Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (131. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
76
Favori
1.615.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83

    Arkadaşlar bugün babamlara gittim.4 saat orada kaldıktan sonra aracıma bindim ve kontağı çevirdim ama nafile.aracımın orijinal fabrika aküsü bitmiş takviye yaptık çalıştı ve doğru akü almaya.giderken abs ışığı yandı ve fren biraz sertleşti.mutlu akü aldım.orijinalinde 47 amper miş.50 amper aküyü taktık.anında çalıştı.yola çıkar çıkmaz abs ışığıda söndü.

    1.soru ???? abs ışığı yandığı için bunu sildirmemmi gerekiyor?

    2.soru ???? teyp code istiyor.servistenmi öğrenmem gerekiyor?

    yardımınız için şimdiden teşekkürler.




    Benimde akü geçen hafta bitti.Ama benim araç 2003.48A TUDOR du.Hiç teklememişti tamirci akü kalp krizi gibi dedi birden biter.İbreler tittiyor ikaz ışıkları yanıp sönüyordu merkezi kilit bile kitleyemedi ve bu araçların eksik yönü ortaya çıktı.Arka kapılar ve şoför kapısıda anahtarla kapanıyor ama sağ ön kapı hiçbir şekilde akü bitikse kapanmıyor.!!! Bu arada bu arçlar kesinlikle vurdurarak çalışmıyor akü bitikse zorunlu olmadıkça direksiyonu bile kullanmayın elektrik takviyeli olduğundan bozulabilir ben ikisinide yaptım ama şükür problem yok.

    Bende mutlu akü aldım 2008 model olmasına dikkat ettim.Üretim tarihi yazıyor.

    MUtlu ultra kalsiyum 12v 60 A 115 ytl.Sen 50A nasıl buldun 60 A alsan daha iyi olurdu.Teyp kodu garanti kitapçığında var.Ben girdim problem yok.kitapçık yoksa servisten sorduracaksın.

    1.ABS ışığı bidaha yanmadıysa(yani yolda) sildirecek birşey yok.Bilgisayar gibi her seferinde araç açılış kontrolü yapıyor muhtemel aküden dolayı yanmıştır.

    2.Garanti kitapçığın yoksa evet.

    Yakıt tüketimiyle ilgili olarak şehir dışı 5.6 lt /100km LPG diydi.Ama..
    Şu an hep tam yüklü kullandık yani 5 kişi bagaj ve klima 7 lt /100 km LPG.Sanırım tam yüklüyken klima baya fark ettiriyo.
    ATiker sıralı ,michelin energy saver,bor power lastik havalarım 35 psi.Şu an bile yakıt tüketimi güzel.

    Benzin deposu 48 lt.

    Clio ların avrupalarında esp var hatta hız sabitleyicide ,Hatta bende esp kayma ikaz lambası bile var ortadaki tabloda ama çalışmıyor tabi.
    Bizdekilerde esp yok.




  • Arkadaslar oncelikle forumda gercekten yardımcı olan butun herkese teşekkur etmek istiyorum.İlk arbaamı aldım ve yaklası bir aydır arabayı alma surecinden yakıt sunroof gibi karsıma cıkan buıtun sorunlarda yardımcı oldunuz.2001 rxt 1.4 aracımın uzerinde orjinal teyp var ancak cd-mp3 calar yok maalesef..malum cd-calar fiyatları bi hayli yuksek oncelikle kaset yerine takılan bi apartala mp3 player baglandıgını biliyorum bu ne kadar saglıklı olur teype zarar verirmi..radyo frekanslı bi aletten bahsetti gecen teknosada gorevli ama sehir içi uygulamasının verimli olmadıgını frekansların karıstıgını soyledi garanti vermedi memnuniyet acısından..Son olarakta arkadasım bazı aracların teyp arka kısmında bi kabloyu direk olarak kendi mp3 playerına baglandıgını soyledi..kendi aracımda bunu yapabilirmiyim bilmiyorum yaan varsa yada tavsiyesi olan cok memnun olacagım...

