Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (1095. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.471
Cevap
84
Favori
1.926.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10931094109510961097
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: astonisos

    sa
    benim araba 2008 model 114.000km'de 1.5dci
    soğuk havalarda ilk 5-10 dakika boyunca motorda ara ara sarsılmalar oluyor. sanki stop edecek gibi oluyor. motor ısınınca geçiyor.
    geçen kış da olmuştu. tamirci kötü yakıttan olabilir demişti. yakıta daha çok dikkat etmeye başladım. ama bu sene kasım geldi yine başladı. yazın hiç böyle olmuyor, motor soğukken oluyor.
    bu sorun başına gelen var mı acaba?
    enjektör temizliği, mazot pompası değişikliği falan gerekiyor mudur? bunların masrafı ne kadar tutar?


    bence boğaz kelebeği gibi, genelde sarsıntının sebebi bu parça. parçada sıkıntı yoksa temizletirsiniz.
    şimdi tamirci şudan olabilir, bundan olabilir deme lüxüne sahip değil. yani senin arabaya bakmadan olabilir cümlesini kullanmak yanlıştır. nokta atışı yapmak için ustanın çok iyi olması gekir. genelde doğru sonuca ulaşmak için sıkıntı yaratacak ucuz yöntemli parça değişikliğine gider baktı olmuyor,büyük parça değişimine gider, yine olmuyorsa başından sallamaya başlar.


    senin aracın dizel ,dizelde değişmesi gereken en önemli parça mazot filitresidir. 40.bin kmde bir değişmesi gerekiyor yada 2 yılda. fiyatı 100 lira civarı.
    devamlı degiştiyorsan sıkıntı yok ama değiştirmiyorsan değiştir birde durumu öyle gözlemle.

    mazot pompası bozulmadığı sürece değişmez. nasıl bozulur dersen depoyu sömürtmeyeceksin. aracında en az çeyrek depo mazot bulunsun. bu her araba ve yakıt için geçerli..

    ejektör temizlenmesine bir şey diyemem ama temiz mazot alıyorsan,mazot fiilitresni amanında degitiryorsan , aracının ımını zamanın yaptırıyorsan bence gerek yok. sıkıntın enjektörlerdeyse biraz masraflı olur ama sıkıntını gidermiş olursun..

    bi arkadaşımız enjektör temizleyici katkı maddesi almıştı. mazot alırken depoya temizleyici katttıgını ve motorda olumlu yönde faydasını gördüğünü söyledi. denemek istersen würth marka al dene. ama alırken sorarsın nekadar dökcegini, bu konuda pek bilgi sahibi değilim.

    mazot alırken nasıl dikkat ediyorsun bilmiyorum ama bu durumu söyle açıklayım.
    devamlı aynı istasyondan almaya özen göster ve aldığın istasyonun çok işlemeside çok önemli çünkü istasyonun mazot deposundaki filitreyi sık aralıklarla değiştirmesi gerekir.
    istasyon pek işlemiytor diye kendi deposundaki filitreyi değiştirmezse depona kalitesiz mazot girer.
    sık işleyen istasyon olursa mecburen deposundaki filitreyi degiştircek.

    total yada opet almanı tavsiye ederim. dizelde iyiler özellikle total.




    arabamın bakımlarını zamanında yaptırıyorum, mazot filtresini de değiştiriyorum. yakıtı aynı istasyondan almaya çalışıyorum. ama bazen deponun dibine kadar bekliyorum. bu yüzden mi oldu bilmiyorum. würth ü bir kere kullanmıştım. bi süre tekleme kesildi. bi kaç hafta sonra tekrar başladı. würth ü bi daha mı alsam acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astonisos
    arabamın bakımlarını zamanında yaptırıyorum, mazot filtresini de değiştiriyorum. yakıtı aynı istasyondan almaya çalışıyorum. ama bazen deponun dibine kadar bekliyorum. bu yüzden mi oldu bilmiyorum. würth ü bir kere kullanmıştım. bi süre tekleme kesildi. bi kaç hafta sonra tekrar başladı. würth ü bi daha mı alsam acaba?

