Şimdi Ara

Customer Support ve Ticket yardımı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
800
Cevap
0
Favori
46.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kramers Lawyer -- 7 Mayıs 2007; 22:16:15 >
  • Gm lere mesaj diye biyer mi war? :S onun tam olarak yerini soleyebilir misin?

    şimdiden teşekürler
  • privirus;
    mykol hesabını kullanırken hesabın dahilindeki bilgiler ile iletişime geçebilirsin, hesabında yazmayan bir mail adresine yeni gizli soru göndermen çok zor, belki imkansız bile olabilir. çünkü hesabınızın doğruluğuna uymaz ve charın hacklenen bir char olduğunu düşünebilirler.
    malum bütün bilgiler değişebiliyor.

    :ReDhAwK:
    basit bir trojan yemişsin aslında avast, nod32 gibi programlar bu trojan ı yemeni önleyebilirsi fakat iş işten geçmiş gibi gözüküyor.
    knight online support team normalde bu tarz hack konularında pek yardım etmez ama istersen pm yoluyla tam olarak nasıl olduğunu anlatırsan sana bir metin hazırlayabilirim ve item, charını geri alma ihtimalimiz doğabilir.

    GKYYDGN
    öncelikle girdiğin şifreyi 123456789abcde olarak ele alalım 14 haneli dediğin için.
    şimdi eğer mümkünse knightonlineworld anasayfasına gir ve kullanıcı adını yazdıktan sonra şifreni 123456789abc olarak gir, büyük ihtimal ile problem düzelecektir bu tip olaylar çok fazla başa geliyor.
    olmazsa pm den bana ulaşabilirsen başka bir kullanıcı ile şifre resetleme yoluna gidelim malum premium da almışsın dert etme çok zor bir olay değil:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Resident_Ewil -- 14 Kasım 2006; 22:00:15 >




  • Sevgili cem50;

    Kapatılmış hesabınızla ilgili açıklayıcı ve yeterli bir Türkçe yazı hazırlayıp yollarsanız çevirebilirim.

    Sevgili privirus;

    Bildiğim kadarı ile "Your information has been updated" gibi bir yazı gönderiyorlar, fakat My KOL'dan gelmesi gerekir bunun. Türkçesi ile "bilgileriniz güncellendi". Buradan anlaşıldığı gibi gizli soru cevabını siz seçiyorsunuz ve hesabın size ait olduğunun kanıtını gönderiyorsunuz. Mütakiben onlar da sizin için değişimi yapıyorlar. Gizli soruyu siz seçtiğiniz için e-mail ile haberdar etme gibi bir duruma gerek kaldığını sanmıyorum.

    Sevgili Junger;

    Siteye giriş yaptıktan sonra sonra yukarıdaki "Destekleme biletinizi veriniz" linkinden müşteri desteği amaçlı yazı gönderebilirsiniz.

    Sevgili Resident_Ewil;

    Verdiğiniz bu değerli cevaplar için teşekkür eder, yardımlarınız için kutlarım.




  • Citizen yardımların için tşk ediyorum Fakat bişi sorucam ben ilk sayfada yazmış oldugun taslagıilk olarak mı göndereceğim bunu gönderdiğimde bana ne gibi bi cvp verirler ve tickedı tam olarak nası gönderirm bi anlatma imkanın warmı acaba_?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi privirus -- 14 Kasım 2006; 23:19:57 >
  • citizen bana böyle bişey gelmiş, çevirebilirmisin?

    Hail ozgurcem50! This account has been blocked as someone with access to this account was observed performing an inappropriate activity which violates our posted Terms of Service. This account will not be unblocked. Thank you.
  • SEVGİLİ I

    SENDEN YARDIM RİCA EDECEĞİM.
    BEN DAHA ÖNCE PAYPALLA BİR ÇOK KEZ PREMİUM ALDIM FAKAT CLİCK AND BUY ÇIKTIĞINDAN BERİ ALAMIYORDUM
    EN SON SENİN SAYENDE HABERDAR OLDUĞUM KESN YÖNTEMİNDEN BRONZ PREMİUM ALDIM
    BRONZ PREMİUMUM BİTMEK ÜZERE VE TEKRAR PREMİUM ALACAĞIM.
    SENDEN RİCAM KESNDEN NEREYE NE YAZILARAK GİZLİMİ DEİŞTİREBİLECEĞİM KONUSUNDA
    DETAYLI BİR AÇIKLAMA YAZARSAN.HEM BU KONUDA YARDIMA İHTİYACI OLAN BİR ÇOK ARKADAŞTA BURADAN FAYDALANMIŞ OLUR.
    KESNDEN PREMİUM ALDIĞIMIZ ZAMAN 4 HANELİ BİR ŞİFRE VERİYOR
    BUNU NEREDE İNGİLİZCE NE YAZARAK KULLANACAĞIMIZI ANLATMANI RİCA EDİYORUM.

