Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
6.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 15.06.2019 GÜNCELLEME : Sorunum 6 ay sonrasında BTK nın da desteğiyle sonunda çözüldü. Yetkili birimlere aktarılması 6 ay sürmüş. Ne diyeyim... Aktivasyonum yapıldı. Aktivasyon işlemi yapıldığından beri bir kere kopma sorunu yaşamadım yada internetimde hız düşüşü olmadı. Herhalde geçici bir talihsizlik yaşamışım. Yaşadığım sorunların aktivasyon yapılsa dahi düzeleceğine inancım yoktu. Fakat işin aslı aboneliğim aktif görünmediğinden baz istasyonu interneti kaçak olarak kullandığımı düşünüp her 5 dakikada bir atıp hız vermiyormuş. O kadar ödediğim faturaya yapacak birşey yok artık. IMEI numaramı baz istasyonlarına tanımladıktan ve aktivasyon yapıldıktan sonra sabit olarak 200 mbit civarı download , 80 mbit civarı upload alıyorum. Şu an oldukça memnunum.


    Merhabalar. 21 Aralık 2018 tarihinde yeni taşındığım binamda altyapı olmamasından dolayı(Antalya-Gazipaşa da nasıl altyapı yok onu da çözemedim) TTNET aboneliğimi iptal ederek Turkcell ile görüştüm. İlk başlarda herşey toz pembe tabi. Yok 150 mbit download garanti yok akşamları 250 mbit download garanti vs. Yalan da değil 1 ay boyunca download 150-250 arası upload ım 45-60 arası gidip geldi sürekli. Hiç kopma da yaşamadım. Tabi cicim ayları biter bitmez sorunlar da baş göstermeye başladı. Daha ikinci ayımda bir baktım ki kopmalar var. Oyun oynuyoruz hop birden internet kopuyor, geri geldiğinde ölmüş oluyorum. Çağrı merkezi desteği veriyoruz, hop birden internet gidiyor yediğimiz küfürün haddi hesabı yok.

    Asıl rezillik bundan sonra başlıyor. Turkcell Çağrı merkezi'ni bir arıyorum bu sorunlar için, bana diyorlar ki beyefendi sizin aboneliğiniz aktif değil ???? Nasıl aktif olmaz 3 ayda 900 lira para almışsınız ! Hatta bağlanırken güvenlik sorusu olarak ödemelerimi hangi bankadan yaptığımı soruyorsunuz??? Nasıl olur diyorum. Yapacak birşey yok ben şikayet kaydınızı açayım diyorlar. Tamam diyorum vardır bir hata anlayışlı olalım. Şikayet kaydı açıyor ne arayan var ne soran. Ertesi gün arıyorum bayide sorun diyorlar. Bayiyle görüştürüyorlar konferans olarak sorun Turkcell de çıkıyor. Ya şundadır ya bunda derken bütün sorun sıkıntı da bana tabi. Maddi olarak ettiğim zararın haddi hesabı yok. Sonrasında nasılsa aktif görünmüyor internetim diye herhalde internetim kesildikçe kesilmeye başlıyor. Her bir dakikada bir (evet yanlış duymadınız her dakika) internetim bir gidiyor 20 sn sonra geliyor. Bu ne demek ? 1 gün 1440 dakika ise bunun sadece 960 dakikasında internetim var demek. Ve bu iş iyice kabak tadı vermeye başladı. Sorun modemdendir belki dendi. Bugün biraz önce teknik destek ekipleri geldi. Hattınız aktif görünmüyor diyerekten modem değişikliğini de yapmadan gittiler :D (Birde kurulumu yapan personel geldi şansıma. Nasıl kurulum yaptınız nasıl aktif değil diye düşünüyor insan.) Velhasıl kelam 1 aydır internetim yok. Yine 300 lira fatura ödeyeceğim ama internetim yok. Bana bir çıkar yol gösterecek yardımcı olacak kim varsa çok sevinirim. Yapacak gerçekten hiçbirşeyim kalmadı artık.Gerekli resimleri konuya ekliyorum.

