Şimdi Ara

Paşaoğlu Aral Service Antalya bayisinde aracım bozuldu ve paramda boşa gitti(EDIT: İlk mesajın sonu) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
0
Favori
8.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Müşteri herzaman haklıdır. Madem adamın aracı 350 binde o zaman hiç ellemeyecektin motoru. Hem adamın motorunu kurcala hemde kmyi bahane et.

    Ayrıca cay motor çok dayanıklıdır. 350.000 km hiçbirşey

    Bu adama niye bu kadar para harcattınız ? İşletme suçludur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 31 Ekim 2023; 21:28:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Epeydir forumda yazmıyordum,yazılım ile alakalı burda defalarca yazdık çizdik yapmayın etmeyin diye dinleyen olmadı yazın 10 dakika aralıksız şişmeden gazlayabilen yazılımlı araç neredeyse yoktur bakımla alakalı üretimle alakalı kötü kullanımla alakalı kompanse edilecek değerleri yazılımla yok edersiniz,ayrıca 350.000 km deki araca yazılım yapılmayacağını bilmeyen firmayıda savunmaları ilginç insanların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt

    selamlar. bilgili bir üyeye benziyorsunuz. acaba aracıma yaptırmayı düşündüğüm işlem hakkında bilgilerinizi paylaşabilir misiniz?


    120 bg bravo turbo dizel aracım var. stage1 isminde bir işlemle dpf egr iptal işlemi yapınca 165 bg çıkacak ve az yakacak deniliyor.


    genelde şehiriçinde kullanıyorum. araba zaten yarı otomatik. 3000 dd falan dipgaz yapmayınca çıkmıyor. 2000 dd de vites yükseltiyor. sakin kullanırım.



    150 000 km de temiz bir motoru var. işlem görmemiş motor diyebilirim. çekincelerim motor arızalanır mı? bir de egzoz muayenesinden o halde geçiyor mu araçlar?


    artıları ve eksileri hakkında bilgi paylaşabilir misiniz? şimdiden teşekkürler.

  • Ben aslında yaşadığım seyleri yazarak firmaya da iyilik yapıyorum. Firma burda ya bizim şubede bunlar yaşanmış sürekli yapılan enjektör bozulmuş turbo bozulmuş bu kadar bobinlere kadar değişmesine rağmen bu kadar para harcanmasına rağmen bunlar olmuş belki bizde de hata vardır adam parasıyla rezil olmuş biz biraz kendimizi fln düzeltelim önlem alalım musterilerimizi memnun edelim nerde hata yaptık bunları düzeltmeye çalışalım falan desinler diye bekliyorum adamlar sadece sizin motor su km de yani setup yapınca üst kapak çatlaması normal demeleri değişik bir olay. Sanki ben bitek onu yazdım başka hiçbir sorun yazmadım bunca yalan dolan olmuş o kadar 6 ay araba sanayide surunmus müşteri halk otobusunde sanayi iş işten ev ayrı surunmus ama adamlarin tavrı çok ilginç

    Ben firma ismi vermedim beni farklı 2 adet chiptuning firması mesaj attı bahsettiğiniz firma bizmiyiz bizim Antalya bayimizmi dedi. Bende hayır dedim. Bizim bayimizdende şikayet gelmişti de bizde yine şikayet olduysa ona göre aksiyon alıp yardımcı olalım maksatlı size ulaştık geçmiş olsun dediler. Yani bu tarz firmalarda var tamamen karakter meselesi demekki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt

