|
Selamlar. Aracım 2016 model(2017 şubat çıkışlı), 59.xxx kmde, 1.5 dci 75 hp manuel vites. Geçtiğimiz ay bir yetkili servis ile iletişime geçtiğimde periyodik bakıma (yağ, filtreler vb.) yılı dolduğu için trigerin değişeceğini, +fren sıvılarının ve yanlış hatırlamıyorsam motor soğutma suyunun değişeceğini söyledi. Motor yağı, fren sıvıları, triger, filtreler(yakıt filtresi dahil), motor soğutma suyu vs. (yazmayı unuttuğum parçalar olabilir.) tamamı için 6200tl fiyat verdi. Aynı parçaları dışarıda bir ustada orjinal olduğunu söylediği parçalar ile 3800 civarına değiştirebiliyorum. Trigeri kritik bir parça olarak gördüğümden dolayı yetkili servis dışına çıkmak istemiyorum, ayrıca daha önce ustalardan dilim yandığı için önyargılıyım. mesela son bakımda yağı ve filtreleri internetten kendim alıp dışarıda değiştirttim ama yağ değişiminden sonra performansta düşüklük oldu ve motor şuan daha gürültülü çalışıyor. (sürekli şehir içi kısa mesafe kullanıyorum, motor ısındığında eve dönmüş oluyorum öyle söyleyeyim. bu şekilde 6.2litre yakıyor.) geçen aydan bugüne yetkili servis fiyatı 7000tl olmuştur sanırım, sizce bu fiyata yetkili serviste mi yaptırmalıyım? ya da internetten orjinal olduğundan emin olduğum parçaları alarak dışarıda mı yaptırmalıyım? İst. anadolu yakasında güvenilir usta önerilerinize de açığım bu arada. |
|
_____________________________
laubalilikten hoşlanmam. ciddiyeti severim, disipline hayranım.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







