Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Cla 200 alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
17
Cevap
1
Favori
3.014
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      877 Mesaj
      03 Eylül 2017 11:48:30 Konu Sahibi
      Merhabalar 2013 model 60 binde bir cla200 amg gözüme kestirdim. Bu araç hakkında ne düşünürsünüz? Fiyatı 115 fakat 108-110 ayarına getiririz gibi gözüküyor. Yorumlarınızı alabilir miyim?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      |
      |
    • Yarbay
      2265 Mesaj
      03 Eylül 2017 14:54:59
      Güzel bir araç hocam. Yetkili serviste ekspertize sokun derim. Seneye A serisi yenileniyor, GLA yenilendi. 2019'da da CLA yenilenecek diye biliyorum.
      |
      |
      _____________________________

      Astra 1.4t 150 HP AT6 Dynamic, Apple'cı, CTRL mühendisi ve MSI GT72S 970m sahibi bir gezgin.



    • Yüzbaşı
      717 Mesaj
      03 Eylül 2017 15:02:36
      Valla aracın prestijli yeter şimdi birleri çıkar küçümsemeye kalkar ama aracın görünüşü 250 binlik gibi duruyor ben çok beğeniyorum bir kere kullandımda kırmızı idi ama ilk çıktığında 2013 senesiydi sanırım gören kafayı çevirip bir daha bakıyordu detayını bilmem perfonmans vardır yoktur v.s ama araç kupon tam genç işi hedefimde olan bir araç nasipse bende düşünüyorum 1-2 sene içinde



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      6901 Mesaj
      03 Eylül 2017 15:08:46
      hani sen tt alıyordun 18 yaşındaki çocuk koca forumu trollüyor ya
      _____________________________

      Aslolan Hayattır Yaşamak Gibi

      Beşiktaş Hayatın Kendisi İdi

      Alayına İsyan Diyenlerin Sesi

      Kimsesiz Sevdaların Oldu Kimsesi

    • Yüzbaşı
      877 Mesaj
      04 Eylül 2017 17:51:50 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: SHIHAD hani sen tt alıyordun 18 yaşındaki çocuk koca forumu trollüyor ya
      quote:

      Orijinalden alıntı: SHIHAD



      hani sen tt alıyordun 18 yaşındaki çocuk koca forumu trollüyor ya



      İşim gücüm yok sizi trollicem. Böyle denk geldi. Zorla mı yazdırıyoruz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      6901 Mesaj
      04 Eylül 2017 21:21:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: ÇantayaBakBe
      quote:

      Orijinalden alıntı: SHIHAD



      hani sen tt alıyordun 18 yaşındaki çocuk koca forumu trollüyor ya



      İşim gücüm yok sizi trollicem. Böyle denk geldi. Zorla mı yazdırıyoruz. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: ÇantayaBakBe





      quote:

      Orijinalden alıntı: SHIHAD



      hani sen tt alıyordun 18 yaşındaki çocuk koca forumu trollüyor ya



      İşim gücüm yok sizi trollicem. Böyle denk geldi. Zorla mı yazdırıyoruz.



      zorla değil tabi ama bi kaç defa daha farklı bütçede araç isteyip durdun
      |
      |
      _____________________________

      Aslolan Hayattır Yaşamak Gibi

      Beşiktaş Hayatın Kendisi İdi

      Alayına İsyan Diyenlerin Sesi

      Kimsesiz Sevdaların Oldu Kimsesi





    • Teğmen
      196 Mesaj
      04 Eylül 2017 21:31:11
      Alınmaz. O kadar parayı göm, ön konsol sert plastik. heryerinden kalitesizlik akıyor. İzolasyon rezalet, renault motoru, içi dar ve basık, yol tutuş rezalet. Git sıfır benzinli golf al.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3765 Mesaj
      04 Eylül 2017 22:18:15
      Bence alın çünkü ben bu clanın üstüne nasıl bi kasa gelicek nasıl bi geliştirme yapıcaklar cidden merak ediyorum ya çok fena berbat olucak yada çok fena şaşırtıcı bi güzellikte olucak ama berbat olacağını düşünüyorum.


