Şimdi Ara

'Corsa' Forum düzenimiz (LÜTFEN YENİ BAŞLIK AÇMADAN ÖNCE OKUYUNUZ)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
2
Favori
8.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Donanım Haber yöneticilerinin foruma getirdiği yenilikler doğrultusunda artık Corsa'cılar olarak kendimize ait bir alt başlığımız var.

    Biz de bu başlığı olabildiğince düzenli tutmak, daimi üyelerimizin ve ziyaretçilerin aradıkları bilgilere kolay ulaşmalarını sağlayabilmek için konu alt başlıklarından oluşan bir yapı kurmayı düşündük.

    Yaklaşık 3 yıldır emek verdiğimiz "Corsa Sevenler Buraya" adlı başlığımız, "Corsa Genel" adı ile yine bu alt başlıklardan biri olarak paylaşımlara hizmet vermeye devam edecek.

    Sormak istediğiniz soru veya paylaşmak istediğiniz bilgi için lütfen uygun konu başlığını seçiniz. Mesajınızın hangi konu başlığına girmesi gerektiğinden emin değilseniz, başlıklardaki ilk açıklama mesajlarına göz atmak için birkaç dakikanızı ayırmanızı rica ediyoruz.

    Mevcut başlıkların dışında kalan konular için "Corsa Genel"'i kullanabilirsiniz.

    Ayrı ve yeni bir başlık açılması gerektiğini düşündüğünüz bir konu olduğunda lütfen önce Corsa Genel'e bu talebinizi yazın, talep kısa süre içinde üyeler tarafından yorumlansın, genel kabul gördüğü takdirde konunuzu açın. Burada engellemeye çalıştığımız tek şey zamanla oluşabilecek konu kirliliğidir.

    Bugüne kadar sevgili Corsa'larımız arasında model jenerasyonları bağlamında bir ayrım yapmadık, bugünden sonra da yapmayı düşünmüyoruz. Sahip olduğu veya satın almayı düşündüğü Corsa'nın model yılı ne olursa olsun, yardım talebinde bulunan tüm ziyaretçilerimize bilgimiz dahilinde yardımcı olmaya çalıştık. Bu birlikteliği devam ettirebilmek için, her türlü paylaşımı Corsa A, B, C veya D ayrımı yapmaksızın açtığımız konu başlıklarında sürdürmeye devam edeceğinizi umuyoruz.

    Herkese iyi forumlar, Corsa'ları ile kazasız belasız keyifli sürüşler diliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar99 -- 11 Nisan 2010; 20:02:43 >



    _____________________________




  • Arkadaşlar, gördüğünüz gibi Markalar-Opel başlığında bulunan eski konular da buraya taşındı.

    Bu ve bundan sonra açılacak konuların mümkün olduğunca aşağıda kalmasını tercih ederiz,
    dolayısı ile konu açarak soru soran yeni ziyaretçilere o konuda cevap vermek yerine PM ile ilgili konuya davet etmekte fayda görüyorum.

    Bu önerim yanlış anlaşılmasın, sadece benim açtığım konular yürüsün diye bir derdim yok.
    Sadece belirli bir düzen olsun istiyorum, umarım sizler de aynı görüştesinizdir.
    _____________________________
  • Bayadır girmiyordum.

    Eline sağlık üstad güzel olmuş.

    kolay gelsin.
    _____________________________
    ELEKON - LED driver ve Otomasyon
  • Eyvallah
    _____________________________
  • Çok hoş olmuş,corsa ftw :)
    _____________________________
  • Tofaşçı kardeşler de bir forum düzeni kurmuşlar.

    Fakat şu mesaj bana bir yerlerden (!) tanıdık geliyor, ne dersiniz ?

    http://resim.donanimhaber.com/m_38534913/tm.htm
    _____________________________
  • Evet Serdar abi copy paste yapmış aynen yazdığını :)

    En azından bir pm ile sana durumu açıklamalı veya alıntı olduğunu bildirmeliydi arkadaş.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Tofaşçı kardeşler de bir forum düzeni kurmuşlar.

    Fakat şu mesaj bana bir yerlerden (!) tanıdık geliyor, ne dersiniz ?

    http://resim.donanimhaber.com/m_38534913/tm.html



    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: game_360_TR

    Evet Serdar abi copy paste yapmış aynen yazdığını :)

    En azından bir pm ile sana durumu açıklamalı veya alıntı olduğunu bildirmeliydi arkadaş.


