Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (420. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.616.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 418419420421422
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracınızın ortalama şehir içi yakıt tüketimi 10lt/100km zaten. en yumuşak kullanımlarda ben bazen 8,8'e düşürüyordum, ama o da çok sıkıcı bir kullanım şekli oluyordu.
    güzergahım dar ve dik yokuşlardan oluşan, çok sık dur-kalk yaptığım bir güzergah, çoğu zaman 1. vitesle çıkıyorum dik yokuşları.
    satmadan önce 2 ay kadar önce yani 50 liralık benzinle 110-115 km gidiyordum şehir içinde.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecoli82
    malesef aracın muanesi önümüzdeki ay,dolayısıyla problem çıkabilir,yan sanayiyi biraz pazarlıkla indirip hallettirmeye çalışayım,motor 1.4 16 valf,ama katalizör bozukluğundan mı yoksa otomatik vites olduğundanmı bilmiyorum çok yakıyor gibi geliyor (100 km aşağı yukarı 10 lt benzinle gidiyor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecoli82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecoli82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecoli82

    öncelikle merhaba clio kullanıcıları,bende ikinci el clio 1,4 hb bva priviliage otomatik vites arac aldım,yaklaşık 2 ay bindikten sonra motor arıza ışığı yandı ve sanayiye gittiğimde katalizörde sıkıntı var dediler,arızayı sildirdim sonrasında tekrar aynı arızayı verdi,acaba katalizörü değiştirmem kaç liraya mal olur ayrıca sanırm bu nedenle araç birazda fazla yakıyor (km'de 385-410 arası)(arcım 95000 km'de)(benzinli)


    dostum bende bu konuda geniş araştırmalar yaptım . Sennde katalizörün benim gibi bitmiş. arasıra motor arıza ışığı yakar . kalkışta stop edersin. Bunlar için en iyi çözüm katalizörün içini boşalttırman. ben 50 liraya boşalatacak yer buldum. ama 30 liraya kallettirirm sanırım. ilk müsait olduğum bir haftasonu boşalttırırcam. sonrasını yazrım yine

    öncelikle cevap verdiğin için teşekkürler dostum,çok bilgim olmamakla beraber boşalttırmayı tavsiye etmiyolar diye duydum,acaba yenisini taktırsak çok mu pahalıya mal olur,yan sanayisi falan yokmudur?Bişey daha sorucam bu araca tüp taktırmamı tavsiye edermisiniz,benzin çok ağır gelmeye başladı?



    dostum normalde orjinalini taktırmak lazım zaten. Yan sanayisi 400. çıkması250. orjinali 2000 lira :S Ama katalizör iptali en ucuz çözüm. Ayrıca aracın beygrinide artırıyor üst devirlerde. Muayne zamanına çok varsa iptal ettir bence. Muaynedende geçen çok kişi var iptal ettirdikten sora. Tek zararı çevreyi kirletmesi. Ama istanbulda 2005 model araç altı modellerin %80 i iptal durumda orjinali çok pahalı olduğu için. Bozulan iptal ettiriyor. Aracın 1.2 motorsa kesinlikle lpg taktırma. ama 1.6 ise taktır çok ekonik oluyor.

    malesef aracın muanesi önümüzdeki ay,dolayısıyla problem çıkabilir,yan sanayiyi biraz pazarlıkla indirip hallettirmeye çalışayım,motor 1.4 16 valf,ama katalizör bozukluğundan mı yoksa otomatik vites olduğundanmı bilmiyorum çok yakıyor gibi geliyor (100 km aşağı yukarı 10 lt benzinle gidiyor)

    Katalizör yerine susturucu taktırmış benden önceki sahibi ve ben bu şekilde 2 kez muayeneden sorunsuz geçtim. Yan sanayi katalizörler çok çabuk dökülüyormuş diye okumuştum forumlarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecoli82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecoli82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecoli82

