Bu iş artık etiğe aykırı olmaya başladı. 2-3 gün habersiz bir kesinti problem yaşanabilir, finalde sorunu çözersiniz ve abonelere özür içeren bir açıklama yapıp kullanım sürelerinizi 1 hafta uzatıyoruz dersin okey. Ancak 6. güne giriyoruz ve görünen o ki bu tam 1 haftaya tamamlanacak, 1 haftadır hizmet veremiyorsun kullanıcılar sosyal medyada, internette kazan kaldırmış ve firmadan kimseye ulaşılamıyor, sorunun ne olduğu ile alakalı en ufak done içeren 2 satırlık bir bildirim dahi yollayamıyorsun mobil uygulamadan. Aboneler forumlarda, twitterda başbaşa oturmuş sabahlara kadar ne olabilir diye tartışıyor. Üzerine 400+ gün kullanım satın almış bir sürü insan ekran görüntüsü paylaşıyor. Bu saatten sonra geri gelsen açıklamanı yapsan dahi güveni kaybettin, hakkını doldurabilecek olan bu saygısızlık üzerine kaçmayı aklına koydu, ve firma sahipleri bunu düşünemiyor olamaz. Korkutucu kısım bu, abonelerini düşünen "eyvah batıyoruz" endişesiyle dahi belki basit olsa bile manipülatif bir açıklama yapar, sorunla alakasız "şundan oldu, bundan oldu" bize güvenin halledeceğiz falan der. Firmada görünen o ki böyle bir kaygı yok. Koy bir tarafına rahvan gitsin modu var. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (450. sayfa)



-
-
Rezalet bir durum başka açıklaması yok. Kesinlikle bu krizi iyi yönetebilirlerdi, insanları bu kadar sinirli hale getirmeden çözebilirlerdi. Çok basit açıklama yapacaklardı. Dürüstçe diyeceklerdi ki bizim sorunumuz yurtdışı çıkış hizmetini aldığımız aracı firmayı yedeklemediğimiz için veya bant daraltması uygulamak zorundayız, çünkü şu noktada bazı hesaplamaları ve bize yansıyabilecek ek maliyetleri düşünemedik vs.. Bir kısım yine kızardı ve banane diyebilirdi. Fakat ciddi bir kısım da hatalarını kabul ettiler, ne olduğunu söylediler. Tahmini düzelecek süre verdiler, biraz anlayış istediler denilirdi ve orta yol bulunurdu.
Davranışları en başından bu yana falsolu ve bir gün ciddi sert kayaya çarpacakları belli idi. Pis bir hukukçuya denk gelmeme ihtimalleri yok. Ben içerideki süremi yakarım, gerekirse 5x daha harcarım ama hem içerideki parayı alırım. Hem dava sonucu emsal olması açısından bütün sosyal medya hesaplarından paylaşırım. Kimseyi kolay lokma görmemeleri lazım. Sonuçta sen kurumsal olduğunu iddia eden bir firma isen, böyle saçmalıklarla uğraşmaman gerekiyor. Mahallede top benim, sevmediğimi oynatmam tavrı bu devirde sökmez. Senin 300 TL'ye verdiğin hizmete 600 TL öder adam ama senin bu kurumsallıktan uzak, sokak arası işletmeci davranışının kaybedeni sen olursun.
Özetle ağır hatalar zinciri oluşmuştur. Bu saatten sonra çıkıp A4 dolusu özür dilemeleri bile bir fayda sağlamaz.
-
Aynen Maalesef durum bu.. durumu güzel özetlemişsiniz her satırına katılıyorum..benim 22 günüm kaldı pazartesi geçerim başka firmaya, bu kadar kullanıcıyı önemsemeyen bir firma olamaz. Lakin zamanında önerdiğimiz için 1 senelik bu firmaya geçenlerde oldu haliyle sorun olduğundan beri bize dönüş yapıyorlar ne olacak diye.
-
Bende Bağlantı Durumu çevrimdışı diyor
Hesap aktif bu nasıl iş?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben millenicom'a geçiş için başvuruyu yaptım. 100 güne kadar günüm var ama hiç önemsemiyorum şuanda. 2-3 yıldır gayet sorunsuz kullanıyorum comnet'i ama, son bir hafta içinde bu kadar umursuz davranmaları çok sinirime gitti, hiç bir açıklama vs yapmadan nasıl böyle vurduy duymaz hizmet verebiliyorlar anlamış değilim.
-
-
pazartesi günü bahçelievler deki comnet binasına gideceğim. yetkili birisiyle görüşmeye çalışacağım. şu an 4 mb ile nete girmeye çalışıyorum.
-
Bulut Helvacioglu, tüm bu süreçten sorumlu adam kesinlikle bu. Facebook grubunda nasıl davranıyorsa comnet de şuan böyle davranıyor. Koskoca şirketin tüm politikası bu adama bakıyor. Bu adam ve comnet bu yaptıklarının bedelini ödemeli.Nitelikli ve kalifiye bir adam da değil, ne diye hala tutuyorlarsa bunu. Umarım bir şekilde bedelini öder, kafasına göre onca kişinin aboneliğini iptal etti. Kendisi için sonun başlangıcıysa şu 6 güne bile kabulüm ha. Öylesine nefret ettiğim bir adam.
