Şimdi Ara

Clio 3 faz 2 1.6 16v 110hp BVA(tam otomatik) kullanıcı izlenimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
2
Favori
28.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar başlıkta belirttiğim aracı 2010 yılında bayiden sıfır almış ve yıllardır bir fiil kullanan biri olarak yazıyorum, unutmadan eklemek istiyorum clio nun yanında farklı segmentde farklı araçlarıda uzun süreli kullanma fırsatım oldu, Ford kuga, mitsubishi lancer son 2 versiyonu, minicooper contryman d, mersedes a200 amg, mazda 323f serisi 1999-2003, clio 1.5 65hp dizel.

    bu yazıyı okurken bu kullanıcın evli bir çocuk babası biri olarak yazdığını unutmayın,

    bu yazıda clio 3 1.6. 16v BVA 60bin kilometredeki aracımı şu yönlerini sırasıyla değerlendirmeye çalışacağım,
    1. motor
    2.otomatik şanzıman performansı
    3.yürüyen
    4.trim
    5.yakıt
    6.servis
    7.iç mekan konforu
    8.genel arızalar
    9.genel görüş.

    1. ve 2. clionun bu versiyonunda kullanılan motor megane,scenic,laguna gibi araçlarında da kullandığı makinayı tercih etmiş. 1200 küsür kg olan renault clio 3 için bu motor gayet yeterli gelmekte. 2010 yılından beri aracın motoru ile ilgili hiç bir sıkıntı yaşamadım, yağ eksilmesi yada su eksilmesi gibi herhangi bir problem görülmedi, buradan sonrasını aracın otomatik şanzumanı ile birleştirerek anlatmaya çalışacağım, clio3 de kullanılan tork konvertorlu otomatik vites bariz bir şekilde her tam otomatikte olduğu gibi perfonması törpülerken yakıtı bir miktar arttırdığını rahat söyleyebiliriz, aracın otomatik şanzumanında 1 ila 2. vites arasında ara vites gibi bir olay var ancak bunu manuel mode aldığımızda hissedemiyoruz orada 4 ileri olarak hizmet vermekte. aracın tam otomatik şanzumanı siz nasıl kullanmak isterseniz ona göre tepkiler vermekte, yıllar içerisinde şanzumanın çok fazla kararsızlığı ile karşılaşmadım, karasızlık örneklerinide genelde uzun yollarda uzun tırmanışlarda sergilemekte bunuda manuel moda geçerek aşabilirsiniz. şanzumanda ki vites geçişlerine gelecek olursak, bu tamamen sizin ayagınızla alakalı, sert bir karakterde kullanıyorsanız araç her vites aralığında size geçişleri belirgin bir şekilde hissettirmekte ancak ben sakin beyefendi gibi kullanırım derseniz vites geçişleri gayet sankin ve sarsıntısız, araçta benim fark ettiğim, 3 farklı geçiş var 2500 devir sakin, biraz gaza ihtiyacı olduğunda 3500 1 den 2 ye geçişi hissettirir yada ben iyice basacam derseniz 4500 devir aralıkarında vites geçisi var tabi bunlarda aracın yakıt tüketimi ile doğrudan alakalı bir konu. ben aracın kmsinin yarısından fazlasını uzun yolda yaptım bu süre içinde sollamalarda yada belli hızlara ulaşmada herhangi bir sıkıntı yaşamadım, aracım çoğu zaman yüklüydü, şanzuman ömrü olarak kendisine çok güvendiğim bir usta arkadşaım Renault yetkili servisinde çalışmakta 200bin km kadar yolu olduğunu belirtiliyor ancak bu renonun tam otomatik şanzumanlarında bir elektro pilot zırvalaması var bir kere değiştikten sonra bir daha sorun çıkarmıyor, bu parça benim aracımda da serviste bir defa garanti kapsamında değişmiştir. Yine şanzumanla alakalı olarak yetkili servis aracın şanzuman yağının ömürlük olduğunu kesinlikle değiştirilmemsi gerektirğinin altını çizmekte ancak benim bu konuda hala şüphelerim var nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum.

