Şimdi Ara

Customer Support ve Ticket yardımı (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
800
Cevap
0
Favori
46.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hail aslannyusuff! I appreciate you contacting the Knight Online Customer Support team and I apologize for the delay. Unfortunately I am unable to perform any rollbacks on "Aslanyusuff", however, I have restored items comparable to this character’s level to help you on your journey to regain your items back; please verify this by checking this character's inn. We understand that the items given are not necessarily as powerful as the ones you had lost, however, these items will allow you to get back in the game to hunt in the Continent of Adonis. In the Future the best thing you can do is make the computer you use to access Knight Online as secure as possible. Please make sure your character name is not the same as your account name and protect your password by changing it often using a combination of letters and numbers. Please be cautious of downloading any unknown files as they can contain programs or viruses that can steal your account information. Never give out your account information, Knight Online Staff will never request this information. If an unofficial Knight Online website requires you to log in with your in-game account ID and password, they are most likely trying to gain access to your account. Once again Knight Online Staff will never ask you for your log on information. If you would like even more info we have a section on our website with more tips on how to safeguard your account. Please do not hesitate to contact us with any further questions. I apologize for any inconvenience this may have caused, and appreciate your understanding in this matter. Thank you for playing Knight Online and happy hunting! –CSR Cylonian

    Kardesş bunu cevırır mısın ya hacklendım de sımdıden tşk lerimi sunarım...




  • arkadaslar bişi sorcam ne kadar sürede cevap geldi size 3 gün oldu hala cevap gelmedi bana
  • Çeviri..

    Hail *****! I’m sorry that I will be unable to resolve this issue personally and must escalate this to another department. Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible. Should you have any other concerns, please submit another ticket. Thank you for your patience while we work to resolve this for you. -Knight Online Support Team

    Bu mesaj mail ime geldi. Ne demek istemiş çevirir misin ¿
  • citizen şunu soracam sana ben mail attım arkdaşımın hesabından yani
    login oldum destekleme biletini weriniz e girdim oradan arkdaşımın çarları wardı
    5. seçeneke girince yani işte oraya senin dediklerini yazdım kaybettiğim id yi yani
    we bi önceki şifreyi yazdım arkdaşımın mailine 4 gündür cwp yoq
    ne zaman gelir acaba
    Selametle...!
  • Oncelıkle CiTiZeN abi böle bi konu açtığın çok teşekkürler...
    Bir de lütfen herkesin CiTiZeN abimize saygı duymasını istiyorum...
    Adam diyor ki ; ben sadece konuya haftasonu bakabiliyorum.. Siz de her gün isteklerinizi yazıyorsunuz...Ve bu konuya hiç bakılmıyor artık diyorsunuz... Bence sadece isteklerinizi yazın ve haftasonunu bekleyin...

    HEM KONUYU KİRLETMEMİŞ OLURSUNUZ , HEM DE CiTiZeN 'e bir saygı göstermiş olursunuz...

    Sevgili TercüMaN 'ımız CiTiZeN,
    abi benim sorunum cok garip olmakla birlikte cok buyuk bir sorun...Sorunum şudur: Ben gizli sorumun yanıtını doğru olarak bilmeme rağmen , yanıt bölümüne girdiğimde olmuyor.. AMA bunun nedeni sıfrenın yannıs olması deil ; gizli sorumun cevabında ' / ' yani slash'in bulunmasıdır... BEN gizli sorumun cevabının BU şekilde kabul edilebilir hale gelmesini isteyecek ya da YENi bir gizli soru cevabı isteyecek şekilde bir ticket yazılmasını istiyorum...

    Sevgi ve saygılarımla .. Hepinizi ALLAH ' a emanet ediyorum...

    HER ŞEY İÇİN TŞKLER Citizen , ÖZGÜRLÜK YANDAŞI...




  • quote:

    Thank you for contacting the Knight Online support Team. However I am unable to determine the nature of your inquiry. If you could please restate the issue and be as specific as possible. I apologize for any inconvenience that this may cause. Thank you again. -Knight Online Customer Support Team



    Ben gizli sorumu degistirmek için ticket attim ve ne zaman pre aldigim, kredi kartimin son dört hanesi, clickandbuy müsteri numarasi filan hep yazdim ama ikidir bana bu cevabi gönderiyorlar.Lütfen birisi yardimci olsun neden gizli sorumu degistiremiyorum anlayamadim
  • ben ticket yolluyom ama
    "UPPS
    knightonline sevmediği bir şey ya da program algıladı işlemleriniz iptal edildi" diye bir yazı çıyor. neden olabilir?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilhdmr

    ben ticket yolluyom ama
    "UPPS
    knightonline sevmediği bir şey ya da program algıladı işlemleriniz iptal edildi" diye bir yazı çıyor. neden olabilir?