    Bende iki tane araç var diğeri yıllardır bahsettiğiniz tarz stage1. Stage 1 olan yaklaşık 7 yıldır kullanıyorum sıkıntı yok. Dpf fln pahali parca onu boş olanla kestirip yerini değiştirin ve saklayin. Dışardan dpf varmış gibi görünen şekilde egzozun ordan kaynak yapınca muayenede sıkıntı olmuyor. Ayrıca yazılım ona göre yazılıyor ve araç emisyondan o halde geçiyor çünkü değerleri çok değişmiyor. Ama tuvturkun emisyonunu girmeyin 2 yaşında bile geçemeyen araç gördüm orası bir garip :) aracınızın enjektorleri fln çok eski değilse çokta duman olayı olmuyor. Benim 1-2 sene önce enjektorleri bakım yaptırdıktan sonra duman olayı tamamen kesildi. Ama çok titizim yalıtımda hep shellden alıyorum onunda bı nebze etkisi oluyor Shell yakıti çok tecrübe ettim nasıl molekül varsa verimli yakmadan bırakamıyor sistem. Yaptıracağınız firmayı da iyi seçin mutlaka sizden önce yaptıran ve ben şu firmadan memnunum yıllardır sorun yok diyen referanslı bir firmada yaptırın . Bazı firmalar artık para gelsinde nasıl gelirse gelsin modunda vizyon yok çünkü. Bu konuda kendini çok geliştirmiş yazılımcılar var ama sizinki zaten en basit işlemlerden biri. Ama otomatik vites olayı aracı zorlarmi bilemiyorum ben manuel vites araç kullaniyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne siz ne de firma sanırım motor kontrolünü tam sağlamamış.


    Bir de 100 beygir arabanın sorunsuzca 200 beygir olarak çalışacağını düşündüren nedir?


    2014'e kadar olan GTI modeller bile 180 beygir. Şanzıman falan değişik olmuyor mu torku kaldırabilsin diye?



    Peki 3 ay test olan araç nasıl okey alıyor? Hiç mi piste götürüp test etmiyorlar?


    Siz buradaki treytruop musunuz?

  • Rindaman kullanıcısına yanıt

    Bu videoyu dikkatlice izleyin. Videoda Araç 3.5 bar basınç basılıyor sorunsuz çünkü TDI motor dayanıklı. Benim aracıma çok basit 2.5 bar bir basınç basılıyor buna rağmen tüm yapılan işlemler boşa gidiyor ama araç hazır sorunsuz denip parası alınıyor buna rağmen aracın tüm sağlam yerleride bozuluyor ve araç snaayide çıkıp her 10 km gittiğinde tekrar arıza verip geri sanayiye dönmek zorunda enkaliyor. Aradaki usta siz farkını düşünün


    Doğan Kabakyoutube
    Arkadaşlar merhaba, bu videoda FT Turbo Ferhat kardeşimiz ile Nos'lu 350 beygir dizel Polo çektik. Kısaca: Zalım Polo :) Çok keyifli sürüş oldu. Umarım beğenirsiniz. İyi seyirler. - Trendyol Man seçtiğim kıyafetler için butik linkimiz: https://ty.gl/dogankabak_tyman_0810 TrendyolMilla butik linki : https://ty.gl/dogankabak_tymilla_0810 TrendyolMilla ve Trendyol Man ürünlerinde geçerli 100TL ve üzeri alışverişe 20TL indirim kazanmak için DOGAN20 kodunu girmeyi unutmayın. Bir kişi indirim kodundan bir kez yararlanabiliyor, indirim kodu ay sonuna kadar geçerli ama garage sale ürünlerinde geçerli değil. İyi alışverişler:) - Abone Olun; https://goo.gl/QUq1Lt Instagram: https://goo.gl/eFKPja Twitter: https://goo.gl/hDMmX5 Facebook: https://goo.gl/UpVYg5 Kamera: Can Kaleli Kurgu - Montaj: Emirhan Gündüz #dogankabak #polo #modifiye
    https://www.youtube.com/watch?si=dnTI_fU-QkkfyVVp&v=E4EQv2-QP_Y&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam şanzuman zaten yarı otomatik. robotize. sorun olacağını sanmıyorum.

    benim sorum şu motora herhangi bir zararı olacak mı? ben zaten sakin kullanan birisiyim yakıt düşüşü ve performans artışı dışında ne gibi değişiklikler olacak onu merak ediyorum.


    kimisi diyor yazılımla daha fazla yakacak. kimisi diyor motor ölür. vs vs. az yakıt çok randıman mı olcak acaba. teşekkürler.

  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt
    120 beygir araca bence ellemeyin hocam. Ben elledim ama benimki 70 beygirdi. 100 e çıkarttım. Rampada çekiş iyileşsin diye oda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    haklısın hocam. yakıt şehirici 7.5 şehirlerarası yavaş gidersem 5.5 hızlı gidersem 6-6.5 arası. düşsün diye uğraşıyorum. eger 6 lara düşerse kesin yaptırırım hocam.