    [ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET[ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET[ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET [ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SerhatUraL35 -- 15 Haziran 2019; 15:34:10 >







  • 2 ay olmuş hala değişen birşey yok. Ne güzelsin Turkcell. Hattımı iptal etmek istiyorum. Aktif görünmediği için iptal de edemeyeceklerini söylüyorlar. Aylık 280 lira fatura geldiğini madem aktif değil onu da ödememem gerektiğini söylediğimde ödemezsem icraya vererek alacaklarını söylüyorlar ?:D Ben ne diyeyim ne yapayım artık bilmiyorum. BTK ya şikayet ettim konu iletildi görünüyor fakat cevap yok. Yardımcı olabilecek varsa her türlü yardıma açığım.
  • BTK dan ve twitterdan ceo ya şikayet edin hemen çözüm için detaylı işlemleri başlatırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_

    BTK dan ve twitterdan ceo ya şikayet edin hemen çözüm için detaylı işlemleri başlatırlar.
    Çok teşekkür ederim öneri için. Bu hiç aklıma gelmemişti. Şimdi deneyeceğim.
  • dünyanın en şanssız kullanıcısı olmalısın en hızlı aboneliği o hizmette satıyorlardı... bayiden kaynaklı olduğu kesin... müşteri hizmetleri taşeron olduğundan olayı anlamalarını bekleme...
  • Bende benzer sorunlar sebebiyle kapattırdım dün. Sözde 475Tl ek fatura cıkardılar uyanıklar.
    E-devletten Tüketici Hakem heyetine durumu bildirir yazı gönderdim. Sonucu bekliyorum. Sende yaz hakkını ara derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı-katil

    dünyanın en şanssız kullanıcısı olmalısın en hızlı aboneliği o hizmette satıyorlardı... bayiden kaynaklı olduğu kesin... müşteri hizmetleri taşeron olduğundan olayı anlamalarını bekleme...
    Direk 0532 532 00 00 den başvuruda bulunmuştum. 1 ayı geçti hala bir çözüm yok :( Defalarca söz verildi bugün kesin son. Bu sefer çözüyoruz diye. Bu durumdan dolayı hiçbir şekilde teknik destek de veremiyorlar. Çıldırmak üzereyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diamondx

    Bende benzer sorunlar sebebiyle kapattırdım dün. Sözde 475Tl ek fatura cıkardılar uyanıklar.
    E-devletten Tüketici Hakem heyetine durumu bildirir yazı gönderdim. Sonucu bekliyorum. Sende yaz hakkını ara derim
    Hocam teşekkür ederim öneriniz için. Herhalde benim sonuç da aynı olacak. Sonuçla ilgili bir gelişme olursa bilgilendirmeniz mümkün mü ? Yada arada mesaj atarım size rahatsız etmezsem ?
  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    telefonla filan olmaz direkt abone merkezine gitmen gerek...
  • Bende superbox kullanıyorum bağlatalı 4 ay oldu 1 defa bile kopma olmadı ilk gün ki stabilitesin de kullanıyorum herkese tavsiye ederim sizin sorununuz bayi kaynaklı gidip yüzyüze biraz sert yaparsanız yada sadece facebook üzerinden yazarsanız anında ilgilenirler kesin çözüme ulaşırsınız çok dikkat ediyorlar faceden yazılanlara direk sayfaya mesaj atın 1 gün içinde çözülür tahminimce.Sizin bayi biraz leş çıkmış anlaşılan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı-katil

    telefonla filan olmaz direkt abone merkezine gitmen gerek...
    Gittim hocam. Sonuç hala beklemede. Hala birşey yok maalesef :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Revoir

