Şimdi Ara

Corolla ile Jetta çarpışma testi! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
1
Favori
5.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Balkan dan kiz alacaksan Boşnak olursa batarsin..😁

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Kafa kafaya çarpışmada ağırlık tabii ki avantaj ama euro ncap testinde dezavantaj.


    Bu testte de jetta daha ağır muhtemelen. Cam tavanlı vs üst model olduğu belli oluyor. Zaten corolladan büyük araç. Sagitar long-wheelbase diye geçiyor. Long: 4753 mm, 2731mm wheelbase. Bu avantajını da kullanmış olabilir. Böyle video çekiyorsanız teknik detaylarını vs hepsini vermeleri lazım. Aynı araç bizde satılan 1.0 manuel golfle falan teste sokulsa golf de yine daha fazla hasar alır.

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Commandxciğim yine canhıraş japon araçlarını savunmaya çalışıyorsun. Hakikaten işin çok zor, her şey ortada akıntıya ters kürek çekmek zor olur.

    Bu kadar uğraşacağına gözlerimde ki ışıltıya bakın deyiver gitsin. Ben senin gözlerinde ki ışıltıdan anlardım yahu corollonun ne olduğunu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    tasarımı yapan VAG... ALmanya'da tasarımı yaptı fabrikaya ürettirdi... orası Meksika diye kalitesi düşmüyor...

  • En kotusu jetta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Madem COROLLO teneke ; neden üstün Alman teknolojisi yerine yürüyen peynir tenekesine biniyorsunuz yeni Türkiyenin üstün mühendisi!

  • vw az hasar alır

    -- vosfogen yüğenim öyle denekeye benzemezz


    vw çok hasar alır

    -- bu zimbabwe okyanusundaki yunus balığı malı, o yüzden ciddiye almıyomm.


    vw fanboyları yüzünden vw den hep nefret etmişimdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-57554940B -- 21 Ocak 2022; 18:39:15 >
  • toyota millet ittifakı vw cumhur ittifakı

  • mahony16 kullanıcısına yanıt
    o verilen paralari haketmedikleri ve bi boka yaramaz sanzimanlari yuzunden :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahane aramaya gerek yok hocam
    silecegin lastigini bile dandik takmislar yaa.2 ayda silmez oldu nerden bulup taktilarsa.
    araba yalitimsizliktan isinmiyor resmen.kaloroferi ilk defa bu arabada son sicak aciulyorum,ayaklarin yuzun yaniyor sirtin yan tarafin usuyor.araba son sicak kalorifer acsan da isinamiyor resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 21 Ocak 2022; 20:4:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Arkadaşim halen ısrar ile Dacia Subaru falan diyorsunuz

    Ben size, sizde eksik olan bilgiyi tamamlayayim. Siz de daha mantıklı cevaplar verin ki tartisabilelim



    İstatistik doğru bir şekilde veri toplama ve verileri bilgiye dönüştürme bilimidir. İstatistik, verilerden öğrenebilmeyi, gözlemleri bilgiye dönüştürmeyi sağlar. Böylece, istatistiksel teknikler, belirsizliklerin varolduğu bir dünyada, bu belirsizlikleri temelde olasılık kavramı aracılığı ile kontrol altında tutar ve gözlemleri bilime dayalı bilgi ve yorum verir hale getirir. Pek çok ekonomik, sosyal, politik ve askeri kararlar alınırken, istatistiksel tekniklerle üretilmiş olan bilgiler göz önünde bulundurulur. Örneğin, yeni bir ilacı piyasaya sürmeye karar vermeden önce, ilacın hastalığın iyileşme sürecine etkisi ve yan etkileri gibi önemli özellikleri ortaya konur, bunu yapmak ise ancak istatistiksel deney düzeni ile elde edilen gözlemler ve bu gözlemlerin istatistiksel teknikler kullanılarak analiz edilmeleri ile mümkündür.


    Hala Amerika ile Türkiye bir mi diyorsunuz. Ben size Amariga'da olmayacak kazalardan sadece birini vereyim...


    Corolla ile Jetta çarpışma testi!

    Bir değil, çok daha berbat durumdayız.

    Asfalttan kazınan, Skirokko Veya Civciv apacilerini de katmak gerek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 21 Ocak 2022; 21:43:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Euro ncap, iihs, jncap falan hepsi hikaye önemli olan kaza istatistikleri. Size katılıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Ölümlü kaza. Neyse iyi akşamlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu başlığı okuyunca bizim ülkede ne kadar çok herbokolog varmış veya bol keseden atan insan varmış onu görüyorum. Milletin derdi hayranı olduğu markayı savunmak olmuş. Otomobil markasını kullandığı bir araç olarak görmek yerine, varlığının veya kişiliğinin bir parçası gibi gören insanları gördükçe gülüyorum.


    Adamlar defalarca test yapıyorlar, onlarca noktadan test verisi alıyorlar, insan vücudunu temsil edecek (ağırlık, sertlik, eklem noktaları detaylarına kadar) manken koyuyorlar her türlü güvenlik koşuluna bakmak için. Burada gelmiş bazıları, taraftar gibi ne olduğu nasıl yapıldığı belli olmayan bir test videosuna bakıp elinde olmayan veriyle "bak çöp" "bu marka ona geçirmiş" gibi komik yorumlar yaparak kendini ikna etmeye çalışıyor. Madem bu kadar güvenlik konusuna meraklısın aç insan vücuduna göre yaptıkları test ölçümlerine dayanan puanlamaları oku.