    BENİM ACCOUNTUMUN 5. GENERAL SEKMESİ OLMADIĞI İÇİN :(
    BU AY GOLD PREMİUM ALACAĞIM İNŞALLAH BU SEFER ÇIKAR.

    TEŞEKKÜR EDERİM.







  • Merhaba ben gizli sorumu değiştirmek için mesaj attığımda sürekli aşagıdaki mesajı atıolar sonrada ses soluk cıkmıo.mesajı sizin verdiğiniz formatta da attım gene bişey değişmedi mesaj aşagıda yardımcı olursanız sevinirim.

    Hail xxxx! Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Department. I have verified that your ticket has been forwarded to the group in charge of resolving issues like these and will be contacting you as soon as possible. Rest assured that your ticket has not been lost or is being ignored. Due to the complexity of this type of ticket, our response may be slightly delayed. As a reminder, please refrain from submitting additional tickets as your current request is already being processed, this can lead to a delay in us resolving your issue. We thank you for your patience in regards to this matter. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team
  • sayın chitizen

    rollback için mesaj attım ve bunu göndermişler hiç birşey anlamadım

    Hail **** ! I’m sorry that I will be unable to resolve this issue personally and must escalate this to another department. Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible. Should you have any other concerns, please submit another ticket. Thank you for your patience while we work to resolve this for you.-Knight Online Support Team

    Lütfen kullanıcı adı bilgisi vermeyiniz.
    Citizen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _retrayt_ -- 18 Kasım 2006; 22:48:38 >
  • ben bişey anlamadım :D
  • Citizen :

    Karakterim hacklendi ve şu anda kullanılmakta.Ben devamlı premium alan bir userım.Şifreyi öğrenem için ne yapmam gerek?Yardım edebilirmisin?
  • yararlı bır topıq oldugunu soylemeden konuma gıremıycem benım charım 3 gun once dc yedı ve su anda charıma gırıyorum adamım gelıyor ve start basınca dc yiyorum bu olay sureklı devam edıo bunun ıcın sıteye bı tıcket atıcam bana yardımcı olursanız sevinirim
  • Gizli soru cevabını istediğimiz e-mail adresine gönderilmesini sağlayabilirmiyiz.
  • Gizli sorunun cevabını öğrenmek için verdiğiniz yazıyı gönderince
    OPPS!


    Knightonlineworld.com hoslanmadigi bir yazilim veya veri kesfetti. Bu durum sitemizde mevcut bulunan tum islemlerinizin iptal olmasina neden olmus olabilir.



    diye bir yazı çıkıyor nedeni nedir acaba ?
  • citizen benim char ım 999 gün ban yedi ticket attımbu karakter engellendi hiç açılmıycak dio peki o char daki ıtemlerimi alabilirmiyim ? bronze premium vardi ban yedigi zaman
  • citizen help me
    bizimde cz deyken partye giren koxpcu yüzünden ban yemiştik 999 gün bendede bronz premium vardı.
    Malum ingilizcede pek yok help me
  • Sevgili privirus;

    Sevgili cem50;

    Hesabınız anladığım kadarıyla, hesabınıza erişimi olan birisinin (yani sizin yerinize oyuna veya siteye girebilen) birisinin yaptığı kural dışı hareketten dolayı bloklanmış.

    Sevgili kutlay_07;

    İsteğinizin gerekli departmana iletildiğini, ticket'ı doğruladığını ve bu gibi değişimleri yapan gruba yönlendirdiğini söylüyor. Ticket'ın kaybedilmediğinden ve umursandığından emin olabileceğinizi söylüyor. Bu tip ticket'ların karışıklığından dolayı istediğinizin biraz gecikebileceğini; hatırlatmak amaçlı sık sık ticket göndermemenizi söylüyor, bu bir gecikme yaratabilirmiş.

    Sevgili _retrayt_;

    Bu meseleyi kendi başına çözemeyeceğini ve başka departmana yönlendirmek zorunda olduğunu, mümkün olan en kısa zamanda meselenizin çözüleceğini söylüyor. Başka bir derdiniz varsa yeni bir ticket göndermenizi söylüyor.