    öncelikle şunu belirteyim, devamlı aynı istasyondan alın dediğimiz mantık. mazotta sıkıntı olduğu vakit istasyonu veya benzin markasını değiştirmek amaçlıdır.
    siz bi gün opetten, bi gün PO dan, bi gün totalden alırsanız hangi mazotan kaynaklı olduğunu bulamazsınız.
    aynı şekilde zıppırt farklı marka doldurursanız her markanın mazota kattığı kimyasal vardır.

    devamlı opetten alıyorsunuzdur zor durumda kaldınız total aldınız. motor oprtin yakıtına alıştığı için farklı markanın mazotu motorda iyi veya kötü anlamda tepki gösterir.
    misal devamlı opet kullanıyordunuz mazot sıkıntı yaptı , başka markaya geçtiniz diyelim total aldınız. motorun total mazota alışması için 3,4 depo bitirmenz gerekiyor. yani farklı bir mazot markasınada geçseniz 3,4 depodan sonra o mazotun iyi olup olmaıgını anlarsınız.

    devamlı aynı istasyondan alma mantığı budur. gerçi tüm mazotun garantisi var. mazottan dolayı sıkıntı yaşarsanız , markanın müşteri hizmetlerini arayarak yardım isteye bilirsiniz. deponuzdan numune alırlar bizim mazotmu diyerekten, eger haklı çıkarsanız mazotun verdiği zararı karşılıyorlar.

    .........................
    benzin ışığı yandı yanacak tarz da doldursanız daha iyi olur. deponun dibini koklatırsanız illaki tekleme silkeleme yapar. total istasyona yakınsanız devamlı totalden alın yada opetten.
    würtü bidaha deneyin , sıklıkla denemeyin aradan 3 ay -6 ay geçip öyle deneyin. fazlası zarar.
  • Leon dstm arabayı satıp ev almışın hayırlı olsun.. Formda paylaşımlarına devam etmen iyi olmuş bilgi ve tecrübelerinden faydalanıyoruz...Şimdi benim de bir sorum var. Yarın servise gireceğim 2.servis olacak aracım 24100 km de, servisle görüştüğümde yağ, hava, polen, benzin filtresi ile bujilerinin değişeceğini söylediler. Bujileri bu yıl değiştirmemeyi düşünüyorum, ayrıca benzin filtresinin değişmesine de gerek var mı? Birde serviste ayrıca özellikle baktırmam gereken yer var mı? Balansa sokmayı da düşünüyorum sanki 120 yi geçince direksiyon biraz titriyor gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX1

    Leon dstm arabayı satıp ev almışın hayırlı olsun.. Formda paylaşımlarına devam etmen iyi olmuş bilgi ve tecrübelerinden faydalanıyoruz...Şimdi benim de bir sorum var. Yarın servise gireceğim 2.servis olacak aracım 24100 km de, servisle görüştüğümde yağ, hava, polen, benzin filtresi ile bujilerinin değişeceğini söylediler. Bujileri bu yıl değiştirmemeyi düşünüyorum, ayrıca benzin filtresinin değişmesine de gerek var mı? Birde serviste ayrıca özellikle baktırmam gereken yer var mı? Balansa sokmayı da düşünüyorum sanki 120 yi geçince direksiyon biraz titriyor gibi...

