Şimdi Ara

Customer Support ve Ticket yardımı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (5 Mobil) - 5 Masaüstü5 Mobil
5 sn
800
Cevap
0
Favori
46.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm Citizen
    yardımına ihtiyacım var
    bu cümleyi türkçeye çevirirsen mutlu olurum

    Hail ....! This account has been blocked as someone with access to this account was observed performing an inappropriate activity which violates our posted Terms of Service. This account will not be unblocked. Thank you. -Knight Online Customer Support Team
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ASİ*WİSH

    Hail ..........! I appreciate you contacting the Knight Online Customer Support team and I apologize for the delay. I have restored items comparable to this character’s level to help you on your journey to regain your items back; please verify this by checking in your character's inn, if not there, please check on each character's inventory. We understand that the items given are not necessarily as powerful as the ones you had lost, however, these items will allow you to get back in the game to hunt in the Continent of Adonis. In the Future the best thing you can do is make the computer you use to access Knight Online as secure as possible. Please make sure your character name is not the same as your account name and protect your password by changing it often using a combination of letters and numbers. Please be cautious of downloading any unknown files as they can contain programs or viruses that can steal your account information. Never give out your account information, Knight Online Staff will never request this info. If an unofficial Knight Online website requires you to log in with your in-game account ID and password, they are most likely trying to gain access to your account. Once again Knight Online Staff will never ask you for your log on information. If you would like even more info we have a section on our website with more tips on how to safeguard your account. Please do not hesitate to contact us with any further questions. I apologize for any inconvenience this may have caused, and appreciate your understanding in this matter. Thank you for playing Knight Online and I wish you successful travels through the vast regions of Adonis. -Knight Online Customer Support Team

    Çeviri Lazım.
    Çeviri yaptım translatorden ama saçma saçma şeyler çıkartıyor.
    Yardım için şimdiden Teşekürler..


    Up up up




  • ya su sifremi unuttumla ilgilide bi ticket yollasak cok ii olur neden acılmadıgını bilen war mı
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tolga55 -- 7 Mayıs 2007; 22:17:14 >
  • Sevgili privirus;

    Öncelikle gecikme için ve açıklama kısmınızı bir önceki mesajımda hatayla boş bıraktığım için özür edilerim. Eskiden "Your information has been updated" yani bilgileriniz güncellendi şeklinde bir cevap geliyordu yani iş halloluyordu fakat şuan bildiğim kadarıyla öyle değil. Size register sayfasının altındaki bir yerden bahsediyor ve oradan gizli sorunun değiştirildiğini söylüyor. Size gelen cevaba göre bunu sorabilirsiniz.

    Sevgili Battle_PriesT__;

    "This account will not be unblocked" bu hesap açılmayacak demektir. Görünüşe göre açılması zor. Hangi nedenle banlandınız?

    Sevgili P4T®0N;

    Bu hatayla karşılaştığınızda mesajınız iletilmiş de olabilr iletilmemiş de olabilir. My KOL'a bakın, gitmemişse bir daha deneyin. Başka çözümü yok.

    Sevgili Karşıyakalı™;

    Bu sürede sunucuya giremediğiniz için özür dilerim. Premium üyelere sunucuya girmede öncelik tanıyoruz. Yani sunucular bu kadar dolu olduğunda non-Premium üyeler login sorunları yaşayabilir. Sunucu maksimum kapasitedeyken oyuna girebilmek istiyorsanız üyeliğinizi siteden yükseltebilirsiniz. (Premium almayı kastediyor).

    Böyle diyor.

    Sevgili ErrDeM3;

    Çok geciktiği de oluyor yapıldığı da oluyor. Hiç yapılmadığını da gördüm: SenS. Açıkçası süresini bilmiyorum.

    Sevgili RogueHunter;

    Sorununuzu açıklayan bir Türkçe yazı hazırlarsanız bu konuda daha iyi yardımcı olabiliriz. Fakat ben sadece çeviriyi yapabilirim. Sonradan Premium almanız bir işe yaramayabilir. Yine de size kalmış, şunu söylemek de gerekir ki Item Rollback çok zordur.

    Sevgili cem50;

    Açılmayacak dediklerine göre Item'ları alabileceğinizi sanmıyorum. Sizin hesabınızın ban sebebi nedir?