    3. aracın yürüyeni bu araç kesinlikle lüx bir araç değil bu konuyu okuyanlara aracın fiyatını ve b sınıfı olduğunu önceden hatırlatmak isterim. aracın ön takımı bazı durumlarda biraz sesli çalışabiliyor buna alışana kadar biraz zorluk çekmedim değil hatta birkaç defasında servise gidip ön takımda boşluk mu var diyerek kontrol de ettirdim ancak aracında durumu bu, genel manada fazla bir konforsuzluk yok, kasislerden hızlı geçmediğiniz sürece ön takımda ki takırdıyı duymuyorsuz, dediğim gibi kasisleri biraz yavaş geçmek gerekmekte bunun dışında arka sagdan gelen bir balata toz birikiminde gelen bir uğultu sesi temizlenmediği sürece gelmekte, bir balata spreyi bu ötmenin geçici çözümü daha güzeli balataların düzgün temizlenmesi, ama bu sürekli olan bir durum değil altını çizmekte fayda var, bunlar dışında arcın yol tutuşu mükemmel değil ancak sınıfına göre atlattığım bazı tehlikeli durumları göze alınca yeterli performans sergilemekte, sonuçta ben bu aracı pistte yada sokaklarda drift yapmak amaçlı kullanmıyorum.

    4. bu aracı aldıktan 1 sene sonra ilk işim bağaj kapağını serviste tekrar ayarlatmak oldu bununda dışında araçta kapılarda falan herhangi bir esneme sorunu yok gacur gucur sesler yok, dediğim gibi bağaj kapagı ayarlanması gerekti bukadar. ha birde belli bir süratten sonra kapılardan rüzgar sesi alabilirsiniz ancak ben bunu bir sorun olarak değilde nekadar para okadar köfte olarak bakıyorum, birde araç yüksek devirlerde motor sesini biraz almakta, yine aynı para köfte mevzusu. bu rüzgar sesi ve motor sesinden ötürü önümüzde ki yaz aracıma bir kaç sessizleştirme işlemi yapmak istiyorum ancak tam karar veremedim. Yol sesi duyan arkadaşlar varmış benim aracım continental lastikle gelmişti yumuşaktı pek şikayetci olmadım daha sonra michelen ile değiştim biraz daha iyileşti.

    5. yakıt tamamen sizin ayağınızla alaklı şu anda olmaz öyle diyecek insanları duyabiliyorum ancak bu araç tam olarak şehir içinde sizin kullanmanıza bağlı olarak 7 ila 9 litre arasınada yakmaktadır. tamamen nasıl kullanıcağınızı bilmeniz gerekiyor. hatta bende bu aracı 8.5 litrenin altına düşüremiyordum CC falan kullanmama rağmen ancak yukarıda bahsettiğim reno serviste ki bir usta arkadaşımın kullanım tavsiyeni uygulamaya başladıktan sonra olanlara ben bile zor inandım hatta defalarca test ettim sonuç doğru Fatih ustaya teşekkür ederim.
    ben bu güne kadar lpg taktırmadım taktırmayıda düşünmüyorum sende 15bin k yol yapıyorum. çevremden gördüğüm kadarıyla lpg bana göre değil.

    6.bu araçtan önce servis kullanan biri değildim ancak sıfır garantili araç olmasından ötürü garanti süresinde servise götürmem ve ordakilerle güzel bir frekans yakalamamdan ötürü servise gitmeye devam ediyorum ve buna pişmanda değilim kaldı ki forumda defalaca usta ve başınıza gelenler gibi konular açılmakta insanları nasıl kazıkladıklarına dahil, iyi ustaları ayırmak istiyorum kaldı ki ben onlara şansımdan ötürü denk gelemem herhalde:) benim gittiğim servis aracım hakkında kendi fikrime göre yeterki bilgiye sahip, paça konusunda sıkıntı yaşamadım, zaten yerli araç. birde bu renonun arada bir yüzde 20 indirim kampanyası oluyor genelde nasip oluyor onları yakalıyorum ve işime geliyor. Okuduğum kadarıyla insanlar bazı durumlarda servislere güvenmiyor ancak enazından serviste yanlış birşey yapılsa peşine düşebilirsiniz.

