Şimdi Ara

Paşaoğlu Aral Service Antalya bayisinde aracım bozuldu ve paramda boşa gitti(EDIT: İlk mesajın sonu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
181
Cevap
0
Favori
8.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EDİT: KONUNUN EN ALTINA BAZI KİŞİLERİN CEVAP VERMEDİĞİ SORULARI EKLEDİM(1.11.2023)


    Çok bilindik bir chiptuning firmasının Antalya Bayisinde Aracıma Yaptığım tüm masraf boşa gitti ve araç yürüyemez hale geldi: Halihazırda setuplu aracımı Pilot Garage bir şubesinden aldım ve Ankarada kendileri ve ustaları bilindik esnaflardır bütün Ankarada Sanayi bilirler tanırlar.


    Aracım Ankaradan antalyaya sorunsuz geldi ancak ilk çalıştırmada beyaz duman attığı için kontrol ettirmek istedim oysaki büyük enjektor olduğundan bunun da normal olduğunu sonradan öğrenmiş oldum. Antalyada çok bilindik bir chiptuning servisi bayisi beyaz dumanın ısıtma bujisi kaynaklı olabileceğini söylediler ve aracı servise bıraktım. Sonrasında aracın heryerını kontrol ettıklerını hatta conta testıne kadar yaptıklarını belirttiler , turbonun pallerinin ucu aşınmış diye video yolladılar. Turbo revize edelim girmişkende enjektör revize ve yazılım biz yapalım dediler turbo yapmıskende enjektoru de yapmamız şart kendı yazılımımız için dediler.


    Bende enjektorlerın yeni olduğunu, motorun yenı olduğunu belirttim ama biz enjektörde yapmadan yapamayız dediklerinden güvendim ve ikna oldum . Sonrasında sadece yazılım ücreti bile 250 euro. Neyse işlemler yapıldı 2,5-3 ay boyunca araç sanayide kaldı yüzlerce km test edildi ve bana hazır diye teslim edildi.


    Sonrasında eve getirdim yağ seviyesine baktım 1 litre yağ eksik, yağ damlatmayan aracım yağ damlatmaya başlamış. Götürdüm yagı tamamladı eksiltmeye göre bakarız az damlama var contadan muhtemelen bu sekılde idare et masrafı cok olur dediler. (E aracımda yağ damlatma ve eksiltme yoktu verdiğimde) Sonrasında  baktım bıkac gun yag damlaması az sevıyede ama oyle bıkac günde 1 litre fln yag eksıltmesı ımkansız sonradan aklıma geldi ya yağı az koydular yada hiç yağ flnda değiştirmediler bilemiyorum . Bırkac gun sonra su eksiltmeye başladı araç goturdum bakmışlar radyatöre ilaç attık yıne yaparsa radyatör değiştirmek lazım dediler. Başka birgün yolda giderken araç kendiliğinden gaz vererek devir yükseltmeye başladı boşa attım fln sonra gazı bıraktı bikaç kez büyük tehlike atlattım. Farklı birgün 100 le giderken stop etti hız ibresı fln calısmıyordu ama devır saatı calısıyordu. Yanı bıkac kez ölüm tehlıkesı geçirdim yıne bu firmanın bayısıne sorunları gidermesi için bikaç kez götürdüm,  firmanın Antalya bayisi her seferinde aracı 2-3 hafta boyunca kullandı test etti ve bana sorunsuz diye vermesine rağmen her sanayiden arabayı alışımda yaklaşık 10-20 km sonra 4. viteste gaza bastığımda ya arıza lambası yaktı,ya giderken stop etti ya da motor kendini korumaya aldı.  Araçta sürekli farklı farklı arızalar oldu ve defalarca aracı tekrar sanayiye bırakmak zorunda kaldım.


    Bir seferinde yenı yapılan enjektör arıza yaktı araba tekledı yolda kaldım ustasına aracı tekrar tamıre bıraktım. Enjektorlerım randıman vermıyormus bana yenı enjektör gereklıymıs dedıler yıne enjektör alıp 2. Kere enjektör masrafı  yaptık. Sonra su eksıltme devam ettıgınden radyatörde delık var dediler radyatör değişti. Aracı hiç sıkıştırmadan kullanmama rağmen bu tarz sorunlar yaşadım. Yine servisteyken bir başka polonunda radyatoru değişti ne hıkmetse onda da aynı delıkten üstelik aynı noktada varmış büyük tesadüf. 4. Viteste bastığımda basınç gostergesı bazen 2,4, bazen 2,6 bazen 2,9 bar gösteriyordu ustaya durumu anlattım alttan basıyorsundur öyle yapar bazen normal dedi. Sonra 4. Viteste 2.6 barda giderken araç kendını korumaya aldı usta bılgısayara bağladı ” turbo ayar sınırı altına inildi “ arıza kodu cıktı. Hortumdandır ama yoğunum sonra bakarız basıt bısey boyle sur aracı dedi. Bende boyle surememkı bı yerde sollama yapsam kendını korumaya alsa kaza yaparım dedim. Sonrasında zaten guvenım kayboldu ama çok param gitti maalesef.