    Sevgili emrebo;

    Durumu açıklayıcı Türkçe bir yazı hazırlayarak PM atarsanız çevirisini yapabilirim.

    Sevgili ASİ*WİSH;

    Knight Online destek ile iletişim kurduğunuz için kutluyor, gecikme için özür diliyor. Eşyalarınızı geri almak için mücadelenizde yardım için eşyalarınızı Restore yaptıklarını söylüyor.

    Karakterinizin Inn'ini, orada değilse bütün karakterlerinizin Inventory'lerini kontrol edin. Fakat anladığım kadarıyla gelen eşyalar eskileri gibi güçlü (iyi, ya da ne demek istiyorsa artık) olmayabilirmiş.

    Sonrasında da ilerideki kullanım için tavsiyelerde bulunuyor. Hesap adınız ile oyundaki adınız aynıysa oyundaki adınızı değiştirin, bilinmeyen dosyalar indirmekte dikkatli olun vs.

    Kısacası Restore atıldığını söylemek istiyor.

    major24;

    Account terminated yani hesap yokedildi demek istiyor, durumu açıklayıcı Türkçe bir yazı hazırlayarak PM atarsanız sizin için çevirisini yapabilirim.

    ahmetsogut11;

    My account has been hacked when its level is 69 and 90%, and the person who hacked this account used Koxp. I got back my account and now it is banned because of Koxp. Please help me.

    Sevgili CoM_X;

    Gecikme için özür diliyor. Onların kayıtları gösteriyormuş ki söz konusu hesap, üzerinde bulunan çok fazla dupe eşya olduğundan banlanmış ve açılmayacakmış. Malesef daha fazla yardımda bulunamayacağını söylüyor.

    Sevgili Orc_CHAMPİ0N;

    Hesabınız, hesaba erişimi olan (şifre gibi bilgileri bilen) birinin kurallara aykırı bir hareketinden dolayı kapatılmış ve açılmayacağını söylüyor.

    Sevgili omer48bin;

    Hesabınız, hesaba erişimi olan (şifre gibi bilgileri bilen) birinin kurallara aykırı bir hareketinden dolayı kapatılmış ve açılmayacağını söylüyor.

    Sevgili ISTMELO;

    Durumu açıklayıcı Türkçe bir yazı hazırlarsanız çevirisini yapabilirim.




  • MERHABA ÖNCELİKLE BÖYLE BİR KONUYA YER WERDİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER

    Ben şifremi unuttum bununla ilgili bir bilet yollamak istiyorum
    Id,mail,gizli soruyu biliyorum fakat sitede bu bölüm aktif deil nasıl bir mesaj atmalıyım yoksa açılmasını mı beklemeliyim ?
  • sayın citizen, kesn sistemi ile premium almayı dusunuyorum.burdan aldıgım 4 haneli sifre ile gizli sorumu ogrenebilirmiyim yada degiştirebilirmiyim?eger boyle bir sey mumkunse nasıl bir ticket yollamam gerekir.daha once premium aldım.we ticket yolladıgımda kol team benden kredi kartının son 4 hanesini we paypay uyelik sifresini falan istedi.bende premium aldıgım kafeden bu bilgileri saglayamadım we dolayısıyla sifremi degiştiremed. suan kesn sistemini denemeyi dusunuyorum.nasıl bi ticket yollamalıyım?yada yollamalımıyım?
    yardımın için tesekkurler
    FrEsTaYLe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FrEsTaYLe -- 24 Kasım 2006; 22:54:30 >
  • yardımların için sağoll ben kendime char buldum
  • sevgili |
    örneğin kesnden premium aldığında bana 12345 die bir şifre verdiğini düşünelim
    ve tarih olarak 15 kasım 2006 da aldığımı düşünelim
    tam olarak kesin şifresi ve kodunuda xxxx ve yyyy olarak yazdığımızı düşünelim
    Atacağım ticket şu şekildemi olacak

    Selam
    Ben gizli sorumu deiştirmek istiyorum.Bu konuda yardıma ihtiyacım var.

