Şimdi Ara

Customer Support ve Ticket yardımı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
800
Cevap
0
Favori
46.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili xxplayerxx;

    Customer Support'un hesabın size ait olduğunu doğrulama yöntemi ödeme yaparken kullandığınız kredi kartının son 4 hanesi ve Click & Buy için kullandığınız mail. Dolayısıyla gizli soruyu değiştirmeniz Customer Support'a için bu bilgiler gerekli. Yoksa şifrenizi öğrenen bir kişi kolaylıkla gizli sorunuzu değiştirip dolayısıyla hesabı kendine alabilirdi.

    Hacker'ların şifrenizi değiştirme yöntemi şöyle olabilir. Zaman zaman sitedeki bir açıktan dolayı gizli soru değiştirme sayfası aktif hale geliyor. Bu şekilde hesabın gizli sorusu değiştirilerek şifresi de değiştirilebiliyor.

    Sevgili <::shadow_hunter:>;

    Kullanıcı adınız oyuna login olurken kullandığınız addır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Citizen -- 5 Kasım 2006; 18:02:58 >
  • citizen öncelikle teşekkürler fakat register olayını anlamadım.ben dediğin gibi ordan gizli sorulara baktım birini yazdım o şekilde olurmu ki .biraz daha açıklarsan şu register işini çok iyi olur çünkü burda sana sormadan önce kendi çapımda bişey yazmıştım fakat değiştirmediler. bu arada ben hacklenmiştim o accountun gizli soru ve şifresini değiştirmelerini talep etmiştim burda yazdığım cevap ona karşılık geldi.

    şimdiden teşekkürler tekrar..

    Saygılar..
  • Sevgili CoM_X;

    Anladığım kadarı ile gizli sorunuzu seçmişsiniz. Gizli cevabınızı ise Ticket atarak belirlemeniz gerekiyor. Bundan dolayı da sizin için hazırladığım yazıda köşeli parantezlerin içini kendinize göre doldurarak My KOL'dan göndermeniz gerekiyor, bu cevaba göre.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Citizen

    Sevgili CoM_X;

    Anladığım kadarı ile gizli sorunuzu seçmişsiniz. Gizli cevabınızı ise Ticket atarak belirlemeniz gerekiyor. Bundan dolayı da sizin için hazırladığım yazıda köşeli parantezlerin içini kendinize göre doldurarak My KOL'dan göndermeniz gerekiyor, bu cevaba göre.


    gizli sorulara baktım birini ticket a yazdım cevabını da yazdım.yani kayıt oldan hangi gizli soruların olduğuna bakmam için yönlerdiklerini düşündüm.yani extra bişey yapmama gerek sanırım. değil mi ?

    sana da zahmet oluyo ama
  • Sevgili CoM_X;

    Drop-down menüden birini seçtiniz mi? Ayrıca gelen yanıtı buraya yazarak beni de bilgilendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Citizen

    Sevgili CoM_X;

    Drop-down menüden birini seçtiniz mi? Ayrıca gelen yanıtı buraya yazarak beni de bilgilendirirseniz sevinirim.


    seçmek derken şöyle seçtim baktım ne sorular var.birini beğendim sonra onu ticket a yazdım siteye girmiyo sayfa görüntülenemiyo diyo şu an girebilirsem yazıcam cevabı az sonra

    Edit: Sonunda girdi işte gelen cevap:

    I have investigated the issue and unfortunately, I am unable to assist you with this issue, as we provide only limited support to our players without a premium subscription. Without the proper information needed, we are unable to verify ownership of this account. For the security of this account, we are unable to assist you further. We apologize for any inconvenience that this may cause and thank you for playing Knight Online



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoM_X -- 5 Kasım 2006; 19:02:26 >




  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaghan_88 -- 7 Mayıs 2007; 22:14:18 >
  • Sevgili CoM_X;

    Bu iki cevabı veren GM'lerin adlarına bakar mısınız? Aynı isimler mi farklı ismler mi? Yukarıda yazar CS Rep XY diye. Eğer ayrı kişiler ise birinin doğruladığı bilgilerden diğeri haberdar olmadığı için değişiklik yapma sorumluluğuna giremeyecektir. Size tavsiyem hepsini bir cevapta gönderin. Aynı Deniz_1905'in yaptığı gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Citizen

    Sevgili CoM_X;

    Bu iki cevabı veren GM'lerin adlarına bakar mısınız? Aynı isimler mi farklı ismler mi? Yukarıda yazar CS Rep XY diye. Eğer ayrı kişiler ise birinin doğruladığı bilgilerden diğeri haberdar olmadığı için değişiklik yapma sorumluluğuna giremeyecektir. Size tavsiyem hepsini bir cevapta gönderin. Aynı Deniz_1905'in yaptığı gibi.


    ewt farklı isimler.biri rep 20 biri 11.şimdi bana son olarak bana uygun ingilizce bi cevap yazabilirsen çok sevinirim artık sonuca bağlayalım şu işi.çat pat ingilizceyle yaklaşık 2,5 aydır uğraşıyorum walla.
  • Selam, ben siteden ticket yollarken hata alıyorum "Unsafe data" şeklinde. sistemimdeki bir şeyler zararlı olabileceği gerekçesiyle.... sonuçta ticketımı kabul etmiyor fakat sürekli bu sorunla karşılaşmıyorum. 1 kez kabul ediyor, 1 kez unsafe data diyor, 1 kez "fatura" bölümünden ticket gönderebiliyorum, sonra diğer sorunlar bölümünden ticket gönderebiliyorum. en sonunda hiçbir seçenekten kabul etmemeye başadı sürekli "unsafe data" diyor. bilgisayarımda koxp yüklü ama sorun o olmamalı yoksa sürekli hata verirdi değil mi? nasıl çözebilirim bunu?

    not: yeni format attım-virus yok sistemde.
  • Diğer id de Power Up Store Açılmıyor Ve Siteye Login olamıyorum bu yüzden Premium ve Diğer olanaklardan yaralanamıyorum. Power Up Store Sorunu Sayfa Görüntülenemiyor..
  • Sevgili CoM_X;

    Hafta içi burada aktif olarak bulunamayacağım için sizinle PM'den görüşelim kalanları.

