Şimdi Ara

'Corsa' Bakım ve servis (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.655
Cevap
9
Favori
151.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • niye triger değiştiriyorsunuz ki, ses mi geliyor çok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutksk

    niye triger değiştiriyorsunuz ki, ses mi geliyor çok?

    Yok bana gelen bir ses yok ama Arkas'daki arkadaşlar 160 bin de genelde değiştiriyoruz sonuçta önemli bir parça dediler. Haklılarda ama ilk kez zincirli bir araç kullanıyorum hafif bir ses geliyormuş ileride subapları vs.. değiştirip rektefiye yaptırmaktansa trigeri değiştirmek daha mantıklı değil mi?
  • Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    Fiyat nasıl arkadaşlar ? Ön takımdan ses geliyor şikayetiyle gittim, bir sürü masraf çıktı başıma.

    Hocam dün gördüm geçmiş olsun.. Aracı 900'e yapın demiştiniz ne oldu ses gittimi ? birde parçalar orjinalmiymiş?
  • Orijinalden alıntı: kadirdaylight

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    Fiyat nasıl arkadaşlar ? Ön takımdan ses geliyor şikayetiyle gittim, bir sürü masraf çıktı başıma.

    Hocam dün gördüm geçmiş olsun.. Aracı 900'e yapın demiştiniz ne oldu ses gittimi ? birde parçalar orjinalmiymiş?


    **********************
    Araba saat gibi oldu hocam. ses falan hiç kalmadı. Parçalar da orjinalmiş hepsi GM ürünü dediler. İstersen kontrol et dediler ama gerek duymadım, nasılsa anlamayacağım
    Fakat bir fark hissettim, sanki aracın torku azaldı, son hızı arttı. Eskiden 120 ye gelince araba yolda geziniyordu şimdi 120'de sanki 70'le gidiyormuşum gibi geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TüplüveÖfkeli -- 29 Haziran 2012; 10:56:40 >




  • Torkun azalip son hizin arttigini 120 ile giderken nasi hissediyorsun bizde tecrube edelim bunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Torkun azalip son hizin arttigini 120 ile giderken nasi hissediyorsun bizde tecrube edelim bunu?

    İlk 3 viteste anlaşılıyor bu. 2 bin devirden sonrası tork için yalan zaten.
  • Hadi geçmiş olsun Kazasız sürüşler dilerim
  • Bugün Opak'a gittim.

    Yağ filtresi 6.56
    Castrol 10w40 motor yağı 59.32
    Hava filtresi 24.58

    28.80 işçilik

    İlgi çok iyi, tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiNaPSiS -- 2 Temmuz 2012; 19:01:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    Bugün Opak'a gittim.

    Yağ filtresi 6.56
    Castrol 10w40 motor yağı 59.32
    Hava filtresi 24.58

    28.80 işçilik

    İlgi çok iyi, tavsiye ediyorum.

    Bedavadan biraz pahalıymış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    Bugün Opak'a gittim.

    Yağ filtresi 6.56
    Castrol 10w40 motor yağı 59.32
    Hava filtresi 24.58

    28.80 işçilik

    İlgi çok iyi, tavsiye ediyorum.

    Bedavadan biraz pahalıymış

    Üstüne bir de motor yağı hariç %25 opelfix indirimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac 1 aylık 2700kmde ve servis ışığı yandı sabah sabah piyango.

    servise gittim ve sonuç....

    tespit motor arıza lambası yanıyor.şikayet kontrol edildi araçta P2458 arıza kodu görüldü,partikül filitre verileri incelendi ve kurum birikimi %102 oranında tespit edildi.araca rejenerasyon yapılması gerekiyor....

    sonuç P2458 dizel partikül filitresi aşırı yüklü(B57)%102 oranı.araca partikül filitre rejenerasyon yapıldı ve sorun giderildi.


    araç 2700 de.şimdiye kadar 3 kere yanıp sönen ışıktan olmuştu yüksek devirli kullanım gerektiren ve yüksek devir kullanıp ışığı söndürmüştüm.ama bu sefer motor arıza lambası yandı.ne oluyoruz arkadaş yepyeni arabada ne arızası bu böyle.bu seferlik para almadılar ama bir dahakine sanırım 150 lira civarı alıcaklar.ee ben her ay rejenerasyonmu yaptıracam bu arabaya.ne iş anlamadım
  • Beyler aracım 60.000 bine yaklaşıyo ne gibi parçaların değişmesini tavsiye edersiniz aklımdakileri yazıcam değişmesi gerekenleri hatırlatırsanız sevinirim

    1- Yağ Filtresi (GM)
    2- Motor Yağı (0/40 Mobil)
    3- Polen Filtresi (GM)
    4- Hava Filtresi (GM yada Kutu içi K&N)
    5- Arka Balatalar (TWR)
    6- Ön Balata (TWR) 10.000km önce değişmişti ama diskleri değiştirince sanırım balatayı değiştirmek gerekicek

    Disklerimide Değiştirmek istiyorum ıslık çalıyo ama 3 marka arasında kaldım

    1- Valeo 100.tl
    2- Brembo 130.tl
    3- TWR 160.tl Bu iş Görür Sanırım
    4- GM 230.tl

    Ayrıca 60.000km'de kayış gibi parçaların değişmesi gibi bişeyler okumuştum
    Bide hala işin içinden çıkamadığım Otomatik Şanzıman yağını napıcaz bilmiyorum
  • 5 yaş üstü araç bakımlarında kampanya başlamış. Benzinli araçlar 149 TL Dizel araçlar 249 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weysex

