Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] İCloud çalışmıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ne saklama alanını görebiliyorum nede başka birşeyi.
     [ÇÖZÜLDÜ] İCloud çalışmıyor.

    Yedeklemeyi aç dediğimdede olmuyor etkinleştiriliyorda takılıyor. Neredeyse 1 aydır var bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kanig. -- 30 Aralık 2015; 22:54:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2 aydır problem var iCloud da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dns değiştirince sorun çözülüyor
  • DNS ayarlarınızı değiştirin sorun kalmaz. 8.8.8.8 deneyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de var aynı sorun fotografların coguda kotu gözüküyor yükleme yapmıyor çogu fotografımıdap sılmek Zorunda kaldım bu yuzden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence format atın bende sorun yok dns girmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt
    Sıfırlayalı 1 ay oldu düzelsin diye sıfırlamıştım ama düzelmedi tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Oyun açılmıyor [Çözüldü]
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Genel sorun var galiba bende de aynı sıkıntı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DNS gir incomplete backup varsa silin windows iclouda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y@huz@

    DNS ayarlarınızı değiştirin sorun kalmaz. 8.8.8.8 deneyebilirsiniz.

    8.8.8.8 derken nerden yapıcaz bunu daha detaylı bilgi verebilir misin ?
    Aynı sorun bende de var telefonu alalı 3 gün oldu (5S), apple kimliği olarak gmail kullanıyorum icloudda da aynı (ayrıca mail için @icloud uzantılı da açtım ama ikincil olarak kullanılıyor)
    Apple kimliğinin şifresini değiştirdim yine değişmedi.
    Yardımlarınızı bekliyorum bende.
  • xPRoKiLLerq X kullanıcısına yanıt
    Telefondan wifi ile bağlanın evdeki ağa. Bağlandığınız ağın sağ tarafında mavi renkli yuvarlak içinde "i" simgesi var, ona basın. Ayarlara girecek. DNS yazan bölüm boştur. Oraya 8.8.8.8, 8.8.4.4 yazın, geri dönün. Böyle deneyin bi, bakın olacak mı.
  • Y@huz@ Y kullanıcısına yanıt
    Tm hocam dns değiştirdim oldu sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben dns değiştirdim gene olmadı yedekleme yapamıyorum bi türlü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tugayy kullanıcısına yanıt
    Hocam konuya uzun zamandır cevap yazmamışım. Dns'yi 8.8.8.8 yaptım öyle yedeklemeyi açtım açıldı bu sefer sonra yedekle dedim baktım yedekliyor durdurdum. Şimdi kota dolu yedekleyemem. Uzun sürer. Bazen dns değişincede olmuyor. Başka dns deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kanig. -- 30 Aralık 2015; 22:53:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modemi kapatıp açtım telefondanda wifi yi açıp kapattım ve sorunsuz bir şekilde yedeklemeyi yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Network ile ilgili sorunlarda Restart atmak da denenmeli, faydası olabliyor.
  • Zamanında bu sorunu Apple'a report etmiştim gelen cevap şu şekildeydi. "Veri güvenliği sebebiyle iCloud hizmeti sadece güvenli dns adreslerine açıktır". Yani benim anladığım telekom dns'leri (195.175.39.39, 195.175.39.40) adamların güvenli dns listesinde değil. Tabi telekom dns'leri ile iCloud kullanan var ise orasını bilemem.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.