    Allah razı olsun abi, en iyileri sizlerin olsun, kısmetimizde ev almak varmış : )
    yok abi ben buraya arabam olsada girerim olmasada girerim, aracı satıık diye sizlerden ayrı kalmakta neyin nesiymiş, bende öğreniyorum sizlerle birlikte, bende bilgi paylaşıyorum sizlerle birlikte.

    abi çok daha önce opel servislerin sıkıntılı ve serbet piyasa şeklinde fiyat biçtikleri ortada olduğunu belirtmiştim. bu yüzden en uygun fiyat vereni , müşteri memnuniyeti ve araç sorunların çözümünü hangi servis yapıyorsa onu tercih etmeni söylemiştim, yinede aklında bulunsuz.

    ilk bakımda neler değiştiyse, 2. bakımdada onlar değişecek . yani yag-yag filitresi- hava filitresi, polen filitresi değişecek.
    senin araba dize değil ki mazot filitresi değişsin, dizel olsa bile 40.000 km de değişiyor.

    benzin filitresi 80-100.000 km de değişir. temiz benzin almadıysan filitre kirlenmişse mecburen değiştirmen gerekir... bakmadan değişme kararı anlamsız ve para tuzağı.
    bujiler 60.000 km de değişir. bujilere bakmadan nasıl değişim kararını veriyor anlamış değilim. hadi baktı diyelim yep yeni bujiyi degiştircek : ) para tuzağı.


    kendi fikrimi söylüyorum. bujinin erken değişmesinde sıkıntı yok, aksine motora ve yakıta faydası var. bu yüzden kimisi her bakımda değiştiriyor kimisi km yi yarılayınca kimisi 60.000 km yi bekleyip öyle değiştiriyor... aracın yakıt değerinden, performansından memnunsan .3. bakımda değişmesi daha doğru olur.
    3. bakımdan 3. bakıma anca bujinin parasını amorti edersin.


    benzin filitresini değişmesine gerek 80-100bin km dedim ama atıyorum en azami süresi 60.bin km dir. ....... hadi en erken 40.000de değişsin buda 3. bakıma denk gelir.
    ..................................
    abi sen yukarda belirttiğim gibi yag-yag filitresi- hava filitresi, polen filitresini değiştir. başka birşeyini değiştirme degiştircegin parça tamamen fuzuli.
    indirim talep ettir, opel servisi yapıyor : )

    extra baktırman gereken bir durum yok, hersey normal. balansa sokturman önce aracı test etsinler senle birlikte. sonra aracın bakımı ve ,balans ayarı yapsınlar.
    çünkü bu çok şaibeli durum. ya gösterceksin titrediğini, yaptığını göceksin.
    banlasa girer hepsi normaldir balansa girdi diye ücretini ödetirler.

    normalinde balansa giren arabaya ayar yapılmadığı sürece ücret almamaları lazım. ben bunu renaulta gördüm
    tekerin jantlarına bir şey taklıpta balans ayarı yapıldı. arkalar normal dedi, öndeki tek tekerin ayarı bozuk dedi yaptırmak istersen 30 lira ücrete yansır dedi.
    ben ağzımdan yapılsın demeye kalamdan aşagda eleman varmış tak diye birsey vurdu tamam olu dediler : )

    kısaca balan ayarı yaptırıyorum diye 4 teker ücreti vermene gerk yok 60 lira. ön cift 30 lira,arka cift 30 lira sanırım.
    arkalarda sıkıntı yoksa para talep etmelerine itiraz et,
    ön deki tek ter cift teker bozuksa 30 liranı alırlar ama arkayada baktık diye 60 lira isterlerse verme.
    arkanın tek tekerinde sıkıntı olur yaparlar 60 liranı veririsin. ama iger türlü verme. işte bu yüzden şaibeli durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312



    Tamam Leon dostum teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. Yakıtı aşağı yukarı 2 yıldır PO dan alıyorum memnunun nadiren Shell alırım bu yüzden benzin filtresini değiştirmeye niyetim yok gene de baktırırım çok kirlenmişse değiştirir başka yerden yakıt alırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX1

    hocam bence baktırmaya bile gerek yok 24.bin km deki arabadan bahsediyoruz.
    servise güveniyorsan eyvallah ama adamlar para kazanmak amaçlı kirli diyecek. ki zaten çıkarılıp bakma gibi durum söz konusu değil bildiğim kadarıyla.