    Bende superbox kullanıyorum bağlatalı 4 ay oldu 1 defa bile kopma olmadı ilk gün ki stabilitesin de kullanıyorum herkese tavsiye ederim sizin sorununuz bayi kaynaklı gidip yüzyüze biraz sert yaparsanız yada sadece facebook üzerinden yazarsanız anında ilgilenirler kesin çözüme ulaşırsınız çok dikkat ediyorlar faceden yazılanlara direk sayfaya mesaj atın 1 gün içinde çözülür tahminimce.Sizin bayi biraz leş çıkmış anlaşılan.
    Gittim hocam bayiyle görüştüm. Facebook'tan da şimdi sizin tavsiyeniz üzerine yazıyorum. Şikayetvar a yazdım bilgilendirme yapılmadan bilgilendirme yapıldı çözüldü diye mesaj attılar. Çağrı merkezinden açtığım kayıt hala 25 gündür açık. Hala en ufak bir işlem yapılmadı. Hala mağduriyetim devam ediyor. Her 3-4 dakikada bir internetim gidiyor gibi oluyor. Pingim 3000-4000 lere çıkıyor. 15-20 sn sonra düzeliyor. Sürekli aynı devam. Vallahi illallah ettim. Modemde hata olabilir değiştirelim diye geldiler hattım aktif görünmediği için onu da değiştiremiyorlar. İlk 1 ay o kadar güzeldi ki. Sonradan başladı bu sorunlar ve bitmek bilmiyorum. Yoruldum vallahi. Gerçekten yoruldum.




  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal cihaz sadece 4G de ayarlı ve ucu ucuna çektiği için kopuyor ayarlardan şebeke ve şebeke arama kısmını otomatik yapıp deneyin yada cihazı sıfırlayın bide öyle deneyin faydası olur tahminimce sıfırlamak çözüm olucaktır olmassa zati turkcell kaynaklı bir sorun olduğunu anlamış oluruz en azından.Facebook üzerinden yazdıysanız geri dönüş yaptıkları andan itibaren en geç 1-2 gün içinde çözülüyor ben bağlatırken sorun yaşamıştım ne bayi ne sikayet var çözüm olmadı faceden yazdım geri dönüş yaptıktan 1 gün sonra halletmişlerdi.Ve bu arada modemin yerini değiştirdiyseniz eski konumuna koyarak kullanın radyo gibi şeylerin yakınında olmasın smsp güç trafoların yakınınada koymayın buda çok etkiliyor led trafosu aldım geçenlerde yakınına koyduğumda parazit yapıyordu interneti etkiliyor.
  • sinyal en iyi olan konumda denedin mi? bağlı olduğun baz istasyonundada sıkıntı olabilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Revoir

    Büyük ihtimal cihaz sadece 4G de ayarlı ve ucu ucuna çektiği için kopuyor ayarlardan şebeke ve şebeke arama kısmını otomatik yapıp deneyin yada cihazı sıfırlayın bide öyle deneyin faydası olur tahminimce sıfırlamak çözüm olucaktır olmassa zati turkcell kaynaklı bir sorun olduğunu anlamış oluruz en azından.Facebook üzerinden yazdıysanız geri dönüş yaptıkları andan itibaren en geç 1-2 gün içinde çözülüyor ben bağlatırken sorun yaşamıştım ne bayi ne sikayet var çözüm olmadı faceden yazdım geri dönüş yaptıktan 1 gün sonra halletmişlerdi.Ve bu arada modemin yerini değiştirdiyseniz eski konumuna koyarak kullanın radyo gibi şeylerin yakınında olmasın smsp güç trafoların yakınınada koymayın buda çok etkiliyor led trafosu aldım geçenlerde yakınına koyduğumda parazit yapıyordu interneti etkiliyor.
    Merhabalar hocam. Öncelikle önerileriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Çekim gücü ve ayarları resim olarak ekledim. Önerdiğiniz şekilde sıfırlamayı da denedim. Bakalım bundan sonra nasıl olacak. Facebook üzerinden yazdığımda incelemede diyorlar hala. Yaşanan sorunların aboneliğimin bir taraftan aktif görünürken superonline tarafında kurulum olarak göründüğünden kaynaklandığını ilettiler. Baz istasyonuna bağlanırken bir sıkıntılar oluyormuş aktif görünmediğinden. Ve bu yüzden hiçbir şekilde teknik destek de veremeyeceklerini ilettiler.

    Ayrıca aktivasyon süreci tamamlanmış ve yaşadığım sorunun birebir aynısını yaşayan üç şikayet daha buldum :
    1-https://www.sikayetvar.com/superonline/superonline-superbox-baglanti-sorunu
    2-https://www.sikayetvar.com/superonline/superonline-bir-turlu-cozulemeyen-superbox-45g-sorunu
    3-https://www.sikayetvar.com/superonline/superonline-superbox-ping-sorunu

    Bunlar daha ilk bakışta bulduğum konular. Bakalım daha neler olacak yada nasıl bir çözüm izlenecek. İptal etmeye 500 lira para istiyorlar şimdiden.