    Bu arada gecen hafta BRC My-07 marka sıralı sistem lpg taktırdıma aracıma performans yonunden hiç bi fark goremedim benzinliyle arasında..Sorunsuz calısıyo hiç bi şikayetim yok..kmde 15.3 Ykr yakıo bi kac depo gectikten sonra daha asagı seviyeler dusermi?




  • ingeniatorem arkadaşım aracın zeminin ıslanması benimde başıma geldi ön camın önünde ızgara varya orda tahliye borusu var o tıkanınca dışardan gelen su içeriye giriyor o boruyu çıkarıp içini temizle başka bi yolu şeyden değildir korkma.hararet yapmasına gelince devirdaim pompasındandır çok büyük ihtimalle o değiştimi?
  • Babigo; arızayı sildirmen gerekmez..Ama bir ara servise ugradığında şu arıza tespit için kullanılan pc'yi aracına bağlatıp sildirebilrsin,çok basit bir işlem bu.
    Code meselesine gelince aracın garanti belgesi yada fabrika çıkış irsaliyesinde yazıyor.Eğer bunlar yoksa 6110 yada 2110 şifrelerini bir dene bakalım.Umarım olur.

    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83

    Arkadaşlar bugün babamlara gittim.4 saat orada kaldıktan sonra aracıma bindim ve kontağı çevirdim ama nafile.aracımın orijinal fabrika aküsü bitmiş takviye yaptık çalıştı ve doğru akü almaya.giderken abs ışığı yandı ve fren biraz sertleşti.mutlu akü aldım.orijinalinde 47 amper miş.50 amper aküyü taktık.anında çalıştı.yola çıkar çıkmaz abs ışığıda söndü.

    1.soru ???? abs ışığı yandığı için bunu sildirmemmi gerekiyor?

    2.soru ???? teyp code istiyor.servistenmi öğrenmem gerekiyor?

    yardımınız için şimdiden teşekkürler.






  • Ercan;
    resimdeki gibi bir adaptör satın alarak (5 ytl civarı) mp3 player yada telefonundan aracında müzik dinleyebilirsin.Ben 2 senedir bu şekilde dinliyorum kasetçalarına hiç bir zarar vemez.
    Radyo frekanslı cihazları ise özellikle büyük şehirlerde boş frekans bulup kullanmak çok zor.Ama bu cihazıda kullanan bir çok kişi var karar senin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: MATRAXERCAN

    Arkadaslar oncelikle forumda gercekten yardımcı olan butun herkese teşekkur etmek istiyorum.İlk arbaamı aldım ve yaklası bir aydır arabayı alma surecinden yakıt sunroof gibi karsıma cıkan buıtun sorunlarda yardımcı oldunuz.2001 rxt 1.4 aracımın uzerinde orjinal teyp var ancak cd-mp3 calar yok maalesef..malum cd-calar fiyatları bi hayli yuksek oncelikle kaset yerine takılan bi apartala mp3 player baglandıgını biliyorum bu ne kadar saglıklı olur teype zarar verirmi..radyo frekanslı bi aletten bahsetti gecen teknosada gorevli ama sehir içi uygulamasının verimli olmadıgını frekansların karıstıgını soyledi garanti vermedi memnuniyet acısından..Son olarakta arkadasım bazı aracların teyp arka kısmında bi kabloyu direk olarak kendi mp3 playerına baglandıgını soyledi..kendi aracımda bunu yapabilirmiyim bilmiyorum yaan varsa yada tavsiyesi olan cok memnun olacagım...

    Bu arada gecen hafta BRC My-07 marka sıralı sistem lpg taktırdıma aracıma performans yonunden hiç bi fark goremedim benzinliyle arasında..Sorunsuz calısıyo hiç bi şikayetim yok..kmde 15.3 Ykr yakıo bi kac depo gectikten sonra daha asagı seviyeler dusermi?



