Şimdi Ara

Customer Support ve Ticket yardımı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir (1 Mobil) - 12 Masaüstü1 Mobil
5 sn
800
Cevap
0
Favori
46.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Roll back nasıl yazılıor bi yardım edebilirmisiniz..
  • şu anda destekleme biltenizi verin linki çalışmıyor siz dede öle mi acaba
    girdikten sonra boş bir sayfa çıkıyor ???
  • slmlar benim sorunum gold aldığım halde trinamın gelmemesi

    eet gold aldım ve trinam gelmedi bu oyundaki buglar ne zaman bitecek merak ediyorum

    bu durumda nasıl bir ticket gönderebilirim bilgilendirirseniz sevinirim
  • Hail Lovekiss! In order for us to change your Secret Question and Answer we need some information from you. First, we need to verify that you are the rightful owner of this account. To do this, we need you to please provide some information. We need (the last 4 digits of the credit card/the PayPal e-mail address/the click and buy 9 digit customer ID) that was used your previous purchases. Please include as many previous transactions as you can. If you can also tell us what you bought and when you bought it, that would be greatly appreciated as well. Second, after this information has been verified, we need to know what we are changing. Please provide us with a new secret question and answer that only you will know. Once this information is received, we can process the change as requested. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team

    BU NE ANLAMA GELİYOR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mavi1991

    Benim 67 lvl asasım kredi kartından dolayı 20$ yuzunden cash alımı yuzunden ban yedi.Bunu açtırmanın bir yolu yokmu 20$ versemde açsalar gibisinden


    evet tabiiki açtırabilirsin öncelikle click and buyun yardım telefonunu arıyorsun her zaman anlayışlı bir temsilci çıkmıyor anlayışlı birini bulana kadar ara... O temsilciden banka adını hesap numarasını ve yatırman gereken miktarı öğren ve parayı yatır para K2 ye yattığında seninle iletişime geçeceklerini düşünüyorm




  • Sınıf: Yardım
    Manesteki roll back ten önce mp takılarım ve mp basılı giysiler ile dd helmet gibi bazı itemlerim inventoryde duruyordu. Onları inn hostese koydum ve exp kasmaya başladım. cuma günü oyuna girdiğimde yani rollback ten sonra baktığımda aynı itemler yine inventory de duruyordu ama pasif durumda idi. Inn hostese baktım orda da aynı şekilde duruyorlardı. Şimdi onları ne atabiliyorum ne de kullanabiliyorum.
    Yeni rollback neticesinde oluşan yeni kopyalarını nasıl silebilirim? Veya siz bunları (inn hostestekileri kullanabileceğim şekilde) benim yerime silebilir misiniz?

    --------------
    Sevgili citizen bu topici açman çok iyi oldu? Teşekkürler.
  • Sevgili cem50;

    Neden ban yediğinizi onlara sormanız gerekmekte, ingilizce olarak şöyle diyebilirsiniz.

    My account is blocked, but I dont know why did you blocked it. Could you write me its reason?

    Sevgili RoasTieF;

    Rollback talebi gönderebilmeniz için elinizde bir Türkçe yazı varsa bana gönderin çevireyim. Hiç rollback attırmadığım için yazılması gereken yazının Türkçesini bilmiyorum.

    Sevgili zooteknist;

    Bununla ilgili bir Türkçe yazı hazırlayıp gönderirseniz çevirisini yapacağım. Konu kapalı olursa bana PM'den gönderebilirsiniz.

    Sevgili MyCooL;

    Hesabın size ait olduğunun doğrulanması için [Kredi kartınızın son 4 hanesi] - [Paypal emailiniz] / [Click&Buy 9 haneli numaranız] gerektiğini belirtiyor. Bunlar olmadan GM'ler hesabın size ait olduğunu doğrulamıyorlar ve gizli soru cevabı değişimi gibi işlemleri de yapmazlar. Bu bilgileri, My KOL'dan belirtirseniz ve gizli soru cevabı değişimi talep ederseniz ilgileneceklerdir.

    Sevgili bprince;

    Bunun için yazmak istediğiniz yazının Türkçesi gerekli bana, ben de bu yazdığınız yazıyı esas alarak çeviriyorum size.

