Şimdi Ara

Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
3
Favori
9.139
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
223 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir kere spor aleti aldık, demirleri paslı ve eksik geldi. Mağazanın puanı %97 de falandı. 2 gün sonra iade ettik bir kaç gün sonra da onayladı paramızı aldık. Tabi onayladıktan 1 gün sonra mağazanın puanı birden %72 inmişti şaşırdım nasıl olduysa. Genelde kuponla diğer sitelere göre 20 TL aşağı oluyor bazen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yazık ki ülkede ticaret ahlâkı yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NAMUSSUZ ŞEREFSİZLER

  • gg da olumsuz yorumları yayınamıyor. Adam ürünümü göndermedi. Kargo takip no vermedi. Bakamadığım için otomatik onay verdi. hem satıcıya hem gg a mesaj attım cevap yok. Satıcıya bakıyorum tek bir olumsuz yorum yayınlanmamış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer akif

    gg da olumsuz yorumları yayınamıyor. Adam ürünümü göndermedi. Kargo takip no vermedi. Bakamadığım için otomatik onay verdi. hem satıcıya hem gg a mesaj attım cevap yok. Satıcıya bakıyorum tek bir olumsuz yorum yayınlanmamış.

    Hepsiburada aynı olumsuz yorumlara izin yok. N11 en azından buna karışmıyor Amazon da müdahale etmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülke ülke olacak ki ; devlet devlet olacak ki ; bunların bir ****** ****** ondan sonra böyle yapabilecek mi?

  • Merhaba Arkadaslar,

    Cok onceleri AliBaba'dan aldigim xioami kulakliligim bozulunca, n11 deki bir magzadan satin aldim. Kulakligi kulağıma takinca seste bir gariplik oldugunu anladim. Aslinda kalite farkı cok fazla degildi ama basslar bozuyordu.

    Bozulan eski kulakligimin izerinde barkod vardi. Bunu telefona okutunca Mi'nin web sitesine gidiyordu.

    Aldigim bu kulakligin barkodumu okuttugumda Mi4 çince yazan bir siteye gitti.

    Bu durumda hemen n11 ile iletisime gectim. (Urun satilirken orjinal yaziyordu ve fiyati da dusuk degildi). N11 kulakliklarda iade olmadigini soyledi ve konuyu kapatti. Acikcasi ilgilenmedi. Sonrasinda magaza ile iletisime gectim ve sahte ürün sattigini söyledim. Barkod olayini anlattim. Yorumlarda bunu yazacagimi soyledim.

    Magza sabihi iadeyi kabul etti. N11 ise hicbir sekilde ilgilenmemişti.

    Sonuc olarak, oradaki cogu mağaza orjinal diye kaliteli replika ürün sattığını düşünüyorum . Orjinalin bir tik alti olan. Kimsede tam olarak anlayamiyor.


    N11 den alisveris yaparken dikkatli olun. Ben alış verişimi kestim. Çünkü N11 arkanizda durmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • enja kullanıcısına yanıt

    Merhaba enja, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. 

  • N11 hiç bir şekilde müşterinin yanında durmuyor. Benzer bir mağduriyet te geçen yıl 11.11 kampanyasında ben yaşamıştım. Tüketiciyi defalarca n11 e şikayet ettim, umursamadılar, hatta yüzsüzce akıl verip hakem heyetine git dediler. Hakem heyetine gittim ve kazandım. Fakat adam parayı yine iade etmedi, pandemi dönemi de araya girince işler kaldı En kısa zamanda adamı icraya vereceğim.


    O günden sonra da n11 den bedava olsa bir şey almamaya karar verdim.

  • Kendisi niye onaylamış o zaman?

    daha ürünü hazırlamadan siparişi iptal edemeyelim diye hemen onaylıyorlar, iptal etmeyin bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11, hepsiburada, trendyoş gibi siteler bu sene özellikle çok güven kaybettiler. Şu an sadece çok ucuz, param giderse gitsin diye tabir edilen ürünleri alıyorum. Diğer ürünleri %20-30fazla vererek mağazadan alıyorum. Amazon biraz fena değil şimdilik o da...

