Şimdi Ara

Clio 4 - 1.2 Turbo Motor ve Otomatik Vites hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
9.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selamlar.. CLIO 4 hakkında Bazı sorularım var, cevaplarsanız sevinirim..

    ● 2012-2014 arası Clio 4 - 1.2 120hp turbo motor + otomatik şanzuman nasıldır? Artıları eksileri nelerdir?
    ● Clio 4 lerde kaç çeşit otomatik vites seçeneği vardır? Sadece EDC mi var tüm modellerde?
    ● Vitesin kronik bir sıkıntısı var mıdır? Daha önce otomatik vites arızasından servise giden arkadaşlar varsa nedenini ve masraflarını yazabilirler mi? Mesela komple şanzuman yapılsa kaç paraya çıkar?
    ● benzinli kullanımda yakıt ortalamanız kaç lt civarlarında gösteriyor? (şehir içi - şehir dışı)
    ● Sport Tourer'lar ve HB'ler arasında yakıt çok fark ediyor mu ?
    ● 120hp turbo motor gercekten uçuruyor mu arabayı? Yoksa bir hevesle alıp bumuymuş yaa diyeniniz oldu mu?
    ● Bu motor Lpg ile tam olarak uyumlu mu? Taktıran ve kullanan arkadaşlar deneyimlerini ve yakıt tüketimini yazabilir mi?

    Herkese kazasız belasız günler dilerim...







  • Bu soruların bazılarını bende merak ediyorum.
    1.2 turbo suport tourer icon'un ağırlığı hb'e göre daha az diye biliyorum.
    Performans bana göre yeterli ama uçurmak konusu çok göreceli bir kavramdır dolayısı ile bunun kararını siz vermelisiniz.
    1.2 turbo motorların lpg için hem uyum sorunu vardır hemde uzun km ler yapmıyorsanız mantıklı olmaz
    1.2 atmosferik motor 75 bg yakıt tüketimi lpg de uzun yolda 7 litre gibidir, sport tourer 1.2 turbo için yaptığım ölçümde benzin tüketimi 5.2 litre çıktı buna göre hesap yaparsam yıllık 5000 km için arada 450 lira gibi bir fark çıkıyor yani lpg sistemi bu durumda kendini 3 senede amorti ediyor ama turbo sistemler için en sağlıklı sistem sıvı lpg sistemleridir ve 3500 liradan aşağı yaptırmanız zor bu durumda ise maliyetini yaklaşık 8 senede çıkarır 8 sene de ülkemiz koşullarında uzun bir süredir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgrp -- 10 Kasım 2016; 10:16:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zgrp Z kullanıcısına yanıt
    Baktım teknik bilgilerine, Sport Tourer Station olanlar 100 kg daha fazla HB olandan.
  • Öyleymiş ben yanlış gördüm herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. 3 yildir 1.2 edc 120 bg kullaniyorum. Aciklayim
    1. Sanzimani guzel bir sıkınti ariza cikarmadi.yalniz sıkısık trafikte dur kalkta kafa karisiyor bazen silkeliyor.
    2.eco modu kapatirsan bu araba ucurur gercekten. Tabi sinifindaki arabalara göre.tutup sciroccolar la falan kapisamaz. Kalkisi heyecan veriyor.
    3.yakit tüketimi tamamen sürücuye bagli. eco yu kapatirim tadina varmak istiyorum dersen 9 lt falan yakarsin ortalama. Onun disinda normal bir surus durumunda 7-7.5 arasi yakar. Ben 6.3 yaktiriyorum o baska :) gaza basmadan götüruyorum arabayi ;)
    4.lpg olmaz kisaca.
    5. Sevmedigim yonu berbat ses sistemi ve virajlarda önden bir kayma egilimi var yavasta girsen hizlida girsen farketmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • loyoll L kullanıcısına yanıt
    LPG taktıranlar oldu mu bildiğin? Yoksa hiç mi takılmıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.