    [ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET[ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET[ÇÖZÜLDÜ] TURKCELL SUPERBOX REZİLLİĞİ AYDA 300 TL YE 1MBİT İNTERNET




  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    Modemsel veya çekmeme gibi bir sorununuz yok sanırım sizin sıkıntı bayinin gerekli her şeyi superonlina iletmemesi sonucu oluşmuş buna benzer sorun yaşayanlar olmuştu 1 ay sorunsuz kullanıp sonrasında bu gibi sıkıntılar yaşayan kişilerin bazı konularını okumuştum bazı evrak veya gerekli bilgilerin eksik oldugu görülüp tekrar kurulum yapılarak ve aktivasyon yapılarak sorunları çözülmüştü bende almadan önce baya araştırdım.Hep işini baştan savma yapan bayi elemanları yüzünden yaşanıyor bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Revoir

    Modemsel veya çekmeme gibi bir sorununuz yok sanırım sizin sıkıntı bayinin gerekli her şeyi superonlina iletmemesi sonucu oluşmuş buna benzer sorun yaşayanlar olmuştu 1 ay sorunsuz kullanıp sonrasında bu gibi sıkıntılar yaşayan kişilerin bazı konularını okumuştum bazı evrak veya gerekli bilgilerin eksik oldugu görülüp tekrar kurulum yapılarak ve aktivasyon yapılarak sorunları çözülmüştü bende almadan önce baya araştırdım.Hep işini baştan savma yapan bayi elemanları yüzünden yaşanıyor bunlar.
    Maalesef öyle hocam. Bayi de topu superonline'a atıyor biz kurulumunuzu tamamlayıp kaydınızı kapatmışız onlar işlememişler diye. Superonline da bayiye tabiki. Sonsuz döngüye girdik. Her geçen gün biri diğerine atıyor. Bakalım ne olacak. Benim sabrım taştı taşacak artık. Herşeye lanet edip iptal edeceğim sonunda herhalde.




  • Iptal ederek ancak kurtulursun hergün aklında olacağına bitir gitsin memnun olanlar var olmayanlar var sıkıntıyi bir kere yasadiysan tekrar tekrar yasaman muhtemel.Boyle oluncada duzelmesi sıfıra yakın bizzat kullanamadim sende kullanamıyorsun kimseyi takma kapat gitsin.
    Benim 480TL iptal ücretini sildiler uyaniklr fakat nisan ayı faturasını çıkarmışlar bunu anlamadim pazartesi görüşeceğim kendileri ile.olmadi btk ya yazı yazacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ay olmuş hala değişen birşey yok. Ne güzelsin Turkcell. Hattımı iptal etmek istiyorum. Aktif görünmediği için iptal de edemeyeceklerini söylüyorlar. Aylık 280 lira fatura geldiğini madem aktif değil onu da ödememem gerektiğini söylediğimde ödemezsem icraya vererek alacaklarını söylüyorlar ?:D Ben ne diyeyim ne yapayım artık bilmiyorum. BTK ya şikayet ettim konu iletildi görünüyor fakat cevap yok. Yardımcı olabilecek varsa her türlü yardıma açığım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SerhatUraL35 -- 2 Mayıs 2019; 23:17:16 >
  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerhatUraL35

    2 ay olmuş hala değişen birşey yok. Ne güzelsin Turkcell. Hattımı iptal etmek istiyorum. Aktif görünmediği için iptal de edemeyeceklerini söylüyorlar. Aylık 280 lira fatura geldiğini madem aktif değil onu da ödememem gerektiğini söylediğimde ödemezsem icraya vererek alacaklarını söylüyorlar ?:D Ben ne diyeyim ne yapayım artık bilmiyorum. BTK ya şikayet ettim konu iletildi görünüyor fakat cevap yok. Yardımcı olabilecek varsa her türlü yardıma açığım.
    sizin iş thh çözer bence.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.