     CLIO II SAHİPLERİ




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x


    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83

    Arkadaşlar bugün babamlara gittim.4 saat orada kaldıktan sonra aracıma bindim ve kontağı çevirdim ama nafile.aracımın orijinal fabrika aküsü bitmiş takviye yaptık çalıştı ve doğru akü almaya.giderken abs ışığı yandı ve fren biraz sertleşti.mutlu akü aldım.orijinalinde 47 amper miş.50 amper aküyü taktık.anında çalıştı.yola çıkar çıkmaz abs ışığıda söndü.

    1.soru ???? abs ışığı yandığı için bunu sildirmemmi gerekiyor?

    2.soru ???? teyp code istiyor.servistenmi öğrenmem gerekiyor?

    yardımınız için şimdiden teşekkürler.




    Benimde akü geçen hafta bitti.Ama benim araç 2003.48A TUDOR du.Hiç teklememişti tamirci akü kalp krizi gibi dedi birden biter.İbreler tittiyor ikaz ışıkları yanıp sönüyordu merkezi kilit bile kitleyemedi ve bu araçların eksik yönü ortaya çıktı.Arka kapılar ve şoför kapısıda anahtarla kapanıyor ama sağ ön kapı hiçbir şekilde akü bitikse kapanmıyor.!!! Bu arada bu arçlar kesinlikle vurdurarak çalışmıyor akü bitikse zorunlu olmadıkça direksiyonu bile kullanmayın elektrik takviyeli olduğundan bozulabilir ben ikisinide yaptım ama şükür problem yok.

    Bende mutlu akü aldım 2008 model olmasına dikkat ettim.Üretim tarihi yazıyor.

    MUtlu ultra kalsiyum 12v 60 A 115 ytl.Sen 50A nasıl buldun 60 A alsan daha iyi olurdu.Teyp kodu garanti kitapçığında var.Ben girdim problem yok.kitapçık yoksa servisten sorduracaksın.

    1.ABS ışığı bidaha yanmadıysa(yani yolda) sildirecek birşey yok.Bilgisayar gibi her seferinde araç açılış kontrolü yapıyor muhtemel aküden dolayı yanmıştır.

    2.Garanti kitapçığın yoksa evet.

    Yakıt tüketimiyle ilgili olarak şehir dışı 5.6 lt /100km LPG diydi.Ama..
    Şu an hep tam yüklü kullandık yani 5 kişi bagaj ve klima 7 lt /100 km LPG.Sanırım tam yüklüyken klima baya fark ettiriyo.
    ATiker sıralı ,michelin energy saver,bor power lastik havalarım 35 psi.Şu an bile yakıt tüketimi güzel.

    Benzin deposu 48 lt.

    Clio ların avrupalarında esp var hatta hız sabitleyicide ,Hatta bende esp kayma ikaz lambası bile var ortadaki tabloda ama çalışmıyor tabi.
    Bizdekilerde esp yok.






    yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.öncelikle aküyü mutlu 50 amper aldım çünkü akünün yanında lpg nin beyini var ve 60a lik akü sığmıyor.50a akü tam oldu bende 47a lik tudor un yerine 50a lik mutlu takmış oldum

    abs ışığı yola çıktıktan sonra 50 m gider gitmez söndü ve bidaha yanmadı ama asb ışığı yandığında fren biraz şişmişti.işte o şişlik aküyü değiştirdikten sonra 2-3 km daha gittim ama o şişlik gitmedi.bakalım birdahaki bindiğimde hala öyle devam ederse servise baktıracak artık. bu konuda bilginiz varmı acaba?

    bu arada renault mais ten şasi numarasını söyleyerek kodu öğrendim.biraz önce girdim ve düzeldi.aracımın satış faturasından tut tüm kitapçıkları sıfır gibi duruyor ama nereye baktıysan o kodu görememiştim.




