Şimdi Ara

Clio 1.2 16v artııları eksileri nelerdir?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
10.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    2006 Clio3 1.2 16v araç almayı düşünüyorum. Clio'lar herkesin bildiği gibi piyasası iyi yedek parçası uygun olan araçlardır. Alacağım arabanın 70000 km'de. Fakat 1.2 cliolar hakkında pek bilgim yok. Bu aracın artı ve eksileri nelerdir? (kronik problemleri, bakım masrafları, çekişi, yakıt sarfiyatı, konforu, vs...)

    Şimdiden Teşekkürler...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Clio 1.2 16v'nin Artıları ve Eksileri

    Renault Clio 1.2 16v, kompakt ve yakıt verimli bir hatchback'tir. Otomobil, performans, güvenilirlik ve uygun fiyat gibi birçok avantaj sunar. Ancak, her araç gibi Clio 1.2 16v'nin de bazı dezavantajları vardır.

    Artıları:

    • Güçlü motor: 16 supaplı 1.2 litrelik motoru, 75 beygir gücü ve 107 Nm tork üretir. Bu, şehir içi ve otoyol sürüşleri için yeterli güç sağlar.
    • Yakıt verimliliği: Clio 1.2 16v, ortalama 5,5 litre/100 km yakıt tüketimi sunar. Bu, düşük yakıt maliyetleri ve daha çevre dostu bir sürüş deneyimi sağlar.
    • Güvenilirlik: Clio 1.2 16v, genel olarak güvenilir bir araç olarak bilinir. Motor ömrünün yaklaşık 250.000-300.000 km aralığında olduğu tahmin edilmektedir.
    • Manevra kabiliyeti: Clio'nun kompakt boyutları, dar sokaklarda ve park alanlarında kolaylıkla manevra yapmasını sağlar.
    • Uygun fiyat: Clio 1.2 16v, yeni veya ikinci el olarak uygun bir fiyat aralığında mevcuttur.

    Eksileri:

    • Sınırlı bagaj alanı: Clio'nun bagaj alanı, özellikle arka koltuklar yatırılmadığında oldukça sınırlıdır.
    • Yüksek devirlerde gürültülü motor: 16 supaplı motor, yüksek devirlerde biraz gürültülü olabilir.
    • Sert süspansiyon: Clio'nun süspansiyonu, özellikle yol bozukluklarında biraz sert olabilir, bu da konforu olumsuz etkileyebilir.
    • Bazı güvenlik özelliklerinin eksikliği: Eski modellerde modern güvenlik özelliklerinin bazılarından yoksun olabilirler, ancak üst düzey donanım seviyelerinde bu özellikler mevcut olabilir.

    Genel olarak, Clio 1.2 16v, şehir içi sürüş için pratik ve ekonomik bir seçimdir. Güçlü motoru, yakıt verimliliği ve güvenilirliğiyle öne çıkarken, sınırlı bagaj alanı ve sert süspansiyonu gibi bazı dezavantajları da mevcuttur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • kardeş yakıt olarak çok iyi performans idare eder yedek parçasından korkma
    lpgde 10 kuruş yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    kardeş yakıt olarak çok iyi performans idare eder yedek parçasından korkma
    lpgde 10 kuruş yakar
    bende clio III kullanıyorum ama başka bir pencereden bakayım.

    70 000 km çok fazla tirigerde değişmiştir kesin bir sorun. 2 yılda 70000 çok fazla 20000-30000 aralığında bir bakın derim, ama yanlış anlaşılmasın motor ömrü 500000 km ye kadar gider deniyor ama 2 yılda bu km çok fazla. Şirket arabası olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1

    bende clio III kullanıyorum ama başka bir pencereden bakayım.

    70 000 km çok fazla tirigerde değişmiştir kesin bir sorun. 2 yılda 70000 çok fazla 20000-30000 aralığında bir bakın derim, ama yanlış anlaşılmasın motor ömrü 500000 km ye kadar gider deniyor ama 2 yılda bu km çok fazla. Şirket arabası olmasın.