    Daha sonra yolda gıderken mazot kokusu geldı gerı donus hortumu cıkmıs heryer mazot oldu motor üstü. Oysa hortumlara kadar yenilemiş ve yenilendi diye birçok masraf yapmıştık. (Toplamda 4500 Dolara yakın para ödedim service ) Yanı arabama setup yaptırdığımdan berı hergun aracım arıza verdı , aylarca sanayide kaldı ve en sonunda artık farklı servıse aracımı götürdüm ve yag kaçağının contadan degılde yağ cubugu kısmının yerıne tam oturtulmadığından kasıtlı olarak yag damlatıldığını gördük ondan sonra zaten güvenim tamamen kaybolduğundan sabotaj ihtimalide olduğundan oraya birdaha gitmeme kararı aldım ustayada bu şekilde servisinizde birileri araçlara sabotaj yapıyor olabilir diye de uyardım çünkü zaten yazılım ve drag tarzı işlerle uğraştıkları için birçok araca hizmet veriyorlardı ve orada olduğum 6 ay boyunca birçok aracın turbo ve motor kırdığını ve sürekli motor topladıklarını yarışlara bile hiçbir aracın arızadan çıkamadığını gördüm. Müşterilerede zaten motorsporları risk herzaman var diyip sürekli sıfır motor topluyorlar vs vs … Neyse gel gelelim benım aracıma yapılan bin beygir bir araç değil basit bir 1.6 cay polo setup işlemiydi. Sonuç itibariyle sağlıklı yürüyen araç yürümez hale geldi ve aral serviste yeniden yaptırdığım turbo enjektör gibi hiç arıza yapmayan parçalarda kullanılamaz duruma geldi.

    Şu anda ” turbo ayar sınırı altına inildi “ arızası için hortumlar ve selenoid valfi vb yerler kontrol edıldı yıne aynı arızaya düştü aracım ve turboyu farklı bir usta aracılığıyla kontrole yolladık. Sonunda yeni yaptırdığım turbonunda sağlıklı yapılmadığını öğrendim ve tüm harcadığım para (Yaklaşık 4500 DOLAR)  ve zamanın boşa gittiğini gördüm. Ayrıca kontrol ettirdiğim yine bilindik meşhur firma turbo tekrar revize edilemeyecek kadar kötü duruma gelmiş dedi. Ayrıca fiyatları dışarda araştırdım ve çok yüksek fiyatlarla paramla rezil olduğumu öğrenmiş bulunmaktayım. Ayrıca aracımda radyatör ve hortumlar da değişmesine rağmen su kaçağı da giderilemedi ve başka servise aracımı getirdim ve yeni yapılıpta tekrar bozulan turbo vs tekrardan masraf yapmak zorunda kaldım ve şu anda aracımın su eksiltmesin silindir bloğu çatlak olmasından kaynaklandığını gördük ve araca bir de yeniden motor yapmak zorunda kaldık. Oysa aracı oraya verdiğimde su eksiltme yoktu, uzun yolda bile hiç su da eksiltmemişti.  Aynı bayide benimle aynı sorunları yaşayanlar hiç oldu mu en çok bunu merak ediyorum? Servis adını özel mesaj atarsanız paylaşabilirim


    Soruma cevap vermeden kendı kafalarına göre bişeyler yazıyorlar SON DURUM:


    mertcan nıye yukarıdakı sorulara cevap veremeden kaçtı? Hem yazın burdan cevap verecegım diyip hemde neden kukla gibi sana yazdırıyor?


    Soruver Bedirhan usta demişim orda kıvırıp onu görmemeze gelip baglıcadakı Pılot garage Oto ekspertizi tanımıyorum demiş ama bedirhan ustayla alakalı bişey dememiş . Motor vs ne durumda oldugunu onlar biliyor benım soylememe gerek yok, adamlar tarcanlar vs gibi bilirkişi seviyesinde uzman kişiler oto galeri değil yani :)


    Neden Paşaoğlu Aral Service'de yeni yaptıgı enjektor hemen sanayıden cıkınca bozuldugu sonra tekrar 2. kere enjektor parası aldıgını, neden turbo hortumdan dıye yalan soyleyıp yenı yaptıkları turbonun da bozuk cıktıgını, neden contadan yag kacırıyor contalar yenılenecek cok masraf diye yalan söyleyip yag cubugunun ordan gelen yağı baska ustanın gorup kacak yok abı demesıyle bu ve benzeri birsuru yalan dolan oldugu halde neden motor km sı yuksek algısıyla sadece 1,2,3 burdan yürüdüğünü sorar mısın?


    Çünkü hep aynı seylerı soyluyor servise sorunsuz giren aracın kullanılamaz hale gelip sureklı servise defalarca girip cıktıgıyla ilgili hiç yorum yapamıyor. Araca 4500 dolar civarı para harcandığını bobinlere, soketlere, hortumlara , enjektorlere, turboya, radyatöre kadar değiştiği halde

    parası alındı , aracla 100lerce km test yapıp cihaza baglanarak log alındıgı halde saglıklı diye bana teslim edildiği halde 7-8 defa 6 ay boyunca aracın sanayıde oldugunu ve sürekli yalan dolan söylenerek beni oyaladıklarının hakkında neden tek bir yorum yok?