    Türk esnaf zihniyeti İnternet alışverişine girmiş çoktan. Kanunlar zaten AKP saolsun kevgir gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Helal olsun kardeşim. Benzer şeyler bende yaşadım.. Flitre seti aldım aracıma bosh marka.. Fakat gelen ürünler fason adı sanı belli olmayan ürünlerdi.. N11 e yazdım ilgilenmedi.. Adam ileri geri laf etti soru cevapta .. Lanet olsun dedim.. Sanayi ye gittim taktırmak için.. Bırak markayı ürünler uyum bile sağlamadı.. Hava flitresi oldu sadece.. Poleni kestik biçtik taktık. Fakat yağ flitresi dişli turmayınca eskiyi temizleyip taktık mecbur.. Yağ flitresi uyumsuz dedik iade ettik.. Para pul onların olsun dedik.. N11 e yazılı şikayette bulundum.. Netice alamadım..
    *telefon açtılar mağaza için şerefsiz bir mağazayı neden kılluyorsunuz dedim (burama kadar geldi) telefonu sonkandırıyıruz dediler.. İyide şerefsiz bir küfür değilki.. O mağazanın yaptığı yapacaklarının bir neticesi.. Küfür anaya babaya edilirse olur.. Allah muhafaza ağzımdan hiç çıkmadı inşaAllah da çıkmaz..
    *Netice itibariyle herkes gelen komisyonu ve parasını bilir.. Bizler sizin gibi olayın üstüne gitmeyince ezilir kalırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Köroğlu_ -- 9 Ekim 2020; 11:51:51 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Dolandırıcılara yer sağlayıcı olarak hizmet eden aracı kurumlarda, yapılan dolandırıcılıktan sorumlu tutulmalıdır. Maddi ve manevi tazminat ödemelidir. Başka türlü aldıkları komisyon nedeniyle dolandırıcılara çanak tutarlar ve yapılanları görmezden gelirler. Sürekli tekrar eden dolandırıcılık durumlarında da, e-ticaretten tamamen men edilmelidir.

  • N11 pişmanlıktır. Özellikle elektronik cihaz ve telefon alıyorsanız mümkün olduğunca amazondan alışveriş edin. Bakın 3-5 fazla verin amazondan alın. Sonra bana dua edersiniz. Fiyatı uygun diye n11 den telefon aldım. Pişman oldum. Dersimi aldım ben. N11 kendine çeki düzen vermediği sürece bu tarz yerlerden alışverişten sakının.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olumlu - olumsuz yorun yapan, konuyu oylayan herkese sonsuz teşekkür. Konu ana sayfa popüler konular listesinden düşmüş ya da düşürülmüş   Farketmez arama motorlarında 15-20 yıllık konular bile çıkıyorken bu konu da aleme ibret mahiyetinde böylece kalsın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 9 Ekim 2020; 22:37:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuphoriA

    Olumlu - olumsuz yorun yapan, konuyu oylayan herkese sonsuz teşekkür. Konu ana sayfa popüler konular listesinden düşmüş ya da düşürülmüş   Farketmez arama motorlarında 15-20 yıllık konular bile çıkıyorken bu konu da aleme ibret mahiyetinde böylece kalsın.

    Helal olsun. Bende ekran koruyucu alıp sıkıntı yaşadım. Basit bir meblağa diye üstüne düşmemiştim.


    Konudan da gözüktüğü gibi yabancı firmalar piyasaya girdikçe bu kalitede iş yapanlar yok olacak.



    Dip not: Dışardan müdahale ile forumun güvenilirliği düşürdükçe kendilerini yok ediyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydolan -- 10 Ekim 2020; 13:1:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydolan

    Helal olsun. Bende ekran koruyucu alıp sıkıntı yaşadım. Basit bir meblağa diye üstüne düşmemiştim.


    Konudan da gözüktüğü gibi yabancı firmalar piyasaya girdikçe bu kalitede iş yapanlar yok olacak.



    Dip not: Dışardan müdahale ile forumun güvenilirliği düşürdükçe kendilerini yok ediyorlar.



    Alıntıları Göster

    Aslında uğraşmayanlardan cesaret alıyorlar. Eli kalem tutan az çok dilekçe yazabilen herkes karşılaştığı haksızlık karşısında hakkını aramalı. Tüketici Hakem Heyetine E-devlet üzerinden başvurulabiliyor ve çok basit.





  • Eveet nerede kalmıştık? N11.com en son iletişim bilgilerinizi filan gönderin demişti. Gönderdim. Ardından ;


    08 Ekim 2020 17:11 08503330011 no' lu telefondan arandım. Olan biteni bir daha anlattım.


    08 Ekim 2020 18:31 08503330011 no' lu telefondan ikinci kez arandım. Elimde bilirkişi raporu olup olmadığı soruldu. Tüketici Hakem Heyeti' nin kararını Bilirkişi Raporu doğrultusunda kurduğunu ve karar yazısında bilirkişi görüşünün gözüktüğünü söyledim. Elimde bilirkişi raporu yok zira Tüketici Hakem Heyeti bu raporu taraflara v.e.r.m.i.y.o.r . Raporu tek makam gerekli görürse ister -Tüketici Mahkemesi Başkanlığı- o da taraflardan biri Tüketici Mahkemesine itirazda bulunur ise. Daha önce Tüketici Mahkemesinde kazandığım iki dava var. Birisinde THH bilirkişi incelemesi yaptırmıştı. Merak edip UYAP üzerinden o davanın dosyasının içindeki evraklara baktım. O evraklarda dahi bilirkişi raporu gösterilmiyor. Neyse nihayetinde müşteri temsilcisi beyefendinin verdiği mail adresine Tüketici Hakem Heyeti kararının kopyasını gönderdim.