    7.clio 3 hb aracım genel olarak iç mekan ferahlığı, tavan yüksekliği, arka koltukların diz mesafe yeterliliği, benim için yeterli bağaj hacmi ile benim isteklerime cevap verdiği için gayet iyi, ancak şöfor koltuğunda yüksekli ayarı olsaydı güzel olurdu. araçta görüş yeterli kör nokta olayına ben rast gelmedim, benim aracım 4 adet hoparlör ve ön gögüste iki adet ufak hoparlör var ve fazla yüksek sesli müzik dinleyen biri değilim, benim gibi insanlar için ses performansı yeterli ancak yüksek seslerde, müziğin bozulduğunu rahat fark ediyorsunuz. benim aracımda aracın tamamı sert plastik kaplı bazı modellerinde deri görünümlü bir kaplama var bu daha şık ve dokunuşta yumuşak bir hissi veriyor tabi ki iç mekan kalitesini arttırıcı bir özelik keşke hepsinde olsaymış. bunun dışında aracın klimasını başarılı bulmaktayım ben sadece soğuk kısmını kullanıyorum ve aracın motor beygir gücü kg bağlamında aracın gidişinde herhangi bir etkisi olmuyor ve performansından da memnunum. aynalarımız ısıtmalı ve elektrikli bu çok güzel bir detay. açıkcası benim için sileceklerin otomatik ve aynanın kendinden kararması elzem değil ha olsaydı güzel olurdu ancak aynlardaki ısıtma yağmurlu bir günde işime daha çok yaramakta. ben aracı aldığımda üzerinde continental lastikler vardı onlarda yumuşaktı ancak 50bin k da lastikleri michelen energy serisi ile değiştirdirm konfor biraz fark etti iyi yönde bunu tavsiye edebilirim. clionun elektrik destekli direksiyonu süper serçe parmağınız ile şehir içinde hareket etmek mükemmel oluyor. Ayrıca benim gibi büyük şehirde oturuyor ancak aslen anadolu çocugu iseniz ve yazları memleketinize gidiyorsanız clio sizin için güzel bir araç yerden yüksekliği çok işe yarıyor:(

    8. Clio 3 aracımda bugune kadar elbette bazı arızalar oldu ancak bunların hiç biri beni yolda bırakacak arızalar olmadı, bir kere aracımın otomatik şanzuman elektro pilot garantiden değişti onuda ben öncede farklı birşeyler hissettiğim için servise gittim onlarda kontrollerinden sonra değiştirdiler, daha sonra aracın teybinin ses açma ve kısma tuşlarında bir soyulma oldu ve garantiden teybi değiştirdiler. daha sonra silecek kolu arızası yaşadım ve onuda garanti süresinde değişimini yaptılar. şimdi ben bunları sayarken bazılar üff amma çok arızaları varmış diyebilir ancak bunlar kul yapısı ve en pahalısından ucuzuna arızalar verebilir bakınız dünyanın en pahalı aracı yolda kalmış adam dava açacak. yada dsg arızaları yada mitsubishide 4A9.. serisi bazı motorlarda kronik dişli problemi... örnekler çogaltılabilir, cliolarda birde kaputun altında ön cama yakın kısımda yağmur suyu tahliye kısmı yaprak dolmasıyla tıkanabiliyor düzenli olarak temizlemekte fayda var yoksa silecek motoruna sıkıntı yaşatabilirsiniz ben bunların dışında arıza yaşamadım.

    9.Ben aracından memnun olarak kullanan biriyim birçok donanim özelliği benim için yeterli, yakıtı aldığım birkaç tavsiye sonrasında beni iyice sevindirdi, serviste çok fazla para vermiyorum, bir keresinde hadi balataları dışarıda değiştireyim dediğim ve dışarında aldığım fiyatla servis arasında 25 tl vardı bende yine servise devam dedim, sonuç sürekli servis bakımlı bir araç o yirmi beş tl yi size satarken geri verecektir diye düşünmekteyim. ben aracı alırken ödediğim para ve bana şu anada kadar hizmetlerini karşılaştırdığımda parasının karşılığını verdiğini düşünüyorum, elbette bu araçtan daha kaliteli araçlar var mazda 3 gibi 100bin k da sadece bagaj lastiğinde bir arıza vermesi gibi, ama herkesin malumu bu araçla mazdanın fiyatı aynı değil:)

    edit: bu yukarıda yazdıklarım tamamen şahsi firkirlerimdir, yukarıda ki yazıyı yazarken ismini kullandığım markaları ne övme nede yerme gibi bir isteğim yok olabildiğince tarafsız olmaya çalıştım, sürçü lisan ettiysem hakkınızı helal edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the gift -- 19 Ocak 2014; 13:00:10 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Clio 3 Faz 2 1.6 16v 110hp BVA (Tam Otomatik) Kullanıcı İzlenimi

    Renault'nun popüler hatchback modeli Clio, geniş motor ve şanzıman seçenekleriyle kullanıcıların beğenisini topluyor. Clio 3'ün Faz 2 versiyonunda yer alan 1.6 16v 110hp BVA (tam otomatik) motor seçeneği, performansı ve konforu bir arada sunuyor.