    Bu gelen mesaja bence fazla inanmayın. Hiç de doğruyu söylediklerini sanmıyorum.

    [uA]Gokhius;

    Bunu yapmak zordur fakat kredi kartının son 4 hanesi ve Click & Buy 9 haneli numaranızı premiumlu bir arkadaşınızın My KOL'undan yazmanız gerekli. Fakat dediğim gibi bunu yapmak zordur, bir arkadaşım da yapmaya çalışmıştı 2,5 ay olmuştu hala şifresini değiştirmemişlerdi.

    I am the owner of the account "[Kullanıcı adınız]", the last 4 numbers of my Credit Card are [Kredi kartınızın son 4 hanesi] and my Click & Buy 9 digit number is [Click & Buy 9 haneli müşteri numaranız]. My account has been hacked and I want to change my password.

    My (new) password: [İstediğiniz yeni şifre]

    Please change it as I declared.


    Dediğim gibi bunu yapmanız çok zordur. Zaten Support GM'ler support ile gereği kadar ilgilenmiyor. Böyle bir yazı hiç göndermedim fakat eğer bu yazı işinizi görmezse çevreme sorabilirim ne tip bir yazı yazmalıyız diye. Hangi departmana gönderileceği hakkında da bir fikrim yok açıkçası.

    Sevgili Karşıyakalı™;

    My character got DC 3 days ago and I cannot start the game with my character, when I press Start. How can I start the game with my character? Please help me.

    Türkçesi: 3 gün önce karakterim DC oldu ve Start'a bastığımda karakterimle oyunu başlatamıyorum. Karakterimle nasıl oyunu başlatabilirim? Lütfen yardım ediniz.

    Bunu "Support'a sorular" gibi bir departman olacaktı oradan gönderirseniz daha iyi olabilir.

    Sevgili rahmetlee;

    Bu ticket'ınızın gitmediği anlamına gelmez. My KOL'u kontrol edin, aynı şeyi onlarca defa yazmış olabilirsiniz. Eğer gitmemişse yeniden deneyin.

    Gizli soru cevabınızı e-maile göndermekle uğraşırlar mı, onu bilemeyeceğim fakat buna da gerek yok kanımca.

    Sevgili burak_237;

    Bunu yapacaklarını hiç zannetmiyorum. Yine de denemek için bir yazı yazmak istiyorsanız Türkçe'sini bana gönderin çevireyim.

    Sevgili P4T®0N;

    Türkçesi yeterlidir, bana gönderdiğinizde çevireceğim. Yalnız şunu belirtmem gerekiyor ki, bu banı açacaklarını sanmam. Yine de denemek için bir yazı gönderebilirsiniz, bunu ben çeviririm.

    Sevgili arkadaşlar;

    Lütfen yazılarınızda "Kullanıcı adı" bilgilerinizi vermeyiniz. Olası hack durumlarında ben sorumlu olmak istemem.




  • saol citizen artık mesaj atmayacağın roll back falan istemiyorum inş. atmazlar itemleri tekrar düzelttim
  • sayın cihitizen şu mesajıda çevirisen sevinirim.

    Hail muratkara44! Thank you for bringing this to our attention, we appreciate our players trying to make the game more enjoyable for all. I will investigate the issue and contact you if we require any additional information. Thank you for playing Knight Online. -Knight Online Customer Support Team

    ben bunlara oyun bitti bütün programlar çıktı

    koxp

    prsiz oyuna girme

    maradonda adam öldürme

    yazdım onlarda bu mesaja karşılık yukarıdaki yazıyı yazmışlar


    gerek kalmadı şimdi hemencevirden çevrildi 15 dk denedim ceviremedim şimdi bi daha denedim çevrildi

    ******a seslen! Bizim dikkatimize bunu getirmek için sana teşekkür ederim, biz, oyunu herkes için daha eğlenceli yapmayı deniyor olan bizim oyuncularımızı takdir ederiz. Ben, çıkışı araştıracağım, ve senle temas kuracağım, eğer biz, herhangi bir ekstra bilgiyi gerektirirsek. Şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür ederim. -Şövalye, internet üzerinde müşteri destek takımıdır

    bunu diyolarmış anladım ne anlatmak istediklerini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _retrayt_ -- 24 Kasım 2006; 19:59:43 >




  • Citizen arkadaşım, cem50 arkadaşıma gelen mesajın aynısı banada geldi. Şimdi hesabımız bir daha açılmayacak mı??
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.