize for any frustration that this may have caused. Thank you for your continued patience and support! -Knight Online Customer Support Team, CSR Quechuan.

    ne diyorlar anlayamadım.(keşke ingizlizce derslerinde uyumasaydım) Şimdiden tşkrlr




  • 18 05 06 tarihinde baskasinin kredi kartı ile premium almiştim fakat nasıl olduysa 1 ay once k2 999 gün banladı. sebebi o tarihte aldiğim premiumun ödenmediğiymiş. şimdi kendi kredi kartım var premium aldım fakat eski borcu kapat diye tutturdular. o zaman pre aldığım elemanı bulamıyorum onun yerine kendi kredi kartımla pre aldim diyorum kabul etmiyorlar. bu konuda yardım edebilirseniz sevinirim. şimdiden tşkler.
  • quote:

    citizen bu yazdığını aynen gönderdim ama nedense gönderilemedi, hata verdi hata mesajı şu;

    OPPS!


    Knightonlineworld.com hoslanmadigi bir yazilim veya veri kesfetti. Bu durum sitemizde mevcut bulunan tum islemlerinizin iptal olmasina neden olmus olabilir.
    neden böyle veriyor anlamadım


    Aynı sorun bendede var Ticket atamıyorum
  • arkadaslar sıfremı degısemıyorum charımda pre war ama su kredı kartının son 4 numarası ve maıl adresını bılmıyorum customer support a tıcket atmak ıstıyorum ama ıng yeterlı degıl yardım edebılırmısnız
  • Saygıdeğer abiler. Böyle bir konu açtığınız için teşekkür ederim. Benim şöyle bir problemim var. knightonline dan birisi aracılığı ile premium aldım ancak hesabım ödeme yapılmadığı için blocklandı. ben ödemeyi tekrar yapmaya hazırım ancak bunun için nasıl bir ticket yazmalıyım. Saygılarımla
  • yardımların için cok tesekkür ederim. ama bir problemim var ve düzeltemedim. konun istemediği bir tarzda yazıormusum. yazı tipini nasıl yapıcam. hiçbir türkce karakter içermioyor zaten.
  • Öncelikle Slm lar Bi Konuda Yardımınızı istiyorum.
    Benim 1 magem VAr Ben KAssın die arkadaşıma Passı vermıstım.Oda Nası YAptıysa Gizli Sorumu deiştirmiş Hala 2 miz oynuyoruz Ama charın asıl sahıbı benım.Bir Gün bana kelek yapcak die Çok korkuyorum premium Almıstım.Ama kredi Kartı bılgılerını Bılmıyorum Sizce NE yapabılırım.
    İlginiz İçin teşşekkür ederim.
    Not: Su an pre yok charda.
  • Sayın citizen ben meşgul'um Sürekli Online Olamıyorum mümkünse cvbımı pm olarak istiyorum.
  • deyerli arkadaslar herkeze selam . sayin Citizen ben size ozel olarak ta pm attim gerci ama bu konu yani basima gelen olayi benim gibi yasayanlarin da olacagini dusundugum icin buraya yazmaya karar verdim . 6 aydir kinght oyununu oynuyorum ve surekli pree uyeligim var bu oyun icin yeterince para harcadik ve bundan 2 gun oncesi oyuna girdim DC verdi tekrar denedim ikinciye yine 1 dakak sonra tekrar dc verdi . ve bir daha giremedim .. banlandigimi dusundum ama carimin bir baskasi tarafindan calindigini gordum gozlerimle. simdi bu konuda ClickandBuy: 9 haneli sifrem ve ClickandBuy: in bana yolladigi yani kullandigim mail adresi satin alma tarihi saati carin icindeki itemler hersey ID eski gizli soru olmak uzere herseyi support@knightonlineworld.com adresine mail attim on larca mail 1 kere bile cevap alamadim bugun 3 uncu gun pre uyeligimide yeni almisitim su an kullanim 25 gun suresi var ve sahis benim yerime kullaniyor su an... soylediginiz gibi ticket aldim dun ve yolladim her turlu bilgiyi yollamak icin ancak OK butonunu bastigim da OPPSS GIBI BIR YANITLA KARSILASIYORUM bu konuda ne yapacagim hakkinda butun umutlerim bitmis durumda bu adreside bir kardesimiz verdi bana yardimci olun lutfen carimi geri istiyorum sanirim tek eglencem i elimden alinmasi beni cok uzdu bana bu konuda destek ve bilgi verirseniz cok mutlu olurum tsk ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HELD -- 5 Aralık 2006; 23:44:49 >