    bence aklında kalmasın için rahat etmez, pahalı bir şey değil taş çatlasa 50 liradır. bujilerde aynı şekilde 60 liradır. 100 lira cebinden fazla çıkacak..
    ilk bakımı nekadara yaptırdın bilmiyorum , sana yazdığım değişmesi gerekenler dışında değişen olmadıysa 400 lira ücret çıkarmışlardır.
    110-130 tl bu parçalara desek 530 tlye bakımını halledersin.

    gerçekten 2. bakımda hiç gerek yok ama senin kafa rahat etmeyecek diye değiştirme yoluna gitmeni istedim.
    3. bakım en mantıklısı.
  • Merhaba bugün sanayiye adamın dediği yere gittik.Şaşmaz 10.caddede Usta Kaporta,dükkan bayağı büyük ve önü araç doluydu.Ustanın elemanı tampona baktı ve tampon içinde darbe emici parçanın değişmesi gerektiğini söyledi.Resimlerini çektiğim bagajın içindeki kenarlardaki çok hafif yamukluk içinse arabanın arkadan makineyle çektirilmesi ve sonra boyanması gerekiyormuş.Sonrasında lavaboda işini bitiren usta geldi,pazartesi sabah erken saatte gelmemizi rica etti.Önümüzdeki hafta pazartesi sözleştik,aracın sadece 2 adet darbe emici tampon takozu değişecek.

    Kaportacı usta adamın ortağı değil,yakın arkadaşıymış.Heralde kaza esnasında adamın trafik sigortası yoktu,bu sebepten ötürü arkadaşına götürmekte diretti ve panik oldu.Bizde zaten sigortadan yaptırma taraftarı değildik.Aracın tramer kayıtlarına ve servis kayıtlarına işlediğinden 6-7 sene sonra satışında problem olur,boya falan görür.Son olarak babamın gözleri bozuk olduğundan araç 2001 model değil,2012 model yeni volkwagen polo imiş

    Yalnız biz adamın takacağı parçanın yan sanayi değilde,orjinal parça olduğunu nasıl anlayacağız ???



    @ icon33

    İyi dilekleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.Evet parça tampon takozu veya darbe emici olarak adlandırılıyor...bu parçayı da kaza vesilesiyle öğrenmiş oldum.Adını daha önce hiç duymadım,görmemiştim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 8 Kasım 2013; 20:45:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    İyi dilekleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.Evet parça tampon takozu veya darbe emici olarak adlandırılıyor...bu parçayı da kaza vesilesiyle öğrenmiş oldum.Adını daha önce hiç duymadım,görmemiştim


    hocam orijinal olup olmadığını anlayamazsın taha ki takozun üzerindeki yazı ve kodlardan başka.
    bildiğim kadarıyla ne kadar orijinal parçada alında fabrikanın servise ürettiği parça ile sanayiye dagıttıgı parça arasında fark oluyor. sanayide üzerinde sadece Renault yazar ve made in france yazar. orjinalinde parça kodu ve made in france yazar gibi bir kaç değişiklikler oluyor.

    daha öncede bi resmini paylaştım sanayideki orijinal hava filitre ile servisteki filitre arasında fark olduğunu.
    önemli olan takılan takozun kaliteli ve markalı olası gerekir. çıkan takozun sertliği esnemesinine bakın takılan takozun esnemesine yumuşaklığına bakın.

    yaşlılık ne diyelim : )o anda acele işi olduğuna ve dikkatli bakmadığı doğru....
    sen nasıl kendi açından servise gittiğimizde böyle olur kaskoyu kullandığımızda böyle olur diyorsan.

    o kişide öyle düşünerek tanıdıgna götürmüştür. tam emin değilim ama senin arabanın maliyeti onda görünecek.
    işinizi nasıl hallederseniz halledin önemli olan sorunsuz,temiz kaliteli işçilik önemli.