    öncelikle merhaba clio kullanıcıları,bende ikinci el clio 1,4 hb bva priviliage otomatik vites arac aldım,yaklaşık 2 ay bindikten sonra motor arıza ışığı yandı ve sanayiye gittiğimde katalizörde sıkıntı var dediler,arızayı sildirdim sonrasında tekrar aynı arızayı verdi,acaba katalizörü değiştirmem kaç liraya mal olur ayrıca sanırm bu nedenle araç birazda fazla yakıyor (km'de 385-410 arası)(arcım 95000 km'de)(benzinli)


    dostum bende bu konuda geniş araştırmalar yaptım . Sennde katalizörün benim gibi bitmiş. arasıra motor arıza ışığı yakar . kalkışta stop edersin. Bunlar için en iyi çözüm katalizörün içini boşalttırman. ben 50 liraya boşalatacak yer buldum. ama 30 liraya kallettirirm sanırım. ilk müsait olduğum bir haftasonu boşalttırırcam. sonrasını yazrım yine

    öncelikle cevap verdiğin için teşekkürler dostum,çok bilgim olmamakla beraber boşalttırmayı tavsiye etmiyolar diye duydum,acaba yenisini taktırsak çok mu pahalıya mal olur,yan sanayisi falan yokmudur?Bişey daha sorucam bu araca tüp taktırmamı tavsiye edermisiniz,benzin çok ağır gelmeye başladı?



    dostum normalde orjinalini taktırmak lazım zaten. Yan sanayisi 400. çıkması250. orjinali 2000 lira :S Ama katalizör iptali en ucuz çözüm. Ayrıca aracın beygrinide artırıyor üst devirlerde. Muayne zamanına çok varsa iptal ettir bence. Muaynedende geçen çok kişi var iptal ettirdikten sora. Tek zararı çevreyi kirletmesi. Ama istanbulda 2005 model araç altı modellerin %80 i iptal durumda orjinali çok pahalı olduğu için. Bozulan iptal ettiriyor. Aracın 1.2 motorsa kesinlikle lpg taktırma. ama 1.6 ise taktır çok ekonik oluyor.

    malesef aracın muanesi önümüzdeki ay,dolayısıyla problem çıkabilir,yan sanayiyi biraz pazarlıkla indirip hallettirmeye çalışayım,motor 1.4 16 valf,ama katalizör bozukluğundan mı yoksa otomatik vites olduğundanmı bilmiyorum çok yakıyor gibi geliyor (100 km aşağı yukarı 10 lt benzinle gidiyor)

    Katalizör yerine susturucu taktırmış benden önceki sahibi ve ben bu şekilde 2 kez muayeneden sorunsuz geçtim. Yan sanayi katalizörler çok çabuk dökülüyormuş diye okumuştum forumlarda.


    Bugun ikitelli oto sanayiye gittim. Şirket aracıyla gitmiştim bari biraz soruşturayım dedim. 50 liraya susturucu takıyorlar. bizim araçlarda tek sensör varmış bu sayede arıza ışığıda yanmıyormuş. Önümüzdeki cumartes gidip taktırıcam susturucuyu.




  • Arkadaşlar merhaba.1 hafta önce ilk arabamı aldım.2000 clio 1.6 rxt.Araç 157.000 km de.Hem araba konusunda acemi olmam hemde siz ustaların deneyiminden faydalanmak için bir kaç sorum olacak.
    Öncelikle aracımın kaputunda biraz güneş yanığı var bunun büyümesini engellemek için ne yapabilirim.İkinci olarakda arada bir servis ışığı yanıyor.Bu konular için yardımlarınızı ve varsa genel olarak tavsiyelerinizi rica ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtroy


    quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    Arkadaşlar Merhaba,

    Dtroy

    Bu bahsetikleriniziz aynısını bende yaşıyorum fren pedalı olsun, debriyaj olsun aynı fakat siz 1 cm sonra fren kavraması var iken hidrolik değişiminden sonra bu 2-3 cm e kadar arttı demişsiniz bana bu garip geldi yani bir fren uzmanına bu sorup araştırın derim. Servislere de artık ben güvenmiyorum.