    Performans

    110 beygir güç ve 151 Nm tork üreten 1.6 litre benzinli motor, Clio 3'e canlı bir sürüş deneyimi kazandırıyor. 0'dan 100 km/s hıza 11,7 saniyede ulaşan araç, orta sınıf bir hatchback için tatmin edici bir performans sunuyor. Tam otomatik şanzıman, vites geçişlerini sorunsuz bir şekilde gerçekleştiriyor ve şehir içi sürüşlerde kolaylık sağlıyor.

    Konfor

    Clio 3'ün konforlu süspansiyon sistemi, engebeli yollarda bile rahat bir sürüş deneyimi sağlıyor. Geniş iç mekanı, beş yetişkin için yeterli alan sunuyor. Koltuklar destekleyici ve uzun yolculuklarda bile konforlu.

    Yakıt Tüketimi

    1.6 16v 110hp BVA motor, karma kullanımda ortalama 7,5 litre/100 km yakıt tüketiyor. Bu değer, benzer motor seçeneklerine sahip diğer hatchback'lere kıyasla oldukça ekonomik.

    Donanım Seviyeleri

    Clio 3 Faz 2 1.6 16v 110hp BVA motor seçeneği, Joy, Touch, Zen ve Extreme olmak üzere dört farklı donanım seviyesiyle sunuluyor. Joy en temel donanım seviyesi iken, Extreme ise en üst düzey donanım seviyesini temsil ediyor. Tüm donanım seviyelerinde klima, elektrikli aynalar ve ön hava yastıkları gibi temel özellikler standart olarak sunuluyor.

    Sonuç

    Renault Clio 3 Faz 2 1.6 16v 110hp BVA, performans, konfor ve yakıt ekonomisini bir arada sunan dengeli bir hatchback modeli. Tam otomatik şanzımanı sayesinde şehir içi sürüşlerde kolaylık sağlayan araç, uzun yolculuklarda da konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor. Geniş donanım seçenekleri sayesinde kullanıcılar kendilerine en uygun modeli seçebilirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güzel bir paylaşım. Teşekkürler.
  • the gift T kullanıcısına yanıt
    Daha 15 gün önce hiç aklımda yok iken, ustamın da tavsiyesi ve ısrarıyla daha 22000 km de, 2010 Clio 3 exp. 1.6 16V BVA 110 hp clio 3 aldım.şimdiye kadar hem forumlarda, hem ustamdan ( ki sadece renocudur.) clio 3 için en ufak bir karalama, ya da kronik olumsuz bir şeye rastlamadım. baştan tereddütteydim. ancak 15 gündür kullanıyorum ve müthiş keyif aldım. 95 brodweyden , clio 1, clio 2 yi atlayıp direkt clio 3 e terfi etmiş biri olarak heyecanımı tahmin edersiniz. aracıma sıfır brc takıp verdiler..şimdilik deneme aşamasındayım. yakıtı buradan ileride, hem şehir içi, hem de şehir dışı olarak vaktim elverdiğince paylaşmaya çalışacağım. Şahsen böyle bir konu açıldığı için çok sevindim. Gerçi genel cilo 3 kullanıcıları için konu açılmış ama, en azından otomatikler en merak edilen konulardan . internet ortamında bir sürü yalan yalnış bilgi var. Ben bile otomatik alma konusunda hem tereddüt ettim, hem de araştırma içine girmiştim. Sonunda şu sonuca vardım. beki bmw ,audi ya da honda gibi şanzımana sahip olmayabilir ama konforu o kadar da kötü değil.. Ayrıca en sorunsuz şanzımanlardan ve arıza yaptığında da en az masraflı şanzımanlardan olduğuna kanaat getirdim. özellikle BVA için.. Tabii bunlar kişisel görüşlerim. Daha iyisi var tabiki . ama parası da çok iyi. fiyat - performans ve sorunsuzluk açısından bence hakkını veriyor. Doğru seçim yaptığıma inanıyorum .Eşim aracı çok sevdi. ceryanlı direksiyon süper bişey. küçük bir anektot.. brodweyle sabah trafiğinde eşimle giderken trafik yoğunluğunun stresiyle ona buna söylenip dururken , şimdi helva gibiyim. trafik aynı ,yol aynı değişen sadece araç ve özellikle otomatik vites farkı. bunun da farkına eşim vardı.sadece sinir sağlığı için bile değer diyorum.. sıkışık bir trafikte 100 metrede 10 defa durduğunuzu farzedin. sol ayak, sağ ayak ve sağ elin kaç defa işlem yaptığı ortada.bazıları için bu bir zevk olabilir. ben de aynı kafadaydım. otomatikle işim olmaz diyordum.. Büyük konuşmuşum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcu10