  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt

    Atıyorum arac 0-100 e 10 saniyede çıkıyorsa 8.5 cibarlarina inecek, 100-200 keza farkedecek özellikle uzun yolda baaygi fark eder, Motora zararı yok . Sadece daha fazla tork ve güç kullanıyorsun daha fazla basınç var. Bakımları birazdaha erkene al trigeri vb şeyleri 10-20 bin km daha erken değiştir, yağı 10 bin yerine 9 binde değiştir bu tarz şeyler yap biraz erkene al bakımları yeterli. Ama otomatik vitese çok dikkat et bakımlarına vs onuda erkene al. Belki senin otomatik şanzıman ada yazılım fln varmı bilemiyorum otomatik vites hakkında bilgim yok hep manuel kullanırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam 0-100 benim için hiçbirşey ifade etmiyor. uzunyolda da atıyorum otobansa 130 sabitlerim. normal yolsa 110 120 neyse sınırı o anda onna uyarım. zaten uzun yola yılda 2-3 kez çıkılıyor.

    bakımlar zaten hep erken yapıyorum km dolmuyor. max 7000 falan.

    şehiriçi ankarada acaip çok yakıyor. kışın 8.5 ortalamaları yazın 7.6 ları görüyor. pompada tabi biraz daha fazla yansıyor. benim derdim bunu aşağı çekmek. az da olsa yokuşta torku artsın yeter. zaten 300 tork var iyi ama dikmende bazı yerler çok yokuş... oluyorsa neden yükseltmeyeyim derdinndeyim.

  • Neden bilmediğin konularda yorum yapıyorsun?


    Dpf ve katalitik konvertör asit yağmurlarına sebep olabilecek, atmosferde diğer gazlarla birleşik yapan gazları, etkisiz hale getirir.


    Yani o egzozdan çıkan her gaz aynı gaz değildir.


    senin yaptığın şu işlemleri hepimiz yapsak, sokağa çıkamazdın. Asit yağmurları araçların boyalarını, ekinleri, bitki örtüsünü mahvederdi.


    bilmedigin halde bilgin olduğuna inandığın için başına bunlar geliyor.


    yine olumlu olarak bak. Çevreyi kirletmiyorsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senmı benmı o dedıklerıne karsılık...

    o zmn neden dpf siz dizel araçlar var bkz hyundai ve kia?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2EB38C4FC -- 31 Ekim 2023; 23:18:12 >
  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt

    o konuda daha ıyı tork beygıre gore cok daha fazla artıyor benım arac 1.5 ton cıvarı ona ragmen 70le bile gitsem korkutelı yoksunda vites dusurmuyor alt devirde cruise kontrol hep devrede canavar oluyor. o 300 tork 380lere fln cıkar en az hayatta vıtes dusurmessın hele tam o en yuksek torku verdıgı 1750 devır cıvarı tamamını verıyor sankı arac ıvmelenır gibi hissediyorsun torku basmaya baslayınca yokusta sabıt hızla giderken bıle. Uzun yolda 110 degılde 80-85 fln gidebilirsen işte o torkun artısı sayesınde o zmn cok daha az yakarsın . hele ben 70 e bıle sabıtlıyorum mesela kemer yolu ortalama hız radarı var 70 orada bile 2,5-3 litre tuketımlere ınıyor bazen duzluklerde yavas ve yuksek vıteste arac cekıyor ve daha az yakıyor. Ama üst hızlara cıkınca o kdar cok yakıt fark etmeyecektır yınede yarım lıtre oynar galıba . ama otomatik vites ınde buna uyumlu olarak ayarlanması lazım olabılır cunku otomatik vites bellı devir altına dusmesıne zıın vermıyordur belkı aracın hiç bilemiyorum oto durumunu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2EB38C4FC -- 31 Ekim 2023; 23:26:51 >




  • Hangi yılda var? Dünyanın hangi ülkesinde var?


    Sana bilgin olmadığını, kendine kanıtlaman icin tek bir soru soracağım. Elinin altında internette var.


    neden CO gazi, CO2 gazından daha zararlıdır?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hafta sonu benı alıntıla su an zmn fazla yok ıkı ısı aynı anda yapıyorum bılgısayarda. O sırada kıa ve hyundai nın dpfsiz araçalrının cıkac yıl öncesınde oldugunu ve su anda sus dıye konmus oldugunu gorursun. cunku emısyonalrı dpfsız karsılıyor adamların dızel motorları. 2009 kia ceratom vardı onda yoktu mısal CRDI o motor zaten 5-6 yıl oyle gitti avrupa ılla dpf koyacan deyınce mecbur kaldırlar euro 5 muhabbetımı ne geldıgınde

  • olabildiğince anlaşılır yazıyorum.