    Before the rollback in Manes, I had got some items like mp accessories, mp armors and DD helmet in my inventory. I brought them to Inn Hostess. I logged in to game Friday, the same items were in my inventory; but the items were passive. In Inn Hostess there were the copies of the items. I could not delete or use them. How can I delete the 2nd items, or could you delete them instead of me?

    Bunu denemeden önce oyuna bir süre sonra yeniden girmenizi tavsiye ederim. Çünkü eğer onlar sadece kopyaysa ve kullanılamıyorsa elbette silinir diye düşünüyorum.

    Sevgili pew;

    Durumu açıklayan Türkçe bir yazı gönderirseniz gerekli çeviriyi yaparım.

    Sevgili zooteknist;

    Ticket gönderilen yerde bu gibi sorunlar için bir kategori var. "Parayı verdim eşyayı alamadım" gibi seçenekler. Onu seçerek gerekli bilgileri gönderirseniz yardımcı olabilirler.

    Sevgili rahmetlee;

    Evet şu an ben de gönderemiyorum umarım yakında düzeltilir.




  • Maneste dupenin oldugu gün silver premium almıştım ve triana geldi. Ertesi gün dupe yüzünden atılan rolbackte kasamda bulunan 2 trianadan 1i silindi. Trianami geri istiyorum inventoryme geri koyarmısınız.
    teşekkürler.

    (bide ticket atma kapali galiba ? )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Citizen

    Sevgili bprince;

    Bunun için yazmak istediğiniz yazının Türkçesi gerekli bana, ben de bu yazdığınız yazıyı esas alarak çeviriyorum size.

    Before the rollback in Manes, I had got some items like mp accessories, mp armors and DD helmet in my inventory. I brought them to Inn Hostess. I logged in to game Friday, the same items were in my inventory; but the items were passive. In Inn Hostess there were the copies of the items. I could not delete or use them. How can I delete the 2nd items, or could you delete them instead of me?

    Bunu denemeden önce oyuna bir süre sonra yeniden girmenizi tavsiye ederim. Çünkü eğer onlar sadece kopyaysa ve kullanılamıyorsa elbette silinir diye düşünüyorum.



    Yardımın için teşekkürler. Ancak 2 gündür olduğu gibi pasif duruyorlar. Yine de yarına kadar bekleyip öylece ticket yollarım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kutlay_07

    arkadslar gizli sorumu değiştirmek için mesaj yazdığımda şöyle bi cevap aldım sizce ne yapmalıyım...


    Hail xxxx! Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Department. I have verified that your ticket has been forwarded to the group in charge of resolving issues like these and will be contacting you as soon as possible. Rest assured that your ticket has not been lost or is being ignored. Due to the complexity of this type of ticket, our response may be slightly delayed. As a reminder, please refrain from submitting additional tickets as your current request is already being processed, this can lead to a delay in us resolving your issue. We thank you for your patience in regards to this matter. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team


    slm
    aynı yazıyı bana da gönderdiler fakat günlerdir bekliyorum ve hala gizli soruma kavuşamadım. tekrar ticket attım tekrar aynı yazıyı aldım neden bu akdar uzun sürüyor gizli sorumu edinmem? bu işlemi hızlandırmak için yapabileceğim bir şey yok mu? charımı satmayı düşünüyorum fakat gizli sorumu bilemediğim için satamıyorum. ortalama bir süre var mı gizli soru için?
    teşekkürler




  • bende yardım istiyorum .. Power Up store' Da NTS (National Transfer Scroll ) Kaldırılmış...
    "
    Karakterimin Human Olmasını İstiyorum...
    Yardım edin ..
    2000 Cash de Mevcut..
    ve National Transfer in Tekrar Aktiv Edilmesini İstiyorum..
    "
    İnglizceye Çevirmenizi dilerim.
  • Sevgili citizen keyloger kurbanı oldum .İşten geldikten sonra oyuna girdim charım soyulmuştu,hemen siteye giriş yapıp şifremi değiştirmek istedim ama ekranımın ortasında bir konuşma pejnceresi belirdi ve ingilizce olarak biri "Knight Online Support" takma adıyla "im hacked your account,good bye and good luck" dedi ve bilgisayarım birden kapandı.Tekrar açtığımda siteye girmeyi denedim ancak şifren yanlış dedicok geçmeden gizli sorumun çalındığını farkettim lütfen charımı nasıl kurtarabileceğimi yada neler yapmam gerektiğini söylermisin.66 lvl warrior, +7 shell set, +7 toto ve warrior pendant'ım vardı.Bütün emeklerim gitti.Lütfen yardımcı olurmusun nasıl bir ticked göndermem gerektiği hakkında..
  • citi abi