    Arkadaşların mekanını ziyaret edip hayırlı olsun da dedik ama pek oralı olmadılar...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper Tunga NOYAN

    Çok hoş olmuş,corsa ftw :)

    Cahilliğime verin ama ftw ne?
    _____________________________

    Motor+Egzos MegaChips Chip Tuning, EGR İptali, K&N Kutu İçi Filtre, HKS Super SQV Blow Off, Custom Egzos 60mm Boru (Çift Çıkış)
    Yürüyen Aksam Eibach 4 cm Spor Helezon Yay Takımı, 17" O.Z. Racing Ultraleggera Matt Black, Dunlop 215/45 Lastik Takımı
    Dış Mekan OPC Line Body Kit, Custom Karartılmış Far Takımı, Steinmetz Panjur, APP
    İç Mekan Krom Pedal Seti, Armster Kolçak
    Common-rail Direct Turbo Injection Power... Loading
    100 Hp 240 Nm
    Kawasaki ER6F '14
  • Bana bir küfürün kısaltması gibi gelmişti
    O arkadaşı da o mesajdan sonra bir daha gören olmadı
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Arkadaşlar, gördüğünüz gibi Markalar-Opel başlığında bulunan eski konular da buraya taşındı.

    Bu ve bundan sonra açılacak konuların mümkün olduğunca aşağıda kalmasını tercih ederiz,
    dolayısı ile konu açarak soru soran yeni ziyaretçilere o konuda cevap vermek yerine PM ile ilgili konuya davet etmekte fayda görüyorum.

    Bu önerim yanlış anlaşılmasın, sadece benim açtığım konular yürüsün diye bir derdim yok.
    Sadece belirli bir düzen olsun istiyorum, umarım sizler de aynı görüştesinizdir.



    Hatırlatma...

    Ayrıca Corsa başlığının müdavimi olmayıp arada ziyaret eden arkadaşlardan ricamız,
    son mesajın 10-15 gün önce atıldığı ve artık ölmüş sayılan konulara mesaj yazıp tekrar canlandırmamalarıdır.
    _____________________________




  • herkes kafasına göre konu açıyor
    yakında her soru için bir başlık olursa şaşırmayın
    _____________________________
  • diğer türlü de tek bir başlık altında yazılanlar kaybolup gidiyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalramco

    herkes kafasına göre konu açıyor
    yakında her soru için bir başlık olursa şaşırmayın
  • Aslında sorun ilgili başlığı okumak yerine kolaya kaçmaktan kaynaklanıyor.
    Yeni konu açarak soru soranlara bakın, sorularının %80'i daha önce cevaplanmıştır.

    Bilgiye ihtiyacı olan insan sabırla araştırır, okur.
    Ayrıca iyi kötü bir arama fonksiyonu var, ondan nasıl faydalanılacağını keşfetmek gerek.

    Aksi takdirde aynı soru onlarca yüzlerce kez sorulur,
    forumun müdavimleri de bir yerden sonra aynı sorulara cevap yazmaktan vazgeçer
    _____________________________
  • "DÜZEN GİDEREK BOZULUYOR DESEM" yanlış bir cümle mi kurmuş olurum ??
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalramco

    "DÜZEN GİDEREK BOZULUYOR DESEM" yanlış bir cümle mi kurmuş olurum ??


    kendi soruma kendim cevap vereyim " bozuluyor galiba "
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalramco


    quote:

    Orijinalden alıntı: metalramco

    "DÜZEN GİDEREK BOZULUYOR DESEM" yanlış bir cümle mi kurmuş olurum ??


    kendi soruma kendim cevap vereyim " bozuluyor galiba "

    Bozuluyor ve corsa genelde de paylaşım düştü. Eskiden yetişemezdim 1-2 gün okumasam neler olmuş derdim ama şimdi maalesef öyle değil
    _____________________________
    Opel Corsa 1.2 Enjoy spor paket
  • aynen abi...

    hala yaz geliyor ondan/arkadaşlarımızın-abilerimizin işleri yoğundur belki diyorum
    _____________________________
    Volvo XC40 T5 Recharge
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    aynen abi...

    hala yaz geliyor ondan/arkadaşlarımızın-abilerimizin işleri yoğundur belki diyorum

    Gençlerde de iş yok ki arkadaş ön plana çıkan orkun var gerçi
    _____________________________
    Opel Corsa 1.2 Enjoy spor paket
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.