    -sana sorduğum sorunun cevabını biliyorum.


    -Dolayısıyla sana cevabini öğrenmek için sormadım.


    -Dolayısıyla senden cevap beklemiyorum.


    -Konu hakkında fikrin olmasına rağmen, bilgin olmadığını fark etmen için sordum.


    -“dur bir dakika. Ben bu sorunun cevabı bilmiyorum. Demekki konu hakkında bilgim yokmuş.” demen gereken noktada “hafta sonu bileceğim.” diyorsun.


    -Neyi bilip neyi bilmediğini dahi farkında değilsin. Dolayısıyla beni haftaici, haftasonu alintilamana gerek yok. Bizim dialoga girmemiz bile birbirimize eziyet.


    Dediğim gibi hayata olumlu bak. En azından kısa bir süre çevreye zarar veremedin.



    İkinci kısım;


    bu kısmı beni alıntılaman için değil, kanunların işleyişini anlatmak için yazıyorum.


    -dpf belli bir yıldan sonra zorunlu oldu. Bunu bilmen güzel. Ama “Hangi yılda” derken zaten bunu kastettiğimi anlayamamışsın.


    Cevre kirliliğinin azaltılması için alınan önemlerler her alanda basamak basamak ilerlemiştir. Çünkü alınan her önlemin hem maddi olarak hem de teknolojik olarak güçlükleri olur.


    yani bir bilgisayar oyununda bile oyun giderek zorlaşırken, gerçek hayattaki regülasyonları bir anda çok fazla artmasını beklemek….




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 1 Kasım 2023; 0:24:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sevgili gökhanc,ecapsniarb,yada treyturop hangi ismini kullanıyorsan artık,


    bak güzel kardeşim motorum sıfır yapıldı diyosun ustan standart topladım diyor,herhangi bir yüksek basıncı kaldırabilecek bi işlem görünen yok bu yaptığın yanlış 1,sıfır motor demek yüksek basınç basabileceğin anlamına gelmez.


    2 yanlış aracında ne marka piston kol yatak gibi önemli parçaların ne marka olarak kullanıldığı belli değil,onu geçtim silindir kapağın çatlak sanırım bunuda motor söküldükten sonra kapağın teste tabii tutulması gerekirdi bunu sormadın bu 2.yanlışın


    3 hadi motor yapıldı,motor yapıldıktan sonra kaç bar basınç açıldığı belli değil belkide fazla bar açılıp kapağın çatladı yada motor sökülürken kapak teste gitmediği için farkedilmedi, ki belkide eski sahipleri fazla bar basıp sen almadan basıncı düşürdüler bilemezsin


    senin bu 300 küsür binde artı üstüne setuplu araba aldığın için çoğu şeye göze alman gerekiyor,motorum sıfır değip motorun geçmişinde ne gibi işlemler olmadan alman senin hatan,ben bayinin yerinde olsam aracını atölyeme almazdım ki,almıyordum ben vakti zamanında bu tarz araçları


    dahada uzatırım istesem ama hatayıda kendinde ara biraz millete değişik değişik usluplarla konuşma kimse senin emir erin değil




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CC918CAF3 -- 1 Kasım 2023; 7:55:54 >




  • mertcan nıye yukarıdakı sorulara cevap veremeden kactı? Hem yazın burdan cevap verecegım diyip hemde neden kukla gibi sana yazdırıyor?


    Şeyide soruver Bedirhan usta demişim orda kıvırıp onu görmemeze gelip baglıcadakı Pılot garage Oto ekspertizi tanımıyorum demiş ama bedirhan ustayla alakalı bişey dememiş . Motor vs ne durumda oldugunu onlar biliyor benım soylememe gerek yok, adamlar tarcanlar vs gibi bilirkişi seviyesinde uzman kişiler oto galeri değil yani :)


    Neden Paşaoğlu Aral Service'de yeni yaptıgı enjektor hemen sanayıden cıkınca bozuldugu sonra tekrar 2. kere enjektor parası aldıgını, neden turbo hortumdan dıye yalan soyleyıp yenı yaptıkları turbonun da bozuk cıktıgını, neden contadan yag kacırıyor contalar yenılenecek cok masraf diye yalan söyleyip yag cubugunun ordan gelen yağı baska ustanın gorup kacak yok abı demesıyle bu ve benzeri birsuru yalan dolan oldugu halde neden motor km sı yuksek algısıyla sadece 1,2,3 burdan yürüdüğünü sorar mısın?