    şimdik

    ben bi ticket yollamıstım wakit zamanında cewap geldi tam olarak çıkaramadım ne dedigini

    Please resubmit this response under the general category so that we may better assist you. Our departments do not have the ability to forward this to the appropriate personnel at this time. We apologize for this inconvenience and thank you for playing Knight Online. -Knight Online Support Team


    ne demek? :)

    cewabı tekrar biyerre yollamam gerekiyoda

    general category nedir?

    biraz cabuk cewap werirsen sewindirik olacam :)))
  • ben şunu yazmak istiyorm çeviriseniz süper olur

    sizin alllah belanızı versin bizi sömürdünüz verdiğiniz hizmet hiç iyi deil free play diynuz premuyum olmadan oyuna giremiyoz inşallah batarsınız

    gerçekten bunu yollamak çok isterim biri çevirise
  • bir çok kez rollback attırmam ve customer support ile olan ilişkim doğrultusunda ihtiyacı olana rollback ve diğer customer support konularında yardıma açığım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Junger

    citi abi

    şimdik

    ben bi ticket yollamıstım wakit zamanında cewap geldi tam olarak çıkaramadım ne dedigini

    Please resubmit this response under the general category so that we may better assist you. Our departments do not have the ability to forward this to the appropriate personnel at this time. We apologize for this inconvenience and thank you for playing Knight Online. -Knight Online Support Team


    ne demek? :)

    cewabı tekrar biyerre yollamam gerekiyoda

    general category nedir?

    biraz cabuk cewap werirsen sewindirik olacam :)))

    ne demeek???? yardım edin yafff
  • Sevgili pew;

    I have bought Silver Premium when there was dupe on Manes server and got my Trina. The next day, after rollback, the Trina that I have bought is deleted. I want my Trina back, please recover it. Thank you.

    Bu yazıyı ilgili bölümden atmanızı tavsiye ederim. "Parayı ödedim servisi alamadım" gibi bir şık olacak orada.

    Sevgili giyit;

    Ben bu işlemi hiç yapmadım fakat yapılması için GM'lere gerekli bilgiler belirli. Süre olarak ne kadar olduğunu bilemeyeceğim, emperor_tr yapmıştı ona sorabilirsiniz.

    Sevgili Stacer_boY;

    Bu işlemi yapacaklarını hiç sanmıyorum, fakat yine de deneyin.

    There is no Nation Transfer item in Power-Up Store. I want to change the nation of my characters in the server [Sunucu adınız]. I have 2000 Knight Cash, please change my nation to El-Morad.

    Sevgili :ReDhAwK:;

    Bana birinden yardım alarak (forumdan SenS olabilir) bir Türkçe yazı hazırlamanız gerekmektedir. Çeviri işini ben halledebilirim.

    Sevgili Junger;

    Ticket'ı uygun yere atmamışsınız. "GM'lere sorularınız" gibi bir şık olacak oradan deneyin.

    Resident_Ewil;

    Bu gönüllülüğünüz için teşekkür ederim. Türkçe yazı konularında sizden yardım alsalar çok iyi olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Citizen -- 14 Kasım 2006; 0:56:36 >




  • citizen banlanmış charı açtırmak için yapacak bişey yokmu?
  • Citizen yardım

    ben bu topicle ilgili bişi sormak istiyorum senin vermiş oldugun tickedı göndericem fakat bi problemim war bana göndericekleri gizli soruyu benim accountumda bulunan email adresinemi göndericekler . Eğer oraya göndericeklerse baska bi adrese göndermek mümkünmü çünkü benim My KoLda yazılı olan email adresim hacklendi şimdi premium alıp k2 e ticked göndericem fakat yeni gizli soru o adresemi gider diye korkularım war yardım plsSSS..!
  • citizen yardım
    benim şifremi 14 haneli yapmısım en fazla 12 haneli olması lazımmıs kartın son 4 numarasını biliyorum gizli soruyu biliorum premium aldım şifremi nasıl tekrar değiştirebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kramers Lawyer -- 14 Kasım 2006; 17:55:13 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.