    Sevgili giyit;

    Selam. Ticket'larda aynı sorunla ben de karşılaşıyorum. Bu hatayı aldığınızda mesajınızın gidip gitmediğine bakın. Gitmemişse bir daha yollayın. Sanıyorum ki başka çözümü yok. Ayrıca burası yazılarla ilgili yardım alma konusu. Biraz da alanın dışına çıkıyor.

    Sevgili BigCityLifee;

    Power-Up Store ile ilgili sorularınızı daha ilgili bir konuya, veyahut da yoksa kendiniz o konuyu açıp sorabilirsiniz.

    Herkese sevgilerle. Hafta içi eğer özel istek olursa PM'den tercüme isteklerini halledebilirim. Konu hafta sonuna kadar kilitlenmiştir.
  • arkadslar gizli sorumu değiştirmek için mesaj yazdığımda şöyle bi cevap aldım sizce ne yapmalıyım...


    Hail xxxx! Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Department. I have verified that your ticket has been forwarded to the group in charge of resolving issues like these and will be contacting you as soon as possible. Rest assured that your ticket has not been lost or is being ignored. Due to the complexity of this type of ticket, our response may be slightly delayed. As a reminder, please refrain from submitting additional tickets as your current request is already being processed, this can lead to a delay in us resolving your issue. We thank you for your patience in regards to this matter. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team
  • sevgili citizen benim charımı heclediler itemleri i di onun için geri almak istiyorum ne yapmam lazım veya bana itemlerimi geri verirlermi hiç pre almadım şimdiden tşkler
  • SELAM

    BENİM SORUNUM PREMİUMLU OLMAMA RAĞMEN TİCKETİMDE 5. GENERAL SEKMESİNİN OLMAMASI
    CİTİZEN SANA PM ATMIŞTIM.ŞU AN BRONZ PREMİUMUM BİTMEK ÜZERE
    GOLD PREMİUM ALACAĞIM BİTİNCE İNŞALLAH DÜZELİR. SS-SİNİ AKTARIYORUM.



    SEVGİLİ I

    SENDEN YARDIM RİCA EDECEĞİM.
    BEN DAHA ÖNCE PAYPALLA BİR ÇOK KEZ PREMİUM ALDIM FAKAT CLİCK AND BUY ÇIKTIĞINDAN BERİ ALAMIYORDUM
    EN SON SENİN SAYENDE HABERDAR OLDUĞUM KESN YÖNTEMİNDEN BRONZ PREMİUM ALDIM
    BRONZ PREMİUMUM BİTMEK ÜZERE VE TEKRAR PREMİUM ALACAĞIM.
    SENDEN RİCAM KESNDEN NEREYE NE YAZILARAK GİZLİMİ DEİŞTİREBİLECEĞİM KONUSUNDA
    DETAYLI BİR AÇIKLAMA YAZARSAN.HEM BU KONUDA YARDIMA İHTİYACI OLAN BİR ÇOK ARKADAŞTA BURADAN FAYDALANMIŞ OLUR.
    KESNDEN PREMİUM ALDIĞIMIZ ZAMAN 4 HANELİ BİR ŞİFRE VERİYOR
    BUNU NEREDE İNGİLİZCE NE YAZARAK KULLANACAĞIMIZI ANLATMANI RİCA EDİYORUM.

    BENİM ACCOUNTUMUN 5. GENERAL SEKMESİ OLMADIĞI İÇİN :(
    BU AY GOLD PREMİUM ALACAĞIM İNŞALLAH BU SEFER ÇIKAR.

    TEŞEKKÜR EDERİM.



     Customer Support ve Ticket yardımı


     Customer Support ve Ticket yardımı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PrinceOfAsiA -- 11 Kasım 2006; 11:45:58 >




  • Sevgili kutlay_07;

    Doğrulandığını ve gerekli departmana iletildiğini belirtiyor.

    Sevgili Muslukchu;

    İsteğinizin olması için "Restore" gereklidir. Bu işlem kaybedilen eşyaların geri alınıp sahiplerine ban atılması işlemlerini içerir. Sadece tanıdık, ünlü kişilere yapılır. Bu yüzden mümkün değildir.
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pew -- 7 Mayıs 2007; 22:14:55 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Citizen

    Sevgili kutlay_07;

    Doğrulandığını ve gerekli departmana iletildiğini belirtiyor.

    Sevgili Muslukchu;

    İsteğinizin olması için "Restore" gereklidir. Bu işlem kaybedilen eşyaların geri alınıp sahiplerine ban atılması işlemlerini içerir. Sadece tanıdık, ünlü kişilere yapılır. Bu yüzden mümkün değildir.

    saolasın
  • durup dururken ban yedim, nasıl kaldırmalarını yada süresinin kısaltılmasını nasıl sağlarım. yardımcı olurmusun citizen
  • doğru
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.