    Daha 15 gün önce hiç aklımda yok iken, ustamın da tavsiyesi ve ısrarıyla daha 22000 km de, 2010 Clio 3 exp. 1.6 16V BVA 110 hp clio 3 aldım.şimdiye kadar hem forumlarda, hem ustamdan ( ki sadece renocudur.) clio 3 için en ufak bir karalama, ya da kronik olumsuz bir şeye rastlamadım. baştan tereddütteydim. ancak 15 gündür kullanıyorum ve müthiş keyif aldım. 95 brodweyden , clio 1, clio 2 yi atlayıp direkt clio 3 e terfi etmiş biri olarak heyecanımı tahmin edersiniz. aracıma sıfır brc takıp verdiler..şimdilik deneme aşamasındayım. yakıtı buradan ileride, hem şehir içi, hem de şehir dışı olarak vaktim elverdiğince paylaşmaya çalışacağım. Şahsen böyle bir konu açıldığı için çok sevindim. Gerçi genel cilo 3 kullanıcıları için konu açılmış ama, en azından otomatikler en merak edilen konulardan . internet ortamında bir sürü yalan yalnış bilgi var. Ben bile otomatik alma konusunda hem tereddüt ettim, hem de araştırma içine girmiştim. Sonunda şu sonuca vardım. beki bmw ,audi ya da honda gibi şanzımana sahip olmayabilir ama konforu o kadar da kötü değil.. Ayrıca en sorunsuz şanzımanlardan ve arıza yaptığında da en az masraflı şanzımanlardan olduğuna kanaat getirdim. özellikle BVA için.. Tabii bunlar kişisel görüşlerim. Daha iyisi var tabiki . ama parası da çok iyi. fiyat - performans ve sorunsuzluk açısından bence hakkını veriyor. Doğru seçim yaptığıma inanıyorum .Eşim aracı çok sevdi. ceryanlı direksiyon süper bişey. küçük bir anektot.. brodweyle sabah trafiğinde eşimle giderken trafik yoğunluğunun stresiyle ona buna söylenip dururken , şimdi helva gibiyim. trafik aynı ,yol aynı değişen sadece araç ve özellikle otomatik vites farkı. bunun da farkına eşim vardı.sadece sinir sağlığı için bile değer diyorum.. sıkışık bir trafikte 100 metrede 10 defa durduğunuzu farzedin. sol ayak, sağ ayak ve sağ elin kaç defa işlem yaptığı ortada.bazıları için bu bir zevk olabilir. ben de aynı kafadaydım. otomatikle işim olmaz diyordum.. Büyük konuşmuşum.


    bende 10 yıl reno 9 fairwayden sonra 04 model clio aldığımda aynı duygular içinde olmuştum çok farklı yumuşak gelmişti araç renault motor konusunda çok iyi zaten vw bu ülkede yıllarca 1.6 102bg 8v motor ile satış yaptı bzim marka meraklısı arabadan anlamayan insamızda gitti aldı bu araçları bizler gibi bilinçli kullanıcalar ise elindeki parayla en fiyat performans olarak en iyisi alıyolar tekrar hayırlı olsun aracınız.