    Sağlıcakla kalın...


    Cevap için teşekkür ederim. Forumdan bir uzman arkadaşa sordum yumuşak olması daha bile iyidir dedi. Daha fazla basınç oluştuğunu söyledi. Bizim arkadaşın polo aracını sürdüm oda aynı yumuşaklıkta idi. Bu değişimden sonra neden yumuşadığını da anlatabilen yok ama normaldir deyip devam ediyoruz.

    Saygılar





  • yarın bende hareket ettireyim aracımı...
  • Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Güneş yanığı ile ilgili olarak pek fazla yapılacak birşey olmadığını düşünüyürum; çok az bi ihtimal pasta cila bu sorunu biraz olsun öteler ama eninde sonunda iş boyamaya gidiyor; ön kaput boyanack diye de dert etmeyin bence fotoğraflarını çekin elinizde olsun. SERV ışığı ise genelde aırbagler in bağlantı kablolarında kaynaklanıyor, yine buna ilave olarak diğer hertürlü bağlantı soketleride bunu yakabiliyor. Benim aracın kitapçığı yanımda değil ama bir ara bakıp orda yazanları da söylerim
    Sağlıcakla kalın
  • sabah arabayı çalıştırınca aklıma geldi. 3.ncü stop lambası yanmıyordu. söktüm bir güzel.kablo bağlantısından ayırdım.elektronik ustası arkadaşa bir baktıracağım.derdi nedir çaresi nedir. bakacağız artık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19

    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Güneş yanığı ile ilgili olarak pek fazla yapılacak birşey olmadığını düşünüyürum; çok az bi ihtimal pasta cila bu sorunu biraz olsun öteler ama eninde sonunda iş boyamaya gidiyor; ön kaput boyanack diye de dert etmeyin bence fotoğraflarını çekin elinizde olsun. SERV ışığı ise genelde aırbagler in bağlantı kablolarında kaynaklanıyor, yine buna ilave olarak diğer hertürlü bağlantı soketleride bunu yakabiliyor. Benim aracın kitapçığı yanımda değil ama bir ara bakıp orda yazanları da söylerim
    Sağlıcakla kalın

    Teşekkür ederim arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    arkadaşlar clio II lere bu resimdeki kolçak .Vidalamaya felan gerek yok araya tam oturuyor ve özellikle de uzun yolda çok rahat kesinlikle tavsiye ederim <uyarmı uymaz mı diye sakın düşünmeyin tek kelimeyle süper oluyor

    http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=260649&productid=otm840884


    buyrun resimler





















    hahaha , benim pasaklı Clio'nun resimleri bu. RenaultClubtr forumda paylaşmıştım.




  • benim vitesin etrafını saran deri kılıf yerinden çıkmış. Hatta deriyle konsolu birleştiren yerin tıranğı kırılmış oto yıkamacılar sağolsun bunun için yapabilecieğim birşey varmı yoksa yapıştırayımmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    benim vitesin etrafını saran deri kılıf yerinden çıkmış. Hatta deriyle konsolu birleştiren yerin tıranğı kırılmış oto yıkamacılar sağolsun bunun için yapabilecieğim birşey varmı yoksa yapıştırayımmı?


    aynı durum bende de oldu kenarlarına bıraz japon surdum halloldu.
  • arkadaşlar nerelerdesiniz???? yaz geldi kayboldunuz
  • Arkadaşlar BU DEBRİYAJ MESELESİNE çözüm arıyorum.

    arabam 2005 model 1.4 16 clio HB. Debrijaj sertlğinden ziyade özellikle DEBRİYAJI BIRAKIRKEN BİR NOKTADAN SONRA ANİDEN İTTİRMESİ ve debriyaja BASARKEN PLASTİK BİRŞEYE SRÜTÜYORMUŞ hissinden ÇOK rahatsızım. Araba özellikle 2. VİTESE GEÇERKEN çok DİKKAT ETMEZSEM(ya ayağımı yavaşça çekmeliyim yada GAZI biraz fazla vermeliyim) ZIPLATARAK geçiş yapıyor. Debriyaj balatası bitik değil bu kesin.