    YUKARDA CEVAP ALAMADIGIM SORULARIDA TEKRAR YAZIYORUM COPY PASTE:



    "Hayır kapak yapıldı yada motor açılınca gorulduki kapakta sorun yok sorun olmayan şeyi tekrar yapmadı belki nerden biliyorsun kafadan uyduruyorsun. Faruk ustaya sormak çok kolay bunları. Senin setup yapıldıktan sonra yaptığınız enjektör bozuldu, su eksiltmeyen araba su eksiltti, hiç arıza yaşamayan araba her 4. Vitese takıp gaza bastığımda hata verdi stop etti vs vs hepsini yazdım. Ama sen km buydu kapak çatlamış diye konuyu hep ortpas etme derdine düşüyorsun farkindamisin. Orda da senin ustan ayrıca radyatörü değiştirince su eksiltme kesilmedi bana su doldurma yerindeki plastik kapak kaciriyo şu an parça yok parça gelince takarız diye tekrar yalan söyledi beni yolladi. Ama sen buraya gelip şu eksiltme sorunun kesilmiş diye hala yalan söylemeye devam ettin. Nedeni ne bu yalanların?"


    "Hiç alakası yok konya turkuaz oto Faruk usta herkes bilir öyle alalede ustalar değil bunlar haberin olsun biraz ustalara saygın olsun. Tanimadigin adamlarla da tanış bak forumda 100 tane adamla tanışacak zamanım var sasmaza 3 km mesafede pilot garage bağlıca Semih bey git çay kahve ic aracın ustasida Bedirhan seni çok iyi taniyormus haberin olsun onlara konusabilirsin ama onun adını ağzına almadın şimdi nedense.

    Bu araç hiçbir arıza ışığı yakması, hiçbir şu eksiltmedi uzun yol gitti 800 km'ye yakın ankara finikeye kadar gitti sizin servise girdi ve sonra olanları anlattım. Sen olayı motor km si yüksek demeye getirdin ama senin ustan yaparız şıkır şıkır binersin buna diye beni ikna etti. Yani bana senin dediğin gibi bu blok eski boşver başka blok alalım demedi o zaman senin ustan bunu bile bile yeniden setup yapıp bizi kasıtlı olarak dolandırdı mi bunu mu demek istiyorsun?"


    "Niye sonra goturdugum usta senin abilerinin ustası gibi bana selenoid valfi, hortumdan dolayı arıza veriyor demiyorda onlara bakıp bunlarla alakası yok turboda sorun çıktı diye geliyor doğruyu söylüyor, niye radyatör de delik var diyip radyatörü değiştirince sorun çözüldü diye yalan söylemiyorda sorun silindir kapağı çıkıyor?, Neden contalar değişecek yağı ordan damlatiyor demiyorda abi sadece yağ çubuğunun altındaki yer yerinden çıkmış onu yerine oturttum yağ damlatma yok heryer sağlam diye senin abilerinin ustalarının her söylediği başka servise gidince yalan olduğu ortaya çıkıyor?


    ORADA 2. AÇTIĞIM KONUDA DA BENİ BANLADILAR VE TOPLUCA ÖRGÜTLÜ ŞEKİLDE KONUYU ÖRTBAS ETME ÇABALARI DEVAM EDİYOR


    www.techturkey.com
    Paşaoğlu Aral Service Antalyada aracım bozuldu harcadığım parada boşa gitti
    http://www.techturkey.com/forum/sohbet/245232-pasaoglu_aral_service_antalyada_aracim_bozuldu_harcadigim_parada_bosa_gitti.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2EB38C4FC -- 5 Kasım 2023; 12:6:32 >







  • Bunu okumak mümkün değil. Chatgpt'ye düzeltmesi için copy paste yaptım yoksa kanser olacaktım hocam kusura bakmayın.


    "Çok bilindik bir chiptuning firmasının Antalya bayisinde aracıma yaptığım tüm masraf boşa gitti ve araç yürüyemez hale geldi.

    Halihazırda setuplu aracımı Pilot Garage bir şubesinden aldım ve Ankarada kendileri ve ustaları bilindik esnaflardır, bütün Ankarada Sanayi bilirler ve tanırlar.

    Aracım Ankaradan Antalyaya sorunsuz geldi, ancak ilk çalıştırmada beyaz duman attığı için kontrol ettirmek istedim.

    Oysaki büyük enjektor olduğundan bunun da normal olduğunu sonradan öğrenmiş oldum.


    Antalyada çok bilindik bir chiptuning servisi bayisi beyaz dumanın ısıtma bujisi kaynaklı olabileceğini söylediler ve aracı servise bıraktım.

    Sonrasında aracın her yerini kontrol ettiklerini hatta conta testine kadar yaptıklarını belirttiler, turbonun paletlerinin ucu aşınmış diye video yolladılar.

    Turbo revize edelim girmişken enjektor revize ve yazılımı da biz yapalım dediler. Turbo yapmışken enjektörü de yapmamız şart, kendi yazılımımız için dediler.

    Ben de enjektörlerın yeni olduğunu, motorun yeni olduğunu belirttim ama biz enjektörde yapmadan yapamayız dediklerinden güvendim ve ikna oldum.