    Beyler aracım 60.000 bine yaklaşıyo ne gibi parçaların değişmesini tavsiye edersiniz aklımdakileri yazıcam değişmesi gerekenleri hatırlatırsanız sevinirim

    1- Yağ Filtresi (GM)
    2- Motor Yağı (0/40 Mobil)
    3- Polen Filtresi (GM)
    4- Hava Filtresi (GM yada Kutu içi K&N)
    5- Arka Balatalar (TWR)
    6- Ön Balata (TWR) 10.000km önce değişmişti ama diskleri değiştirince sanırım balatayı değiştirmek gerekicek

    Disklerimide Değiştirmek istiyorum ıslık çalıyo ama 3 marka arasında kaldım

    1- Valeo 100.tl
    2- Brembo 130.tl
    3- TWR 160.tl Bu iş Görür Sanırım
    4- GM 230.tl

    Ayrıca 60.000km'de kayış gibi parçaların değişmesi gibi bişeyler okumuştum
    Bide hala işin içinden çıkamadığım Otomatik Şanzıman yağını napıcaz bilmiyorum

    Bujiler, V kayışı, fren hidroliği var ek olarak. Arka balatalar kampana olduğundan dolayı uzun süre gitmesi lazım kontrol edilir değişmesi gerekiyorsa değiştirilir.

    Bu arada otomatik vites yağı değişim yılı veya kilometresi hakkında bir bilgiye ulaşamadım. Hatta servise sorsan değişip değişmeyeceği bile meçhul. Şu km veya yılda değişecek şu yağ şu kadar miktarda konulacak diyen bir yetkili servise rastlamadım. Yıldan dolayı yaptırdığım 60.000 km bakımında değişmedi benim şanzıman yağım.

    Bu otomatik şanzıman yağı değişimini bilse bilse bir tek Serdar abi bilir. O da buralara uğrarsa cevap yazar heralde müsait bir zamanında




  • arkadaşlar benim araç çok yakıyor gibi geliyor. 150 bin km'de tahminlerimce uzun bir zamandır bujiler değişmemiş. hatta bi kaç ay önce bir buji dolayısıyla hata vermişti de gidip arkasta değiştirmiştim. bi tanesi arızalandıysa diğerleri de eskidir demek sanırım. sizce bu çok yakmanın sebebi bujiler olabilir mi? buji değilse normalden fazla yakma sebepleri ne olabilir? (kullanımdan dolayı değil, araç aksamından kaynaklı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutksk

    arkadaşlar benim araç çok yakıyor gibi geliyor. 150 bin km'de tahminlerimce uzun bir zamandır bujiler değişmemiş. hatta bi kaç ay önce bir buji dolayısıyla hata vermişti de gidip arkasta değiştirmiştim. bi tanesi arızalandıysa diğerleri de eskidir demek sanırım. sizce bu çok yakmanın sebebi bujiler olabilir mi? buji değilse normalden fazla yakma sebepleri ne olabilir? (kullanımdan dolayı değil, araç aksamından kaynaklı)

    dizelde buji yok. daha doğrusu ısıtma bujisi var. bunun da tüketimle hiçbir alakası yoktur. eğer enjektörlerinden şüphe ediyorsan tane fiyatını duyunca varsın çok yaksın dersin=)
  • pardon yahu. evet enjektör o zaman seni dinliyor ve varsın çok yaksın diyorum ama başka ne sebep olabilir
  • Rejenerasyonu servisten daha ucuza yapan özel servis varmı.
    Varsa orda yaptırsam anlaşılır ve garanti gidermi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutksk

    arkadaşlar benim araç çok yakıyor gibi geliyor. 150 bin km'de tahminlerimce uzun bir zamandır bujiler değişmemiş. hatta bi kaç ay önce bir buji dolayısıyla hata vermişti de gidip arkasta değiştirmiştim. bi tanesi arızalandıysa diğerleri de eskidir demek sanırım. sizce bu çok yakmanın sebebi bujiler olabilir mi? buji değilse normalden fazla yakma sebepleri ne olabilir? (kullanımdan dolayı değil, araç aksamından kaynaklı)

    dizelde buji yok. daha doğrusu ısıtma bujisi var. bunun da tüketimle hiçbir alakası yoktur. eğer enjektörlerinden şüphe ediyorsan tane fiyatını duyunca varsın çok yaksın dersin=)

    @umutksk belki sorununu carbon clean çözebilir ama kurumları temizlerken iyi kurumları da temizleyip daha çok yakmasına neden olabilir.
    İyi kurum dediğimiz şey zamanla piston içinde oluşan çizik vs gibi boşlukları dolduran kurumlar. Yani carbon clean yöntemiyle temizlendiğinde onlar da giderse daha da fazla yakabilir araç. Yakıt deposuna katılan temizleyici maddeler de iş görebilir ama uyduruk markalardan uzak durmak lazım. Temizlemek yerine daha kötü sonuçlar doğurabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutksk

    pardon yahu. evet enjektör o zaman seni dinliyor ve varsın çok yaksın diyorum ama başka ne sebep olabilir

    turbo hortumlarında kaçak, turboda arıza ayarsızlık,
    enjektörlerde işeme olabilir. enjektörlerdeki sorun basit conta problemi ise tamir edilebilir




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.