  • merhabalar.....

    dün yazdığım ileti sayfada gözükmüyor
    onay bekliyor diyordu

    hemen foruma yansıması içintel numaramı istedi
    işler biraz karıştı
    aktivasyon kodu telefonuma çok geç geldi
    o sırada kodu yazacak sayfa kapandı
    öylece kaldı
    foruma katılmak için ne yapmam gerekiyor
    bende düşünce ve tcrübelerimi paylaşmak istiyorum...

  • Benim LPG ECU su akünün diğer tarafında.Bu arada 12v 50 A aküyü kaça aldın Jordan83??

    Teyp kodu Garanti kitapçığında bir sürü satırın arasında ortada teyp kodu satırı var orada iki kere yazılı.

     CLIO II SAHİPLERİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Benim LPG ECU su akünün diğer tarafında.Bu arada 12v 50 A aküyü kaça aldın Jordan83??

    Teyp kodu Garanti kitapçığında bir sürü satırın arasında ortada teyp kodu satırı var orada iki kere yazılı.

     CLIO II SAHİPLERİ




    evet benimki diğer tarafında.aküyü 90 ytl ye aldım.lastikleri aldığım tanıdığım biyerdi.hiç fiyatınıda araştırmadım.piyasadaki aküler ne kadar bilmiyorum.garanti itapçığına tekrar bakacam bakalım bu sefer görebilecekmiyim




  • Arkadaşlar akü ilk bittiğinde takviye yapıp çalıştırdığımızda gaza bastığım zaman geç işlem yapmaya başlamıştı.gaza basıyorum biraz gecikmeli tepki veriyordu.aküyü değiştirdikten sonra aksine çok çabuk tepki vermeye başladı.hatta ve hatta araç eski halinden çok daha iyi oldu gibime geldi.bu araçların gazının elektronik olduğunu biliyorum.bununla bir alakası varmıdır acaba?bilen varmı aramızda????





  • Yeni araçlarda elektrik çok önemli.Benimkide çok daha kolay çalışıyor gibi geldi.Gaz pedalı sensörlü yani gaz kısmı elektronik.Akü gerçekten önemli bende 115 ytl ye aldım 70 A liği ise 150ytl ydi.
  • arkadaslar merhaba
    suan tatildeyim ve tokattayım son mesajlarda okuduğum kadarıyla buaralar aküler tekliyor,benimde bu gunlerde arada çalışamama problemim olmaya başladı acaba akümü yetmiyor diye düşünüyorum.birde arka sag tekerin fren hidrolik contası sanırım patlamış jant kapağından yağ akıyor virajlardada savrulma biraz artı sanırım artık arka sağ frenim artık yok.
    işin ilginç yanı araba kullanmaya başladığımdan buyana hem abimin arabasında hem kendi arabamda hep arka sağ tekerle uğraşıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: babigo

    arkadaslar merhaba
    suan tatildeyim ve tokattayım son mesajlarda okuduğum kadarıyla buaralar aküler tekliyor,benimde bu gunlerde arada çalışamama problemim olmaya başladı acaba akümü yetmiyor diye düşünüyorum.birde arka sag tekerin fren hidrolik contası sanırım patlamış jant kapağından yağ akıyor virajlardada savrulma biraz artı sanırım artık arka sağ frenim artık yok.
    işin ilginç yanı araba kullanmaya başladığımdan buyana hem abimin arabasında hem kendi arabamda hep arka sağ tekerle uğraşıyorum



    bence fazla ilerlemeden kontrol ettir.teker bu sonuçta önemli benim akü hiç teklememişti.hep ilk marşta direkt alırdı.birden bitti.zaten bekliyordum.üzerinde fabrika aküsü duruyordu hala.