    Buna benzer sorunları olan MEGANE'lar için debriyaj YAYI DEĞİŞİMİ ve DEBRİYAJ PARÇALARININ (hangi parça bilmiyorum) YAĞLANMASI gibi şeylerden bahsedilmiş.

    Bu soruna çözüm bulan arkadaş hiç oldu mu? Bu bahsedilen YAY nerdedir. DEBRİYAJ BALATASI DEĞİŞTİRMEK sorunu geçici çözüyormuş. Bu konunun üzerine giden yada çözüme denk gelen oldu mu? Klasik olarak RENOULT DEBRİYAJI BÖLEDİR deyip geçiyoruz ama sürüş konforumuzu çok etkileyen bir faktör bu.

    Yardım ederseniz çok seviririm

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drtroy -- 16 Haziran 2011; 23:51:39 >




  • ve işte bende aranıza katıldım

    yaklaşık bir ay önce aldım buyrun resimler;

    ben beğendim bakın bakalım sizin yorumlarınız ne yönde..

    özellikler;

    -klima
    -4 airbag
    -abs
    -merkezi kilit
    -immobilizer
    -Hidrolik Direksiyon
    -Elektrikli Ön Camlar
    -Orjinal Teyp
    maşallah demeyi unutmayın :)



























    geçen hafta paslı olan jantları boyadık amerikan parklar yapıldı beyaz parklar takıldı plaka lambasına beyaz ledli ampül takıldı yavaş yavaş zevkime göre yapıyorum;

    ilk başta bu haldelerdi;






    silindi ve kağıt bant çekildi;



    biraz da hava alsın dedik;





    bacanak sağolsun yalnız bırakmadı beni



    şimdi boya zamanı;







    yavaş yavaş bitiyor;






    jant boyama bitti şimdi de aldığımız sıvı silikonla lastikleri ve plastik çıtaları parlatma zamanı;

    yan çıtaların ilk hali;
    (son hali ise son resimlerde mevcut)







    ve işte boyanmış ve parlatılmış arka pati;



    bacanak yine iş başında :)



    işte bu da sıvı silikonla uygulama yapılan bölüm (sağ taraf) ve uygulama yapılmamış bölüm (sol)





    motor da kirlenmiş



    biraz da motoru sildik;



    lastiklerimizin son hali (iyi iş oldu)



    asi genç diye buna derim :)



    iş bitti biraz da görsel şölen;

















    amerikan parklar ve beyaz park lambalarım;














    kesinlikle photoshop vb. bi uygulama yoktur uygulama yaptığımız plastik kısımlar gerçeğiyle aynıdır..


    ve aracın son hali;















    resimler neden görünmüyor .s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emirbekmezci -- 17 Haziran 2011; 0:17:04 >




  • Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin inşallah. Farlda temiz miydi alındığında? Yoksa temizlemek için uygulama yaptınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtroy

    Arkadaşlar BU DEBRİYAJ MESELESİNE çözüm arıyorum.

    arabam 2005 model 1.4 16 clio HB. Debrijaj sertlğinden ziyade özellikle DEBRİYAJI BIRAKIRKEN BİR NOKTADAN SONRA ANİDEN İTTİRMESİ ve debriyaja BASARKEN PLASTİK BİRŞEYE SRÜTÜYORMUŞ hissinden ÇOK rahatsızım. Araba özellikle 2. VİTESE GEÇERKEN çok DİKKAT ETMEZSEM(ya ayağımı yavaşça çekmeliyim yada GAZI biraz fazla vermeliyim) ZIPLATARAK geçiş yapıyor. Debriyaj balatası bitik değil bu kesin.