    15 kasım 2006 tarihinde aldığım son bronz premiumun gizli şifresi 12345 dir
    kesn kodu:xxxx
    kesn şifresi :yyyyy

    gizli sorum: abcd?
    yanıtı:abcd
    olarak deiştirmenizi istiyorum.
    Yardımlarınız için teşekkür ederim

    ŞEKLİNDE Mİ OLACAK.
    EĞER BU ŞEKİL BİR TİCKETE CEVAP VERİRLER VE DEİŞTİRİRLERSE
    BUNU İNGİLİZCEYE ÇEVİRMENİZİ RİCA ETCEM.
    YADA EKSİKLERİ TAMAMLAYARAK ÇEVİRMENİZİ RİCA ETCEM

    TEŞEKKÜR EDERİM


    BU ARADA BENİM VE ARKADAŞLARIMIN HESAPLARININ HİÇ BİRİNDE
    GENERAL SEKMESİ YOK
    Bİ ARKADAŞIM OTHERDEN GİZLİ DEİŞTİRME TALEBİNDE
    BULUNMUŞTU AMA ŞÖYLE BİR CEVAP GELMİŞ:
    gold premiumu vardı onunda

    Hail xxxxx, Please resubmit this response under the general category so that we may better assist you. Our departments do not have the ability to forward this to the appropriate personnel at this time. We apologize for this inconvenience and thank you for playing Knight Online. -Knight Online Support Team



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @Ufuk@ -- 25 Kasım 2006; 13:55:09 >




  • citizen ben karustan humana geçmek istiyorum, fakat pus(power up store) da 2000 knight cash olan bi kağıt vardı onu şu an kaldırmışlar, gmden nasıl bi yardım isteyebilirim ingilizce plsss :D
    teşekkürler,
    birde
    gizli sorumu değiştirmek için ne yapmam gerekio? teşekkürler
  • Benim de clanımdan çok sevdiğim 1 abim soyuldu rollback attırmak istioruz ne yazmamız gerekir acaba?
  • Rütbene hayran kaldım emegine saglık
  • oooppsss diyor devamlı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rahmetlee

    oooppsss diyor devamlı


    bazen o hatayı verse bile ticketın iletiliyo.iletilip iletilmediğine my kol dan bakabilirsin.yazdığın ticket orada gözüküyosa iletilmiştir.
  • CİTİZEN YARDIM
    CHARIM HACKLENDİ TİCKET ATTIM BÖLEBİŞEY GÖNDERDİLER.TERCÜME EDERSENİZ SEVİNİRİM.

    I have forwarded this request to the appropriate Knight Online Team Member for resolution. While we work as hard, we cannot always answer more complex issues as quickly. Please understand that there may be a brief delay while we attempt to resolve your issue. I apologize for any inconvenience that this may cause. Thank you. -Knight Online Customer Support Team
  • beyler şunu bi ingilizceye çevirebilirmisiniz ;

    bana charımın dupeden banlandığını söylüyosunuz fakat ben 3 aydır hackliyim ve dupeden sorumlu değilim.dupeyi yapan beni hackleyen kişidir.charımı geri istiyorum.

    şimdiden teşekkürler.
  • Citizen:
    Arkadaşlar ben char a 2 premiumu bugün alıcam gizli sorumu öğrenmek için gm ye geçen ticket yollayışımda üyelik bilgileri ile credi cart bilgilerinin aynı olmadığını söylüor ne yapmam gerekir...
    He ayrıca bir daha ticket yolluycam ne yazmam gerekir ingilizce olarak yardım edersen sevinirim...
  • Selamun Aleykum kardeşim çok güzel bir olaya deymişin bunun icin seni tebrik ediyorum tam da benim ihtiyacım oldugu birşey bende gold premium var ve gizli sorumu değiştirmek istiyorum bana bunun hakkında yardım edersen cok sevinirim :)
  • ingilizcesi iyi olan bir arkadaş lazım msn den özel bişiler sorucam eklerse sevinirim ynsonline9@hot.....
  • arkadaşlar bende foruma yeni katıldım bir sorum olavcaktı benim charmı hacleyip koxp açmışlar ve banlanmış. bunun için ne yapabilirm hemde account. ilk charımdı o. nolur yardımcı olabilen varsa yardım edebilrmi cok sevaba girer
    şimdiden teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.