    Sonrasında sadece yazılım ücreti bile 250 euro.


    Neyse, işlemler yapıldı, 2,5-3 ay boyunca araç sanayide kaldı, yüzlerce km test edildi ve bana hazır diye teslim edildi.

    Sonrasında eve getirdim, yağ seviyesine baktım, 1 litre yağ eksik, yağ damlatmayan aracım yağ damlatmaya başlamış.

    Götürdüm, yağı tamamladılar, eksiltmeye göre bakarız, az damlama var contadan muhtemelen bu şekilde idare et masrafı çok olur dediler.

    (E aracımda yağ damlatma ve eksiltme yoktu verdiğimde). Sonrasında birkaç gün yağ damlaması az seviyede ama öyle birkaç günde 1 litre falan

    yağ eksiltmesi imkansız, sonradan aklıma geldi, ya yağı az koydular ya da hiç yağ falan değiştirmediler, bilemiyorum.


    Birkaç gün sonra su eksiltmeye başladı, aracı götürdüm, bakmışlar radyatöre ilaç attık, yine yaparsa radyatör değiştirmek lazım dediler.

    Başka bir gün yolda giderken araç kendiliğinden gaz vererek devir yükseltmeye başladı, boşa attım falan sonra gazı bıraktı, birkaç kez büyük tehlike atlattım.

    Farklı bir gün 100 ile giderken stop etti, hız ibresi falan çalışmıyordu ama devir saati çalışıyordu.

    Yani birkaç kez ölüm tehlikesi geçirdim, yine bu firmanın bayisine sorunları gidermesi için birkaç kez götürdüm.


    Firmanın Antalya bayisi her seferinde aracı 2-3 hafta boyunca kullandı, test etti ve bana sorunsuz diye vermesine rağmen

    her sanayiden arabayı aldığımda yaklaşık 10-20 km sonra 4. viteste gaza bastığımda ya arıza lambası yaktı, ya giderken stop etti

    ya da motor kendini korumaya aldı. Araçta sürekli farklı farklı arızalar oldu ve defalarca aracı tekrar sanayiye bırakmak zorunda kaldım.


    Bir seferinde yeni yapılan enjektör arıza yaktı, araba tekledi, yolda kaldım, ustasına aracı tekrar tamire bıraktım.

    Enjektorlerım randıman vermiyormuş, bana yeni enjektör gerekiyormuş dediler, yine enjektör alıp 2. Kere enjektör masrafı yaptık.

    Sonra su eksiltme devam ettiğinden radyatörde delik var dediler, radyatör değişti. Araçı hiç sıkıştırmadan kullanmama rağmen bu tarz sorunlar yaşadım.

    Yine servisteyken bir başka polonun da radyatörü değişti, ne hikmetse onda da aynı delikten üstelik aynı noktada varmış, büyük tesadüf.

    4. viteste bastığımda basınç göstergesi bazen 2.4, bazen 2.6, bazen 2.9 bar gösteriyordu, usta durumu anlattım, alttan basıyorsundur

    öyle yapar bazen normal dedi. Sonra 4. viteste 2.6 barda giderken araç kendini korumaya aldı, usta bilgisayara bağladı, "turbo ayar sınırı altına inildi" arıza kodu çıktı.

    Hortumdandır ama yoğunum sonra bakarız, basit bir şey böyle sür aracı dedi. Ben de böyle süremem, bir yerde sollama yaparsam kendini korumaya

    alsa kaza yaparım dedim. Sonrasında zaten güvenim kayboldu ama çok param gitti maalesef.


    Daha sonra yolda giderken mazot kokusu geldi, geri dönüş hortumu çıkmış, her yer mazot oldu, motor üstü.

    Oysa hortumlara kadar yenilemiş ve yenilendi diye birçok masraf yapmıştık. (Toplamda 4500 dolara yakın para ödedim service).

    Yani arabama setup yaptırdığımdan beri her gün aracım arıza verdi, aylarca sanayide kaldı ve en sonunda artık farklı servise aracımı

    götürdüm ve yağ kaçağının contadan değil de yağ çubuğu kısmının yerine tam oturtulmadığından kasıtlı olarak yağ damlatıldığını gördük.

    Ondan sonra zaten güvenim tamamen kaybolduğundan sabotaj ihtimali de olduğundan oraya bir daha gitmeme kararı aldım.


    Ustaya da bu şekilde servisinizde birileri araçlara sabotaj yapıyor olabilir diye de uyardım, çünkü zaten yazılım ve drag tarzı işlerle uğraştıkları için

    birçok araca hizmet veriyorlardı ve orada olduğum 6 ay boyunca birçok aracın turbo ve motor kırdığını ve sürekli motor topladıklarını, yarışlara bile

    hiçbir aracın arızadan çıkamadığını gördüm. Müşterilere de zaten motorsporları risk her zaman var diyip sürekli sıfır motor topluyorlar vs vs.

    Neyse, gelgelelim benim aracıma yapılan bin beygir bir araç değil, basit bir 1.6 cay polo setup işlemiydi.


