Şimdi Ara

Çocuğumu Ananesine nasıl götürebilirim?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
3.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Backspace7 (14 mesaj) Gebeskeli (5 mesaj) yasaluyari (2 mesaj) MaDMaxiBo (2 mesaj) fintux (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20 mesaj) Mobil (12 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (13 mesaj)
  • @
5 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 5 yaşında kızım var normalde kreşe gidiyor ben ve eşim çalışıyoruz. Ben 1 hazirana kadar evden çalıştıgım için kızım benimle evde kalıyor fakat 1 haziran sonrası ne yapıcaz kara kara düşünüyoruz. Eşimin annesi tekirdağda oturuyor oraya giriş çıkışlar kalktı ama istanbul hala yasaklı oldugu için il sınırında kontrol sürüyor. İnternette ve burada mesajları okuduguma göre pek cok nedenle denenen bazı yollar var ama işe yarama ihtimalleri cok kuvvetli degil gibi. ilçedeki kaymakamlığa gitsem durumu anlatsam ne derece etkili olur? edevletten buyuk cogunluk red yemiş görünüyor cunku edevlet vefat hastalık benzeri durumlar için belge istiyor. Sizce ne yapmalıyım yani çocuk evde yanlız kalamayacağına göre yetkililerin bu duruma bir yol bulması gerek değil mi? Bu durumda olan anne babalar ne yapacak yani birisi işimi bıraksın?



    |
    |
  • Aynı durumdayım. Denemedigim yol kalmadı. E devlet ten 3 defa başvurdum hep red aldım.

    İstanbul'dayım. Kocaeli ne gitmeye çalışıyorum

    2.adresim diğer adresim resmi olarak gitmek istediğim ilde olduğu halde izin alamıyorum. Mhrs randevu tedavi seçeneğini bile denedim yok.

    Bi yol var onu denicem akrabanın kapalı kasa kamyonetin de firmanın uydurma bi fatura sevk irsaliye ile kasada gidicez. Kasa içine bakmıyolar her gün mal götürüp getirio kocaeli ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • sen giderken bakarlar hocam şans işi.
    |
    |
    g.omeroglu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yapacak bişey yok mobilya ürünleri arkasında gidicez p.tesi sabahı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Kaymakamligi gidip soylediniz mi? Gittiyseniz ne dediler? Yani ben suan zorunluluk icindeyim ne yapabilirim ya istifa edicez birimiz ya ananesine goturucez baska cikar yolumuz yok cunku.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Zamanım vaktim yok kamyamaklığa hiç gitmedim. Surekli e devlet Üzerinden başvuru yaptım hepsi red

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Backspace7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Ben bi ara gidip sorucam bakalim ne diyecekler. Yani bunun bi cikar yolu mutlaka olmali. Ayni durumda olan kimbilir kac aile var ne yapsin bu insanlar ki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kontroller hikaye tamamen keyfi uygulama. Adamına göre muamele.

    İdari İzinde olan Polis arkadş arabaya 5 kişi bindiler izin vs yok sosyal mesafe kuralı yok kimlik göstere göstere devrem ayağına memleketine anasını babasını götürdü samsuna gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Kaymakamlıklar yardımcı olmuyor.

    Şirket sahibiniz sizin için izin düzenleyebilir. Atıyorum xx çalışanım şu tarihlerde şu fabrikaya bilmem ne işi yapmak için gidecektir diye.

    Sgk belgenizi de isterler.

    Bu şekilde geçiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Backspace7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çok saçma maksat Anadolu ve karadeniz e göçü kısıtlama engelleme.

    Ama yasak olan ilin komşusuna en azından gidilmesi lazım.

    Tekirdağ istanbul

    İstanbul Kocaeli gibi.

    Millet mahvoldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen oyle. Bakalim bi gelisme olursa haberlesirsek sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de aynı durumdayım, eşim ve ben sağlık çalışanıyız eşimin çok fazla Nöbeti var 7 ve 13 yaşında 2 oğlum var Aydın'a annemin yanına bırakmam lazım İzmir'den çıkış yasak e-devlet'ten iki kere başvurdum ikiside red edildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otobanlarda durum nasıl bile var mı? aklıma şöyle bişey geldi cunku. ben silivrideyim zaten il sınırındayım ve çerkezköyde iş yeri buraya giderken silivrden otobana girip oradan cerkezköye giselerden cıkıyorduk ve kontrol noktasıda gişelerden 5 km sonra filandı. otoban boyunca acaba kontrol var mı? eger yoksa ben silivriden otobandan edirneye (burada yasak yok) oradan da tekirdağa gelme durumum olabilir. edirne otobanında ki kontrol olup olmama durumunu bilen var mı?
  • Milletin düştüğü hale bak. Millet kaçak göçek yollarda derdine derman arıyor.
    Benim tavsiyem gece saatlerinde ana yollar dışından gidin. Köy yolları, ara yollar gibi. Yolu uzata uzata gidin.
  • Yüzyüze görüşüp derdinizi anlatırsanız izin alabilirsiniz bence, e devlette onay veren kisi hangi kafayla onaylıyor reddediyor belli degil büyük ihtimal ekstrem durumlarda e devletten veriyorlardir izin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Why Shy

    Milletin düştüğü hale bak. Millet kaçak göçek yollarda derdine derman arıyor.
    Benim tavsiyem gece saatlerinde ana yollar dışından gidin. Köy yolları, ara yollar gibi. Yolu uzata uzata gidin.
    bölgedeki bir arkadastan ögrendigime göre o tarz pek cok yola toprak barikatlar ile kapatma yapmıslar ve bugun ntv de haberini okudum tekirdagda yazlıgı olan pek cok istanbullu kontrol noktasından gecemeyince tarla yollarından gitmeye kalmıslar ve jandarma bu yollarda duruyormus. bir cok kişi yakalanmıs. yani kolluk kuvvetleride durumun farkında aslında ve belli noktaları tutuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: double or nothing

    Yüzyüze görüşüp derdinizi anlatırsanız izin alabilirsiniz bence, e devlette onay veren kisi hangi kafayla onaylıyor reddediyor belli degil büyük ihtimal ekstrem durumlarda e devletten veriyorlardir izin.
    bakalım kaymakamlığa gidip anlatıcam derdimi. yani bi yol göstermek zorundalar cunku sonucta cocugu evde yanlız bırakamayacagına göre bu durumda olan kişiler mutlaka yardımcı olmalılar diye umuyorum.
  • Zor iş, anne baba çalışıyor ama kreşler kapalı olduğu için çocuklar ne olacak bu kısmı düşünmüyoruz. Halbuki hayatın içinde olağan bir durum.

  • Maalesef oyle. Bu cocuklar ne olacak kim bakacak devletin umrunda mi ki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.