  • clio hb 1,6 RTE 2000 arkadaşlar bu aracın kullanma klavuzunu nerden bulabilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VLKNBCN -- 14 Ağustos 2008; 16:21:32 >
  • Olan birinden fotokopi çektirebilirsin. Ben yetkili bayii de bile bulamadım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: VLKNBCN

    clio hb 1,6 2000 arkadaşlar bu aracın kullanma klavuzunu nerden bulabilirim...
  • bende var fakat istanbulda
    quote:

    Orjinalden alıntı: VLKNBCN

    clio hb 1,6 RTE 2000 arkadaşlar bu aracın kullanma klavuzunu nerden bulabilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babigo -- 14 Ağustos 2008; 22:29:42 >
  • Arkadaşlar bu gün tatilden döndüm araçta 370kg yükle ortalama hız 90_110 arası km 232 krş benzin harcamam olmuş normalmi yoksa aracı bir şanzuman bakımımı yaptırmam gerekir bilgi verirmisiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VLKNBCN

    clio hb 1,6 RTE 2000 arkadaşlar bu aracın kullanma klavuzunu nerden bulabilirim...


    Renault.com.tr de iltişimde şikayet istek bölümüne yaz ben r21 ile ilgili teknik bilgi istemiştim adresime dosya gönderdiler.Arkadaşlar mais in müşteri hizmetlerini kullanın ,kullanalım ki isteklerimiz olsun. her türlü şikayetinizi yazın renault un sitesinden.
  • Arkadaslar 2001 model 1.4 rxt aracımı alalı 2 hafta oldu ve kalkışlarda problem yaşıyorum 5 senelik şoforum ve debriyaj kavraması cok az gibi geldi bana hata payı cok kısa yokuslarda falan acemi gibi stop edio araba alışamamışlık dicem ama 2 hafta 1000 km yol yaptım..bu neden kaynaklanabilir cliolarda hepmi oyledir(bundan once 5 sene tipoya bindim hiç sorun yasamadım)..balataların ne zaman değiştigini acıkcası bilmiyorum alırken kontrol ettirmedim balataları..şimdiden teşekkurler.
  • Dostum reno nun kronik sorunuymuş bu debriyaj meselesi bana renault yetkili servisindeki usta söyledi.Benimde debriyaj sert şuan kalkışlarda belli bir noktada sıkışıyor debriyaj titreyerek kalkıyor araç, zamanla alışıyorsun ama yinede sinir bozucu.yok efendim zamanla düzelirmiş falan diyor servis.hikaye hepsi.Sırf bu debriyaj yüzünden bunda sonraki aracımı asla renault marka almayacağım.Tabi siz yinede bir servise gösterin belki baskı balata komple değişmesi gerekiyordur.
    Eğer bir markanın debriyaj gibi sürekli kullanılan önemli bir donanımı KRONİK SORUN diye adlandırılıyorsa yetkili servisi tarafından ben o markayı silerim.Cam moturu sorun çıkarır,bagaj kilidi sorun cıkarır bunlar kronik sorun diye kabullenilebilir ama Debriyaj asla olamaz!
    Keza renault 9 larında gaz teli sıkışması kronik sorunu olarak bilinir,ki ben babamın reno 9 unda çok yaşadım bu sorunu normal giderken bir anda gaz teli takılıyor öndeki araca arkadan vur işin yoksa,neymiş efendim onun yöntemi varmış gaz teli takılınca gaza sonuna kadar basıp çekince düzelirmiş.
    Eee hastanede basarız artık gaza sonuna kadar..
    quote:

    Orjinalden alıntı: MATRAXERCAN

    Arkadaslar 2001 model 1.4 rxt aracımı alalı 2 hafta oldu ve kalkışlarda problem yaşıyorum 5 senelik şoforum ve debriyaj kavraması cok az gibi geldi bana hata payı cok kısa yokuslarda falan acemi gibi stop edio araba alışamamışlık dicem ama 2 hafta 1000 km yol yaptım..bu neden kaynaklanabilir cliolarda hepmi oyledir(bundan once 5 sene tipoya bindim hiç sorun yasamadım)..balataların ne zaman değiştigini acıkcası bilmiyorum alırken kontrol ettirmedim balataları..şimdiden teşekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rhetorical -- 16 Ağustos 2008; 4:03:47 >




  • 
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.