    Alıntıları Göster
    Aracın darbesi değişen parçası yok. kilometresi az olan araçların da fiyatı bana çok geldi. Bir de bu araçlarda abs var dendi. Ben de fazla kilometre yapmayacağım zaten. Araç şirket aracı ise nelerine dikkat etmem gerekir?




  • Bence clio III değil clio II tercih edin 1.2 16 V alacaksanız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremege

    Bence clio III değil clio II tercih edin 1.2 16 V alacaksanız...
    usta ne kadar istiyo arabaya?
  • Bende clio 12.16 uzun zamandır internetten araştırıyorum bulursam temiz birtane bende alıcagım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erescan

    Bende clio 12.16 uzun zamandır internetten araştırıyorum bulursam temiz birtane bende alıcagım.
    2004 Mart ayında 0 km aldım.65.000 km de sağ aks 70.000 km de sol aks kesildi.Garantiden her ikiside değişti.18 yıldır renault dan başka araba kullanmadım.Servis akslarda fabrikasyon hata olduğunu söyledi.
    Bunun dışında ufak tefek arızalar oldu (Dörtlü flaşör düğmesinin bozulması vb.)
    Buna rağmen arabamdan çok memnundum.Yakıt olarak sınıfındaki benzinli araçlarla karşılaştırılamayacak kadar iyi.
    Kaçışı güzel.Ama klima açılınca çok kötü malüm motor 1.2
    Herşeye rağmen tekrar alıp kullanabileceğim bir araçtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYMBOL8699

    2004 Mart ayında 0 km aldım.65.000 km de sağ aks 70.000 km de sol aks kesildi.Garantiden her ikiside değişti.18 yıldır renault dan başka araba kullanmadım.Servis akslarda fabrikasyon hata olduğunu söyledi.
    Bunun dışında ufak tefek arızalar oldu (Dörtlü flaşör düğmesinin bozulması vb.)
    Buna rağmen arabamdan çok memnundum.Yakıt olarak sınıfındaki benzinli araçlarla karşılaştırılamayacak kadar iyi.
    Kaçışı güzel.Ama klima açılınca çok kötü malüm motor 1.2
    Herşeye rağmen tekrar alıp kullanabileceğim bir araçtır.

    Alıntıları Göster
    Araçtan 16000 ytl istiyorlar. bi tane daha var o da 45000de 2005 abs 4hy 15000 istiyor. kararsız kaldım. 2005 aracın 3 kapısında boya var. Arkadaşlar bir de km'nin orjinal olduğunu servis anlayabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycirak

    Araçtan 16000 ytl istiyorlar. bi tane daha var o da 45000de 2005 abs 4hy 15000 istiyor. kararsız kaldım. 2005 aracın 3 kapısında boya var. Arkadaşlar bir de km'nin orjinal olduğunu servis anlayabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Evet aracı renault servise götürürsen km'sinin dogru olup olmadığını bilgisayar bağlayıp görebilirler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ycirak

    Araçtan 16000 ytl istiyorlar. bi tane daha var o da 45000de 2005 abs 4hy 15000 istiyor. kararsız kaldım. 2005 aracın 3 kapısında boya var. Arkadaşlar bir de km'nin orjinal olduğunu servis anlayabilir mi?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremege

    Evet aracı renault servise götürürsen km'sinin dogru olup olmadığını bilgisayar bağlayıp görebilirler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ycirak

    Araçtan 16000 ytl istiyorlar. bi tane daha var o da 45000de 2005 abs 4hy 15000 istiyor. kararsız kaldım. 2005 aracın 3 kapısında boya var. Arkadaşlar bir de km'nin orjinal olduğunu servis anlayabilir mi?