    ben her zaman söylerim, birşeyde haklı olduğunuzu düşünüyorsanız, sonuna kadar arkasında destekçi durun, ki zaten siz bu konuda haklısınız arkadan çıtlatma duruma var, karşı tarafa dişinizi göstermezseniz özellikle tutanak tutulmamıs bir durumda iyimser tavrı değil baskıcı tavrınızı gösterin.
    siz iyimser yaklaştıhınız işin belki bu işlerin güler yüzle halledildiğini sana bilirsiniz ama haklıda olsanız haksızda olsanız ciddiyetinizi ve tavrınızı ortaya koycaksınız. yoksa üstünüze binerler.

    parasını ver ben hallederim diyenlere parasını verme. götür istediğin yere teker teker faturalattır makbuzu bana gönder de.
    atıyorum makbuzu görmeden 5 kuruş verme. aynı sekilde sende isteme....
  • Herkese hayırlı geceler forum sakinleri. Uzun süredir okulda olduğum için sanal alemden uzak kaldım biraz :) Dün gece geldim bu sabah arabaya bakayım dedim. Anahtarın düğmesi ile kapıları açmak istiyorum ancak arka kapıların kilidi açılmıyor açılmıyor bunun nedeni ne olabilir acaba bilgilendirirseniz çok sevinirim. :)
  • 10 Kasımda aşk başkadır, çünkü bize ölümsüz bir aşkı hatırlatır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 9 Kasım 2013; 23:55:47 >
  • Merhaba arkadaslar,
    2001 model renault clio sedan aracım var. Biliyosunuz ki bu aracı. Cam acıp kaldırma mandalları vites önunde ve rahatsız edici. Benim aracımjn ust modellerinde cam kaldırma dugmeleri kapı yanlarında bu kapı ıvlerini degıstırebılırmıyım? Ve maliyeti nedir? Tskkrler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 3-4 kere kiraladığımız bir 2011 1.5dci Symbol var 56bin km de.Sürerken bir kusur görünmüyor motor da iyi çekiyor sadece 100km civarında içeriye biraz ses alıyor.Bir başka Symbol 1.5dci ile uzun yol da yapmıştım bir sıkıntı hissetmemiştim.Ne dersiniz bu fiyata alınır mı bu araba ?Benim Fiat Brava aracımı da takasa sayacaklar fiyatını daha saptamadık onun.
    Fiyatını atlamışım,23.000 diyor ama inebilir az biraz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talin -- 10 Kasım 2013; 17:10:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: FX1

    hocam bence baktırmaya bile gerek yok 24.bin km deki arabadan bahsediyoruz.
    servise güveniyorsan eyvallah ama adamlar para kazanmak amaçlı kirli diyecek. ki zaten çıkarılıp bakma gibi durum söz konusu değil bildiğim kadarıyla.

    bence aklında kalmasın için rahat etmez, pahalı bir şey değil taş çatlasa 50 liradır. bujilerde aynı şekilde 60 liradır. 100 lira cebinden fazla çıkacak..
    ilk bakımı nekadara yaptırdın bilmiyorum , sana yazdığım değişmesi gerekenler dışında değişen olmadıysa 400 lira ücret çıkarmışlardır.
    110-130 tl bu parçalara desek 530 tlye bakımını halledersin.

    gerçekten 2. bakımda hiç gerek yok ama senin kafa rahat etmeyecek diye değiştirme yoluna gitmeni istedim.
    3. bakım en mantıklısı.


    leon hocam arabayı usta içeri alırken sordum, benzin filtresine de bakın diye, usta bu arabaların benzin filtresi yok dedi, anlamadım ama daha sonra da neden olmadığını soramadım. Çünkü servisin içine inemiyorsunuz. Arabayı çıkarırken de tekrar sormayı unuttum. Bu arada rot-balans da yaptırdım usta, tekerin birinde az bir şey varmış dedi gelirken deneme amaçlı 160 bastım iyi olmuş yüksek hızlarda titreme yok...