    Sonuç itibariyle sağlıklı yürüyen araç yürümez hale geldi ve aral serviste yeniden yaptırdığım turbo, enjektör gibi hiç arıza yapmayan

    parçalarda kullanılamaz duruma geldi. Şu anda "turbo ayar sınırı altına inildi" arızası için hortumlar ve selenoid valfi vb. yerler

    kontrol edildi, yine aynı arızaya düştü aracım, ve turboyu farklı bir usta aracılığıyla kontrol ettirdik.


    Sonunda yeni yaptırdığım turbonun da sağlıklı yapılmadığını öğrendim ve tüm harcadığım para (Yaklaşık 4500 DOLAR) ve zamanın boşa gittiğini gördüm.

    Ayrıca kontrol ettirdiğim yine bilindik meşhur firma turbo tekrar revize edilemeyecek kadar kötü duruma gelmiş dedi.

    Ayrıca fiyatları dışarıda araştırdım ve çok yüksek fiyatlarla paramı rezil olduğumu öğrenmiş bulunmaktayım.

    Ayrıca aracımda radyatör ve hortumlar da değişmesine rağmen su kaçağı da giderilemedi, ve başka servise aracımı getirdim, ve yeni yapıldıktan

    tekrar bozulan turbo vs. tekrardan masraf yapmak zorunda kaldım ve şu anda aracımın su eksiltmesinin silindir bloğu çatlak olmasından

    kaynaklandığını gördük, ve araca bir de yeniden motor yapmak zorunda kaldık.


    Oysa aracı oraya verdiğimde su eksiltme yoktu, uzun yolda bile hiç su da eksiltmemişti. Aynı bayide benimle aynı sorunları yaşayanlar hiç oldu mu

    en çok bunu merak ediyorum? Servisin adını özel mesaj atarsanız paylaşabilirim."

    Adam mağdur olmuş tonla parasınıda almışlar. Burada mağdurı koruyacağına , mağdur eden tarafı savunan parazitler var. Bu parazitler nedense hep aynı isimler. Hiç şaşmaz.

    Birgün sizinde başınız derde girer o zaman yaptığınız terbiyesizliği anlarsınız.

    Geçmiş olsun konu sahibi arkadaşım. Git mahkemeye başvur en azından verdiğin parayı geri al.

    adam trol olabilir, hatta şöyle diyeyim açtığı bazı konuları yetkili biri okuyup da ciddiye alsa şimdi hapiste olabilirdi.


    diğer taraftan itham ettiği kişi suçlamalara doğru düzgün bir cevap vermiyor.- veremiyor, konuyu kirletme çabasında ve bunun da savunulacak- destek verilecek bir yanı yok.


    techturkeyde de baktım orada da hepsi birden üslup müslup diye konuyu gargaraya getirmişler ki üslupta da bir sorun yok, küfür yok, tehdit yok, neymiş kendini tanıtmamış falan filan abuk sabuk şeyler.


    sanki modifikasyon forumu değil de kitap kulübu havalarına girmişler.


    300 bin km'deki arabaya iş yapıyorsan ya baştan herşeyi değiştirerek yaparım diyeceksin, ya da yapmayacaksın.


    böyle yaparsan da itibarını kaybetmeyi hakediyorsun bana göre.

    Adam buraya derdini anlatmak için eksik gedik neyse konu açmış.Bakıyorum da birkaç kişi sanki adam aracı yaptırırken başında durmuşlar gibi sistematik bir şekilde hareket ederek ustayı canla başla savunuyorlar.Sanki bire bir olayın icindelermiş gibi adama en ufak bir haklılık payı vermiyorlar.Treyturup vs geçin bu forumda hicbir yerde olmadığı kadar cılk adam var
  • Özelden mesaj atarsanız firma simini yazarım arkadaşlar en sonda belirttim zaten. Çunku benımle aynı seyleri yaşayanlar oldu ve direkt tahmın ettıler kişi sayısı artıyor buda benim mlsf sıkıntılarıma bazı anlamlar veriyor

  • Banlandığın yerde de yazdılar, 350000 km de bir aracla oynaşırsan bunlar normal karşılaşabileceğin sorunlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ES3NT -- 30 Ekim 2023; 23:48:43 >
  • Bunu okumak mümkün değil. Chatgpt'ye düzeltmesi için copy paste yaptım yoksa kanser olacaktım hocam kusura bakmayın.


    "Çok bilindik bir chiptuning firmasının Antalya bayisinde aracıma yaptığım tüm masraf boşa gitti ve araç yürüyemez hale geldi.

    Halihazırda setuplu aracımı Pilot Garage bir şubesinden aldım ve Ankarada kendileri ve ustaları bilindik esnaflardır, bütün Ankarada Sanayi bilirler ve tanırlar.

    Aracım Ankaradan Antalyaya sorunsuz geldi, ancak ilk çalıştırmada beyaz duman attığı için kontrol ettirmek istedim.

    Oysaki büyük enjektor olduğundan bunun da normal olduğunu sonradan öğrenmiş oldum.


    Antalyada çok bilindik bir chiptuning servisi bayisi beyaz dumanın ısıtma bujisi kaynaklı olabileceğini söylediler ve aracı servise bıraktım.