    Alıntıları Göster
    hocam bizde de 1.2 16v var 2004 model bunların piyasası 15 den başlar.güzel arabadır bizim bi şikayetimiz yok park sorunu faln da yok aracın yakıt da fazla diil bu tür bişey düşünüyorsan tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: punisher_tayfun

    hocam bizde de 1.2 16v var 2004 model bunların piyasası 15 den başlar.güzel arabadır bizim bi şikayetimiz yok park sorunu faln da yok aracın yakıt da fazla diil bu tür bişey düşünüyorsan tavsiye ederim

    Alıntıları Göster
    Bu araçlar TR üretimi mi? Symboller TR üretimi diye biliyorum HB ler nerede üretiliyor?

    Birde aracın kazadan değilde sürtünmeden dolayı boyası varsa aracın fiyatına ne kadar etki deder? Satışta ne kadar zorlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisnick

    Bu araçlar TR üretimi mi? Symboller TR üretimi diye biliyorum HB ler nerede üretiliyor?

    Birde aracın kazadan değilde sürtünmeden dolayı boyası varsa aracın fiyatına ne kadar etki deder? Satışta ne kadar zorlar?

    Alıntıları Göster
    6 Aydır 1.2 16 V Clio kullanıyorum.Almadan önce Peugeot 206 ve Opel Corsa ile kıyas edip,karar vermeye çalışıyordum. Ben biraz donanım düşkünü birisiyim.Abs olsun,16 V,Hava yastığı olsun.Mümkünse 4 tane olsun v.s. Bir tanıdık galeride Mavi bir 206 vardı.Araba gerçekten çok güzel gözüküyordu.Ama kafamda bazı sorular vardı. Arabanın 8V olması,Abs nin olmaması v.s.Galerici abimizde ufak arabada 8 - 16 V farketmez,Abs ye hiç gerek yok felan dedi ama ikna olmadım. Gittim Clio aldım. Fazla devirli kullanmazsam 100 YTL ile 580 600 km yol gidiyorum ki iş'te kullandığım Peugeot Partner 1.9 D de aynı yakıyor. 2 defa Eskişehir'e 1 defa Ankara'ya gittim.Gıkını çıkarmadı araba ki Eskişehir yolunu giden arkadaşlar bilir. Ama en önemlisi dün akşam yorgun bir şekilde evime giderken bir kamyon tarafından sıkıştırıldım.Gaza basayımda geçip gideyim derken önümde seyreden arabanın durduğunu farkettim.O anda allah ne verdiyse frenlere asıldım ve gayet düzgün,güven verici bir şekilde Abs nin sayesinde sorunsuz durabildim.Eğer ben o galericinin lafına uyupta o çok güzel görünen peugeot'u alsaydım,Şimdi hangi servis daha uygun,ucuz arabayı topluyor diye araştırmaya girişecektim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lorus2004

    6 Aydır 1.2 16 V Clio kullanıyorum.Almadan önce Peugeot 206 ve Opel Corsa ile kıyas edip,karar vermeye çalışıyordum. Ben biraz donanım düşkünü birisiyim.Abs olsun,16 V,Hava yastığı olsun.Mümkünse 4 tane olsun v.s. Bir tanıdık galeride Mavi bir 206 vardı.Araba gerçekten çok güzel gözüküyordu.Ama kafamda bazı sorular vardı. Arabanın 8V olması,Abs nin olmaması v.s.Galerici abimizde ufak arabada 8 - 16 V farketmez,Abs ye hiç gerek yok felan dedi ama ikna olmadım. Gittim Clio aldım. Fazla devirli kullanmazsam 100 YTL ile 580 600 km yol gidiyorum ki iş'te kullandığım Peugeot Partner 1.9 D de aynı yakıyor. 2 defa Eskişehir'e 1 defa Ankara'ya gittim.Gıkını çıkarmadı araba ki Eskişehir yolunu giden arkadaşlar bilir. Ama en önemlisi dün akşam yorgun bir şekilde evime giderken bir kamyon tarafından sıkıştırıldım.Gaza basayımda geçip gideyim derken önümde seyreden arabanın durduğunu farkettim.O anda allah ne verdiyse frenlere asıldım ve gayet düzgün,güven verici bir şekilde Abs nin sayesinde sorunsuz durabildim.Eğer ben o galericinin lafına uyupta o çok güzel görünen peugeot'u alsaydım,Şimdi hangi servis daha uygun,ucuz arabayı topluyor diye araştırmaya girişecektim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lorus2004