    Değişen parçalar;

    rot balans 24 TL
    Yıllık bakım 96TL
    Hava fitresi 32TL
    yağ filtresi 21TL
    karter tapası frezeli 12 TL
    polen filtresi 38 TL
    klima dezenfekte köpüğü 21TL
    fren balata genel temizlik 6 TL
    Motor yağı 80 TL
    Ori.Cam suyu da aldım 10 TL
    KDV dahil dediğin gibi 400 TL'ye çıktı.

    Parça fiyatlarına sitelerden baktım normal tek fazla olan yağ 4 litre GM dexos2 yağ (5-30) 50 TL biraz yağdan kazık yedim. Birdaki sefere yağımı alıp ta gideceğim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smach34

    Merhaba arkadaslar,
    2001 model renault clio sedan aracım var. Biliyosunuz ki bu aracı. Cam acıp kaldırma mandalları vites önunde ve rahatsız edici. Benim aracımjn ust modellerinde cam kaldırma dugmeleri kapı yanlarında bu kapı ıvlerini degıstırebılırmıyım? Ve maliyeti nedir? Tskkrler

    Bilgi paylaşımı yaparsanız sevınırım !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smach34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Smach34

    Merhaba arkadaslar,
    2001 model renault clio sedan aracım var. Biliyosunuz ki bu aracı. Cam acıp kaldırma mandalları vites önunde ve rahatsız edici. Benim aracımjn ust modellerinde cam kaldırma dugmeleri kapı yanlarında bu kapı ıvlerini degıstırebılırmıyım? Ve maliyeti nedir? Tskkrler

    Bilgi paylaşımı yaparsanız sevınırım !!

    sorunuzun cevabini bilmiyorum ama bizim de 2000 clio vardi. cam acma dugmelerinin konumu bana cok kullanisli geliyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi arkama yaslanmış güzel güzel giderken az cam acayım içerisi havalansın dedıgımde öne dogru kalkmam gerekıyor ve bu durum benı rahatsız ediyor. Oysa kapı üzerinde olsa hıcbır sıkıntı yasanmıcak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smach34
    .. Cam acıp kaldırma mandalları vites önunde ..

    Çıkma kapı paneli 100 tl bir çift alınıp döşemeci ve elektrikçide halledilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX1
    leon hocam arabayı usta içeri alırken sordum, benzin filtresine de bakın diye, usta bu arabaların benzin filtresi yok dedi, anlamadım ama daha sonra da neden olmadığını soramadım. Çünkü servisin içine inemiyorsunuz. Arabayı çıkarırken de tekrar sormayı unuttum. Bu arada rot-balans da yaptırdım usta, tekerin birinde az bir şey varmış dedi gelirken deneme amaçlı 160 bastım iyi olmuş yüksek hızlarda titreme yok...

    Değişen parçalar;

    rot balans 24 TL
    Yıllık bakım 96TL
    Hava fitresi 32TL
    yağ filtresi 21TL
    karter tapası frezeli 12 TL
    polen filtresi 38 TL
    klima dezenfekte köpüğü 21TL
    fren balata genel temizlik 6 TL
    Motor yağı 80 TL
    Ori.Cam suyu da aldım 10 TL
    KDV dahil dediğin gibi 400 TL'ye çıktı.

