Şimdi Ara

Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (449. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.653
Cevap
243
Favori
652.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 447448449450451
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • basit bir matematik. kazandığının fazlasını harcama yaparsan batarsın. Altyapı yoksa kullanmak için ödeme yaparsın ve paran yetiyorsa kullanırsın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulomen B kullanıcısına yanıt
    Geriye en mantıklı açıklama seninki kalıyor..bu ay böle geçer o zaman ayın başında başladı sorun çünkü. bu kadar kişiyi kaldırmıyor demekki limitleri..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cherami kullanıcısına yanıt

    o dediğiniz şey yavaş yavaş olur, bir anda olmaz. müşteri çoğaldıkça hız düşmeye başlar ama yavaş yavaş. bir önceki gün her şey düzgünken bir gün sonra pat diye her şey tepe taklak gitmez. belli ki bir sorun var, yoğunlukla falan alakası yok. ne oldu yani 1 gün içinde müşterileri 3 katına mı çıktı? böyle bir şey olamayacağına göre.

  • Bu şeref… yüzünden maç izleyemiyoruz. Paraları peşin alıyorlar bir … çocukları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kassady kullanıcısına yanıt

    Biraz daha fazla olabilir fiyat farkına bakmadan sorun yaşamayacağım en azından sorun yaşansa bile bilgi verebilecek iss ben de arıyorum. Şu an aklımdakiler netspeed netgsm veya millenicom. E devlet üzerinden geçiş yapılabilen diğer alternatiflere açığım

  • Zaris kullanıcısına yanıt

    Fiber mi kulalnıyorsunuz? Bende halen ping ve düşük hız sorunu devam ediyor.

  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    para iadesi vermiyorlar hocam nasıl emin konuşabiliyorsunuz?

  • 400 günü olan biri olarak içeride ciddi bir para kaldı.


    Tüketici hakem heyetine de güvenmiyorum, muhtemelen bunlar da paramı geri vermezler. Tüketiciyi değil firmaları kolluyorlar artık.


    Keşke şöyle 30-60 günüm kalsaydı da rahat rahat taşısaydım.

  • Zaris kullanıcısına yanıt

    Gerçekten te şu an biraz daha iyi gibi hocam.


    Pingler en azından 600 lerden 250 lere düştü.

  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    diğerleride ilk başta öyleydi müşteri arttığı anda doygunluğa ulaşıp saldılar hiç boşuna umut etmeyin bir gün bunlarda patlar. bu kadar paraya bu kadar yemek misali ..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlacK SeA StorM 61 -- 7 Aralık 2024; 20:6:2 >
  • nhtgrck N kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle, hocam. Ben de sizin gibiyim. 460 günüm var, ancak maalesef tüketici hakem heyetine güvenemiyorum. Comnet'ten memnun kalmayan ve parasını geri alan kimseyi görmedim.

  • Comnet abonelik sozlesmesinde yazan maddeleri buraya koyuyorum.

    9.1 Yargı kararlarında belirtilen ve uygulamada kabul görmüş nitelikteki mücbir sebep hallerin 30 (otuz) gün boyunca

    ortadan kalkmaması halinde, Taraflar’dan her biri Sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir. İşbu Sözleşme bağlamında;

    diğer operatörlerden kaynaklanan kesinti ve gecikmeler ve üçüncü şahısların eylemleri, öngörülmeyen acil bakım onarım

    çalışmaları, yetkili makamların uyguladığı kesinti ve kısıtlamalar Umulmayan Haller sayılacak olup, Comnet bu kesinti

    ve kısıtlamalardan Dolayı sorumlu olmayacak ve Abone bu kesinti ve gecikmelerden dolayı Comnet’den herhangi bir hak

    talep etmeyecektir.


    9.4 Hizmet başlangıcından sonra; umulmayan hal ve mücbir sebepler harici hallerde, Comnet’ in kusuru nedeniyle

    hizmetin 96 (Doksan Altı) saatten fazla kesintiye uğraması halinde, Comnet hizmet sunulmayan günlerin bedelini,

    Abone’nin talebi halinde Abone’ye iade edecektir. Ancak Comnet kayıtlarında bulunmayan veya mutabakat sağlana-

    mayan kesinti süresi için Abone’ye herhangi bir ücret iadesi yapılmayacaktır.


    96 saati gectigine gore para iadesi alabiliyor olmamiz lazim fakat buradaki sorun şu, 9.1 deki yazan "Umulmayan Haller" sayilan bir ariza ya da problem var derlerse zor gibi.


    Ek olarak;

    10.1.4 Farklı bir İnternet Servis Sağlayıcısından abone için geçiş başvurusu (churn) geldiğinde, geçiş için uygun görülmesi

    halinde başvuru onaylanır ve hizmeti aynı gün içerisinde sonlandırılır. Varsa kalan günler iade edilmez.

    0.1.5 COMNET farklı bir operatöre geçiş yapan aboneye bir daha hizmet vermeme, varsa diğer hizmetlerini sonlandırma

    hakkını saklı tutar. (Zaten bir daha niye geçesin ki)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIDP -- 7 Aralık 2024; 20:25:27 >




  • BlacK SeA StorM 61 kullanıcısına yanıt

    Aile avukatım var. Rahat ol. Avukatım halleder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AIDP A kullanıcısına yanıt

    Böyle bir durumda sözleşme hukuku devreye girer. Ben de bir firma olarak kendi menfaatlerimi koruyacak sözleşme hazırlayabilirim. Lakin konu mahkeme önüne gittiğinde kişinin iletişim, haber alma-verme haklarından yoksun bırakılması sebebi ile (teknik veya başka sorunlar) çatır çatır istediğinizi alırsınız.


