Şimdi Ara

Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
3
Favori
9.136
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
223 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda nerde geçmişti hatırlayamadım, olumlu yorum almış ürünlerin adını ve resimlerini değiştirip, sanki o ürüne yorum yapılmış gibi süsleyip yanıltma vardı. Enteresan bir şekilde mağazayı açan kişi kime çakarsam muhabbeti içinde, konu sahibi arkadaşın attığı olumsuz yorumlar bu kadar çok olduğu halde satıcıya bir yaptırım uygulamaması bu işe ortak olduğu aşikar oluyor. Evet alırken 10 defa düşünerek almak lazım artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • erakan kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Aklımda olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)


    Özelden iletişim bilgilerim filan istenmişti de hadi yazayım demiştim. Mesaj açılıp okunmamış bileÇözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)  Ya neyse...


    Düzenleme : Telefon yolu ile bağlantıya geçtiler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 8 Ekim 2020; 23:24:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zifco

    THH'ye başvururken satın aldığınız pazar yerini de mutlaka muhatap alın. Firmayla ilgili dedektiflik oynamayın. Pazaryeri her zaman eş zamanlı sorumludur. Sen pazaryerinden ürünü satın alıyorsun, ona komisyon ödüyorsun.


    Ben öyle yaptım ve kanunlar önünde haklı çıktım. İki tane pazaryeri ile alakalı olumsuz deneyimim oldu ve cevapları bizi ilgilendirmez mağazaya söyleyin; mağaza ürünü tedarik edemiyormuş ne yapalım? Bizi bağlamaz. Sözleşmemizde açıkça taraf olmadığımız yazıyor gibi cevaplar aldım. THH kararım olduğunu ve uygulamaları gerektiğini söyledim. Tamam ilgileniyoruz dediler ama ilgilenen olmadı maalesef. Üzücü bir şekilde pazaryerini icra mahkemesine verdim.


    Gerek var mıydı bu tatsızlığa diye insan merak ediyor? Hayırlısı olsun. Pazaryerinin suçu müşterisinin biz değil mağazaların olduğunu düşünmesi. Halbuki müşterisi biziz. Biz olmazsak o mağaza oraya dükkan açmaz. Bunu inşallah öğrenirler. İnşallah bu hizmet kalitesi artar, müşteri memnuniyetinin önemli olduğunu bir gün anlarlar.

    Kullanıcı yorumlarından az çok ne oldukları belliyse üzüldüğünüze değmez inanın. Ellerine icra dairesinden gelen ödeme emri tutuşturulduğunda 1-2 günlüğüne de olsa akılları başlarına geliyorsa o da kardır. Bakın birinci mesajda kullancı yorumlarının bazılarını bıraktım. Ama 20 lira ama 30 lira o insanlara yazık değil mi? Hadi biri ikisi yalancı olsun hepsi mi yalan söylüyor. Hadi ben yalan söylüyorum bilirkişi de mi yalan söylüyor. Gram üzülmüyorum. Biliyorum ki bilirkişi incelemesi talep etmesem yaptırılmayacaktı. Ürünü bilirkişiye teslim ederken bile adam "benimle ne alakası var anlamadım ki? zaten yasal süresi içinde ürünü iade etmeye çalışmışsınız" dedi. 123 lira satıcının cebinden çıktı mı? çıktı. Gram acımıyorum eşeği daha çok yokuşa süreceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 8 Ekim 2020; 23:25:41 >




  • yanına kar kalmamış teşekkürler..Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :) 

  • Hala bu devirde n11 kullanan mı var, Amazon var mis gibi bırakın şu işe yaramaz şirketleri, üç kuruş için her şeyi yaparlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt

    Merhaba, şikayetiniz takibimizde olup, tarafınıza tekrar bilgilendirme sağlanacaktır.

  • ©®@$H © kullanıcısına yanıt

    Merhaba, gerekli aksiyonların alınabilmesi adına, İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Merhaba, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Merhaba, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    aman ya rabbi bu nasıl tokat gibi cevapÇözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :) 

  • Ben de sanıyorum n11 müşterisine yardımcı olan bir pazar yeri de sorun yaşamadan iade edebiliyorum. Meğer mağazalar insaflıymış. Anca ilitişim bilgirinizi gindirin. İnsan en azından bu tarz durumlarda ilerlenen prosedürlerden bahseder açık bir şekilde. Bahsetmediklerine göre yok.

  • Bu n11 den gittigidiyor dan urun almayin aldirtmayin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar olumsuz yoruma nasıl 99 oluyor? N11 in yaptığı puanlama hikaye. Tekelleşme böyle oluyor maalesef. Rakipleri güçsüz olunca at koşturuyor. GittiGidiyor u da ezdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 hepsiburada farketmiyor hiçbiri 1 yıldız verdiğim olumsuz yorumları kabul etmiyor. Asla yorumlara güvenmeyin
    Teknosa ve mediamarkttan orijinal faturalı garantili ürün alın. Paranızla rezil olmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan457 -- 8 Ekim 2020; 21:29:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harun diye bir adam vardi burada bazi forum uyelerinini pesine takip tarikat kurmusty cinden telefon getirip satardi. Satmasina satardi ama telefon yoktu ortada. Her gun telefon gumrukte ,telefon bilmem ne testine girecek,belgeler bekleniyor diye oyalayip duruyordu. Forum uyeleri telefon alirken dikkatli olun dolandirilmayin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olgi -- 8 Ekim 2020; 21:49:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben artık Amazon.com.tr'den başka yerden bir şey almam. İsterse daha pahalı olsun yine de oradan alıyorum. Çünkü firma alıcının yanında. Böyle sıkıntıların çıkması çok zor.

  • N11 den bende geçen aynı şekil bı alıştırma kelebeği aldım elime aldım iki salliyayim diye elimde dağıldı direk satıcıya yazdım ayak yaptı ondan sora n11 e sordum oda ayak yaptı. En iyisi 10 lira 20 lira fazla verip yapıştıracaksin amazondan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benzeri bir olayda aynısını yaşadım. Tamamen satıcı yanlı bir tutum sergileniyor. Süreçlerini inanılmaz kötü tasarlamışlar ve öyle yönetmeye devam ediyorlar. Hayır aradım konuştum bakın bu iş böyle olmaz diye dinlemediler bile. n11 artık ürünü bedavaya verse alışveriş yapmam. Amazon, hb vs. varken bunlara düşmemek lazım.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.