    Sonrasında aracın her yerini kontrol ettiklerini hatta conta testine kadar yaptıklarını belirttiler, turbonun paletlerinin ucu aşınmış diye video yolladılar.

    Turbo revize edelim girmişken enjektor revize ve yazılımı da biz yapalım dediler. Turbo yapmışken enjektörü de yapmamız şart, kendi yazılımımız için dediler.

    Ben de enjektörlerın yeni olduğunu, motorun yeni olduğunu belirttim ama biz enjektörde yapmadan yapamayız dediklerinden güvendim ve ikna oldum.

    Sonrasında sadece yazılım ücreti bile 250 euro.


    Neyse, işlemler yapıldı, 2,5-3 ay boyunca araç sanayide kaldı, yüzlerce km test edildi ve bana hazır diye teslim edildi.

    Sonrasında eve getirdim, yağ seviyesine baktım, 1 litre yağ eksik, yağ damlatmayan aracım yağ damlatmaya başlamış.

    Götürdüm, yağı tamamladılar, eksiltmeye göre bakarız, az damlama var contadan muhtemelen bu şekilde idare et masrafı çok olur dediler.

    (E aracımda yağ damlatma ve eksiltme yoktu verdiğimde). Sonrasında birkaç gün yağ damlaması az seviyede ama öyle birkaç günde 1 litre falan

    yağ eksiltmesi imkansız, sonradan aklıma geldi, ya yağı az koydular ya da hiç yağ falan değiştirmediler, bilemiyorum.


    Birkaç gün sonra su eksiltmeye başladı, aracı götürdüm, bakmışlar radyatöre ilaç attık, yine yaparsa radyatör değiştirmek lazım dediler.

    Başka bir gün yolda giderken araç kendiliğinden gaz vererek devir yükseltmeye başladı, boşa attım falan sonra gazı bıraktı, birkaç kez büyük tehlike atlattım.

    Farklı bir gün 100 ile giderken stop etti, hız ibresi falan çalışmıyordu ama devir saati çalışıyordu.

    Yani birkaç kez ölüm tehlikesi geçirdim, yine bu firmanın bayisine sorunları gidermesi için birkaç kez götürdüm.


    Firmanın Antalya bayisi her seferinde aracı 2-3 hafta boyunca kullandı, test etti ve bana sorunsuz diye vermesine rağmen

    her sanayiden arabayı aldığımda yaklaşık 10-20 km sonra 4. viteste gaza bastığımda ya arıza lambası yaktı, ya giderken stop etti

    ya da motor kendini korumaya aldı. Araçta sürekli farklı farklı arızalar oldu ve defalarca aracı tekrar sanayiye bırakmak zorunda kaldım.


    Bir seferinde yeni yapılan enjektör arıza yaktı, araba tekledi, yolda kaldım, ustasına aracı tekrar tamire bıraktım.

    Enjektorlerım randıman vermiyormuş, bana yeni enjektör gerekiyormuş dediler, yine enjektör alıp 2. Kere enjektör masrafı yaptık.

    Sonra su eksiltme devam ettiğinden radyatörde delik var dediler, radyatör değişti. Araçı hiç sıkıştırmadan kullanmama rağmen bu tarz sorunlar yaşadım.

    Yine servisteyken bir başka polonun da radyatörü değişti, ne hikmetse onda da aynı delikten üstelik aynı noktada varmış, büyük tesadüf.

    4. viteste bastığımda basınç göstergesi bazen 2.4, bazen 2.6, bazen 2.9 bar gösteriyordu, usta durumu anlattım, alttan basıyorsundur

    öyle yapar bazen normal dedi. Sonra 4. viteste 2.6 barda giderken araç kendini korumaya aldı, usta bilgisayara bağladı, "turbo ayar sınırı altına inildi" arıza kodu çıktı.

    Hortumdandır ama yoğunum sonra bakarız, basit bir şey böyle sür aracı dedi. Ben de böyle süremem, bir yerde sollama yaparsam kendini korumaya

    alsa kaza yaparım dedim. Sonrasında zaten güvenim kayboldu ama çok param gitti maalesef.


    Daha sonra yolda giderken mazot kokusu geldi, geri dönüş hortumu çıkmış, her yer mazot oldu, motor üstü.

    Oysa hortumlara kadar yenilemiş ve yenilendi diye birçok masraf yapmıştık. (Toplamda 4500 dolara yakın para ödedim service).

    Yani arabama setup yaptırdığımdan beri her gün aracım arıza verdi, aylarca sanayide kaldı ve en sonunda artık farklı servise aracımı

    götürdüm ve yağ kaçağının contadan değil de yağ çubuğu kısmının yerine tam oturtulmadığından kasıtlı olarak yağ damlatıldığını gördük.

    Ondan sonra zaten güvenim tamamen kaybolduğundan sabotaj ihtimali de olduğundan oraya bir daha gitmeme kararı aldım.


    Ustaya da bu şekilde servisinizde birileri araçlara sabotaj yapıyor olabilir diye de uyardım, çünkü zaten yazılım ve drag tarzı işlerle uğraştıkları için

    birçok araca hizmet veriyorlardı ve orada olduğum 6 ay boyunca birçok aracın turbo ve motor kırdığını ve sürekli motor topladıklarını, yarışlara bile

    hiçbir aracın arızadan çıkamadığını gördüm. Müşterilere de zaten motorsporları risk her zaman var diyip sürekli sıfır motor topluyorlar vs vs.