    Parça fiyatlarına sitelerden baktım normal tek fazla olan yağ 4 litre GM dexos2 yağ (5-30) 50 TL biraz yağdan kazık yedim. Birdaki sefere yağımı alıp ta gideceğim :)



    hocam benzin filitresiz araba hiç olurmu, benzini depo kapağı neredeyse o teker çamurluğun orasında yer alıyor (bizim symbollerde ordaymış.)
    bence o usta sallamış bakmamak için yada öyle parçadan haberdar değil. tabikide emin ellerden sorup soruşturmak lazım...

    yıllık bakım ücret mantığını anlamadım, işçilik olması gerekiyor sanırım.
    yıllık bakım dışındaki parça fiyatları gayet yerinde, kesinlikle yag fiyatında kazık yemedin mobil 1 5w-30 yagı alsan 80-100 tl aralığında.

    belki hatırlarsın bi ara yeni opel astralara bakınıyordum, konunun başında bahsettiğim gibi servisleri sıkıntılı-fiyatı sıkıntılı diyerekten araştırmaya koyulmuştum.
    opelin orijinal yagı hiç biryerde yokmuş, ve kimi opel serviside PO yag kokuyormuş. orijinal GM yagı kaliteliymiş. araştırdıgma göre durum bundan ibaret.
    çakma yağlar piyasada sürüyle,ambalajlarını ayırt edemezsin o derecede, 50 liraya yag kesinlikle bulamazsın. bulursun ama zaten yağın tarihi bitmiştir veya bitecek üzeredir. serviste stoklama durumu yok, fabrikadan üretildiği gibi motoruna hemen giriyor.
    50 liraya 5-30 yag bulursan orjinalliğinden,tarihinden eminsen seninle yag işine girelim : )


    olması gerektiği fiyata yaptırmışsın , kesinlikle kafayı kurcalayacak rakamlar yok. servisin bakımından, hizmetinden memnunsan diyecek zaten söz yok, güle güle iyi günlerde kullan.
  • Forumda ki herkese selamlar.Epeydir mesaj yazmıyorum.Leon hocam devam ediyor her zaman ki gibi yardımcı olmaya ve icon hocamda.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smach34

    Vallahi arkama yaslanmış güzel güzel giderken az cam acayım içerisi havalansın dedıgımde öne dogru kalkmam gerekıyor ve bu durum benı rahatsız ediyor. Oysa kapı üzerinde olsa hıcbır sıkıntı yasanmıcak.

    şuan ki sistem Peugeot 301- citröen elselerde mevcut : ) eski megane ve 2009-2012 model symbolerin arka cam otomatiği el frenin arkasında, yani açmak isteyen eğilip açacak.

    elbette burumun basit açıklaması var maliyetten kaçma. maliyeti ise kapıya çekilecek olan kablo ücreti ve milimal işçilik uygulanması.
    .............

    icon nikli arkadaşım kapı içi fiyatını belirtmiş, daha yenisi 200 olsa ,400 liraya kapı içini halledersin buraya kadar sıkıntı yok.
    sistem nasıl çalışır bilemem ARGE isteyen bi durum.


    kapı içini aldın, cam krikosuna giden kabloyu kesip camın tuş takımana bağladın ve tuş takımından çıkan kabloyuda cam krikosuna bağladın .
    eeee şimdi sende iki anahtar (düğme) oldu. eski istemde açmak istesen açamayacaksın sadece diğer kapıdaki düğmeye sadece elektrik geldi.
    sonrada kapıdakine bastın cam aşağı indir bu kez iki elinle kontrol edecelsin : )

    eski sistemi nasıl iptal edersin bilemiyorum , düğmeyi çıkarıp kabloları baklama durumu varsa olur, olmadığını düşünürsek eski sistem hep basılı kalması gerekiyor bantla, yapıştırıcılarla ugrasman gerekir. ki buda aracın orjinalliğini bozmak olur.

    50 lira işçilik ver- 450tlye mal edersin eger olursa. ki bence son derecede lüzumsuz.
    kullanışlık bakımından sonderecede konfor barındırıyor ama 450 tl yide gömmeye gerek yok diye düşünüyorum.
    ................
    sıfır veya 2. el araba alsan eyvallah ama bu şartlarda arabayla oynamanın bi mantığı yok.
  • 
Sayfa: önceki 10931094109510961097
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.