    6 Aydır 1.2 16 V Clio kullanıyorum.Almadan önce Peugeot 206 ve Opel Corsa ile kıyas edip,karar vermeye çalışıyordum. Ben biraz donanım düşkünü birisiyim.Abs olsun,16 V,Hava yastığı olsun.Mümkünse 4 tane olsun v.s. Bir tanıdık galeride Mavi bir 206 vardı.Araba gerçekten çok güzel gözüküyordu.Ama kafamda bazı sorular vardı. Arabanın 8V olması,Abs nin olmaması v.s.Galerici abimizde ufak arabada 8 - 16 V farketmez,Abs ye hiç gerek yok felan dedi ama ikna olmadım. Gittim Clio aldım. Fazla devirli kullanmazsam 100 YTL ile 580 600 km yol gidiyorum ki iş'te kullandığım Peugeot Partner 1.9 D de aynı yakıyor. 2 defa Eskişehir'e 1 defa Ankara'ya gittim.Gıkını çıkarmadı araba ki Eskişehir yolunu giden arkadaşlar bilir. Ama en önemlisi dün akşam yorgun bir şekilde evime giderken bir kamyon tarafından sıkıştırıldım.Gaza basayımda geçip gideyim derken önümde seyreden arabanın durduğunu farkettim.O anda allah ne verdiyse frenlere asıldım ve gayet düzgün,güven verici bir şekilde Abs nin sayesinde sorunsuz durabildim.Eğer ben o galericinin lafına uyupta o çok güzel görünen peugeot'u alsaydım,Şimdi hangi servis daha uygun,ucuz arabayı topluyor diye araştırmaya girişecektim.




    galerıcıde amma atmıs abs ye gerek yokmus !!!!!!! neye gerek var abi deseydın sende




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzazgin

    quote:

    Orjinalden alıntı: lorus2004

    6 Aydır 1.2 16 V Clio kullanıyorum.Almadan önce Peugeot 206 ve Opel Corsa ile kıyas edip,karar vermeye çalışıyordum. Ben biraz donanım düşkünü birisiyim.Abs olsun,16 V,Hava yastığı olsun.Mümkünse 4 tane olsun v.s. Bir tanıdık galeride Mavi bir 206 vardı.Araba gerçekten çok güzel gözüküyordu.Ama kafamda bazı sorular vardı. Arabanın 8V olması,Abs nin olmaması v.s.Galerici abimizde ufak arabada 8 - 16 V farketmez,Abs ye hiç gerek yok felan dedi ama ikna olmadım. Gittim Clio aldım. Fazla devirli kullanmazsam 100 YTL ile 580 600 km yol gidiyorum ki iş'te kullandığım Peugeot Partner 1.9 D de aynı yakıyor. 2 defa Eskişehir'e 1 defa Ankara'ya gittim.Gıkını çıkarmadı araba ki Eskişehir yolunu giden arkadaşlar bilir. Ama en önemlisi dün akşam yorgun bir şekilde evime giderken bir kamyon tarafından sıkıştırıldım.Gaza basayımda geçip gideyim derken önümde seyreden arabanın durduğunu farkettim.O anda allah ne verdiyse frenlere asıldım ve gayet düzgün,güven verici bir şekilde Abs nin sayesinde sorunsuz durabildim.Eğer ben o galericinin lafına uyupta o çok güzel görünen peugeot'u alsaydım,Şimdi hangi servis daha uygun,ucuz arabayı topluyor diye araştırmaya girişecektim.




    galerıcıde amma atmıs abs ye gerek yokmus !!!!!!! neye gerek var abi deseydın sende