  • avcu10 A kullanıcısına yanıt
    Aracınızı beğenmenize çok sevindim inşallah kazasız belasız günlerde kullanırsınız. size tavsiyem bu aracı mümkün olduğunca kompresyonda kullanmaya çalışın yakıtınız sürekli düşme eğiliminde olacaktır.
    Aracımızın şanzımanı otomatik olduğu için, lütfen yolda hareket halindeyken boşa almayın ve park ederken durduktan sonra, önce elfrenini çekip sonra P konumuna getirin.
    Tekrar hayırlı olsun:)
  • the gift T kullanıcısına yanıt
    Güzel yorum ve tespitler için teşekkürler. Güle güle kullanın.
  • the gift T kullanıcısına yanıt
    öncelikle tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. Yakıttan çok korkuyordum ancak sakin bir kalkış ve hızlanışta,manuelden daha ekonomik bir şekilde ve kısa sürede 3. vitese geldiğini defalarca gördüm. ayrıca 1. vites ile 2. vites arasında 1,5 . uncu vites var galiba. Dediğm gibi . gün geçtikçe daha da keyif almaya başaldım. Benim gibi ilk defa otomatiğe terfi etmiş biri olarak sizlerden öğreneceğim şeyler çok olmalı. ...Ben durduğumda sizden bir fazla yaptığım bazen şu... Araç durdu..Ayak frende. kontağı kapat-boşa al el frenin çek - P konumuna getir. herhalde mahsuru yoktur. Ayrıca sormak istediğim, 45 sn ve daha fazlasında kırmızı ışkta ,N ye alıyorum,. bazıları diyorki gerek yok. ben de araca yük bindiğini 45 sn ve fazlasının uzun bir süre desem de ,gerek yok diyorlar. sizlerinde bu şanzıman için fikirlerinizi almak istiyorum.




  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cashuva.. fikirlerinize aynen katılıyorum..motor konusunda reno kendini kanıtladı. hatta renonun bu motorlarının km olarak 500 bini zorlayacağını idda eden ustalar gördüm. benim ustam yılların renocusu. sevilen biridir.Yalanı dolanı yoktur.. Daha bu motorlardan indirmek nasip olmadı dedi bana.
  • avcu10 A kullanıcısına yanıt
    uzman değilim ama boşa al sonra p ye al bence o kadarına gerek yok, yinede siz bilirsiniz ben yukarıda anlattığım gibi yapıyorum tavsiye edilende bu, kırmızı ışıklarda bende eger 45 saniyeden uzunsa ışığa yada trafige göre p yada n ye alıyorum. bence gerek var çünkü bizim tork konvertorlu araçlarımız sürekli ileri gitme halinde ışıklarda durduğunuzda vites d konumunda iken araba gidecem diyor siz duracaksın diyip frene basıyorsunuz hem şanzuman ısınıyor, hem boşa yakıt gidiyor bence 45 ve üstü saniyelerde boşa yada p ye almak makul. şanzumanınıza iyi davrandığınız sürece size iyi davranacaktır. Keyifli sürüşler dilerim.
  • the gift T kullanıcısına yanıt
    Ben de küçük bir araştırmadan sonra sizin gibi uygulamaya başladım. son hareket P... N yi kadro dışı bıraktım. Kırmızı ışıkta N konumuna alma olayınına gelince demek ki doğru düşünmüşüm. ben de uzman değilim ama, araca yük bindiği gün gibi ortada.dediğiniz gibi araç ileri gitmek istiyor..yük binen şanzuman ısınma eğiliminde. ısınan metallerin ömrü kısa olur. yani ben ce de boşa alınmalı ..zaten durduktan sonra ayak frende iken önce el freni , sonra P konumuna getirilmesinin de şanzumana yük binili halde kalmaması için olmalı .bu mantık çıkıyor.Yani manuel araçlarda aracı durdurduktan sonra el frenini çekmeden viteste bırakmaya benziyor. bu halde arabayı durduran balatalar değil, vites dişlileridir. teşekkürler. kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.
  • the gift T kullanıcısına yanıt
    60.000 bakımı yaptırdınız mı? Fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    60.000 bakımı yaptırdınız mı? Fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz?
    evet ben yaptırdım aralık ayında yüzde 20 kampanya vardı ondan yararlanarak 1000tl yaptırdım servisinde aküyüde hediye ettiler
    periyodik bakım
    60bin agır bakımı(triger bujiler bilyalar kayıslar)
    akü