    Buna benzer sorunları olan MEGANE'lar için debriyaj YAYI DEĞİŞİMİ ve DEBRİYAJ PARÇALARININ (hangi parça bilmiyorum) YAĞLANMASI gibi şeylerden bahsedilmiş.

    Bu soruna çözüm bulan arkadaş hiç oldu mu? Bu bahsedilen YAY nerdedir. DEBRİYAJ BALATASI DEĞİŞTİRMEK sorunu geçici çözüyormuş. Bu konunun üzerine giden yada çözüme denk gelen oldu mu? Klasik olarak RENOULT DEBRİYAJI BÖLEDİR deyip geçiyoruz ama sürüş konforumuzu çok etkileyen bir faktör bu.

    Yardım ederseniz çok seviririm

    Saygılarımla


    merhabalar dostum bende bu sertve ayağımı geriye ittiren debriyajdan muzdaribim gerçekten bu debriyajı yumuşak bi hale getirmenin çaresi yok mu tecrübeli arkadaşlar bize bi yol gösterin gerçekten sürüş konforunu çok etkiliyor :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahatay63


    quote:

    Orijinalden alıntı: drtroy

    Arkadaşlar BU DEBRİYAJ MESELESİNE çözüm arıyorum.

    arabam 2005 model 1.4 16 clio HB. Debrijaj sertlğinden ziyade özellikle DEBRİYAJI BIRAKIRKEN BİR NOKTADAN SONRA ANİDEN İTTİRMESİ ve debriyaja BASARKEN PLASTİK BİRŞEYE SRÜTÜYORMUŞ hissinden ÇOK rahatsızım. Araba özellikle 2. VİTESE GEÇERKEN çok DİKKAT ETMEZSEM(ya ayağımı yavaşça çekmeliyim yada GAZI biraz fazla vermeliyim) ZIPLATARAK geçiş yapıyor. Debriyaj balatası bitik değil bu kesin.

    Buna benzer sorunları olan MEGANE'lar için debriyaj YAYI DEĞİŞİMİ ve DEBRİYAJ PARÇALARININ (hangi parça bilmiyorum) YAĞLANMASI gibi şeylerden bahsedilmiş.

    Bu soruna çözüm bulan arkadaş hiç oldu mu? Bu bahsedilen YAY nerdedir. DEBRİYAJ BALATASI DEĞİŞTİRMEK sorunu geçici çözüyormuş. Bu konunun üzerine giden yada çözüme denk gelen oldu mu? Klasik olarak RENOULT DEBRİYAJI BÖLEDİR deyip geçiyoruz ama sürüş konforumuzu çok etkileyen bir faktör bu.

    Yardım ederseniz çok seviririm

    Saygılarımla


    merhabalar dostum bende bu sertve ayağımı geriye ittiren debriyajdan muzdaribim gerçekten bu debriyajı yumuşak bi hale getirmenin çaresi yok mu tecrübeli arkadaşlar bize bi yol gösterin gerçekten sürüş konforunu çok etkiliyor :(


    Gerçekten arabanın bana göre EN BÜYÜK kusuru debriyajı eğer çözüm bulabilirsem TADINDAN yenmeyecek.
    Aklıma iyi yetkili servislere telefon açmak geldi. ANKARA MAİS'i aradım ama telefona cevap veren olmadı. Başka danışılabilicek SERVİS bilen arkadaşlar varsa bu işi iyice araştırıp çözmek isitiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drtroy -- 17 Haziran 2011; 11:07:06 >




  • bugün depo bitti 27,3 lt lpg 316,3km yol yaptı bunun yaklaşık 150km si şehir dışı sizce tüketim durumum nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahatay63

    bugün depo bitti 27,3 lt lpg 316,3km yol yaptı bunun yaklaşık 150km si şehir dışı sizce tüketim durumum nasıl?

    tüketim iyi..ben şehirdışı genelde sakin kullanımla 26 lt lpg=330 km ortalama yol yapıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 418419420421422
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.