    Üstelik sözleşmedeki duruma göre hareket ettikleri çok belli. bugün itibari ile 96 saat doldu ve bakım ibaresini online işlemlerden kaldırdılar fakat sorun devam ediyor. Buradan dava yolunu kapatmak adına ibareyi kaldırmaları iyi niyetli olmadığını açıkça gösteriyor. İzlenecek yolu basitçe paylaşıyorum; bunu yapmazsanız hiçbir şey elde edemezsiniz, paranızın da üstüne yatarlar.


    - Hizmet Aksaklığı ve Tespit

    Comnet'in sözleşmede taahhüt ettiği hizmeti yerine getiremediğini ispatlayabilmek önemlidir:

    • Delil Toplama: Sorunun başladığı andan itibaren:
    • Hız testlerinin (ör. Speedtest gibi uygulamalarla) ekran görüntülerini veya çıktısını alın.
    • Ping sorunlarını ve hız ölçümlerini düzenli olarak belgeleyin.
    • Şikayetlerinizi Comnet'e yazılı olarak (e-posta veya şikayet sistemi aracılığıyla) bildirin.

    - Tüketici Hakem Heyeti Başvurusu

    Eğer Comnet içerideki kullanım hakkınıza dair geri ödeme yapmayı reddediyorsa, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (6502 sayılı Kanun) kapsamında hak talebinde bulunabilirsiniz:

    • Tüketici Hakem Heyeti'ne Başvuru:
    1. Hizmet sözleşmesi.
    2. Ödemeyi gösteren dekont veya faturalar.
    3. Hizmet kalitesinin bozulduğunu kanıtlayan belgeler (ör. hız testleri, ping değerleri).
    4. Comnet ile yapılan yazışmalar.
    • Başvuru e-Devlet üzerinden de yapılabilir.

    - Tüketici Mahkemesi'ne Başvuru

    Eğer talep edilen geri ödeme miktarı, Tüketici Hakem Heyeti’nin yetki sınırını aşıyorsa, (bildiğim kadarıyla aşmıyor) 1 gbit kullanan ve 2 senelik yaptıran varsa bir ihtimal aşıyor olabilir. Emin değilim. doğrudan Tüketici Mahkemesi'ne başvurabilirsiniz:

    • Dava açarak geri ödenmeyen miktarın iadesini,
    • Kullanılamayan hizmet sebebiyle manevi tazminat talebinde bulunabilirsiniz. Bunları tek başıma yapamam derseniz avukat tutabilirsiniz.



    - Hukuki Dayanak

    • Tüketici Sözleşmeleri Yönetmeliği: Sözleşmede yer alan taahhütlerin yerine getirilmemesi durumunda, tüketicinin sözleşmeyi feshetme ve kullanılmayan günlere ilişkin bedelin iadesini talep etme hakkı vardır.
    • Hizmet Kusuru: Hizmetin ayıplı olması (ör. düşük hız veya bağlantı sorunları) nedeniyle, hizmet bedelinin bir kısmı veya tamamı talep edilebilir.

    - Alternatif Çözüm

    Eğer firma geri ödeme yapmayı kabul etmiyorsa, uzlaşma sağlamak için:

    • Arabuluculuk mekanizmasını değerlendirebilirsiniz.


    Sonuç: Hizmetin aksaması nedeniyle sözleşmeyi feshetme ve kullanılmayan süreye ilişkin ödemenizin iadesi yasal bir haktır. Adım adım ilerleyerek, Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi üzerinden hakkınızı talep edebilirsiniz.





  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Reis az önce facebook sayfasında gördüm. 1 yıl önce davalık olan bir arkadaş ekran görüntüsü attı. Avukat olarak gözüken kişi depremde yıkılan yapıların müteahhitlerini savunan meşhur kişi. Şakaysa komik, değilse daha komik.

  • TiesTorN kullanıcısına yanıt

    Hafta içi saat akşam 6 dan sonra yavaşlamaya başlayıp saat 21 gibide tamamen kopması gece 2-3 gibi normale döndüğünü de düşününce hafta sonu ise sabahtan itibaren hala bu saate kadar yavaşlama devam ediyorsa ne düşünmek lazım bilemedim. hafta içi iş saatleri yoğunluk olmuyor herkes işten çıkıp eve gelince başlıyor yavaşlamalar hafta sonu herkes evde internet başında ve tüm gün internet yavaş ne düşünmek lazım bilemedim.artık bir önemi var mı 5 gündür kafamızda ne olduğuna dair bir sürü fikir döndü burada..artık olması mümkün olanda olmayanda fikirlerle oyalanıyoruz..sonuçta firmadan açıklama yok İnsanlar artık sıkıldı bunaldı.. üstüne üstlük 6 güne girmeye ramak kaldı..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cherami -- 7 Aralık 2024; 22:59:1 >
  • 
Sayfa: önceki 447448449450451
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.