    Çünkü hep aynı seylerı soyluyor servise sorunsuz giren aracın kullanılamaz hale gelip sureklı servise defalarca girip cıktıgıyla ilgili hiç yorum yapamıyor. Araca 4500 dolar civarı para harcandığını bobinlere, soketlere, hortumlara , enjektorlere, turboya, radyatöre kadar değiştiği halde

    parası alındı , aracla 100lerce km test yapıp cihaza baglanarak log alındıgı halde saglıklı diye bana teslim edildiği halde 7-8 defa 6 ay boyunca aracın sanayıde oldugunu ve sürekli yalan dolan söylenerek beni oyaladıklarının hakkında neden tek bir yorum yok?



    YUKARDA CEVAP ALAMADIGIM SORULARIDA TEKRAR YAZIYORUM COPY PASTE:



    "Hayır kapak yapıldı yada motor açılınca gorulduki kapakta sorun yok sorun olmayan şeyi tekrar yapmadı belki nerden biliyorsun kafadan uyduruyorsun. Faruk ustaya sormak çok kolay bunları. Senin setup yapıldıktan sonra yaptığınız enjektör bozuldu, su eksiltmeyen araba su eksiltti, hiç arıza yaşamayan araba her 4. Vitese takıp gaza bastığımda hata verdi stop etti vs vs hepsini yazdım. Ama sen km buydu kapak çatlamış diye konuyu hep ortpas etme derdine düşüyorsun farkindamisin. Orda da senin ustan ayrıca radyatörü değiştirince su eksiltme kesilmedi bana su doldurma yerindeki plastik kapak kaciriyo şu an parça yok parça gelince takarız diye tekrar yalan söyledi beni yolladi. Ama sen buraya gelip şu eksiltme sorunun kesilmiş diye hala yalan söylemeye devam ettin. Nedeni ne bu yalanların?"


    "Hiç alakası yok konya turkuaz oto Faruk usta herkes bilir öyle alalede ustalar değil bunlar haberin olsun biraz ustalara saygın olsun. Tanimadigin adamlarla da tanış bak forumda 100 tane adamla tanışacak zamanım var sasmaza 3 km mesafede pilot garage bağlıca Semih bey git çay kahve ic aracın ustasida Bedirhan seni çok iyi taniyormus haberin olsun onlara konusabilirsin ama onun adını ağzına almadın şimdi nedense.

    Bu araç hiçbir arıza ışığı yakması, hiçbir şu eksiltmedi uzun yol gitti 800 km'ye yakın ankara finikeye kadar gitti sizin servise girdi ve sonra olanları anlattım. Sen olayı motor km si yüksek demeye getirdin ama senin ustan yaparız şıkır şıkır binersin buna diye beni ikna etti. Yani bana senin dediğin gibi bu blok eski boşver başka blok alalım demedi o zaman senin ustan bunu bile bile yeniden setup yapıp bizi kasıtlı olarak dolandırdı mi bunu mu demek istiyorsun?"


    "Niye sonra goturdugum usta senin abilerinin ustasi gibi bana selenoid valfi, hortumdan dolayı arıza veriyor demiyorda onlara bakıp bunlarla alakası yok turboda sorun çıktı diye geliyor doğruyu söylüyor, niye radyatör de delik var diyip radyatörü değiştirince sorun çözüldü diye yalan söylemiyorda sorun silindir kapağı çıkıyor?, Neden contalar değişecek yağı ordan damlatiyor demiyorda abi sadece yağ çubuğunun altındaki yer yerinden çıkmış onubyerine oturttum yağ damlatma yok heryer sağlam diye senin abilerinin ustalarının her söylediği başka servise gidince yalan olduğu ortaya çıkıyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2EB38C4FC -- 1 Kasım 2023; 8:51:21 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.