    980 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the gift

    evet ben yaptırdım aralık ayında yüzde 20 kampanya vardı ondan yararlanarak 1000tl yaptırdım servisinde aküyüde hediye ettiler
    periyodik bakım
    60bin agır bakımı(triger bujiler bilyalar kayıslar)
    akü

    980 tl

    Alıntıları Göster
    Bu aralar bazı parçalarda müthiş iskonto var. örneğin 60 bin de değişmesi gereken "açı kaydırıcı" normalde 600 tl civarlarında iken şimdilerde 180 tl civarında. çok km yapanlar alıp köşeye atabilir. zararı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avcu10 -- 2 Şubat 2014; 18:38:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcu10

    Bu aralar bazı parçalarda müthiş iskonto var. örneğin 60 bin de değişmesi gereken "açı kaydırıcı" normalde 600 tl civarlarında iken şimdilerde 180 tl civarında. çok km yapanlar alıp köşeye atabilir. zararı yok.

    Alıntıları Göster
    clio 3 1.6. 16v BVA otomatik vites yakıt sarfiyatı... karışık sayılır ...180 ş.dışı + 135 km ş.içi toplam 315 km .. 27 lt gaz ile ... yani 100 km de 8,5 lt gaz yaktım... the gift in dediği gibi sarfiyat tamamen ayakla ilgili ..otomatik çok yakar diyenlere duyurulur. hız ortalama 100 km .. 110 un üzerine çıkmamaya çalıştım. hep yarım gaz. kaputun altında bir canavar var.. yoksa basarsanız yakıt kesinlikle artar ama , kurallara da uyma adına çok ta gerek duymadım.böylesi daha iyi. hız kontrol özelliğini kullanırsan daha da iyi sonuç alacağımı söylediler . ama daha özelliği tam kullanmayı bilmiyorum açıkçası. arasıra hız kontrol özelliğini kullansam da teknoloji özrümüz hemen kaybolmuyor saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcu10

    clio 3 1.6. 16v BVA otomatik vites yakıt sarfiyatı... karışık sayılır ...180 ş.dışı + 135 km ş.içi toplam 315 km .. 27 lt gaz ile ... yani 100 km de 8,5 lt gaz yaktım... the gift in dediği gibi sarfiyat tamamen ayakla ilgili ..otomatik çok yakar diyenlere duyurulur. hız ortalama 100 km .. 110 un üzerine çıkmamaya çalıştım. hep yarım gaz. kaputun altında bir canavar var.. yoksa basarsanız yakıt kesinlikle artar ama , kurallara da uyma adına çok ta gerek duymadım.böylesi daha iyi. hız kontrol özelliğini kullanırsan daha da iyi sonuç alacağımı söylediler . ama daha özelliği tam kullanmayı bilmiyorum açıkçası. arasıra hız kontrol özelliğini kullansam da teknoloji özrümüz hemen kaybolmuyor saygılar.

    Alıntıları Göster
    clio 3 1.6. 16v BVA otomatik vites yakıt sarfiyatı.. Sadece şehir içi , sabah ve akşam yoğun trafik.. mesafe 6+6 toplam 12 km civarında. bir depo LPG ile (27 lt) 202 km ..yazın buna en az ortalama 15-20 km daha ilave olur diye düşünüyorum.




  • Merhabalar arkadaşlar benim 2007 model bi clio var 2 kişilik buna ben koltuk attırmak istiyorum yapıla biliyormu bi bilginiz varmı varsa pahalı olurmu yardımcı olursanız sevinirim iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frhalil

    Merhabalar arkadaşlar benim 2007 model bi clio var 2 kişilik buna ben koltuk attırmak istiyorum yapıla biliyormu bi bilginiz varmı varsa pahalı olurmu yardımcı olursanız sevinirim iyi günler
    Konuyu hortlatıyım çok yayrlı bir konu. Teşekkür ederiz
  • the gift T kullanıcısına yanıt
    Faz 2 nedemek?
    Anlamını bilmiyorum ??????
  • asphaltrider A kullanıcısına yanıt
    Faz 2 makyaj diyebiliriz. Görsel manada faz1 den farklılıkları var
  • Anladım faz 2 aynı kasanın makyajlanması ok teşekkürler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.