      Çünkü makyajlı ve makyajsız arasında aman aman oynama bile yapamadılar kasa zaten öyle bi gözüküyorki 20 senede üretilse hep baktıracak gibi



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      816 Mesaj
      05 Eylül 2017 05:46:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: cakmarolexsaat Alınmaz. O kadar parayı göm, ön konsol sert plastik. heryerinden kalitesizlik akıyor. İzolasyon rezalet, renault motoru, içi dar ve basık, yol tutuş rezalet. Git sıfır benzinli golf al.
      quote:

      Orijinalden alıntı: cakmarolexsaat



      Alınmaz. O kadar parayı göm, ön konsol sert plastik. heryerinden kalitesizlik akıyor. İzolasyon rezalet, renault motoru, içi dar ve basık, yol tutuş rezalet. Git sıfır benzinli golf al.



      arabayı yoldan geçerken görenler konuşmuş yine...



      bu arkadaşı dinle.. ama gidip de golf almak gibi bi salaklık yapma



      zaten o paraya alacağın cla cacık olmuştur ilk kasa temiz a5 coupe bak. ama masraflı olabilir ileride...
      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      877 Mesaj
      05 Eylül 2017 12:22:07 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: cakmarolexsaat Alınmaz. O kadar parayı göm, ön konsol sert plastik. heryerinden kalitesizlik akıyor. İzolasyon rezalet, renault motoru, içi dar ve basık, yol tutuş rezalet. Git sıfır benzinli golf al.
      quote:

      Orijinalden alıntı: cakmarolexsaat



      Alınmaz. O kadar parayı göm, ön konsol sert plastik. heryerinden kalitesizlik akıyor. İzolasyon rezalet, renault motoru, içi dar ve basık, yol tutuş rezalet. Git sıfır benzinli golf al.



      Arkadaşım aracı bilmiyorsun daha yorum yapıyorsun . Reno motoru cla180d de ben cla200 soruyorum? Cla200 rüzgar katsayısı en düşük olan araçtır dünyada arrodinemiği kusursuz. Ön konsol konusunda haklısınız ama bu paraya alınacak merso böyle oluyor maalesef.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      877 Mesaj
      05 Eylül 2017 12:30:48 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: MeGaDave06 Bence alın çünkü ben bu clanın üstüne nasıl bi kasa gelicek nasıl bi geliştirme yapıcaklar cidden merak ediyorum ya çok fena berbat olucak yada çok fena şaşırtıcı bi güzellikte olucak ama berbat olacağını düşünüyorum.


      Çünkü makyajlı ve makyajsız arasında aman aman oynama bile yapamadılar kasa zaten öyle bi gözüküyorki 20 senede üretilse hep baktıracak gibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: MeGaDave06



      Bence alın çünkü ben bu clanın üstüne nasıl bi kasa gelicek nasıl bi geliştirme yapıcaklar cidden merak ediyorum ya çok fena berbat olucak yada çok fena şaşırtıcı bi güzellikte olucak ama berbat olacağını düşünüyorum.


      Çünkü makyajlı ve makyajsız arasında aman aman oynama bile yapamadılar kasa zaten öyle bi gözüküyorki 20 senede üretilse hep baktıracak gibi



      a4 ile karşılaştırınca nasıl acaba 2.0 versiyonuyla
      _____________________________





    • Yarbay
      3765 Mesaj
      05 Eylül 2017 16:53:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: ÇantayaBakBe
      quote:

      Orijinalden alıntı: MeGaDave06



      Bence alın çünkü ben bu clanın üstüne nasıl bi kasa gelicek nasıl bi geliştirme yapıcaklar cidden merak ediyorum ya çok fena berbat olucak yada çok fena şaşırtıcı bi güzellikte olucak ama berbat olacağını düşünüyorum.


      Çünkü makyajlı ve makyajsız arasında aman aman oynama bile yapamadılar kasa zaten öyle bi gözüküyorki 20 senede üretilse hep baktıracak gibi



      a4 ile karşılaştırınca nasıl acaba 2.0 versiyonuyla Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: ÇantayaBakBe





      quote:

      Orijinalden alıntı: MeGaDave06



      Bence alın çünkü ben bu clanın üstüne nasıl bi kasa gelicek nasıl bi geliştirme yapıcaklar cidden merak ediyorum ya çok fena berbat olucak yada çok fena şaşırtıcı bi güzellikte olucak ama berbat olacağını düşünüyorum.