    Neyse, gelgelelim benim aracıma yapılan bin beygir bir araç değil, basit bir 1.6 cay polo setup işlemiydi.


    Sonuç itibariyle sağlıklı yürüyen araç yürümez hale geldi ve aral serviste yeniden yaptırdığım turbo, enjektör gibi hiç arıza yapmayan

    parçalarda kullanılamaz duruma geldi. Şu anda "turbo ayar sınırı altına inildi" arızası için hortumlar ve selenoid valfi vb. yerler

    kontrol edildi, yine aynı arızaya düştü aracım, ve turboyu farklı bir usta aracılığıyla kontrol ettirdik.


    Sonunda yeni yaptırdığım turbonun da sağlıklı yapılmadığını öğrendim ve tüm harcadığım para (Yaklaşık 4500 DOLAR) ve zamanın boşa gittiğini gördüm.

    Ayrıca kontrol ettirdiğim yine bilindik meşhur firma turbo tekrar revize edilemeyecek kadar kötü duruma gelmiş dedi.

    Ayrıca fiyatları dışarıda araştırdım ve çok yüksek fiyatlarla paramı rezil olduğumu öğrenmiş bulunmaktayım.

    Ayrıca aracımda radyatör ve hortumlar da değişmesine rağmen su kaçağı da giderilemedi, ve başka servise aracımı getirdim, ve yeni yapıldıktan

    tekrar bozulan turbo vs. tekrardan masraf yapmak zorunda kaldım ve şu anda aracımın su eksiltmesinin silindir bloğu çatlak olmasından

    kaynaklandığını gördük, ve araca bir de yeniden motor yapmak zorunda kaldık.


    Oysa aracı oraya verdiğimde su eksiltme yoktu, uzun yolda bile hiç su da eksiltmemişti. Aynı bayide benimle aynı sorunları yaşayanlar hiç oldu mu

    en çok bunu merak ediyorum? Servisin adını özel mesaj atarsanız paylaşabilirim."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 31 Ekim 2023; 2:9:4 >




  • surup sonunda banlandi mi yoksa banlanmadan mi fakei geldi?

  • Bu yazıyı kimse burada kolay kolay okumaz.

  • OzzY® O kullanıcısına yanıt

    şurup banlanmadı henüz,


    bu arkadaşın aracı 350.000 bin kmde banlandığı yerdede aynı konuyu açtı 350.000 binde setuplu araç   




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CC918CAF3 -- 31 Ekim 2023; 5:13:32 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ES3NT kullanıcısına yanıt

    Yok olay öyle değil onlar olayları ört pas etmek ve konuyu kapattırmak için orada yazılan hiçbir soruya cevap veremediler. Sonrada kendı kendıelrıne önce km den girmeye çalıştı algı yaratmak amacıyla çünkü eğer okursan aracın motoru sıfır yapıldığı anlatılıyor zaten :D (Ama okudugunuzu da anlamıyorsunuzki ben ne yapabilirim.) Sonrasında ise radyatöre kadar değiştikten sonra su eksiltme de devam etti ama sorunların giderildi diye Yalan söylemeye devam ettiler. En baştan oradakı yorumları okursan konuyu açan kişinin sorularına cevap veremediklerini görürsün. Zaten sorunsuz araba servise girip çıktıktan sonra her nerdeyse 10 km de bir arıza ışığı yakıyor, stop adiyor vb şekilde sıkıntı yaşanıyor yaşandıkça servise tekrar gidiyor sorunlar artarak sürekli devam ediyor 6 ay boyunca araç kullanılamıyor ve en sonunda araç sahibi farklı servise gidiyor ve yeni yapılan turbonun da bozuk olduğunu tespit ediyorlar. Asıl 1 olay daha var önce gelen bir polo nunda radyatörü su eksiltme sebebiyle değişiyor sonrakı hafta senınde radyatörede kaçak var diyip gösterdikleri önceki hafta gelen kişiyle aynı nokta. Zaten radyaörde değişip su eksiltmede kesilmeyince tekrar çıkıp turbo basınç arızası düşünce de o durumda hemen araç başka servise götürülüyor. Yani olayın boyutları farklı demekki ve örtbas etmeye çalışmaları normal , firma zaten whatsap grupları , forumdakiler vs aktif anında 100 kişiyi konuya yığdılar herkes mesaj attı susturmak için sonundada uzaklastirma verip arkasından atıp tutuyorlar örtbas için.