-
An itibariyle Sefaköy
-
Bu Comnet rezilliği nedir 1 haftadır anamızı ağlattı. İflas ettilerde haberimizmi yok. Bunlara acil yurtdışı yasağı gelmeli yoksa Tosuncuk gibi milyonlarca insandan topladığı paraları alıp ülkeyi terkedebilirler…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Banka uzerinden harcama itirazi yaparak alan olmus. Eger duzelmezse ben de oyle yapmayi dusunuyorum. Tuketici Hakem Heyetine de basvuracagim. Zaten banka da kanit istiyor. Hizmetin verilemedigine dair. Bir suru hiz testi yaptim ve fotograflarini aldim. Comnet'e veremedikleri hiz konusunda muhasabe kismindan bilgi verip ucreti icin iade talep ettim fakat 14 gun disinda iade yapmiyoruz diyip kapattilar konuyu. Bakalim gorecegiz. Yarin bakacagim duruma gore ya da pazartesiyi beklerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIDP -- 7 Aralık 2024; 23:36:50 > -
X ahaliside boş durmuyor
-
Adamlar özür mesajı yayınlayacağına x.com üzerinde "1000’den fazla servisle kesintisiz bağlantı ve düşük ping süresi Comnet’te! Yüksek kalite ve hızla dijital dünyanın keyfini doyasıya çıkarın." postu atıyor. Firma resmen herkesle alay ediyor, dalga geçiyor, kimseyi de umursamıyor. Yok mu aramızda dayısı amcası yetkili bir abi olan forumdaş? Türkiye şartlarında ancak bu şekilde çözüm bulabileceğiz anlaşılan
-
SON DURUM, LÜTFEN BELİRLİ ARALIKLARLA BU YAZIYI FLOOD ATIN İNSANLARI KURTARALIM.
Neler oluyor?
Son 5 gündür PPPoE kapatmaya kadar giden bağlantı sorunlarının "kendi fikrimce" sebebi öncelikle Cogent lisans iptali. Lisans iptal olduğundan dolayı Comnet yurtdışı upstreamlerini Cogent üzerinden veremiyor, iddia edilen rakamlara göre trafiğin büyük bir kısmı Cogent'in hattı üzerinden çıktığı için şu anda bu problemler yaşanıyor. Örnek olarak: 4 şeritli otobanın aniden 2 şeride düşürülmesi sebebiyle araçların hızının yavaşlamasıdır.
Bu sorunlardan dolayı da SADECE Datacenter müşterilerini yani kurumsalları önemseyen, bireysel kullanıcılarına önem vermeyen Comnet, kurumsal müşterilerini mağdur etmemek için Prime (yoğunluk) saatlerinde genellikle 18.00-21.00 bireysel kullanıcıların bant genişliğini daraltıyor ki DC trafiğinde sıkışma olmasın.
Nasıl kurtulacağız?
Eğer fiyat ve taahhüt derdiniz yoksa ve FTTH hattınız varsa en iyi seçenek sabit fiyatlardan dolayı Türk Telekom.
Başka firmalara Churn ile geçiş yapacak arkadaşlara da şöyle bir tavsiyem var, önce geçişinizi yapın tamamlayın. Daha sonra online olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurun ve olayı güzelce açıklayın. Süreç ne kadar uzun sürerse sürsün, enflasyonu da işin içine katarak HAKKINIZI ALIN.
07.12.2024 akşamından itibaren Comnet uygulamasındaki ve websitesindeki "Arıza duyurusu" kaldırılmasına rağmen sorun çözülmediği için, grup yöneticileri de artık savunacak bir yol bulamadığı için seslerini dahi çıkartamıyorlar. 2-3 kişinin ücretsiz internet veya "zurna dürüm parası" almak için yaptığı manipülasyonlara veya fanboyluklara kanmayın.
-
uzun yıllardır böyle bir fiyasko görmemiştik.
-
Lütfen yanlış bilgi vererek sözde veri merkezinin ekmeğine yağ sürmeyin. Aşağıda göreceğiniz üzere hala cogent bal gibi kullanılıyor, sorun cogent'ten çok daha büyük orası kesin ama ne olduğu açıklama yapmaya tenezzül etmedikleri için muamma!
-
Sonunda biri video çekmiş youtube
Comnet REZALETİ (5 Gündür İnternet Yok)https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=9w-Vmszjbmo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
BTK'nın İade ve Kesinti ile İlgili Düzenlemeleri:
Hizmet Kesintisi ve İade Hakkı:
Elektronik haberleşme hizmetinin kesilmesi veya aksaması durumunda, müşteri bu durumdan doğan mağduriyetin giderilmesi için iade talep edebilir.
Kesintinin sebebi, servis sağlayıcıdan kaynaklanıyorsa (örneğin, teknik aksaklıklar veya firmadan kaynaklanan diğer sorunlar) abone, hizmeti kullanamadığı süre kadar ücret iadesi ya da hizmet süresi uzatılması talep etme hakkına sahiptir.
İade Hesaplama:
Kesinti süresi belirli bir oranın üzerinde ise, hizmetin tamamlanmamış olduğu süre kadar bir ücret iadesi yapılması gerekmektedir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X