Şimdi Ara

Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (439. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.653
Cevap
243
Favori
652.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kapasite sorunu arkadaşlar. he bir de akşam maç filan varsa daha da kötü olur. en büyük yaptırım ceza kullanmamak ama bu kadar olaya rağmen halen bu kadar kullanan varsa diyecek söz yok. aklıma müşterilerine fırça atan çiğ köfteci geldi.

  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    Hocam o nasıl kapasiteymiş ki, 2 sene PoyrazNet kullandım hatırladığım tek bir tane kesinti var yada yoktur, BTK ayarı verince e-devletten yarım saatte buna geçtik, aynı hat aynı altyapı aynı kablo ama 2.ay sonunda 4 günlük dev bir internet kesintisi ne demek ya.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SkörtılReyiz kullanıcısına yanıt

    comnetin olayı bu, sorun çıktıkça daha fazla abonesi oluyor bende anlamadım. aynı altyapıyı kullansanız dahi, trafik farklı olduğu için herhangi bir sıkıntı yaşamamışsınız. aynı altyapım var nereye geçsem aynı kalitede alırım olayı yok. her iss'nin trafik kapasitesi, cihaz kapasitesi, ip sayısı vs hep farklı olacağından aynı hizmeti alamazsın.

  • hiç uğraşamam, içeride kalan günlerime bile bakmadan başka bir iss ye geçtim. inşallah işler biraz düzelince ararlar kampanya falan için de ana bacı söver rahatlarım.

  • Mersin'de Comnet arıza var ekiplerimiz çalışmaya devam ediyor uyarısı... fakat Türk Telekom bölgenizde planlı çalışma yoktur diyor

    Ne alaka şimdi saatlerdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    doğrudur oraya kadar anlarım ama, PoyrazNet'i burada bilenler bilir Whatsapp destek hattında VDSL abonelere verdikleri cevaplar komediydi, kesinti olduğunda "birazdan gelecek paşam" seviyesinde kurumsallık dışı bir görünümleri vardı. Ama fiberde dediğim gibi asla sorun yaşatmıyordu, Turk Telekom bu altyapıyı kiralarken firmaların yetkinliğine, bahsettiğiniz cihazların sayısına, ip sayılarına, trafiği idare ettirip ettiremeyeceğine hiç mi bakmıyor? farklı mecralarda Comnet'e siber saldırı düzenlendiği de iddia ediliyor, bu görece ucuz ISS'ler piyasada manipülasyona sebep olsun diye mi var, eğer böyle ise kiralama işinden vazgeçsinler. Rekabet kurumu hizmet kiralayacaksınız tekel olmayın diye 3 büyüğe dikte etmiyor mu? O zaman takibini de yapsınlar bir zahmet.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aahh benim salak kafam merdiven altı bir firmaya peşin ödeme neden yaparsın :(
    suç adamlarda değil ki.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SkörtılReyiz kullanıcısına yanıt

    poyrazın müşteri ilşkilerinde forumdan az cok haberim vardı sonucta ne oldu? ne kadar kurumsal olduklarını herkes gördü kapandı gitti.


    iss belgesi almak için belli şartlar var ama bunları kontrol eden yok, tek dertleri sansür ve talep edildiğinde abone bilgileri ve girdikleri siteler.


    bu siber saldırı, ddos vb işlerin inanılacak bir tarafı yok. her şey yeşil ama 2mbit internet kullanıyor insanlar, https://status.comnet.com.tr


    ülkede rekabet yok, devlet tekeline geçen sınırlı bir altyapı ve bunun üzerinden vatandaşın soyulması var.


    ülkede çok ciddi sorunlar var ne zaman sıra bunlara gelir bilinmez, btk rekabet kurumu ne zaman çalışır zihniyet değiştiğinde.





  • Kapasite sorunu diyenler kabadan sallıyor galiba..

    Bu kapasite sorunu niye son haftalarda oluyor.

    1 haftada abone sayısı 2 katına mı çıktı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine gitti. Arkadaş bari çıkın açıklama yapın. Merdiven altı şirketsiniz tamam da "bir ara desteği aradım telefona bakan abla konuşurken uyuyordu neredeyse" bari küçük bir şey söyleyin de ona göre hareket edelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akşam oldu. 4.gündür aynı sıkıntı. Şuan Comnet 10 hattımdan 4ü iptal. Acaba comnet de gerçekten bilmiyor mu sıkıntıyı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son Üç gündür ariza yokken bile ariza sorgulayinca genel arızaya düşüyordu. Bence teknik desteği komple kaldırdılar, sorgulayinca kesin bisi vardır deyip genel arızayı yapistiriyorlar. Şimdi komple gitti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yoh canım o kadar da değil. Merdiven altı derken; şunu mu ifade etmek istediniz.


    Comnet  (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI

    Comnet  (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI 


    Peşin ödemenin kalan kısmını iptal veya geçişte alamıyor musunuz? Pananet'te iptalde; 1 hafta içinde geri iadem yapıldı. Pes vallahi; pes.





  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Üst sayfalarda 10 kere anlatıldı ama tekrar anlatayım, veri merkezleri internete bağlanmak için büyük internet taşıyıcı firmalar ile anlaşır, bu firmalar dünya çapınca hizmet veren yurtdışı firmaları oluyor genellikle, Comnet'in de hizmet aldığı internet firması olan Cogent firmasının Türkiye'de hizmet verme yetkisi 4 gün önce BTK tarafından iptal edildi, bu yüzden Comnet veri merkezi internetsiz kaldı.