    08 Ekim 2020 20:54 08503330011 no' lu telefondan üçüncü kez arandım. İkinci kez bilirkişi raporu olup olmadığı soruldu ve ikinci kez raporunun elimde olmadığını ve olamayacağını anlattım.


    Resmi bir heyetin verdiği karar yazısı sanırım arkadaşları tatmin etmemiş olacak ki o saatten sonra da bağlantı kesildi 


    Evet arkadaşlar N11 ' e göre ben yalan söylüyorum, satıcıya olumsuz yorum yağdıranlar yalan söylüyor, bilirkişi yalan söylüyor, hakem heyeti yalan söylüyor herkeŞ yalan söylüyor bir her ay kendilerine kira veren satışlarından komisyon aldıkları satıcıları doğru söylüyor.


    Bakın bunları neden yazıyorum. Daha önce yazdım vekalet verdiğim avukatta var kendi elimde kalem tutuyor. Kendi göbeğimi kendim kesebilecek durumdayım çok şükür. Sorun bu değil. Yarın öbür gün N11 üzerinde bir sorun yaşarsanız neler olabileceğine örnek vermek için yazıyorum. Eliniz kalem tutyorsa iki dilekçe karalayıp hakem heyetiyle, icra dairesiyle, tüketici mahkemesiyle uğraşırım diyorsanız ne ala. Yok uğraşamam diyorsanız dikkatli olun. Hani ortalıkta bir forum yetkilisi dolanıp "probleminizi için bize mesaj atın" diyor ya o iş öyle yürümüyor emin olun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 10 Ekim 2020; 23:38:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuphoriA

    Eveet nerede kalmıştık? N11.com en son iletişim bilgilerinizi filan gönderin demişti. Gönderdim. Ardından ;


    08 Ekim 2020 17:11 08503330011 no' lu telefondan arandım. Olan biteni bir daha anlattım.


    08 Ekim 2020 18:31 08503330011 no' lu telefondan ikinci kez arandım. Elimde bilirkişi raporu olup olmadığı soruldu. Tüketici Hakem Heyeti' nin kararını Bilirkişi Raporu doğrultusunda kurduğunu ve karar yazısında bilirkişi görüşünün gözüktüğünü söyledim. Elimde bilirkişi raporu yok zira Tüketici Hakem Heyeti bu raporu taraflara v.e.r.m.i.y.o.r . Raporu tek makam gerekli görürse ister -Tüketici Mahkemesi Başkanlığı- o da taraflardan biri Tüketici Mahkemesine itirazda bulunur ise. Daha önce Tüketici Mahkemesinde kazandığım iki dava var. Birisinde THH bilirkişi incelemesi yaptırmıştı. Merak edip UYAP üzerinden o davanın dosyasının içindeki evraklara baktım. O evraklarda dahi bilirkişi raporu gösterilmiyor. Neyse nihayetinde müşteri temsilcisi beyefendinin verdiği mail adresine Tüketici Hakem Heyeti kararının kopyasını gönderdim.


    08 Ekim 2020 20:54 08503330011 no' lu telefondan üçüncü kez arandım. İkinci kez bilirkişi raporu olup olmadığı soruldu ve ikinci kez raporunun elimde olmadığını ve olamayacağını anlattım.


    Resmi bir heyetin verdiği karar yazısı sanırım arkadaşları tatmin etmemiş olacak ki o saatten sonra da bağlantı kesildi 


    Evet arkadaşlar N11 ' e göre ben yalan söylüyorum, satıcıya olumsuz yorum yağdıranlar yalan söylüyor, bilirkişi yalan söylüyor, hakem heyeti yalan söylüyor herkeŞ yalan söylüyor bir her ay kendilerine kira veren satışlarından komisyon aldıkları satıcıları doğru söylüyor.


    Bakın bunları neden yazıyorum. Daha önce yazdım vekalet verdiğim avukatta var kendi elimde kalem tutuyor. Kendi göbeğimi kendim kesebilecek durumdayım çok şükür. Sorun bu değil. Yarın öbür gün N11 üzerinde bir sorun yaşarsanız neler olabileceğine örnek vermek için yazıyorum. Eliniz kalem tutyorsa iki dilekçe karalayıp hakem heyetiyle, icra dairesiyle, tüketici mahkemesiyle uğraşırım diyorsanız ne ala. Yok uğraşamam diyorsanız dikkatli olun. Hani ortalıkta bir forum yetkilisi dolanıp "probleminizi için bize mesaj atın" diyor ya o iş öyle yürümüyor emin olun.

    Ne bekliyordunuz ki? İlgilenip problemi filan çözeceklerini mi?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ©®@$H

    Ne bekliyordunuz ki? İlgilenip problemi filan çözeceklerini mi?



    Alıntıları Göster

    Deneyip görmüş oldum hem de deneyimimi forumdakilere aktarmış oldum. 

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.