  • I have restored items comparable to this character’s level to help you on your journey to regain your items back; please verify this by checking in your character's inn, if not there, please check on each character's inventory. We understand that the items given are not necessarily as powerful as the ones you had lost, however, these items will allow you to get back in the game to hunt in the Continent of Adonis. In the Future the best thing you can do is make the computer you use to access Knight Online as secure as possible. Please make sure your character name is not the same as your account name and protect your password by changing it often using a combination of letters and numbers. Please be cautious of downloading any unknown files as they can contain programs or viruses that can steal your account information. Never give out your account information, Knight Online Staff will never request this info. If an unofficial Knight Online website requires you to log in with your in-game account ID and password, they are most likely trying to gain access to your account. Once again Knight Online Staff will never ask you for your log on information. If you would like even more info we have a section on our website with more tips on how to safeguard your account. Please do not hesitate to contact us with any further questions. I apologize for any inconvenience this may have caused, and appreciate your understanding in this matter. Thank you for playing Knight Online and I wish you successful travels through the vast regions of Adonis. -Knight Online Customer Support Team

    beyler bunun cevabını sölermisiniz




  • allah senden razı olsun citizen çok ii birisisin başkalarına yardım için çalışıp çabalıyorsun
    bende senin bana yazdığın şeyi denicem inş olur saolasın kardeşim
  • benim olympiada charım var ama gizli sorusunu unuttum nasıl bir ticket yazmalıyım veya ne yapabilirim
  • Gizli sorum hakkında ticket atmak istiyorum topici başta sona okudum fakta bazı yerleri anlayamadım öncelikle siteye login olduğumda Destekleme biletinizi veriniz veriniz yerinbdenmi bu işi yapacağız yoksa kayıt ol yerindenmi ??
    vede eğer kayıt ol bölümünden ticket atacak isek yapmam gerekenleri kısaca özetlermisin şimdiden saol
  • sayin arkadaslar ben belki 50 defa bu ticket i attim ve bana verdigi cevap Opss bunu neden veriyor? ve sizler attiginizda mesaji size vermiyorsa nasil bi yazilim kullaniyorsunuz ve seceneklere ne diyorsun aldiginiz tarih saati gibi seyler yazilmasini istiyor ust bolumde . o bolumleri dolduruyormusunuz nedir yaptiginiz aciklamanizi rica ediyorum ben onca denemelerime rahmen ticket atamadim 63 IWI rogue carim su an baskalari tarafindan kullaniliyor ve ben bunu alabilmek icin USA bile telefon actim ve bu kisiler her turlu ulasimi kendilerine kapamis durumdalar ? ben ulasamiyorum nedir sizin yaptiginiz banada anlatin ve benim durumumda olan insanlarinda oldugunu tahmin ediyorum bana surekli Opss YAZISI CIKARKERN SIZLERE NASIL CEVAPLAR GELIYOR?? VE SIZLER ATTIGINIZI SOYLUYORSUNUZ BEN USTTE SORUNUMU YAZDIM BU DURUMDA NE YAPMAM GEREKIYOR NASIL BI YOL IZLEMEM GEREK bunu bana ve bizlere ayrintili aciklamanizi rica ediyorum gerekirse resimli bu benim icin ve baskalari icin onemli sayin arkadaslar sorunum ustte yazdigim gibi belli ne yapacam bana bi yol gosterin ve yapilmasi gerekenleri yazin lutfen tsk ederim ..




  • sanırım Citizen Sadece Hafta Sonu Online
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi team_1717 -- 7 Mayıs 2007; 22:18:55 >
  • Şimdiden saol Citizen


    Thank you for bringing this to our attention. However, for privacy reasons, I am unable to discuss or take actions relating to other accounts. Please submit a ticket from the account experiencing the issue so we may assist them. Please feel free to contact us with any more questions or concerns and thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team
  • Hail evrimuzun@@! I have investigated the issue and unfortunately, I am unable to assist you with this issue, as we provide only limited support to our players without a premium subscription. Without the proper information needed, we are unable to verify ownership of this account. For the security of this account, we are unable to assist you further. We apologize for any inconvenience that this may cause and thank you for playing Knight Online. -Knight Online Customer Support Team

    bu ne demek arkadaslar
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.