    Muhtemelen şu anda internete erişmek için Türk Telekom üzerinden ufak bir hat kullanıyorlar, bu hat da gün içinde düşük kullanım saatlerde yetiyor olsa bile akşam olduğu zaman yetmiyor ve patlıyor.

    Ortada Veri merkezinin internetsiz kalması durumu söz konusu.

  • Bu artık resmen geri zekalı yerine koyulmak. Başka hiçbir açıklaması yok. Başka ISS'ye çeiş yapacağım, içerideki 1 yıllık süremi de iade alacağım. Gerekirse 5x para öder, avukat tutarım. Bu kadar iş bilmezlik olamaz.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Bu bilgiyi teyit mi ettiniz? Yoksa Twitter üzerindeki paylaşımdan yola çıkarak mı söylüyorsunuz? İçeriden gelen bir bilgi mi?

  • Şöyle bir dilekçe hazırladım. Cimer üzerinden BTK şikayet edeceğim. Hatta veri merkezi ile ilgili durumunda belirtmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz.

    T.C. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na,

    Comnet isimli internet servis sağlayıcısı ile ilgili yaşadığım ciddi sorunlar ve hak ihlalleri hakkında tarafınıza şikayetimi iletmek istiyorum. Aşağıda, yaşadığım sorunlar ve taleplerimi detaylı şekilde ifade etmiş bulunuyorum:

    1. Sürekli İnternet Kesintileri:
    Son 4 gündür, her gün saat 18:00 civarında internet kesintileri yaşamaktayım. Bu kesintiler yalnızca bireysel bir sorun olmayıp, neredeyse tüm Comnet kullanıcılarını etkilemektedir. Kesintiler gece saatlerine kadar sürmekte ve herhangi bir hizmet sağlanmamaktadır. Bu durum, hizmet almayı taahhüt ettiğim internet erişimiyle ilgili temel tüketici hakkımı ihlal etmektedir.


    2. BTK Üzerinden Şikayet Kaydı Oluşturulamaması:
    Comnet’in 200.000 abone sınırının altında olması sebebiyle, BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi üzerinden şikayet kaydı oluşturamamaktayım. Bu nedenle, mağduriyetimi dile getirmek ve çözüm sağlamak adına bu dilekçeyi resmi bir başvuru olarak tarafınıza iletiyorum.


    3. Haksız Abonelik İptalleri ve Ücret İadesi:
    Comnet kullanıcılarından edindiğim bilgiye göre, şikayette bulunan abonelerin hizmetlerinin keyfi olarak iptal edildiği ve bu iptal sonrası yapılan ödemelerin iade edilmediği yönünde şikayetler bulunmaktadır.

    Benim Comnet ile yaptığım sözleşme gereği, toplamda 5.833 TL ön ödemeli olarak ödeme yapmış bulunmaktayım. Bu ödeme karşılığında hizmeti 531 gün boyunca kullanma hakkım bulunmaktadır. Eğer Comnet tarafından aboneliğim keyfi olarak iptal edilirse, kalan süreye tekabül eden bedelin tarafıma iade edilmesi hukuki bir zorunluluktur. Aksi durum, tüketici hakları ihlali anlamına gelir ve yasal yollara başvuracağımı açıkça belirtmek isterim.




    Taleplerim:

    1. Comnet’in yaşattığı sürekli internet kesintilerinin araştırılarak gerekli yaptırımların uygulanması,


    2. Tarafıma kesintisiz ve eksiksiz internet hizmeti sağlanması,


    3. Keyfi abonelik iptallerinin önüne geçilmesi ve tüketici mağduriyetlerinin engellenmesi,


    4. Eğer aboneliğim iptal edilirse, kalan kullanım süresine ilişkin ödediğim ücretin tarafıma ivedilikle iadesinin sağlanması.



    Bu şikayetimi dikkate alarak, hem benim hem de diğer mağdur kullanıcıların haklarının korunması için gerekli adımların atılmasını talep ediyorum.

    Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bir yerden teyit etmedim, ama cogent gibi çok büyük bir internet erişim sisteminin kapatıldığı akşam comnet'in çökmesi tesadüf olabilir mi ? Ayın 2sinde BTK iznini iptal etmiş ve hizmetlerini durdurma kararı almış.

  • Comnet iyice şeyini çıkarttı işin Milletten kampanya üstüne kampanya yaparak peşin 1 Senelik paraları topladı Kampanyalar bitti şimdi her akşam bi rezillik Btk ve Telekom adam gibi yönetilmiyor ki Şunların tüm lisanslarını iptal edip bütün varlıklarına el koyup milleti telekoma geçirmiyor Resmen adamlar milleti dolandırıyor Devlet kurumları 3 maymunu oynuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Bugün internet normal durumdayken saat 17:00'ye kadar ve 17:00'den sonra tracert testi yaptım. Her ikisinde de cogent üzerinden çıkıyordu. Anlaşma yoksa hiç çıkmaması lazım. Başka bir sorun daha olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 6 Aralık 2024; 20:7:50 >
  • 
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.