    Adam yaşadıklarını yazmış hodri meydan demiş VATANDAŞLIK GÖREVİNİ yaptı ki başkalarınında başına gelebilir diye. Ondan sonra konuyu ört pas etmeye çalışsalar ne çalışmasalar ne benzer şeyleri yaşayanlar varsa zaten durumu ayıkır. Eğer herkes yaptırdığı setuptan memnunsa zaten neden bu kadar adamı susturmaya çalıştılar onu düşünmek lazım(Firmanın tüm whtsapp grubu, forumdaki tanidiklari, arkadaslari vs konuya hücum etti farkındaysan çoluk çocuk bile hepsi girip garip garip şeyler yazıyor orada gir oku hepsini)



    En son soruda da araç pilot garage expertiz bağlıca şubesi sahibinin aracı ve bedirhan usta aracın ustası. Onlar ankara bayisi mertcanı tanıyorlar konu sahibi bunu belirtti onlara sor bakalım kim yalan söylüyor bedirhan usta mı yoksa Aral servis Sezai usta mı demeye getirdi ama buna mertcan cevap veremedi kaçtı zaten sonra da konuyu açan kişiye uzaklaştırma verdiler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2EB38C4FC -- 31 Ekim 2023; 15:33:41 >




  • Azıcık terbiye olmuş gibi. En azından tanışmak isteyen özelden yazsın gibi apır sapır cümleler yok.


    Adamın belki haklılık payı da olabilir ama o kadar antipatik yazdı ki tt'de inanası gelmiyor insanın.

  • banlandığın yerdeki gibi atar gider yapamamışsın burda ne kadar güzel kibar kibar konuşmuşsun birde "Yok olay öyle değil onlar olayları ört pas etmek ve konuyu kapattırmak için orada yazılan hiçbirşeye cevap veremediler." demişsin orda verdiğin cevapları burda versen burda ömür boyu ban alırsın biraz büyüyüp pişmen gerekli çok heycanlısın


    verdiği cevapları merak edenler burdan inceleyebilir;



    www.techturkey.com
    Paşaoğlu Aral Service Antalyada aracıma tüm harcadığım para boşa gitti
    http://www.techturkey.com/forum/sohbet/245200-pasaoglu_aral_service_antalyada_aracima_tum_harcadigim_para_bosa_gitti.html




  • Aynı konuyu tech turkey forumuna acıp banlandınız


    o konuya hıc bır fırma yetkılısı gelıp yazmadı 100 kısı cevap yazmadı cevap yazanlarının hıc bırının bızım fırmamız ıle ılgıısı yoktur


    tek tek acık acık sıkılmadan buraya da konuyu acıklayabılırım


    tecturkey dekı konuya tek yazan kısı benım

    o foruma 2005 yılından berı uyeyım aktıf olarak


    donanım haberde konu ıle ılgılı merak eden kullanıcılar var ıse

    tek tek cevaplmaya hazırım


    konuyu acan arkadas cevrsınde 2-3 kısının gazına gelerek marka kotuleyecegını dusunuyor ama cok yanlıs yapıyor onunda farkına yakında varacak

  • buraya yazmak ıstemıyorum ama Antalya cevresınde tanıyan kısıler ***** kısıyı şizofrenlik seviyesinde bir hastalıgı oldugunu belirttiler.

    kaos yaratmak bundan zevk almak ve kafasındakı hıkayeyı kendı de ınanması gıbı problemlerı var kesınlıkle


    Techte böyle bir yazı okudum ve bana mantıklı göründü.

    Bu forumda benim bildiğim ve bu sorunları olan bir kişi var

    Sürekli otomobil geneli RTE rejimi arabanıza el koyacak gibi saçma sapan konular açıp trolluyordu, şikayet şikayet sonunda banladilar gelmez oldu

    Bu şahıs muhtemelen onun fake hesabı,incelenmesi için şikayet göndermenizi öneririm .

    Çünkü konuşma tarzı üslup cümleler çok benziyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 31 Ekim 2023; 11:54:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen öyle şurupla aynı uslüb vardı tt'deki konusunda ben bi an o sandım,

    şununla bağdaşlaştırıyorum bi konusu vardı hatırlarsan antalyada tamircinin tekini öldürdüler mi ne diye konusu vardı,

    harbiden banlandımı ? banlandı ise çok sevindim cidden

  • Milyon dolar ve dünyanın en iyi fabrikalarında üretilen test edilen F1 araçlarında bile hata arıza çıkıyor. Adam ilk turda yolda kalıyor, arkadaş gelmiş 90hp lik polosu 300 hp olunca sorunsuz sürsün yürüsün istiyor. Hemi de tüm yürüyen ve mekanik aksam 350.000 km gördükten sonra.


    O işler öyle olmuyor maalesef.

  • Mertcanozmen kullanıcısına yanıt

    Hoşgeldin orda cevaplamadin burda cevapla bakalım kaçmadan soruyu


    En son soruda da araç pilot garage expertiz bağlıca şubesi sahibinin aracı ve bedirhan usta aracın ustası. Seni tanır hepsi konu sahibi bunu belirtti , onlara sor bakalım arabanin motor durumu turbo durumu neymiş, motor da sıfır turkuaz oto Konya'da yapildi. Sorduktan öğrendikten sonra kim yalan söylüyor bedirhan usta mı yoksa Aral servis Sezai usta mı ? Yaz buraya NOKTA


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demek çete,kendi hesabın mimlenince fake hesapla forumu karıştırmaya gelmişsin.seni sağlam bir şikayet etmek lazım.

    Bunca silinen konuya rağmen aklın başına gelmemiş daha.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rindaman kullanıcısına yanıt

    Allah razı olsun hocam. Az önce söyleniyordum, senin mesajı gördüm.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.