      Çünkü makyajlı ve makyajsız arasında aman aman oynama bile yapamadılar kasa zaten öyle bi gözüküyorki 20 senede üretilse hep baktıracak gibi



      a4 ile karşılaştırınca nasıl acaba 2.0 versiyonuyla





      A4 2.0 dizel mi ? Kaç beygir ve tork onlar ? Bide hangi kasası



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      3355 Mesaj
      05 Eylül 2017 17:09:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: ÇantayaBakBe
      quote:

      Orijinalden alıntı: cakmarolexsaat



      Alınmaz. O kadar parayı göm, ön konsol sert plastik. heryerinden kalitesizlik akıyor. İzolasyon rezalet, renault motoru, içi dar ve basık, yol tutuş rezalet. Git sıfır benzinli golf al.



      Arkadaşım aracı bilmiyorsun daha yorum yapıyorsun . Reno motoru cla180d de ben cla200 soruyorum? Cla200 rüzgar katsayısı en düşük olan araçtır dünyada arrodinemiği kusursuz. Ön konsol konusunda haklısınız ama bu paraya alınacak merso böyle oluyor maalesef. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: ÇantayaBakBe





      quote:

      Orijinalden alıntı: cakmarolexsaat



      Alınmaz. O kadar parayı göm, ön konsol sert plastik. heryerinden kalitesizlik akıyor. İzolasyon rezalet, renault motoru, içi dar ve basık, yol tutuş rezalet. Git sıfır benzinli golf al.



      Arkadaşım aracı bilmiyorsun daha yorum yapıyorsun . Reno motoru cla180d de ben cla200 soruyorum? Cla200 rüzgar katsayısı en düşük olan araçtır dünyada arrodinemiği kusursuz. Ön konsol konusunda haklısınız ama bu paraya alınacak merso böyle oluyor maalesef.



      Cla 200 ruzgar katsayisi en dusuk arac...





      Anladim hocam. Ben de parkede en iyi giden arac oldugunu duydum, hayirli olsun



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Amd FX8320 3,5 ghz / Sapphire r9 290 Tri-x / Asus M5A97 r2.0 / Corsair vengeance LP 2*4gb / Xigmatek Asgard 382 600w / WD cavier blue 500gb / Kingston Extreme 120gb SSD




    • Yarbay
      5158 Mesaj
      05 Eylül 2017 18:00:53
      Arkada 175 boyla oturulmadığını gördüğünüzde kararınızı verirsiniz
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2990 Mesaj
      05 Eylül 2017 20:00:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: cnyttt Valla aracın prestijli yeter şimdi birleri çıkar küçümsemeye kalkar ama aracın görünüşü 250 binlik gibi duruyor ben çok beğeniyorum bir kere kullandımda kırmızı idi ama ilk çıktığında 2013 senesiydi sanırım gören kafayı çevirip bir daha bakıyordu detayını bilmem perfonmans vardır yoktur v.s ama araç kupon tam genç işi hedefimde olan bir araç nasipse bende düşünüyorum 1-2 sene içinde
      quote:

      Orijinalden alıntı: cnyttt



      Valla aracın prestijli yeter şimdi birleri çıkar küçümsemeye kalkar ama aracın görünüşü 250 binlik gibi duruyor ben çok beğeniyorum bir kere kullandımda kırmızı idi ama ilk çıktığında 2013 senesiydi sanırım gören kafayı çevirip bir daha bakıyordu detayını bilmem perfonmans vardır yoktur v.s ama araç kupon tam genç işi hedefimde olan bir araç nasipse bende düşünüyorum 1-2 sene içinde



      Estağfurullah, küçümsemek demeyelim de tipik CLA müşterisisin. "Görüntü 250binlik, bakan bir daha bakıyor, araç kupon, prestiji yeter" vs. Arabanın senle değil de dışarıdan görenle ilgili herşeyini yazmışsın maşallah. Beklentiler bu şekilse CLA gerçekten güzel makina, bir tanıdığımda kırmızı komple 45 AMG'ye çevrilip yere basılmışı var, yılan gibi alet.