    Alıntıları Göster
    Zaten bu galericilerin elinde hangi araba varsa o en iyisi oluyor nedense.Bende alırken Clio ile 206'yı kıyaslıyordum.206 satan bir galerici "Abi boşver clio'yu kütük gibi araba,206'nın sürüş keyfini bulamazsın demişti"Clio'mu aldıktan 3-4 ay sonra bir arkadaşımın 206 sını şehirler arası yolda yaklasık 250 km kadar kullandım.Sanki bana daha önce sattığım uno'ma geri alıp binmişim gibi gelmişti.

    Neyse bu arada Clio III'ler TÜRKİYE'de Clio II'ler ise FRANSA'da imal edilyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremege

    Zaten bu galericilerin elinde hangi araba varsa o en iyisi oluyor nedense.Bende alırken Clio ile 206'yı kıyaslıyordum.206 satan bir galerici "Abi boşver clio'yu kütük gibi araba,206'nın sürüş keyfini bulamazsın demişti"Clio'mu aldıktan 3-4 ay sonra bir arkadaşımın 206 sını şehirler arası yolda yaklasık 250 km kadar kullandım.Sanki bana daha önce sattığım uno'ma geri alıp binmişim gibi gelmişti.

    Neyse bu arada Clio III'ler TÜRKİYE'de Clio II'ler ise FRANSA'da imal edilyorlar.

    Alıntıları Göster
    sizce fransız veya türk malı olması pek bişi ifade eder mi? Sonuçta clio orta halli bir araba. Fransa veya Türkiye aralarında çok fazla kalite olduğunu düşünmüyorum. Siz ce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycirak

    sizce fransız veya türk malı olması pek bişi ifade eder mi? Sonuçta clio orta halli bir araba. Fransa veya Türkiye aralarında çok fazla kalite olduğunu düşünmüyorum. Siz ce?

    Alıntıları Göster
    Bunu ancak hem yerli üretimi hemde Fransız üretimi olan her iki modeli test ederek anlayabilirsiniz tabiki.Bunu yapan tüm arkadaşların ve benimde kişisel görüşüm orjinal fransız Renault'ların çok çok daha kaliteli olduğu.
    Bunu doğrulamak için şöyle yapalım isterseniz,
    şikayetvar.com sitesine girerek bakalım Renault'un en çok şikayet edilen modelleri yerli üretim olan
    Megane II Sedan, Clio symbol, Clio III'tür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremege

    Bunu ancak hem yerli üretimi hemde Fransız üretimi olan her iki modeli test ederek anlayabilirsiniz tabiki.Bunu yapan tüm arkadaşların ve benimde kişisel görüşüm orjinal fransız Renault'ların çok çok daha kaliteli olduğu.
    Bunu doğrulamak için şöyle yapalım isterseniz,
    şikayetvar.com sitesine girerek bakalım Renault'un en çok şikayet edilen modelleri yerli üretim olan
    Megane II Sedan, Clio symbol, Clio III'tür

    Alıntıları Göster
    Bildiğim kadarıyla clio III 1.2 quickshift ler fransız yapımı. Yanılıyor muyum? Palazada öle demişlerdi ilk partilerden aldık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BasicAs

    Bildiğim kadarıyla clio III 1.2 quickshift ler fransız yapımı. Yanılıyor muyum? Palazada öle demişlerdi ilk partilerden aldık..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar Türkiye'deki clio II hb'ler de fransız değil sloven yapımıymış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncayklc

    arkadaşlar Türkiye'deki clio II hb'ler de fransız değil sloven yapımıymış.

    Alıntıları Göster
    quote:

    tuncayklc Tarih 14 Şubat 2008; 17:44:32
    arkadaşlar Türkiye'deki clio II hb'ler de fransız değil sloven yapımıymış


    Yanlış bilgi Clıo II Fransız üretimidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYMBOL8699 -- 14 Şubat 2008; 17:53:27 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.