    yollarken özel işaret kullanmamaya dikkat et ünlem veya kesme işareti gibi birde ben gizli soru değişimi için hangi departmana ticket atmak zorundayım ilk en alttakine attım adını unuttum sonra biz bunu gerçekleştiremiyoruz falan filan hangisine atmalıyım
  • ticket mesajını gonderdim oppss knight onlinenin beğenmediği bi yazılım gonderdnz yazdı
    ticketi kurallara uygun olarak verebilir misiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: killdevil

    ticket mesajını gonderdim oppss knight onlinenin beğenmediği bi yazılım gonderdnz yazdı
    ticketi kurallara uygun olarak verebilir misiniz?

    oyle yazsa bile mesajin onlara ulasiyor.
  • ya ben gold premium aldım bu gizli sorumu nerden sececeğimi anlamadım bi yardımcı olursanız sevinirim

    gizli soruyu sectikten sonra tekrar ticket atıp gizli sorunun cevabını mı yazıcam hepsini birarada anlatırsan sevinirim şimdiden teşekkurler
  • benim karakterim koxp yüzünden bloke edilmiş
    ben koxp kullanmıyorum ve yanlıslıkla bloke edildigime inanıyorum en kısa zamanda hesabımdakı bloke yi acmanızı istiyorum
    GOLD permirum alıcam hemen acın
    tekrar soyluyorum koxp ve benzeri programlar kullanmıyorum!


    bunun ingilizcesini yazarsan sevinirim :D
  • citizen helal sana işini yapıyon valla number one oldun gözümde bea
  • arkadaşlar 1 hafta oldu benim ticket yollayalı ama hala cevap gelmedi ne zaman cevap veriyolar bbunlar

    bide gelen cevap nereye geliyo mail adresimemi knight ın sitesinemi
  • Hail *****! Thank you for providing the information we requested for the account (ID****). We have processed your change of information, if you have any further issues please feel free to contact us again. Remember to never give out your account name or password, Knight Online Staff will never ask you for this information. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team
    Sevgili citizen
    charım hacklenmiş ti ve şifre isteminde bulundum bir kaç cvp geldi
    Fakat bu cvp a karşılık altenatif bir cvp arıyorum yani nasıl bir cvp vermeliyim bu ticked e karşılık.
    Tşk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASİ*WİSH -- 18 Aralık 2006; 17:21:51 >
  • evet ya bende de opps dıyor yanlıs bısı mı yapıyorum kı anlamadım valla
  • I yada Citizen buralardaysanız ses verin,

    5. general sekmesi gozukmuyor KESN le gold pre aldım gizli sorumu öğrenmek istiyorum yardıma ihtiyacım war... ama 5. sekme gozukmuyor helpp
  • Sınıf : Yardım
    Konu : Unseal

    Gold premium aldım. Uzerimde paramda olmasına rağmen itemlarımı unseal konumuna getiremiyorum. Herhangi bir hata raporuylada karsılasmıyorum. Bu problemle ilgili bir ticket atmak istiyorum.

    Ayrıca gizli sorumuda değiştirmek istiyorum. Bu konuda da yardımcı olursan sevinirim.

    Yardımcı olduğun için teşekkürler..
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiyV -- 7 Mayıs 2007; 22:20:10 >
  • saygideger Muesterimiz,

    yapilan bir genel hesab incelemesinde teknik bir hatadan kaynaklanan
    sorundan dolayiwww.k2network.com faturalarda sorun cikmistir. Bu
    sebepten dolayi 03. Kasim 2006 ile 13. Aralik 2006 arasinda yapilan
    alisverisler kismen tam olarak dogru hesablanmamistir. Malesef sizin
    ClickandBuy hesabinizda bu hizmetlerden yararlanip faturaya gecmeyen
    hesablardan biri.

    Gelecek guenlerde hesaba gecmeyen miktari kredi kratinizdan tahsil
    edecegiz. Ayrica oezel bir Email ile sizin taleb etiginiz hizmete goere
    alisveris onayini ve faturayi tam alisveris tarihile ilgili uecret
    bilgilerini yollayacagiz.

    Bu konu hakkinda sorunuz var ise luetfen muesteri hizmetlerimiz ile
    irtibata geciniz. Bize service@tr.clickandbuy.com adresinden email
    yoluyla veya 00902124142797 nolu telefondan ulasabirsiniz.

    Luetfen bize danismadan tahsil edilmis miktarlari kredi kartinizdan geri
    cekmeyniz cuenki bu sebeten dolayi gereksiz masraflar ortaya cikabilir ve
    karekteriniz banlanabilir.

    Bu konudan duydugunuz rahatsizliktan dolayi oezuer dileriz.

    Customer Care Team

    click & buy mail atmışlar acaba ne yapmam lazım yardım edebilir misiniz




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.