      Fakat Mercedes aldım diye mersoyu merso yapan şeyleri bekliyorsanız (sürüş konforu, ses yalıtımı, iç hacim, süper kalite vs) arkanıza bakmadan kaçın. Hatta gidip alacağınız 2-3 yaşındaki bir Mondeo bu arabadan 2 kat daha fazla Mercedes gibi gelecektir.
      _____________________________





    • Binbaşı
      1650 Mesaj
      05 Eylül 2017 20:05:50
      imzasında başka bir sitenin reklamını yapan (utanmadan ref linki koymuş birde) birine tavsiye veremem. umarım banlanırsın.
      |
      |
      _____________________________

      2017 Nissan Qashqai 1.5

      2017 Hyundai i20 1.4 CRDi

      2016 Dacia Lodgy 1.5 dCi
    • Yüzbaşı
      717 Mesaj
      05 Eylül 2017 20:11:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: alcohol06
      quote:

      Orijinalden alıntı: cnyttt



      Valla aracın prestijli yeter şimdi birleri çıkar küçümsemeye kalkar ama aracın görünüşü 250 binlik gibi duruyor ben çok beğeniyorum bir kere kullandımda kırmızı idi ama ilk çıktığında 2013 senesiydi sanırım gören kafayı çevirip bir daha bakıyordu detayını bilmem perfonmans vardır yoktur v.s ama araç kupon tam genç işi hedefimde olan bir araç nasipse bende düşünüyorum 1-2 sene içinde



      Estağfurullah, küçümsemek demeyelim de tipik CLA müşterisisin. "Görüntü 250binlik, bakan bir daha bakıyor, araç kupon, prestiji yeter" vs. Arabanın senle değil de dışarıdan görenle ilgili herşeyini yazmışsın maşallah. Beklentiler bu şekilse CLA gerçekten güzel makina, bir tanıdığımda kırmızı komple 45 AMG'ye çevrilip yere basılmışı var, yılan gibi alet.



      Fakat Mercedes aldım diye mersoyu merso yapan şeyleri bekliyorsanız (sürüş konforu, ses yalıtımı, iç hacim, süper kalite vs) arkanıza bakmadan kaçın. Hatta gidip alacağınız 2-3 yaşındaki bir Mondeo bu arabadan 2 kat daha fazla Mercedes gibi gelecektir. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: alcohol06





      quote:

      Orijinalden alıntı: cnyttt



      Valla aracın prestijli yeter şimdi birleri çıkar küçümsemeye kalkar ama aracın görünüşü 250 binlik gibi duruyor ben çok beğeniyorum bir kere kullandımda kırmızı idi ama ilk çıktığında 2013 senesiydi sanırım gören kafayı çevirip bir daha bakıyordu detayını bilmem perfonmans vardır yoktur v.s ama araç kupon tam genç işi hedefimde olan bir araç nasipse bende düşünüyorum 1-2 sene içinde



      Estağfurullah, küçümsemek demeyelim de tipik CLA müşterisisin. "Görüntü 250binlik, bakan bir daha bakıyor, araç kupon, prestiji yeter" vs. Arabanın senle değil de dışarıdan görenle ilgili herşeyini yazmışsın maşallah. Beklentiler bu şekilse CLA gerçekten güzel makina, bir tanıdığımda kırmızı komple 45 AMG'ye çevrilip yere basılmışı var, yılan gibi alet.



      Fakat Mercedes aldım diye mersoyu merso yapan şeyleri bekliyorsanız (sürüş konforu, ses yalıtımı, iç hacim, süper kalite vs) arkanıza bakmadan kaçın. Hatta gidip alacağınız 2-3 yaşındaki bir Mondeo bu arabadan 2 kat daha fazla Mercedes gibi gelecektir.



      Hocam bu ükenin yaşam şartları ile ben ve benim gibi çoğunluk mersoyu merso yapan özelliklerin zevkini hiç bir zaman yaşayamayız.. He siz dersinizki 2-3 yaşında olmasın da 10 yaşında e serisine bin oda bana gelmez, ben mercedesin kalitesiz araba üreteceğini şahsen düşünmüyorum tabiki bir e -s serileri gibi değildir ama cla bence güzel araç birde bu iç kalite olayı sanırım biraz göreceli kişiden kişiye değişiyor o yüzden takılmamak lazım cvp yazdığın için teşekkür ederim saygılarımla



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      877 Mesaj
      05 Eylül 2017 20:37:05 Konu Sahibi
      Bugün test sürüşü yaptım. Aracın içi cidden çöpmüş kalitesiz hele o ekran bitirdi beni. 316 alıyorum yarın inşallah.
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
nice türkiye
Paykasa
son dakika
web tasarım,web design
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.