  • Amyr kullanıcısına yanıt
    Traşı keselim hemşerim. Hariçten gazel okumayalim. Biz hakedenin yanindayiz. Markayla murkayla işimiz olmaz.

    Testte jettanin karsisinda corolla degil de bir s60 olsaydi ve o da jettayi duman etseydi bu sefer ayni ovguleri s60 a yazar, jettaya peynir tenekesi derdik.

    Corollanin ucubeliği ve rezilliği test sonucuna olmasi gerektiği gibi sirayet etmiş, kamuoyunun değerlendirmesine sunulmuştur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlamazlar, insanlara Verileri verirsin, Ooo genelleme yapıyorsun al sana bilmem ne arabası derler.

    İstatistik verirsin ama İstatistik ile genelleme yapılmaz derler.

    Amerika ile Türkiye bir mi derler.

    Pardon? İstatistik ile genelleme yapılmaz mı ? Amerika'da arabayı kullananlar insan, Türkiye'de demir adam mı ?

    Güvenilirlik endeksi, güvenlikten farklı olarak.

    Aşağıdaki resimde industry Standard üzerinde olan 14 arabadan 8Tane Japon Kore 5Tanesi Japon Markası ise, Bu arabaların geneline güvenilir araba denilir.



    Corolla ile Jetta çarpışma testi!

    Farklı bir kaynak, yine Güvenirlik üzerine...

    Corolla ile Jetta çarpışma testi!


    Eğer daha evvel mesajimda verdiğim gibi, IIHS gibi çarpışma testini yaptığı gibi adil amacı Otoyol Güvenliği sigorta verileri toplamak olan bir kurumun, Ölümlü ve Yaralanmalı kazalarına göre markalar paylaşılıyor ise bu da Güvenlik konusunda bilgi verir.

    Corolla ile Jetta çarpışma testi!
    Corolla ile Jetta çarpışma testi!iihs-hldi crash testing and highway safety
    Driver death rates by make and model
    https://www.iihs.org/ratings/driver-death-rates-by-make-and-model
    Corolla ile Jetta çarpışma testi!
    Corolla ile Jetta çarpışma testi!



    Insanları YouTube videolarında duyduğunuz laflar ile yaftalamadan evvel. Işine geldiğiniz gibi verileri algılamaktan kaçının.



    Özet: Toyota Corolla ya da Başka bir Toyota güvenilir bir arabadır, Sizi kolay kolay yolda bırakmaz, bir taşra içinde şehir dışında bu araba ben tercih ederim.

    Ama yolda kaza olma ihtimali var ise, çoğu Avrupa modeli araç çoğu japon araçlarından daha güvenlidir.


    Ister kabul edin, Ister bana video atmaya devam edin bu istatistik ile bellidir.


    Insan hakları, Çalışma Saatleri vb durumlara bakıldığında da Avrupa'da insana verilen değer, yaşama verilen değer Diğer kıtalardan farklıdır, bunun nedeni bu kültür farkı olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 22 Ocak 2022; 5:13:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hala inat ediyorsun. Bunlarla araçların güvenliğini ölçemezsin. Amerikadaki güvenilirlik istatiğiyle bizimkini de aynı şekilde bir tutamazsın. Hepsini geçtim avrupa aracı daha güvenlidir gibi bir genelleme yapamazsın. Genelleme yapmak zaten yanlış sen böyle bir konuda yapabiliyorsun. 2017 de bile en baz paket subaruda standart olan donanımlar şu an ful donanım tiguanda yok. Güvenlik konuşacaksan bunları da hesaba katacaksın.


    1.8 atmosferik tam otomatik corolla ile 1.4 dizel mmt corolla aynı güvenirliğe sahip olabilir mi? Ya da amerikada dsgli vw satılmıyor. Hep tam otomatik. Aynı mı bizdekiyle? Japonlar amerikada büyük, sağlam motorları sayesinde güvenilir. Sat bakalım 1.4 dizel mmt amerikada. Nasıl yere vuruyorlar.


    Markayı geçtim model bile önemli. Tr de istatistik çıkarsan bmw deki ölüm oranı mercedese göre çok daha yüksektir. Bu mercedesi daha güvenli yapmaz. Sciroccoyla poloya baksan scirocco yüksektir. civicle jazz a baksan civic yüksektir. Egea ile fiat 500'e baksan egea yüksektir.


    Güvenliğini merak ediyorsan açarsın bu işi yapan kurumlara bakarsın. Euroncap, iihs vs vs. Amerikadaki ölümlü kaza istatistiğine bakmazsın. Karoser sağlamlığını merak ediyorsan açarsın aynı testteki videolarına bakarsın. Bunu yaparken dediğim gibi ağırlık faktörünü de hesaba katmak lazım.





  • Önemli olan deforme olmamak değil, kontrollü deforme olarak enerjiyi sönümlemek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla'nın arka koltuğu görünce istemsiz güldüm bayaCorolla ile Jetta çarpışma testi! 

  • Hocam ben şimdi Japon troluyum.


    eğer Toyota’nın yada herhangi bir japonun arıza istatistikleri hakkında konuşacak olursak istatistik bilimdir.

    yok kaza istatistikleri ile ilgili konuşacaksak istatistik bilim değil gözlemdir.


    not: mühendisim.


    :) :) :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 22 Ocak 2022; 19:59:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.